Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodáváte šmejdy. Koupený náramek je hezký, ale má jednu vadu - nejde zapnout.

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den

    Mrzí nás Vaše zkušenost. Tento výrobek si zakoupilo desítky zákazníku a reklamace na něj nebyla žádná.
    Zboží určitě můžete vrátit či vyměnit .
    Děkuji .

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá čekací doba
    • Komunikace nic moc

    Na to, že jsem kupovala věci, které byly skladem, zaplatila ihned online po objednání, tak po 4 všedních dnech a víkendu se nedělo vůbec nic. Zkoušela jsem kontaktovat prodejce na chatu na webu (napsáno, že odpoví okamžitě), tak opět nic. Až konečně na mailu mi posléze bylo sděleno, že zboží vyexpeduji.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží dosud nedodáno.

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace se zpožděním s vyřízením Vaší objednávky.

    Zboží je momentálně z našeho centrálního skladu na cestě k nám a zítra by jsme ho měli obdržet a poslat obratem k Vám.  

    Děkujeme Vám za pochopení a velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. 

    S pozdravy Branc Petr |  majitel

  • Nedoporučuje obchod

    OBJEDNÁNO 1.12. zboží skladem je. O týden později, že dodání se zpozdí. 14.12.byla obchodem objednávka stornována s tím, že zboží na skladě není. Zbytečných 14 dní čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží poslali na jiné výdejní místo. Při nepřevzetí mi vyhrožovali exekucí,aniž by se omluvili. Zaplatila jsem jim 150 Kč za dopravu a balné,ani nepoděkovali. Jednoznačně nejhorší komunikace ze všech e-shopů, ze kterých poslední 2 roky objednávám. Škoda, kabát na obrázku vypadá dobře.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vrácení zboží na vlastní náklady

    Dnes již beru jako samozřejmost vrácení zboží na náklady internetového obchodu, zvlášť u oblečení, kdy si ho nelze předem vyzkoušet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka byla expedována rychle, leč někde u přepravce vznikl problém, tedy čekám na zjištění příčiny nedodání zboží , 7 dnů jen z Depa v místě Zásilkovny vzdušnou čarou cca 5 km vzdáleného není běžné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil stornoval objednávku kvůli vyprodání zboží co se dá pochopit , ale že chtějí ohodnotit nákup který neproběhl a ještě úplně jiného zboží než jsem si původně objednal tak to se moc pochopit nedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Velmi špatná kvalita zboží

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    na internetu velikost byla,ve skladě ne?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velmi negativní, je to již 14 dní a nic nemám zboží ač je řádně zaplaceno, no tak se příště obrátíme jinam a je to !

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den,

    Kontroluji Vaší objednávku a Vaše zboží bylo odesláno v uterý, jelikož je dnes svátek tak bude doručeno zítra.
    Za komplikaci a zpoždění s Vaší zásilkou jste byl informován emailem, kde jsme Vás o zpoždění z důvodů situace informovali. Ještě jednou se za zpožděnou várku omlouváme, ale situaci co panuje v Evropských skladech a dopravách kvůli covidu nejsme schopni ovlivnit.

    Děkuji .

    Branc Petr majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod objednávku potvrdil, ale za pár dní přišel mail o tom, že jejich sklad není schopen toto zboží zaslat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani se neobtěžují zavolat či napsat, proč doba doručení jimi prezentovaná nebude dodržena

    Nemám rád obchody, které dělají mrtvé brouky. A proto s pozice zákazníka i když zakázka přijde vrátím ji nazpět.

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den ,

    až dnes jsme Vás informovali o zpožděné zásilce. Za komplikace se omlouváme na nápravě pracujeme.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den Branc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měsíc čekám na zboží a zatím nepřišlo.
    • Téměř nulová komunikace.
    • Na můj dotaz vždy napíší, čekáme na dodání z centrálního skladu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    neodpovídá velikostně

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel, navzdory informaci, že je zboží skladem a bude doručeno do 3 až 7 pracovních dnů, mi ke konci "lhůty" pro doručení obchod jen napsal, že zboží se ze skladu vyprodalo a není dostupné. Nerada dávám špatné hodnocení, věřím, že se obchod snaží, ale jednoduše by to chtělo upravit tyto informace, nebo je tam alespoň nepsat, ať lidi jako já nemají "munici" :)))

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když si něco ve vašem shopu objednám a za měsíc mi žádné zboží nepřijde,
    tak asi budete tušit,jaké hodnocení by asi napsal každý.Strčte si to do ......!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka byla přijata a až po pěti dnech přišel e-mail,ze zbozi bohužel nemají.

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den, Vážený zákazníku,

    Kontroloval jsem Vaší objednávku, bohužel zde byla chyba ve skladovosti na naší straně .
    Zboží jsme se snažili zajistit znovu u dodavatele ten však již měl taky vyprodáno.

    Omlouváme se za komplikace .

    Za Xtremeshop Petr Branc
    I vedení společnosti I

    Eshop Company s.r.o. Palkovice 967, 73941,
    [email protected] I www.xtremeshop.cz
    Tel : 558 111 797

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Batoh jsem vrátila, neodpovídal obrázku v nabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mělo dorazit do 2 pracovních dnů, dosud nedorazilo a nikdo se neozval

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den,
    z naší strany proběhlo vše v pořádku. Vaše objednávka byla vyexpedována ihned následujcící den po obdržení vaši objednávky, a rovněž Vám byl zaslán e-mail se sledovacím číslem zásilky. Bohužel, přes velký nápor na dopravce v období Vánoc, byla vaše zásilka doručena na výdejní místo až dnes, a to 2.1., přičemž námi byla vyexpedována a předána dopravci již 21.12.2018.

    S pozdravem a přáním krásného dne Tým Xtremeshop