Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručují objednávku včas, již nyní je to přes dva týdny od objednání a zaplacení mé objednávky a stále čekám na doručení...

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den ,
    Vaše objednávka byla již vyexpedována, jak jsme Vás informovali tak zpoždění bylo na straně dodavatele, díky BlackFriday kdy centrální sklad byl přehlcen objednávkami, tím nebyli schopni vykrýt zásilky ve standartní čas i přesto jsme Vám Vaše zboží zajistili za akční cenu kterou jsme Vám dokázali udržet.
    Věřím že i přes tento nedostatek který jsme nemohli ovlivnit nám zachováte přízeň.

    Děkuji a přejeme hezký den Tým Xtremeshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • sleva neplatí na partnerské zboží ani po vyplnění dotazníku

    Po vyplnění dotazníku mi měla být odečtena sleva 250,- Kč a nebylo předem avizováno, že se žádná sleva neposkytuje na tzv. partnerské zboží ? a neposkytují ani dopravu ZDARMA, jak všude avizují, navíc je doprava příšerně drahá- 190,- Kč, Proto jsem objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Balíček přišel až po 14 dnech
    • Jednalo se o dárek k narozeninám, když balíček přišel pár dní po narozeninách tak neseděla velikost podle tabulky. Chtěla jsem zboží vyměnit za větší, paní po telefonu říkala, že není problém. Po dalším tydnu co jsem balíček odeslala mi přišel mail, že větší už nemají a ani mít nebudou, tak že nám můžou vrátit peníze nebo vybrat něco jiného.

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den,
    Mrzí nás, že jste nebyla s nákupem na našem e-shopu spokojená. Zboží z vaší objednávky bylo objednáno z centrálního skladu, a bohužel, v době kdy byla vaše objednávka vytvořena, byly centrální sklady ve stavu stěhování.
    Tímto nám vznikly potíže s dodáním a následně rychlé vyřízení objednávky. Co se týče výměny zboží, nám dodavatel přislíbil vámi požadovanou velikost, a po několika dnech jsme obdrželi od nich zprávu, že dané zboží již bohužel nebude více skladem.
    Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít co nejvíce vstříc, avšak ve vašem případě, jsme více udělat nemohli.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.
    Hezký den přeje Tým Xtremeshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    absolutní neochota ohledně mír a velokostí

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den,

    vždy se snažíme odpovědět v co jak nejkratším termínu na všechny dotazy našich zákázníků. U zboží, kde není uvedena velikostní tabulka, rádi zboží přeměříme a zašleme rozměry. Váš dotaz jsme pravděpodobně přehlédli.

    Hezký den :)
    Tým Xtremeshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání
    • Žádná komunikace

    Po objednání zboží mi přišla akorát automatická odpověď. Po pár dnech jsem sama volala, zda někdo objednávku skutečně přijal. Bylo mi řečeno, že zboží si nechali dovézt, ale zatím nedorazilo. Informovala jsem je o dni, kdy toto potřebuji mít určitě doma - bylo mi slíbeno, že do toho dne zboží dorazí. I přes to dorazilo pozdě. Nikdo žádné informace nepodal, nikdo se nezajímal.

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den

    Děkujeme za kladné hodnocení.

    Hezký den přeje celý tým Xtremeshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na zakoupeném zboží byly ustrižené dva štítky, které asi zákazník zjevně neměl vidět a zboží bylo ze dvou různých druhů materiálu, což nebylo v popisu.Jinak dodání v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ddostal jsem k zboží nálepky

    Objednal jsem si bundu etnies 1.bunda nemá žádnou podšívku což vubec nebylo uvedeno u bundy na internetu
    2. Bunda nemůžu nosit z důvodu menší velikosti (má chyba)
    3.Obchod nekomunikoval absolutně vubec přes telefon, přes e-mail totéž

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den pane Martine, to je nám líto, že jste nespokojen. Pokud Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete ho během 14 dní vrátit zpět a jsou Vám vráceny peníze, což jste mohl využít, pokud jste byl s bundou nespokojen. Neevidujeme od Vás ani žádnou emailovou komunikaci. Objednávka je z dubna. Pokud by jsme s Vámi telefonovali nebo obdrželi od Vás email, určitě by jsme Vám poradili, jak postupovat s vrácením zboží.
    Pro jakékoli info nás neváhejte kontaktovat .
    s pozdravy Tým XtremeShop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • To, že je to internetový obchod a nemají tam zavedenou rozměrovou tabulku, což jsem dlouho neviděla.

    Se službami jsem spokojena.Nicméně, bundu budu vracet, jelikož delší rozměr už nemají (výprodej), a nejsou schopni zavést rozměrovou tabulku. Člověk si potom musí hledat rozměr na jiných stránkách, které podali špatný rozměr, za což obchod nemůže, ale rozměrová tabulka je snad základ, ne?

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den, děkujeme za Vaši připomínku a je nám líto, že jste nebyla spokojená s Vaši objednávkou. V minulosti jsme měli univerzální tabulku velikostí u každého výrobce, ale ta byla spíše k ničemu než k užitku, jelikož každý model má různý střih a potom velikosti neodpovídají vel. tabulkám a zákazníky to akorát mátlo. Proto doporučujeme, pokud máte o jakékoliv zboží zájem a nevíte si rady s velikostí, určitě nám napište a my Vám rádi danou věc poměříme, ať nedojde zbytečně k špatné volbě.
    S pozdravy tým Xtremeshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamavou reklamu na Heurece
    • technické řešení objednávek/shopu

    objednáte přes Heuréku zboží za 1480 z xtremeshop Vám potvrdí druhý den objednávku za 1850,- (garantovaný nákup) a pak obchod objednávku zruší z důvodu, že zboží není skladem, přičemž ještě několik hodin po potvrzení objednávky deklaruje na stránkách zboží skladem. Stejný scénář se zopakoval celkem dvakrát pouze na jiné barevné kombinaci téhož batohu (asi náhoda :-)

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den ,
    děkujeme za reakci , bohužel při Vaší objednávce se zjistili nemilé technické problémy s feedem vedoucím na heureku, který byl následně opraven. Omluvte tedy předvánoční technický problém který byl spojen s Vaší objednávkou.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Hezké Vánoční období.
    S pozdravy Tým Xtremeshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Výhodné ceny

    Komunikace super, jen tričko došlo děravé, ale je to menší dírka, proto nebudu vracet, zbytečně to řešit nechci, ale asi by se to nemělo stávat.

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že zboží došlo poškozené. Bohužel jsme si vady nevšimli. Určitě můžete zboží zaslat zpět a my Vám vrátíme peníze, popřípadě vyměníme za jiné zboží.

    Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Barevnost zboží je na fotkách zkreslující, poslaná velikost neodpovídá objednané.

    Stránky lákavé, zboží přehledně řazeno, jen obrázek neodpovídá barevně poslanému výrobku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Penezenka, kterou jsem v tomto eshopu koupila, vypadala jinak, nez ta, ktera mi prisla, mela jiny vzor, ktery jsem nechtela. Asi je to stejna znacka, ale proc tam tedy nedaji vsechny vzory, ktere ta penezenka ma. Spolehaji na to, ze se uz nikomu nechce vracet ci reklamovat zbozi!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé odeslání
    • komunikace velmi špatná-zavolají jednou přes den a pokud se nedovolají, tak s nimi mám řešit jejich chyby na svůj účet=volat já. Nemohu za to, že nesedím u telefonu.Navíc vše mi mohli sdělit do emailu
    • Poslali mi zboží bez visaček

    Obchod probíhal normálně, zboží přišlo brzy.Nejednalo se o můj první nákup v tomto obchodě, předtím nebyly problémy.Nyní mi zaslali bundu bez vysaček(označení originality a nenošenosti). Nebyly ani přiloženy. Chtěla jsem to řešit slevou, psala jsem email.Volali mi-dva dny po sobě, jedenkrát-nemám vždy tel u sebe, takže se zrovna nedovolali.Nakonec mi napsali email, že mám zavolat já jim.Na své náklady.Je to teda drzost.To co mi řekli, klidně mohli napsat do emailu. Samozřejmě žádnou slevu jsem nedostala. Omluvu aspoň ano. Je však zajímavé, že i přesto nošenou bundu chtěli zaslat zpět.Asi ji bez visaček chtěli prodat další huse. Každopádně se mi to nelíbilo, přístup strašný.Snad si na to teď dají pozor.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • všechno

    Nenakupujte zde.

    Reakce obchodu Xtremeshop

    Dobrý den Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jste s našim obchodem nebyl spokojen,jako všichni naší spokojení zákazníci Zajímalo by nás co u Vás bylo v nepořádku. U Vaši objednávky neevidujeme žádný problém. Rádi bychom vše vyřešili aby jste byl s námi maximálně spokojen. Mužete nám objasnit v čem se stal problém at toto mužeme do budoucna eliminovat ?
    S pozdravy Xtremeshop tým

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení, možnost osobního odběru, informovanost zákazníka o stavu zásilky (pomocí e-mailu)
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • prehlednost. dobry pomer cena/vykon
    • pobocku pro osobni vyzvednuti ma mimo muj "rajon"
    • obchod nedoporucuju znamym jen z duvodu, ze proste tydle veci neresime, nechci nikomu nic cpat

    myslim, ze neni ceho se bat. dorazilo v poradku to, co jsem objednala, ve spravne velikosti i barve. ocenuji tedy, ze u meho zbozi fungovala velikostni tabulka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné
    • zboží dorazilo v jiné barevné kombinaci a v jiném provedení než bylo na obrázku na e-shopu, z důvodu mojí dovolené před Vánoci již nebylo možné vrátit, tak aby výměna nebo náhrada proběhla ještě před Vánoci

    nedoporučuji, nespolehlivost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • když jsem se ptala kde je moje zásilka nebylo mi odpovězeno

    bez komentáře