• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nekomunikuji, 3x jsem psala.
    • Zbozi nedorucili a zadna odpoved.

    Nespokojenost. Objednavka 13.3., ted je 27.3. a stale nic. Zbozi bylo skladem, odeslani 1-3 pracovni dny. 3 x jsem psala a nikdo se neobtezoval odpovedet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nereaguje na dotaz ohledně objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod určitě nedoporučuji. Boty, bohužel, dceři neseděly, tak jsem vyplnila vratku tak, jak je uvedeno na stránkách. Pro jistotu jsem ještě napsala mail. Na stránkách je uvedeno, že se majitelka do druhého dne ozve. Nestalo se tak. Po několika pokusech jsem se dovolala a domluvily jsme se, že se mi paní majitelka ozve, kdy přesně si boty předáme, protože toho má momentálně hodně. Neozvala se a od té doby nereaguje na telefonáty, SMS ani maily. Takže pokud objednáte, doufejte, že Vám zboží bude sedět, ale za mě rozhodně nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • Nedodani zboží po týdnu, ani žádné info proč??

    Kontaktovala jsem po týdnu nedoručení telefonicky. Nikdo mi to nevedl?? Poté jsem psala 2x e-mail a také žádná odezva zpět. Až když jsem poslala, aby objednávku stornovali, tak mi bylo odpovězeno, že stornují objednávku .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nepřišlo a obchod nijak nekomunikuje

    Provedla jsem 27. 11.2021 objednávku s doručením na dobírku, zboží mělo být doručeno do 2-3 dnů. Bohužel do této doby zboží nepřišlo a obchod vůbec nekomunikuje. Nejen že nepřišla žádná zpráva, že by mělo být doručení opožděné či tak, ale ani na žádné e-maily a telefon vůbec nereagují. Prostě nic...
    Edit: Zboží nedorazilo ani po 3 měsících. Obchod stále nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které bylo skladem stále ani po 11 dnech nepřišlo a obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekám týden a zboží stále není doručeno na adresu ☹️
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bez upozornění poslali pro nejmenší děti zboží 1 až 4 roky po expiraci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem triko a teplákovou soupravu, velikost bohužel neodpovídala, a proto jsem chtěla vyměnit. Paní Polláková mě odepsala mailem, že velikosti, které potřebuji nemají skladem. Rozhodla jsem se tedy triko vrátit a teplákovou soupravu vyměnit za kraťasy. Vyplnila jsem a odeslala požadované formuláře a nedostala žádnou odpověď (přestože v obchodních podmínkách tohoto e-shopu je, že na po obdržení formuláře, budou následující pracovní den zákazníka telefonikcky kontaktovat. Abych dodržela požadovoanou podmínku vrátit zboží do 14 dnů, zaslala jsem 28.6. zboží zpět. Od České pošty jsem 30.6. dostala informaci, že balíček byl doručen adresátovi. Od té doby doposud žádná odpověď, na číslo uvedené na webu e-shopu se nelze dovolat. Takže zatím nemám ani zboží, ani peníze. Škoda, dříve jsem bývala s tímto obchodem spokojená.

  • Zboží bylo zaplaceno již před týdnem, zatím bohožel nedorazilo a nedostala jsem ani žádné info, že by bylo vyexpedováno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vubec nesedi velikosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje ani na mail ani nezvedaji telefon
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přestože obchod uváděl, že má zboží skladem, následně objednávku zrušil s tím, že ne.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží "skladem" nebylo skladem

    Reakce obchodu wolf-demar.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží, které jste objednával, bylo na doručení do 5 dnů a na objednávku (jednalo se o povlečení, které nemáme běžně skladem, ale na objednávku). Bohužel z velkoobchodu nás informovali, že již naši objednávku vykrýt nemohou a tudíž jsme nemohli zboží doručit a objednávku jsme museli stornovat.

    S pozdravem Slávka Polláková (www.wolf-demar.cz)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje.

    V obchodě jsem objednala šusťáky a tepláky. Tepláky přišly poškozené (vyšisovaný proužek na nohavici, asi někdě dlouho ležely složené na světle). Snažila jsem se obchod kontaktovat a domluvit se buď na slevě, nebo na vrácení zboží. Po týdnu, když jsem napsala 2 e-maily, 2x neúspěšně telefonovala a ještě napsala přes chat na stránkách, mi přišel jeden e-mail, s otázkou, jakou slevu bych si představovala. Napsala jsem svou představu, ale uplynuly další 2 týdny a stále jsem nedostala žádnou odpověď - ani slevu, ani podklady do zásilkovny, abych mohla tepláky odeslat zdarma zpět (jak na stránkách slibují).

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno před 10 dny a zatím nedorazilo. Psala jsem 2x email od obchodu žádná reakce, telefonovala (na telefonní číslo uvedené na webových stránkách) jsem již 4x a telefon nikdo nezvedl a žádná zpětná vazba. Nevím co si mám myslet. Chápu, že je před Vánoci, ale nějakou odezvu bych brala. Zboží, když jsem objednávala bylo skladem. Pokud je zboží vyprodáno, zase očekávám nějakou odezvu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kvalitní sortiment
    • pěkný eshop

    Velmi dlouhá dodací lhůta, ačkoli zboží bylo skladem.
    Objednávku jsem dělala ve středu po obědě, čekala jsem tedy zboží max. do pátku. Bohužel však na Zásilkovnu bylo předáno až v pondělí večer, tedy doručení až ve středu.. pro mě v dnešní době to je neakceptovatelné a příště vyberu nějaký jiný obchod.
    Možná bych ještě tolerovala, kdyby nám to alespoň dali vědět, ale žádná komunikace tohoto typu neproběhla.

    Reakce obchodu wolf-demar.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, ale objednávka proběhla dle obchodních podmínek. Objednáno na dobírku 25.září odpoledne, kdy již balíčky neodcházejí a odesláno dle obchodních podmínek do 3 pracovních dnů, tj. 30.září. Balíčky se balí dle data objednání a zaplacení postupně. Samozřejmě pokud jsou zaplacené objednávky dopředu na účet, jsou na prvním místě a hned na to následují dobírky. Nikdo, pokud si to výslovně nevyžádá není balen dříve, ani přednostně. Termín odeslání jsme tedy dodrželi. Pokud jste potřebovala odeslat balíček přednostně, stačilo napsat nebo zavolat a požádat o přednostní zabalení. S přáním pěkného dne www.wolf-demar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod nedoporučuji. Peníze za zboží byli poslany a nepřišel žádný e-mail o potvrzení platby. Az když jsem psala na daný e-mail bylo mi zdeleno, ze to vygenerovava systém. Na dotaz zda bylo me zboží uz odeslano po 6 dnech ( dodací lhůta 3 - 7 dní ) mi bylo zdeleno, ze se me zboží teprve přiváží z velkoobchodu o čemž na stránkách nebylo písmeno. Po dalších 5 dnech jsem psala e-mail a zkoušela jsem volat na dané číslo. Ovšem bez úspěchu. Za tři dny na to mi přišla ma platba zpět aniž by me někdo informoval proč, když me zboží mi bylo údajně posláno.
    • Nedoporučuji...!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V e-mailu po objednávce mají napsáno že zboží do 3 pracovních dnů odesílají, po týdnu mi nepřišlo ani zboží a ani obchod nereagoval na emaili co jsem mu napsala,jsem ráda že jsem neplatila předem na účet