-
Nedoporučuje obchod
Objednaná zástěna- totální šmejd, už nikdy víc.
Reakce obchodu WellMall.cz
Objasnění pro nakupující zákazníky : Se zákazníkem telefonicky objasněno, zakoupená ekonomická řada vanových zástěn z polystyrolu, kterou si zákazník zakoupil nesplňovala představy koncového zákazníka. K tomuto účelu slouží vratky ve lhůtě 14-ti dní. Nevyužito. Reklamace též nevyužita. Dle informací zákazníka za chybnou recenzi může spíše přepravce - z důvodů překročení kapacity rozvozového auta byla doručena se zpžděním, což zákazníkovi způsobilo potíže. Za reklamační oddělení Štursová H - WellMall koupelny
-
Nedoporučuje obchod
Chybí návod, úchyty nepasuje,nutno převrat a proniknout závity.Za ty peníze?!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Nedodáni objednáneho skla grape! Poslali čiré ! Zaplatil jsem drahé a poslali levné a přeplatek nikde
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den, za chybu jsme se omluvili, dveře byly poslány nové do 48 hodin - peníze odeslány zpět - rozdíl 500,- více k tomu nemáme co dodat - samozřejmě nás to mrzí - omlouvila jsem se i do telefonu. Pěkný den Štursová H.
-
Nedoporučuje obchod
- Nefunkční bankovní platby
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den, chápeme Vaše rozhořčení, bohužel někdy se může stát, že platební brána nefunguje skrze odstávku, údržbu atd... Je to bohužel věc, kterou nejsme schopni ovlivnit. I tak se samozřejmě omlouváme za vzniklé problémy. Přejeme hezký den a jsme s pozdravem, Váš tým WM.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Rychlé dodání
- Zboží ZETA 100 Well sprchové dveře do niky 80,8-101 cm. Nic moc jako vyrobený v Číňe !!!!
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den, tak jako i ostatního zboží většina je vyrobena v zahraničí, i tak ale vše splňuje normy pro obchod v CZ. Zda-li jste nebyl s produktem spokojen je možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 -ti dní. Reklamace řešíme obratem kdyby byla třeba. Jedná se velmi prodejné a mezi zákazniky oblíbené dveře - Vaše nespokojenost nás mrzí i z hlediska toho, že ZETA dveře prakticky reklamovány zákazníky nejsou. V případě potřeby reklamovat, vyřešit vratku sjednat náhradní díly jsem Vám plně k dispozici - Štursová H.- vedoucí sekce reklamace - 725 551 863
-
Nedoporučuje obchod
Zatím nemohu obchod doporučit, takže nemohu zaškrknout jestli doporučuji či nikoliv
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den, moc se omlouváme, ale řádně jsme všechny zákazníky informovali o našem pracovním výpadku přes svátky. Heureka automaticky posílá dotazník, bez ohledu na to zda jsme přítomni nebo ne. Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem WM.
-
Nedoporučuje obchod
Velmi nekvalitní zboží
Koupelnová zástěna FILO 100x140 Well Vanová zástěna dvoudílná:
- panty velmi nekvalitně leštěné a hrubé, na zvrásněný povrch přímo nanesen chrom.
- "U" profil, který drží skleněnou zástěnu u zdi pevnostně nedostatečný, ošizený, ohýbá se při zavírání či otevírání křídel zástěny. Přiložené hmoždinky, nařezané ze zeleného profilu, opět co nejlevnější ....
- křídla zástěny drží v "U" profilu na stěně dva!!! zajišťovací vruty, které ani nejsou adetovány skrz celý "U" profil, drží pouze jednou stěnou profilu a jednou stranou zástěny. Vysloveně nebezpečné a nedostatečné zajištění vzhledem k váze skleněné zástěny!
- do profilu a křídel si musí zákazník musí sám vyvrtat "někde" otvory pro boční zajišťovací vruty!!!!
- návod, tragédie
Chápu, že za 4000,- Kč člověk nemůže chtít luxus, ale umřít ve vaně je přes čáru.
Zástěnu nechám otevřenou a zajištěnou na hraně vany. Protože už jsou vyvrtané otvory do obkladů a zástěna bude použita v koupelně u kanceláře (využívá se minimálně), neřeším reklamaci.
Vše mohu doložit fotografiemi, hodnotil jsem objektivně a až když jsem vychladl... Nekupujte! A jsem moc zvědavý, zda a jak na tuto recenzi bude reagovat dodavatel....Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den pane Havelko, doufám, že jsme si alespoň telefonicky objasnili a situaci jsem Vám popsala. Jak jsem sdělila do telefonu jedná se o první případ reklamace tohoto typu, zástěna FILO patří mezi naše prodávané zástěny. Máme ji i vyvzorkovanou na prodejně, proto jsem Vám mohla poskytnout foto po namontování ke srovnání Vašich fotografií. Důvod k reklamaci jsem dle fota neshledala. Přeji hezký den a poklidný adventní čas, s pozdravem Štursová H.- reklamace
-
Nedoporučuje obchod
- Při komunikaci při reklamaci, na námi vznesené námitky již nikdo neodpověděl.
- Místo vzoru Grape došly čiré sprchové dveře.
Sprchové dveře dorazily sice rozměrově správně, ale místo vzoru Grape dorazili čiré. Nemohli jsme čekat na výměnu, tak jsme dveře nainstalovali s tím, že rozdíl nám bude doplacen. Při vyjasňování podmínek a náš nesouhlas s nabídnutými podmínkami se nám již více než 14 dnů nikdo neozval. Takže máme dveře, které sice pasují, ale jsou plně průhledné,což jsme opravdu nechtěli a byli jsme ochotni si za to připlatit. Teď musíme shánět neprůhlednou folii, která bude narušovat dojem čelistvosti. Kdovíjak se bude udržovat, určitě s nižší životností a ještě do ni budeme muset investovatdalší finance.
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den paní Bartošová,chybné odeslání jsme uznali ihned při první komunikaci, dveře by jsme Vám do 24 hodin vyměnili.
Omluva byla Vámi přijata s tím, že si dveře ponecháte. Ke grape variantě byl zdarma sprchový set (2.490,-), který byl odeslán. K čiré variantě byla doprava zdarma (399,-) požadovala jste jak ponechat si set tak i dopravu, což nebylo odsouhlaseno.
Z naší strany tedy kominikace proběhla.Jako řešení nemilé situace, jsem Vám tedy ponechali set jako dárek k variantě. Z naší strany tedy ukončeno. Děkujeme za pochopení. Štursová H. - WELLMALL -
Nedoporučuje obchod
Zboží dodávano na třetí pokus
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den, mohu se zeptat v jaké souvislosti to bylo? Abychom to mohli případně vylepšit? Děkujeme a omlouváme se za komplikace. Tým WM.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží stále nedorazilo.ZATÍM NEMÁME ŽÁDNÉ INFO,STÁLE ČEKÁME.
Reakce obchodu WellMall.cz
DOBRÝ DEN, JE MOŽNÉ ŽE BYLO OBJEDNÁNO ZBOŽÍ, KTERÉ NEBYLO DOSTUPNÉ, VŽDY UVEDENO NA WEBU, HEUREKA ODESÍLÁ AUTOMATICKY 10 DNÍ PO OBJEDNÁVCE HODNOCENÍ. PROSÍM VOLEJTE ADMINISTRACI 777 633 902 NEBO KONTAKTUJTE NÁS MEJLÍKEM [email protected] - RÁDI VÁM AKTUÁLNÍ STAV OBJEDNÁVKY PROVĚŘÍME. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.TÝM WM A PŘEJEME HEZKÝ DEN
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Cena za dopravu a není nic jiného na výběr
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den Tome, velice nás mrzí, že jste nebyl s námi spokojen, nevím úplně kde se stala chyba, ale snad se již nebude opakovat. S pozdravem wellmall.
-
Nedoporučuje obchod
Vana nabízená s tím, že je skladem v době zdražování najednou nebyla k dispozici ačkoliv objednávka byla potvrzena a zaplacena. Zrušením objednávky jsem musel odvolat firmu a nyní na práci budu muset čekat min 2 měsíce.
Reakce obchodu WellMall.cz
DOBRÝ DEN, VANY JSOU NÁŠ DOPLŃKOVÝ PRODEJ A JSME ZÁVISLÝ NA SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI NAŠICH DODAVATELŮ, NĚKTERÉ PRODUKTY ZDRAŽUJÍ A PŘED ZDRAŽENÍM SE I RYCHLE VYPRODÁVAJÍ. SITUACE NÁS MRZÍ, PENÍZE BYLY JIŽ ODESLÁNY ZPĚT, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ SITUACE A PŘEJEME HEZKÝ DEN.TÝM WM
-
Nedoporučuje obchod
- zboží není dosud doručeno objednáno 25.5.2021 mají uvedeno zboží skladem dodání do dvou pracovních dnu .Po týdnu se nic neděje.
Reakce obchodu WellMall.cz
OMLOUVÁME SE, ZDA JSTE NEBYL INFORMOVÁN O PŘÍPADNĚM POZDRŽENÍ, BOHUŽEL NYNÍ DOCHÁZÍ VLIVEM SITAUACE KOLEM KORONAVIRU KE ZPOŽDĚNÍ DODÁVEK, NIC NA TOM ALE NEMĚNÍ FAKT, ŽE JSTE OPRAVDU MĚL BÝT INFORMOVÁN, OMLOUVÁME SE ZA KOMPLIKACE, HEZKÝ DEN A DĚKUJE EZA POCHOPENÍ, TÝM WM
-
Nedoporučuje obchod
Jak múzu hodnotit něco co mi ještě nedošlo ? A odpověď co bude dál tak odpověď přišla jenom SMS dodavatel nedodal a to bylo vše .
Reakce obchodu WellMall.cz
SYSTÉM ODESÍLÁ FORMULÁŘ AUTOMATICKY BEZ OHLEDU NA TO, JAKÁ JE JEHO AKTUÁLNÍ SKLADOVÁ DOSTUPNOST, TA JE UDÁNA U KAŽDÉHO ZBOŽÍ, OMLOUVÁME SE, .... KAŽDOPÁDNĚ Z Z NAŠÍ STRANY K INFORMACI DOŠLO COŽ JE V POŘÁDKU, ŽE ZBOŽÍ DODAVATEL NEDODAL, TO NÁS TÉŽ MRZÍ ,... DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ SITUACE. TÝM WM A KRÁSNÝ DEN PŘEJEME
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nekomunikuje v případě reklamace
Po 14 dnech jsem neobdržela vyjádření na reklamaci, ani na email ani na telefon nereagují
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den, za komplikace se velice omlouváme, snad je již vyřešeno k Vaší spokojenosti. Reklamace se snažíme řešit co nejdříve. Děkujeme za pochopení. Tým LK
-
Nedoporučuje obchod
- Vůbec nekomunikují. 10 dnů se neozvali. Zboží nedorazilo !
Reakce obchodu WellMall.cz
Snažíme se reagovat co nejdříve na veškeré dotazy, jestliže ve vašem případě tak nebylo, moc se omlouváme, hezký den LK
-
Nedoporučuje obchod
- po tel. kontaktu mi bylo sděleno, že zboží mi bude dodáno do 14 dnů, když jsem ho objednal, tak mi bylo sděleno, že bude dodáno cca. za 2 měsíce. Dosud nedodáno.
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den,
je možné, že v časové prodlevě mezi objednávkou a telefonátem došlo k vyprodání zboží. Proto jsme následně informovali, kdy bude zboží naskladněno. Zboží dodáno nebylo z důvodu stornování objednávky na základě Vašeho rozhodnutí. Děkujeme, Wellmall -
Nedoporučuje obchod
nedodržení termínu
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den,
bohužel kvůli koronavirové epidemii byly některé závozy pozdrženy. Všichni naši zákazníci byli o situaci informováni. Omlouváme se za vzniklé komplikace. S pozdravem, Wellmall -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace obchodu, nepotvrdil ani zaplacení zboží a po několika dnech se ozvala doručovací služba.
Reakce obchodu WellMall.cz
Dobrý den, hlavní komunikace probíhá e-mailem. Tam odesíláme všechny informace týkající se objednávky. Pokud je zadán špatně, pak se informace k zákazníkovi nedostanou. Hezký den, Wellmall