• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chaos,poplatků zásilku.

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den, předvánoční chaos může způsobit drobné administrativní chyby, které mohou vést k nevyřízení objednávky k plné spokojenosti. Děkujeme za pochopení a doufáme, že Vám bude produkt dlouho dobře sloužit. S pozdravem, WM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace s personálem katastrofa arogantní paní

    určitě nedoporučuji

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den, s případnými stížnostmi nás prosím informujte na [email protected], bohužel dle Vašeho hodnocení není poznat o jaký problém v objednávce se jedná,
    Děkujeme, s pozdravem WM

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání zboží
    • Část sprchového koutu dorazila rozlámaná, ulomené části v krabici chyběly, poškození tedy nastalo zřejmě ještě před přepravou - reklamace uznána nebyla, jelikož poškození jsme si nevšimli při přebírání zboží. Toto bych u seriózního obchodu nečekal.

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den,
    napsáno velmi stručně a jasně, ale opravdu jste napsal vše ?
    Bylo řádně nahlášeno do 3 dnů ?Proběhla přejímka tak jak jsme psali v upozornění ?
    Kdyby ano, přišlo by se na poškození IHNED u přejímky ...
    Nikdy není chyba jen na jedné straně, kategoricky odmítáme Vaše zdělení, že zboží bylo poškozeno již před přepravou, naše zboží je kontrolováno před odjezdem a takto poškozené zboží, by sklad neopustilo. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • shit zboží

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den,
    zda-li nejste se zbožím spokojen a nesplňuje Vaše standardy, máte nárok na vrácení zboží - celých 14 dní, které jsou dány zákonem.
    Tato negativní recenze v obrosvkém množství těch kladných je jako zrnko v poušti...
    Děkujeme a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace
    • nekomunikace

    absolutní ignorování nakupujícího!

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den,
    telefonní infolinka funguje v pracovní době i mobil, také e-mail i chet on-line. Omlouváme se, zda-li nebyl Váš dotaz nebo objednávka ihned spracována, minulý týden byly 2 státní svátky a v pátek jsme měli zavřeno.
    Věříme, že v tuto chvíli je již vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • široký výběr zboží
    • komunikace
    • přepravní společnost PPL

    Dlouho jsem se nesetkala s tak špatným obchodem a postupem při dodání zboží. 3 krát si brát dovolenou protože mě řekli, že zboží budou v ten den doručovat a ono nic. Na můj email se nikdo ani neobtěžoval odpovědět. Jsem s přístupem a celým obchodem znechucena. Rozhodně nedoporučuji !!

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Vážená paní Terezo,
    dovolte mi pár slov na vysvětlení situace a naši obhajobu.
    Spedice PPL se s Vámi pokoušela 9 x navázat kontakt a doručit Vám Vaše zboží, nebrala jste telefon.
    Moc dobře víte že jsme celou situaci s Vámi řešily ale návrh Vaší kompenzace a slevy není možný, jelikož z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
    S pozdravem WellMall


  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Viz e-mail
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod je v pohodě
    • Ta kuryrní služba od GLS je strašná zlodějna, kurýr nevrátil zbytek peněz. Poblém jsem řešila voláním na centrálu a až pak byl problém vyřešen. Už nikdy víc!

    Reakce obchodu WellMall.cz

    dobrý den paní Veroniko,
    moc nás mrzí, že jste měla takovou nepříjemnost se spedicí (potažmo s kurýrem).
    Bohužel Vaše hodnocení, i přesto že obchod hodnotíte kladně, ublížil především nám. :)
    Věříme, že na nakupování přes internet nezanevřete a opět využijete náš obchod.

    Pěkný únor Vám přeje WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem si příbory. Dodané polévkové lžíce byly poškrábané a jedna lžíce byla jiná než zbytek sady.

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den paní Katko,
    za tyto nepříjemnosti se velice omlouváme a doufáme že reklamace byla vyřešena k Vaší spokojenosti.
    Pěkný den WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrdili objednávku, ale tu druhý den zrušili, protože nabízeli zboží,které již neměli na skladě.

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den, potvrzení, které dostanete po odeslání objednávky na svůj email je pouze informace o tom, že se nám Vaše objednávka zapsala do systému. Při prvotním zpracování Vaší objednávky jsme zjistili, že produkt je vyprodán (bohužel i toto se může stát) o čemž jsme Vás ihned informovali. Ještě jednou se Vám velice omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá cena
    • objednávka nedorazila kompletní

    Dlouhý termín dodání a nakonec přišla objednávka nekompletní.

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den Johne, po konzultaci s expedicí bylo zjištěno, že objednávka je celá odeslaná. Pokud Vám něco chybí, doporučuji se obrátit na naše reklamační oddělení ([email protected]) pro dohledání na cestě. Děkujeme. Váš WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu, proč mám něco hodnotit, když jsem zboží stále neobdržela. Je to již 11 dní, před dvěma dny jsem objednávku urgovala a jednu položku právě kvůli dlouhé dodací době rušila a stále nevím na čem jsem, kdy zboží dorazí...! Ani slíbená informace zatím nedorazila!

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Omlouváme se, ale formulář rozesílá Heureka, ne my. Věříme, že v tuto chvíli je již zboží u Vás a bude dělat dětem jen samou radost. Pěkný den. Váš WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Byl odeslán nekvalitní výrobek

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den, litujeme, že se k Vám dostal výrobek s výrobní vadou. Na reklamaci jsme ihned reagovali a dle vašeho požadavku Vám byly vráceny peníze. Váš WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -zalíbilo se mi zboží

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den Citrine,
    z tohoto dne máme všechny objednávky vyřízené a u žádné z nich nefiguruje reklamace nebo nějaký zádrhel. Zboží i cena se Vám líbilo. Objednal jste, obdržel v pořádku, tak opravdu nevíme, proč tak špatné hodnocení? Pěkný den. Váš WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obědnané zboží došlo poškozené a doprava s převzetím byla zdlouhavá a zásilku jsem si musel jít vyzvednout na místo dle dopravce!

    Zboží poškozené , doprava otřesná, rozhodně bych nikomu nedoporučil!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje, objednávka zatím nepřišla ( po 14 dnech ), není žádná informace.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den pane (paní) JB, dle iniciál, které jste uvedl (uvedla) v objednávkách z 24.11. nikdo nefiguruje. Můžete prosím svůj problém specifikovat v emailu? Rádi bychom Váš problém promptně vyřešili, bohužel netušíme o co jde. Děkujeme za informaci. Váš WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naposled
    • nepravdive informace

    nebrat

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den, to stejné jako v předchozím zápisu. Ze dne 25.11. u nás nefiguruje žádná nevyexpedovaná objednávka ani reklamace, takže netušíme v čem by měl být problém. Z vaší "přezdívky" se bohužel objednávky nedopátráme. Pokud se ozvete na některý z našich emailů nebo telefonů, budeme samozřejmě vaše dotazy řešit. S pozdravem Váš WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem ctyri polozky, tri prisly v jednom baliku a posledni v jinem o den-dva pozdeji bez jedineho upozorneni, ze nejspise nastala chyba pri expedici. A stacilo jenom poslat email, mohl jsem si usetrit dva emaily, na ktere nikdo stejne ani nereagoval... Komunikace opravdu nedostatecna, v porovnani s konkurenci... :( Ale jinak vse nakonec dorazilo bez pozkozeni, bez problemu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nákup z domova
    • o žádných nevím

    využiji vícekrát

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Děkujeme moc za hodnocení a budeme se těšit na příště. Krásný advent Vám přeje WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rozhodně jsem nebyla spokojena s dopravní službou. Do poznámky u objednávky jsem uvedla, že na adrese nebydlím a že potřebuji kontaktovat s doručením předem. První den mi kurýr rovnou volal, že je před domem, tak jsme se domluvili na druhý den s požadavkem, aby mi hodinu před doručením zavolal, že se musím utrhnout z práce a dojet na adresu. Kurýr zavolal, že za hodinu dorazí, tak jsem vyjela a2 hodiny na něj čekala! Prý na mě zapomněl. Následně paletou poškrábal společné prostory budovy, takže absolutní nespokojenost!

    Neschopnost domluvy při doručení, nedodržení termínu a požadavku uvedeném v poznámce u objednávky...

    Reakce obchodu WellMall.cz

    Dobrý den paní Teri,
    nejsme majitelé spedice, tak my nemůžeme zodpovídat za řidiče. Do objednávky přepravy jsme zadali informaci, aby Vás předem informovali, že to neudělali, je problém spedice.
    Odpolední doručení, které jste požadovala, jste si mohla objednat ve druhém kroku v objednávce - je tam pole Zvolit přesný čas dodání (za příplatek). Kdyby jste si objednala službu TOP-PRIVAT, vyhnula by jste se problému s doručením.
    Mrzí nás tyto komplikace, ale my jsme pro doručení udělali maximum.
    Děkujeme za pochopení.
    Pěkný den
    Andrea Lepková
    za tým WellMall s.r.o.