• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají zboží bez záruky!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedinou předností jsou přehledné stránky
    • Objednal jsem zboží dne 8.11., dne 9.11. jsem zaplatil fakturu převodem, dodnes jsem nedostal žádnou odpověď ani zboží.

    Neseriózní obchod
    Důrazně varuji potencionální zákazníky - vyhněte se tomuto obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kominukace. Emaily jsem posílal 4 neodpovězeno
    • Telefonicky 10x nezvednuto

    Absolutní nekomunikativnost
    Peníze zaslány 20.10.2016 dodnes 2.11.2016
    jsem nedostal žadnou odpoved ani balík

    • Žádné
    • podvodníci nabízí nové zboží přijde vám repes funkční max 4 mesice obchod nekomunikuje

    Nenakupovat v žádném případě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto žádné
    • zboží které prodávají není určeno pro Evropský trh, po rozbalení jsem si mobil nastavila dle svého a při prvním hovoru začala pochybovat o kvalitě výrobku.
    • Hovory neustále padaly. Když jsem si myslela že to bude pouze tím že je nový, dala jsem mu ještě "příležitost" a vyměnila simku a zkusila dle rady vrátit telefon do továrního nastavení. Bohužel veškeré reakce firmy byly celkem zdlouhavé a tak jsem telefon ve čtrnáctidenní lhůtě vrátila. Ač jsem tomu nedávala naději a v podstatě jsem se s penězi zaplacené za tento telefon rozloučila - k dobru musím dát to, že peníze bez jakýchkoliv okolků vrátili. Každopádně WEBTELEFONY už nikdy více a myslím že kamenný obchod a pár tisícovek navíc mi přijde opravdu jistější a záruka bezproblémového telefonu

    obchod rozhodně nedoporučuji
    zboží není vhodné pro Evropu a tím pádem není použitelné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jsou to podvodnicí poslali mi rozbitej mobilní telefon

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - obchod prodává nabízí nové telefony-prodá vám repasovaný,
    • - obchod nekomunikuje - telefon nezvedá, pokud vidí vaše číslo, vymlouvá se, že reklamace vyřizuje pouze po emailu, a na emaily také raději neodpovídá,
    • - reklamovala jsem u nich třikrát-pokaždé poslali repasovaný telefon, pokaždé s vadou (1 a více vad!), a když jsem potřetí chtěla odstoupit od smlouvy a vrátit peníze - poslali další telefon, bez vysvětlení - opět repas, opět s vadou, a navíc zablokovaný na české sítě.
    • Výsledek-nekomunikují, vracejí znovu další telefony s vadou, takže jsem podala stížnost na SOI, a případ půjde do medií.

    NIC U NICH NEKUPOVAT
    PODVODNÍCI, KTEŘÍ MAJÍ ŠPATNOU POVĚST NEJEN V CR ALE I NA SLOVENSKU
    ČTĚTE DISKUZE, ABYSTE NENALETĚLI!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není udáno, že bude k ceně připočtena daň.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena...jenže to je k ničemu když se je to jen na webu ale koupit to nelze.
    • komunikace

    Nulová komunikace, zboží jsem objednal, objednávka byla potvrzena. Po 24 hodinách jsem psal email s dotazem na termín doručení a nebylo mi odpovězeno. Volala jsem na uvedený telefon ale nikdo to nevzal. Tak jsem po 2 dnech objednávku zrušil, načež mi byla zaslána odpověď že zboží již stejně nebylo skladem. Kdybych objednávku nezrušil tak pravděpodobně dodnes čekám na jakékoliv vyjádření. Navíc mi v odpovědi bylo tvrzeno že mi již byl zaslán email. To byla lež. Žádný email nedorazil ani do Spamového koše. To je asi všechno. Zkuste příště komunikovat a nemusíte ztratit zákazníka hned u prvního pokusu u Vás něco koupit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné
    • Obchodník vám lže

    Při objednávce jsem několikrát komunikoval jak přes email tak telefonicky s obchodníkem a byl jsem ujištěn že zboží je nové nevybalené zafoliované!!! proto jsem akceptoval cenu bohužel jak zboží dorazilo mobil sice nebyl aktivován ale přišel v jiném špinavém balení číslo na balení a telefonu se neshodovalo sluchátka byla evidentně dříve používána po komunikaci mi sice byla dána kompenzace 500.,kč ale to je tak asi vše naprostá katastrofa v žádném případě nedoporučuji k nákupování.

    Reakce obchodu Webtelefony

    Dobrý den , pane objednal ste si nový telefon Apple iphone 5S 64GB pred objednávkou ste požadoval poslat do mailu výrobni čislo imei ,aby ste si overil že ide o nový neaktyvovaný kus v plnej apple záruce , ten samí telefon sme vám poslali po vašom potvrdení . Vše príslušenstvo bolo nové ešte nerozbalené a na krabičke od nerozbalenych sluchátek ste našiel mikroskopicky prach , opakujeme na krabičke od sluchátek mikroskopicky prach , co sme si sice nevedeli nijak overiť ,napriek tomu sme vám ponúkli výmenu sluchátek ,alebo kompenzaci 500kč . S kompenzaci ste súhlasil , telefon ste vracet nechcel , je nam líto , že aj napriek maximálnej snahe vám vyjít vstříc ste nám dali takovou recenzi .

    Webtelefony

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízká cena.
    • Nemožnost odpočtu DPH. Špatná komunikace obchodu.

    Objednávku jsem stornoval, nebyl jsem spokojen s komunikací obchodu. Po nastudování několika desítek recenzí a stížnostem na reklamace, jsem byl nucen nákup zrušit a objednat jinde.

    Reakce obchodu Webtelefony

    Dobrý den :

    03.03 15:04 - vytvorena objednávka

    04.03 09:24 - tímto stornuji objednávku č. 22651. O zboží již
    nemám zájem .

    Pane v čem bola špatna komunikace ? Tovar sme vam ani nestihli odoslať ,nakolko ste hneď ráno stornovali objednávku .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • po objednávce bílého telefonu mi zavolali a dali vědět, že mají pouze černý, jestli mohou poslat černý
    • Slovenský obchod - ani při uznané reklamaci obchod odmítá zaplatit poštovné, které je cca 250 Kč.
    • Komunikace - do tří dnů od reklamace jsou povinni oznámit způsob vyřízení reklamace. Ani v jednom ze tří případů, i když jsem to vysloveně žádal v přiloženém průvodním listu, tak nebylo učiněno.
    • Reklamace probíhá tak, že tam odešlete balík a nemáte od nich jedinou informaci, co se s telefonem děje. Telefon Vám nejspíš příjde za cca 40 dní, aniž by Vám dali jakkoliv vědět.
    • Více ve shrnutí

    Už nikdy více z tohoto obchodu.

    Nechal jsem se zlákat nižší cenou, než nabízejí české obchody a objednal telefon Sony Xperia Z1. Telefon mi přišel v dost otlučené a pomačkané krabičce, sám telefon ale vypadal nový, tak jsem krabičku neřešil.

    Po cca dvou měsících používání jsem vyzkoušel vodotěsnost mé Xperie, která měla být do 1,5 metru. Bohužel ani přes pečlivé uzavření všech uzávěrů nevydržela, vypla se a nešla zapnout. ---

    Ok, reklamace.

    Po odeslání telefonu na reklamaci jsem do obchodu volal, aby mi dali vědět, až jim telefon příjde a jak budou dále postupovat. Vyloženě jsem psal do průvodního dopisu žádost na písemné vyrozumění na email. Více než měsíc se mi nikdo neozval. Až mi jednoho dne kurýr psal sms, že mi bude doručovat balík.

    Ok, trvalo to, ale konečně mám mobil zpět.

    Čekal jsem, že utopený kus vymění za nový, protože byl očividně vadný. Do popisu závady "servis" napsal - "Výměna těsnění, přehrání softwaru". Co? Přehrání softwaru při jasné oxidaci vnitřních částí telefonu?

    Po pár použití telefonu jsem zjistil, že nefunguje, respektive občas funguje naprosto špatně mikrofon pro volání. Nefungovalo taky tlačítko fotoaparátu.

    Ok, další reklamace.

    Do popisu závady v průvodním dopise jsem jasně popisoval, že nefunguje mikrofon a že je telefon nepoužitelný pro základní funkci - volání. (ani pro natáčení videí se zvukem).

    Zase se mi ani po žádosti v průvodním dopise nikdo neozval - až kurýr po více než měsíci.

    Ok - zase mám svůj mobil. Tentokrát v dopisu ze "servisu" bylo - "Závada se neprojevila."

    COŽE? Zkoušeli vůbec s telefonem volat? Protože světe div se - telefon je k volání...

    ,,Naštěstí" vyřízení reklamace trvalo 35 praovních dní, což je důvod na odstoupení od slouvy. Zavolal jsem tedy do obchodu a domluvil se s nimi, že telefon pošlu a oni mi vártí peníze. Prodávající se vším souhlasil, tak jsem věřil, že mám vyhráno a peníze mi vrátí co nevidět... Raději jsem ještě napsal průvodní dopis, kde jse uvedl důvody odstoupení od smlouvy. (Po předchozích zkušeností jen pro jistotu).

    Bohužel to nebyl konec. Na peníze jsem čekal další tři týdny (zákonem stanovená lhůta je 14 dní). Po třech týdnech jsem do obchodu zavolal (dovolal jsem se snad až na počtvrté) a prodávající mi sdělil, že telefon odeslali na reklamaci.

    PROČ ZASE NA REKLAMACI, KDYŽ JSEM TELEFON VRACEL? ČTE TAM VŮBEC NĚKDO TY PRŮVODNÍ DOPISY???

    Fajn, po znovuzaslání průvodního dopisu na email mi byly konečně vráceny mé peníze, ovšem bez jakékoliv náhrady za dopravu.

    Rozhodně nedoporučuji obchod a nechápu, jak takto může normálně fungovat.

    Reakce obchodu Webtelefony

    Dobrý den , Telefon ste u nas reklamovali 3 krát .
    Telefon sme zakaždým posílali do autorizovaného servisu sony (w-support) . Telefon vám zakaždym vyreklamovali do 30 dní to velmi dobre viete , až na poslední tretí reklamaci servis nedodržal lhutu 30 dní , tak ste odstúpil od zmluvy a peniaze sme vam vrátili . Pri odstúpeni od znmluvi sa nevracia poštovne spojené s vrácenim telefonu , je to uvedene v obchodnich podmínkach a v zákone ,


    Webtelefony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychla doprava
    • poškozane zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levnější ceny
    • prodávate poškozené a nejspíš i použite zboží a vydáváte ho za nové

    Raději si připlaťte za kvalitu a ušetřite čas a nervy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá cena.
    • Komunikace.

    Nejistota, trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - cena
    • - komunikace, i když pán ochotně odpovídá, musíte se dotázat - kdy pošle zboží, zda dorazila platba, jaké je číslo balíku ....
    • - k telefonu není český návod
    • - nabíječka na telefon je rozbitá/nefunkční

    Cena se mi zdála dobrá, oproti jiným e-shopům, ale zbytek byl docela nářez. Zaplatila jsem zboží předem a pak s hrůzou čekala, kdy se mi někdo ozve - samozřejmě se nikdo neozval, tak jsem musela volat ....při ceně toho telefonu, se mi asi málo kdo diví. Přepravka přivezla zboží v pytliku,k což při jeho ceně je přinejmenším zvláštní. Připadá mi, jak by bylo zboží už trochu "jeté", ale telefon funguje, manuál jsem stahla z netu a nabíječku si holt koupím novou. Do obchodu se ale pro další nákup už nevrátím - dlouhá doba dodání a docela nervy :-)

    Reakce obchodu Webtelefony

    Dobrý den , musíme reagovat : O každej zásielke sa po odesláni tovaru posiela email automatizovaným systémom , je pravda ,že väčšina emailovych schránok ho hádže do spamu a kupujúci si toho nevšimne , každopádne informacia o odoslaní tovaru je uskutočnená . Čo sa týka príslušenstva nakolko je zabalené ,tak ho nemáme možnost kontrolovat ,ale v prípade problému , nieje žiaden problem doposlať vadnu časť príslušenstvá .


    Webtelefony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedná se o doménu .cz ale je to Slovenská firma. Jaké koliv reklamace se prodraží.

    Reakce obchodu Webtelefony

    Dobrý deň , vaše argumenty sa nezakladajú na pravde , lebo každý reklamujúci ma zo zákona nárok na preplatenie poštovného ak o to požiada , takže sa nič nepredraží , ale neda sa vam uprieť snaha poškodiť .

    Webtelefony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slíbili, že zboží dorazí ve čtvrtek, prosila jsem je, že ti potřebuji, dorazil až v pondělí.duvod,že kurýr nepracoval ve čtvrtek pro mě není důvod, když se zaručují, mají ti splnit
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Telephone je není kvalitní. Výrobek pravdě podobě je falešný. (Dobra napodobenina)Po 2 dny používání skoro není funkční.
    • Není kvalitní zboží

    Nedoporučuje! !!!

    Reakce obchodu Webtelefony

    Dobrý den , uisťujeme vás , že produkt je pravý , pokial máte s produktom problém , tak nás kontaktujte v pravoných dňoch mailom ,alebo telefonicky , aby sme vedeli reagovať a pomôcť . Z vašej recenzie nevieme v čom je problém .

    Webtelefony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • platební možnosti - pouze bankovní převod
    • příšerná dodací doba
    • pomalá komunikace eshopu

    Telefon jsem objednal a zaplatil v neděli 20. prosince a i přesto, že bylo u produktu napsáno "skladem", tak mi stále nebyl doručen. Čekám již 7. pracovní den. Eshop mi poslal v pondělí zprávu, že balíček odeslali a bude doručen ve středu. V úterý večer mi pak napsali, že dnes balíček odeslali (i když už ho měli údajně poslat předchozí den) a bude doručen ve čtvrtek. A opět nic. Dále mi bylo sděleno, že není možné doručit balíček ze Slovenska do ČR během následujícího dne, což je ale u přepravců jako PPL, DPD, DHL či UPS standardem. U GLS evidentně ne.

    Reakce obchodu Webtelefony

    Dobrý deň , Vaša platba dorazila 22.12 nakoľko sú sviatky a 24,25,26,27 nepracoval prepravca , s tohto dôvodu sa vaša zásielka opozdila . Nijaký prepravca v europe , okrem leteckej prepravy DHL , Vám nedoručí tovar zo Slovenska do 24 hodin . Využívamé aj DPD a UPS , dodacia doba je úplne rovnaká ako u GLS a to 3 pracovné dni a v dobe medzi sviatkami 4 dní ,

    Webtelefony