Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží mi nejdřív nebylo doručeno vinou dopravce. Obchod mi nabídl za stejnou cenu prakticky stejné zboží (liší se jen barvou), i když ho měl v nabídce za cenu vyšší.
    • Náhradní zboží bylo doručeno hned druhý den.

    Nakupoval jsem zde poprvé a žádnou nevýhodu zatím nevidím.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod jsem vybral na Heureka.cz kde bylo zboží levnější a doprava zdarma. Po objednání se cena zboží navýšila poplatkem za balné a dopravu což je skoro 100 Kč. Přijde mě tento rozpor jako matoucí.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky jste zvolil dopravu s DOBÍRKOU, která je zpoplatněna částkou 70,- Kč. Dobírka je finanční služba a není zahrnuta do dopravy (odpovídá ceníku zvoleného dopravce). Nabízíme samozřejmě i možnosti platby, které jsou zdarma.

    VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost doručení
    • Komunikace
    • Ceny

    Naprostá spokojenost s nákupem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Od objednávky ani ne za 24 hodin jsem měl HDD v ruce, doporučuji tento obchod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Naprosto bezproblémový nákup.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena
    • helpdesk

    Na vybrané produkty veľmi dobré ceny. Dobrá online podpora. Na dotaz reagovali aj neskoro večer a okamžite pomohli s vyriešením zložitejšej situácie pri objednávke.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Překvapila mě rychlost dodání zboží. Jeden den objednáno, druhý den doručeno.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vylepšit rychlost bezhotovostního placení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost
    • Cena
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace. Na mail či SMS neodpovídají, musíte jim zavolat. Ale pak už to začnou opravdu řešit.

    Powerbanka mi po čekání došla s vadou, takže ji musím reklamovat

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Skvělá cena
    • Rychlost

    Dodáno druhý den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá a věcná komunikace s obchodem a v neposlední řadě doručení objednaného zboží prakticky obratem.
    • přehledné web stránky se širokou nabídkou zboží, jednoduché a pohodlné objednání
    • Nelze uvést žádnou nevýhodu

    Naprostá spokojenost jak s prodávajícím, tak s plně funkčním zbožím. Vřele tohoto prodejce všem doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobrá komunikace, cena, poskládání PC dle přání zákazníka
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobra komunikace,zbozi prislo dle oznameni.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a doufáme, že jste se zbožím spokojena.

    Hezký den,

    VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá cena.
    • Komunikace se zákazníkem.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a doufáme, že jste se zbožím spokojen.

    Hezký den,

    VIPEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uváděli dopravu zdarma - při zpracování objednávky se ukázalo, že doprava zdarma je jen u osobního osběru nabo jen v Hradci
    • zboží skladem, 7.5. jsem objednal a zaplatil, 18.5. zboží nedorazilo

    nikdy více

    Reakce obchodu vipel.cz

    Odpověď pro zákazníka: Ing. Karel Čížek (CZ5808140404)
    Mrzí nás, že s námi nejste spokojen, nicméně - při objednávce jste byl upozorněn na to, že zboží NENÍ SKLADEM (u objednaného zboží je to už dva měsíce napsané, přesto jsme Vás na to ještě upozornili). A Vaše odpověď? Že jsme parta d*mentů.. Sám jste zvolil nejdražší možnou dopravu, jakou nabízíme a navíc jste odmítl uvést telefonní číslo, i když jste byl upozorněn, že kurýrní služba bez telefonu v této situaci nedoručuje (doručování bylo bezkontaktní, po telefonické dohodě). Vážíme si každého zákazníka, ale co je moc, to je prostě příliš (zejména použité vulgarity) a absolutní nezájem jakéhokoliv kontaktu. Jak jsem řekl, vážíme si každého, ale vy, už u nás, prosím, nikdy nenakupujte.

    Hezký den,

    Team VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlá dodávka a dobré zboží.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a doufáme, že jste se zbožím spokojen.

    Hezký den,

    VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi dobrá komunikace a ochota řešení problémů s přepravcem

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a doufáme, že jste se zbožím spokojen.

    Hezký den,

    VIPEL.cz