Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem zrušila, jelikož nebyl řádně dodržen termín dodávky zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • Dokonce zrušili stránky

    13.3. objednáno a zaplaceno, zboží nemám, e-shop nereaguje na maily, nezvedá telefony. Dle recenzí to vypadá na podvodný e-shop a nebo krachuje... Budu to řešit

  • Nedoporučuje obchod

    • 12 .3 jsem si obednal a nikdo sem mou nekomunikuje tak jsem zboží zrušil.. psal jsem dotas kdy můžu zboží očekávat a žádná reakce.. takže nedoporučuji..
  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na e_maily nereaguje, napsáno cca 5x
    • zboží zaplaceno již v prosinci
    • nezvedají telefony
    • pořád jenom sliby a skutek utek

    Dobrý den, mám zaplacený notebook, již 30.12.2020, na e-maily (napsáno několik) nikdo nereaguje o stavu, kdy bude zboží dodáno!!!
    Já mít zboží zaplaceno a nemít je na skladě dva měsíce, dám zákazníkovi na výběr např. 1) chcete na zboží počkat? 2) chcete si vybrat jiné zboží nebo 3) chcete vrátit zaplacenou částku?
    Nic z toho se nestalo a na e-maily nereagujete, to mi jako obchod se zájmem o zákazníka tedy vůbec nepřipadá. Jak se k věci postavíte? Budu muset zvažovat řešení právní cestou. S Pozdravem RV

    22.04.2021, cca 12:30: Pořád jen výmluvy a zašleme vám peníze, pokud tedy zvednou telefon ...většinou se neobtěžují, ne e-mail nikdo neodpovídá, zase jen výmluvy, že automat zprávu poslal, ale žádná mi nepřišla, internetové stránky taky nefungují...nojo no sveďte to na covid........je to prostě jak je uvedeno v recenzích....velká nespokojenost,

    To, že uvádíte, jak jste mi přesně poslali výše uvedené otázky není pravda, okamžitě bych požadovat vrácení peněz...Pán na telefonu cca týden před odstoupením od smlouvy sliboval, jak to není problém vrátit peníze a vidím, že je to velký problém

    Po skoro třech měsících od zaplacení a nedodání zboží odstoupeno od smlouvy a po nenavrácení zaplacené částky podáno na firmu trestní oznámení, , nebude nás asi málo...

    22.04.2021, 17:05: Vipel vrátil peníze zpět na můj účet.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    přesně Vámi položené otázky jsme zasílali automatickým emailem po 14 a po 28 dnech od objednávky. Zmatek byl bohužel způsoben tím, že u nás máte 3 stejné objednávky, a z toho pouze 1 zaplacenou. Předám k řešení kolegovi a dnes se Vám ozve na email. Pokud byste email neobdržel, zkontrolujte prosím SPAM, případně se na nás obraťte na telefon 739 678 208.

    Omlouváme se za komplikace s objednávkou, bohužel i nás zasáhla karanténní opatření související s epidemií.

    Tým VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vybráno, zaplaceno a následně dodáno. Co více si mohu přát.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Děkujeme Vám za komentář. Budeme rádi, když se na nás znovu obrátíte.

    Tým VIPEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    ... a na telefonické sťažnosti reagujú nebraním telefónu

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zhoršenou komunikaci způsobenou aktuální situací. Telefony již fungují a stížnosti samozřejmě vyřídíme.

    Tým VIPEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží téměř po dvou měsících nemám. Komunikace- buď žádná anebo sliby, výmluvy a skutek utek’. Notebook už jsem si objednala jinde, doručeno do dvou dnů, perfektní komunikace. Zde už určitě nikdy NE!

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zhoršenou komunikaci a nevyřízení Vaší objednávky. Bohužel jsme vlivem aktuální situace na krátkou chvíli nebyli schopni všechny objednávky vyřídit a přednost dostávali objednávky zaplacené předem.

    Tým VIPEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídají, nekomunikují
    • Nereaguji ani na e-maily ani na telefon
    • Po měsíci stále nemám zboží

    Objednávka mi po měsíci nepřišla, nikdo mi neodpovídá. Už jsem lehce zoufalá, protože zboží mám zaplacené a pořád nic.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou a zhoršenou komunikaci z naší strany. Zásilka je stále v reklamaci a peníze Vám byly vráceny na účet.

    Tým VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Spolehlivost

    Reakce obchodu vipel.cz

    Děkujeme Vám za komentář. Budeme rádi, když se na nás znovu obrátíte.

    Tým VIPEL.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace nula

    Dva týdny čekám na techniku pro nového zaměstnance, zaplaceno mají již druhým týdnem, technika nikde, telefon nikdo nezvedá, nevolá zpátky, na chatu se neodepisuje a vymlouvá se na nízké stavy zaměstnanců. Krása.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za komplikace a zhoršenou komunikaci. Zdržení bylo bohužel způsobeno vlivem aktuální situace na přeshraniční přepravu.

    Tým VIPEL.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace
    • Rychlost odeslání
    • Dárek zdarma
    • Špičkový servis

    Jsem maximálně spokojen. Objednávku jsem dělal v 17:30 a druhy den v 10:00 jsem měl zboží doma. S tím jsem se setkal poprvé :)

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za komentář a těšíme se na další spolupráci.

    Tým VIPEL.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vše fungovalo, jak má u e-shopu. Zboží dorazilo vcelku rychle a snad v pořádku (zatím jsme nevyzoušeli - jedná se o dárek, vyzkoušíme při předání :-)).

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Seriózní jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní zboží za pěknou cenu s bonusem doprava zdarma
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    bez problémů, rychle vyřízeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dnů od zaplacení zboží dosud nemám. Velmi obtížná komunikace, neberou telefony, neodpovídají na maily. Když náhodu vezmou telefon, slíbí něco, co nedodrží. Už jsem zoufalá.

    Reakce obchodu vipel.cz

    Dobrý den,
    za náš tým se ještě jednou omlouváme za komplikace, které jsme Vám následně vysvětlili a situaci dořešili.
    Doufáme, že jste se zboží spokojena.

    Tým VIPEL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena pro zboží které jsem vybíral
    • nesprávné info o skladové dostupnosti / datu odeslání u zboží
    • špatná komunikace
    • nesplnili § 1832 odst.1 89/2012 Sb.

    Objednávku jsem realizoval 26.12.2020 na základě porovnání na heuréka.cz odkuď jsem byl na stránku přesměrován.
    Stránka ukazovala zboží skladem - bližší specifikace: "odeslání nasledující pracovní den", zaplaceno kartou.
    Čtvrtý pracovní den po objednání 31.12.2020 se nic nedělo, tak jsem zaslal informaci o zrušení objednávky.
    V odpovědi 4.1.2021 jsem se dověděl: "jak jsme měli uvedeno na webu, od 24. 12. 2020 do 3. 1. 2021 jsme měli uzavřený provoz" - asi je nutno při nákupu u nich projít celý jejich eshop aby člověk věděl jestli to co píšou u zboží o dostupnosti je pravdivé.
    Objednávku stornovali a emailem žádali o informaci kam mají vrátit peníze jelikož platbu kartou u nich stornovat nelze. Obratem jsem na ten email odpověděl s informací o čísle účtu v ten samý den.
    Je 21.1.2021 (17 dní po informování o čísle účtu a 22 dní po zrušení objednávky) a peníze ani tovar jsem neobdržel.
    Jako detail ještě doplním, že jsem při objednání nezakliknul odběr newsletteru, přesto mi zaslali poukaz na slevu "Odměnou za potvrzení odběru našeho newsletteru".