Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní zboží za pěknou cenu s bonusem doprava zdarma
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena pro zboží které jsem vybíral
    • nesprávné info o skladové dostupnosti / datu odeslání u zboží
    • špatná komunikace
    • nesplnili § 1832 odst.1 89/2012 Sb.

    Objednávku jsem realizoval 26.12.2020 na základě porovnání na heuréka.cz odkuď jsem byl na stránku přesměrován.
    Stránka ukazovala zboží skladem - bližší specifikace: "odeslání nasledující pracovní den", zaplaceno kartou.
    Čtvrtý pracovní den po objednání 31.12.2020 se nic nedělo, tak jsem zaslal informaci o zrušení objednávky.
    V odpovědi 4.1.2021 jsem se dověděl: "jak jsme měli uvedeno na webu, od 24. 12. 2020 do 3. 1. 2021 jsme měli uzavřený provoz" - asi je nutno při nákupu u nich projít celý jejich eshop aby člověk věděl jestli to co píšou u zboží o dostupnosti je pravdivé.
    Objednávku stornovali a emailem žádali o informaci kam mají vrátit peníze jelikož platbu kartou u nich stornovat nelze. Obratem jsem na ten email odpověděl s informací o čísle účtu v ten samý den.
    Je 21.1.2021 (17 dní po informování o čísle účtu a 22 dní po zrušení objednávky) a peníze ani tovar jsem neobdržel.
    Jako detail ještě doplním, že jsem při objednání nezakliknul odběr newsletteru, přesto mi zaslali poukaz na slevu "Odměnou za potvrzení odběru našeho newsletteru".