Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Chtěla jsem objednat zboží přes GIVT, ale bylo mi poněkud nevybíravým způsobem doporučeno, ať si je objednám rovnou přes eshop a bude to bez problémů.

    Nepřehledný katalog, první dvě objednávky nefungovaly, nějaké zboží chybělo, musela jsem celou objednávku vytvářet znovu. Tváří se, že podporují neziskovky přes GIVT, ale propojení nefungovalo, Na svůj dotaz jsem dostala z vinovyhodne.cz tuto odpověď: "Dobrý den, tuto službu bohužel neznám... jediné co můžeme poradit, tak ať nakoupí přímo na stránkách vinovyhodne.cz a ne přes nějaký GIVT." Takže, i když víno nakonec dorazilo a bylo velmi dobré, zde už nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velká nabídka vín zajímavých destinací a výběr
    • nejasnou charakteristiku vín, možná nepříliš zodpovědný výběr do nabídky, já jsem byl velmi zklamán z kvality koupených červených vín

    pokud e shop přijme zpět nakoupené víno, tak splní co slibuje, já jsem postrádal v obch.podmínkách návod, jak vrátit zakoupené víno, na email doposud obchod nereagoval, psal jsem již dvěma dny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pravděpodobně použitý SW
    • Nesplnění termínu dodávky a po následné tlf. urgenci vám oznámí, že vybrané zboží už není.

    Zásadně nedoporučuji, po on-line platbě vám zboží ve sjednaném termínu nepřivezou, neomluví se, a o vrácení peněz si musíte napsat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostal jsem vsechny bozy. A taky jsem nedostal penize zpatky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levne
    • zbozi neprijde

    objednejte co chcete, stejne to neprijde

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obchod změnil dopravce a to nebyl krok dobrým smerem.
    • Presto, ze v rámci objednavky nabízí vyber data, kdy chce kupující zbozi obdržet, mne přišlo téměř s dvoutýdenním zpožděním.
    • Presto, ze dopravce doporučuje platbu kartou, ridic neměl moznost platby kartou k dispozici.

    Široký vyber vin, velmi mizerná doprava

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nejasné informace na webu,které vede až ke klamání zákazníka. Avšak reklamace byla vyřízena ke spokojenosti

    drahé víno,které podle informací ani není dobré :(

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodání zboží

    3x jsem urgovala dovoz zboží

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vina nic moc.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Z důvodu stěhování skladu plus změny dopravce plus špatného přiřazení čísla objednávky dorazilo zboží až po 13 dnech. Přitom ehop má standardně doručovat po Praze v den objednávky zadané do 11:30. Zákaznické centrum jsem kontaktoval 4x. Pokaždé mi řekli, že zboží dostanu v den telefonátu nebo v den následující. Pravda to ovšem byla až počtvrté. Z důvodu prodlení jsem dostal slevu 250 Kč na další nákup. Váhám ale, jestli jí využít - abych znovu nemusel čekat 2 týdny na zaplacené zboží doručované po Praze.

  • Nedoporučuje obchod

    • asi v organizaci