Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv jsem byl dohodnut na termín dodání 18.6., zboží nedorazilo bez jakékoliv komunikace ze strny dopravce!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ziadna kommunikacia z obhodu. Bez suhlasu stornuju objednavky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem skladem ve výsledku není, tro jsme se musel dopídit sám.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nevyhovujici doprava. Nemoznost stanovit hodinu ani den doruceni.
    Vino dobre.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo doručeno o den déle než bylo objednané, při telefonátu s firmou mě bylo sděleno že mám dodávku zboží na 16.4. místo 15.4. jak jsem objednal pro kamaráda k narozeninám, ten však 16. ráno musel odjet tak dárek dostanete příští rok
  • Nedoporučuje obchod

    • Ve smluveny den zboží nedorazilo, za 4 dny jsem reklamoval-nikdo se na mail s potvrzenou, zaplacenou objednávkou neozval, za další 2 dny jsem volal, nikdo mobil nebral, znovu jsem napsal a čekám..........
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nesouhlasí hodina objednání pro doručení tentýž den. Obchod následně přestal komunikovat

  • Nedoporučuje obchod

    Z troch objednávok nebola žiadna doručená kvôli poškodeniu tovaru pri preprave.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobrý sortiment
    • nulová komunikácia

    naše objednávky: č. 099859, 099618, 096585 spolu za 283,88 EUR nám vôbec neboli dodané a zo strany e-shopu nám nebola doručená žiadna informácia o dôvode nedoručenia a ani či bude objednávka doručená v náhradnom termíne,
    stále máme nulový kredit napriek dodaným a zaplateným objednávkam
    v r.2021 spolu za 631,- EUR
    e-shop s nami o týchto problémoch nekomunikuje....

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    nejste schopni dodat informaxci o obashu cukru ve vínu, která si objednávám !! Na tuto žádost jste hluší !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zahraniční vína
    • při zvolení termínu dodání, dorazilo až o týden později
    • žádná snaha o komunikaci - posláno několik emailů
    • zastaralý obj.systém, při objednávce zvolena fakturační a jiná adresa dodání. Zboží objednáno a zaplaceno. Došel doklad, že dodáno bude na fakturační.

    Pokud si vyberete zboží, doporučuji dát dobírku, než Vám dorazí víno. Může se stát, že budete čekat nějakou dobu. Tak nebude zklamáni. Tento i po letech nevyřešili, dle diskuzí. Mají to nejspíše někde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Řidič se ozval pět minut před doručením a byl překvapen, že na něj nečekám doma. Jestliže je dodací doba mezi 9:00-17:00, dost těžko může očekávat, že lidé budou sedět doma a čekat na spásu v podobě Víno výhodně. Dosud jsem to tolerovala, nicmémě to považuji za velmi arogantní chování. Buď se tento přístup k zákazníkovi změní a řidič se se zákazníkem předem domluví na přesnější době dodání nebo půjdu se svými penězi někam jinam.

  • Nedoporučuje obchod

    na vinovyhodne si objednavam vino pravidelne uz nekolik let. Tato objednavka byla ze vsech nejhorsi. Kontaktoval me kuryr, ze mi veze vino a kdyz jsem si ho prisla vyzvednout tak mi rekl, ze nemuze moji objednavku najit, takze mi nic nedorucil. Slibil ji dorucit na druhy den. Kdyz se mi 2 dny nikdo neozval, volala jsem sama. Moje objednavka se nedala dohledat. Za dalsi dva dny, stale nedoruceno. Po dalsim urgovanim po telefonu, jsem se dozvedela, ze mi doruci vino po vikendu. Bohuzel se tak zase nestalo. Po daslim telefonatu, jsem se dozvedela, ze moje objednavka se ztratila, ze vino, co jsem si objednala uz neni na skladu, takze mam smulu. nejhorsi objednavka, jakou jsem zatim mela.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychle doruceni objednavky
    • obcas poukaz 150,- nebo 200,-
    • ac slibovali vraceni penez za zkazene vino, nic se zatim nestalo a nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Víno mi bolo doručené po 6 dňoch a mi na druhý den ako je na webe
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z troch doterajších objednávok nám bola doručená jedna bez akéhokoľvek vysvetlenia z vašej strany napriek tomu, že sme to u vás reklamovali. Neviem ako pri takomto prístupe vôbec môžete existovať. Napriek sortimentu ponuky, ktorý hodnotíme v podstate pozitívne je pre nás zbytočné strácanie času sedieť nad vašou ponukou tvoriť objednávky a následne bez slovka vysvetlenia nedostať nič z riadne potvrdenej objednávky a to sa reálne stalo už dvakrát z troch našich objednávok

    Názor sme už uviedli vyššie a teraz očakávame naopak vaše stanovisko s prípadným návrhom na riešenie...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • opět várka kyselého vína
    • takhle Rioja opravdu nechutná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal som si 2 kartony vina od Vinovyhodne.sk a neboli mi dorucene, pretoze spedicna firma ich poskodila a ked som sa chcel dovolat a dokonca som im pisal mail, nikto ma nekontaktoval spat a na infolinke telefon nikto neberie. Neodporucam vam s toutou firmou spolupracovat. Okrem toho, ze nemam tovar, nemam ani peniaze, ktore som zaplatil bankovym prevodom. DAVAJTE SI NA NICH POZOR !!!! Cislo objednavky: 096139

  • Nedoporučuje obchod

    Nelze objednavat bez potizi, spatny sw!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávka neumožňuje návrat v krocích, byť se v jejím průběhu mění parametry objednávky. Pokud se na první pokus nepovede uhradit kartou, automaticky se překlopí do dodání na dobírku bez možnosti storna/platby kartou. Pěkně šmejdský web.... Týká se ale objednávky z ledna 2020, ta v prosinci proběhla bez jakýchkoliv problémů a korektně. Na můj reklamační e-mail - viz problém výše - se ani po týdnu nikdo z vínovýhodně nenamáhal odpovědět.