Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunguje,jaj je výrobek prezentován.Nekupovat,vyhozené peníze.Stají za starou belu.

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý večer,
    naši klienti jsou obvykle s produktem spokojeni.
    Bohužel nemůžeme ověřit, zda jste jej použili správně, ale přesto nás mrzí, že produkt nesplnil vaše očekávání
    s pozdravem
    Tým Vigoshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zklamáni jejich nedostatkem komunikace.

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý večer,
    Vaši objednávku jsem zkontroloval a na Váš email bylo zasláno potvrzení objednávky, ze kterého si můžete zkontrolovat obsah a odeslané údaje. Nemohli jsme odeslat, protože doručovací adresa, kterou jste vyplnili v objednávkovém formuláři, byla chybná nebo neúplná.
    Ve dnech 16.-21.8. přeposlali jsme vám 3 SMS žádosti o opravu adresy a ze systému vidím, že jste se to dokonce pokusili opravit prostřednictvím naší aplikace. Ale protože adresa byla stále chybná, objednávka byla automaticky smazána a vy jste obdrželi e-mailové oznámení o zrušení.

    s pozdravem
    Tým Vigoshop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nakupovala jsem poprve a spokojena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nemusím nikam jezdit do obchodu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi dobrý výrobek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod objednávku zrušil a uvedl 3 důvody zrušení, že kterých se mám vybrat...

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý den,
    zkontrolovala jsem Vaší stížnost. V systému jsme evidovali duplikátní objednávku. Proto jedna byla stornována, druhá byla poslána.
    vaše objednávka již byla odeslána a vy jste obdrželi sledovací číslo e-mailem.
    Stav doručení můžete sledovat na stránkách České pošty https://www.postaonline.cz/trackandtrace
    V případě potřeby nás prosím neváhejte kontaktovat.
    S pozdravem,
    Tým společnosti Vigoshop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    reklamace vyřízena perfektně

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byla dodána pouze část objednávky

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý den,

    V případě, že se vyskytl problém se zásilkou , omlouváme se za nepříjemnosti a vyzýváme vás, abyste nás kontaktovali na našem e-mailu [email protected].

    Odpovězte pod automatickou odpovědí a spojte se s naším reklamačním oddělením, které vám rádo pomůže.

    S pozdravem,
    Tým společnosti Vigoshop

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Neprišlo

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý den,
    Podle sledovacího čísla byla zásilka doručena.

    V případě, že se vyskytl problém se zásilkou, omlouváme se za nepříjemnosti a vyzýváme vás, abyste nás kontaktovali na našem e-mailu [email protected].

    Odpovězte pod automatickou odpovědí a spojte se s naším reklamačním oddělením, které vám rádo pomůže.

    S pozdravem,
    Tým společnosti Vigoshop

  • Se zbožím nejsem spokojená.
    Vůbec nečisti, tak jak je ukazovano v reklamě.

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý den,

    V případě, že se vyskytl problém s výrobkem, omlouváme se za nepříjemnosti a vyzýváme vás, abyste nás kontaktovali na našem e-mailu [email protected].

    Odpovězte pod automatickou odpovědí a spojte se s naším reklamačním oddělením, které vám rádo pomůže.

    S pozdravem,
    Tým společnosti Vigoshop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Poprvé a spokojenost doporučuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bez problémů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý den,
    zkontrolovala jsem Vaší stížnost.
    Objednávka , kterou uvádíte byla dle sledovacího čísla doručena dne 15.8.2022. Nebyla však placena předem.
    Jinou, zaplacenou objednávku v systému neevidujeme.

    V případě, že se vyskytl problém se zásilkou, omlouváme se za nepříjemnosti a vyzýváme vás, abyste nás kontaktovali na našem e-mailu [email protected].

    Odpovězte pod automatickou odpovědí a spojte se s naším reklamačním oddělením, které vám rádo pomůže.

    S pozdravem,
    Tým společnosti Vigoshop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vysavač jsem dala nejstarší dceři, je s ním spokojená, úložné boxy jsem si ponechala, 2 jsem dala do lednice, 2 mám pod poličkou v koupelně.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zaplacena expresni služba a zboží nedorazilo jak mělo

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý den,

    V případě, že se vyskytl problém se zásilkou omlouváme se za nepříjemnosti a vyzýváme vás, abyste nás kontaktovali na našem e-mailu [email protected].

    Odpovězte pod automatickou odpovědí a spojte se s naším reklamačním oddělením, které vám rádo pomůže.

    S pozdravem,
    Tým společnosti Vigoshop

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jen s čím nejsem spokojená pěna SPRAYSOFF nefunguje, jak ukazují v reklamě. Jsem moc zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybějící zaplacená sd karta, obchod nereaguje na reklamaci.

    Reakce obchodu Vigoshop.cz

    Dobrý den,

    vaše nespokojenost nás mrzí.
    Jak je uvedeno v postupu pro stížnosti na stránce, pokud chcete kontaktovat agenta, musíte odpovědět na automatickou odpověď. Pokud jste neobdrželi odpověď, usuzuji, že jste nepostupovali podle pokynů a neodpověděli na automatickou odpověď. Z tohoto důvodu jsme váš e-mail neobdrželi.
    V případě potřeby nás prosím neváhejte kontaktovat.
    S pozdravem,
    Tým společnosti Vigoshop

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Není přiložen česjký název ani ve fakturaci není český popis.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • bezproblémové dodání
    • zboží odpovídá nabízenému