Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem si dětskou lavičku,lavička přišla ale byla zlomená jedna nožička ( z litiny křehké ) obchod se omluvil a poslal novou ale ta přišla zase zlomená,vrátili mě peníze,obchod mohu doporučit jednání super,jen dlouhé dodací doby cca týden ale vzhledem že to posílají ze zahraničí chápu,s dopraní společností co využívají už horší.

  • Za mně spokojenost. Objednáno 30. 3. 2017 večer, placeno přes PayPal, doručeno 5. 4. 2017 ráno ve dvou balících: https://www.vidaxl.cz/e/8718475801474/party-stan-s-postrannimi-panely-8-x-4-m-modro-bily-bez-ramu

    Jistě, neobjednával bych si takto něco, co je v České republice k sehnání za podobnou cenu na každém rohu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Za mě naprosto Okej. 24. jsem objednal a 30. došlo zboží. Jediné co, tak mě zmátli stavy objednávek ale nevšímal jsem si jich a nechal jsem je dělat jejich práci. S platbou předem problém nemám - těžko někdo může chtít zboží na dobírku z druhého konce evropy.. Musim říct, že příspěvky zde, mě vyděsili naprosto zbytečně.. Teď už vim, že většina těch lidí je spíš neschopných, než že by se na nich někdo dopustil nějáké křivdy.. Nevím jestli zboží bude v celku (je to houpačka a je prosinec) ale s dodáním opravdu žádný problém nebyl!!!

  • POZOR PODVODNICI!!!Firma se prokazuje falesnym DIC cislem, v Nizozemsku jiz na tuto firmu podano nekolik hromadnych zalob, nechavaji si zaslat penize predem a pozdeji prestanou komunikovat,dejte si pozor!!!!!

  • : Vazena pani, pracovnik naseho servisu je s Vami v dennim kontaktu, Platba neprobehla pred 2 mesici, nybrz pred 14 dny opakovane jsme Vas zadali o zaslani Vasich bankovnich udaju k provereni platby. Na nase vyzvy jste nereagovala a proto nebylo mozno vasi platbu proverit. S pozdravem team vidaXL

  • dívám se, že zde lidi řeší platbu předem, ano ta je skutečně nutná, nebot peníze z Holandska už neuvidíte a zboží také ne .. jako já :-(

  • toto jsou skutečně podvodníci, je to cca 2 měsíce, co u nich mám objednané zboží a zboží nikde a peníze nikde hodnotila jsem je zde na hauréce, kde mi hezky veřejně odpovšděli, že mi peníze vrátili, ale samozřejmě nevrátili, už jsem kontaktovala policii, ale dostat peníze z Holandska bude asi velký problém :-(

  • Datum objednávky je k ničemu neboť se liší od datum dodání. A tak všechny PDF soubory co posílají nemají cenu ani nejsou daňovým dokladem.

    Navíc papírový ani elektronický doklad o předáni zboží taktéž neposkytují. Odpověděli, že prý datum předáni je na webu kurýru (!).
    Žádný další takový obchod snad ani neexistuje.

    Jsem zvědav co na to řekne ČOI a ostatní.

  • semtex: Bohuzel nejsem opravnena sdelovat Vam tyto detaily, vy sam jste v nasem obchode nenakupoval. S pozdravem, Tym vidaXL

  • VidaXL Europe B.V.: Škoda, že to, co píšete je blábol...

    Co když vyexpedujete zboží třeba až za týden od uskutečnění objednávky? I přesto je datum vystavení faktury stejné jako datum vytvoření objednávky?

    Obsahuje Váš doklad "Datum uskutečnění zdanitelného plnění"?

    Podle toho, co píše ultrasight a vlastně i Vy, tak nebosahuje. Pak nesplňuje veškeré zákonné náležitosti daňového dokladu.

    A pokud budete tvrdit, že DUZP je stejné, jako datum vytvoření objednávky, tak taky postupujete protizákonně, protože plnění je uskutečněno až předáním zboží zákazníkovi (resp. dopravci) a nikoliv dříve...

  • Dle nizozemských zákonu daňový doklad taktéž musí obsahovat datum vydáni. Viz. také opdpověď od semtex.

    Vaše společnost tohle neděla ani nehodlá napravit.

  • semtex: Fakturacni doklad je zakaznikum dodavan vcetne data utvoreni objednavky- toto datum je take datem vystaveni faktury. Jsme platci DPH v Nizozemsku, na nasich webovych strankach muzete najit vsechny potrebne informace, vcetne cisla DPH.S pozdravem, Tym vidaXL

  • VidaXL Europe B.V.: Minimálně se prezentujete jako plátci DPH... Podle mezinárodních pravidel ohledně DPH:

    Účty nad 150 EUR se již ale považuji za tzv. řádné daňové doklady a musí mít předepsané náležitosti - název a adresu dodavatele, DIČ, popis plnění, datum plnění, jednotkovou cenu, množství, cenu za celkové plnění bez DPH, sazbu DPH, výši DPH a cenu celkem.

    Účty do 150 EUR jsou zjednodušené daňové doklady a musí obsahovat stejné náležitosti jako běžný doklad, kromě údajích o odběrateli.

    Všimli jste si, že tam je jeden z povinných údajů datum plnění?

    No holt je vidět, že i nadále lžete.

  • ultrasight: Vazeny pane, mylite se. Mate- li s vyrobkem problem a prejete- li si jej vratit, kontaktujte nas zakaznicky servis, na vsechny nase produkty vztahuje 2 leta zarucni lhuta, ktera zacina dnem, kdy Vam byla zasilka dorucena. S pozdravem, vidaXL

  • Podle nizozemských zákonu toto není tak, to jsem jíž zjistil.

    Dle nizozemských zákonu faktura taktéž musí obsahovat datum vydáni.

  • ultrasight: Vazeny pane, na fakture je uvedeno datum vytvoreni objednavky, podle nizozemskych zakonu, jimiz se prodej na nasich strankach ridi, je toto datum dostacujici.Fakturu jiz zpetne nemuzeme pozmenovat.S pozdravem, Tym vidaXL

  • Pote co jsme zažádal o odeslání faktury poslali doklad který neobsahuje datum vydáni.
    Kdy jsem na to upozornil, odpověděli, že fakturu u sebe nemají a že opravit to nemohou.
    Ze zákona ale datum vydáni faktury byt musí uvedeny. Kopie faktury prodejce musí uschovávat taktéž pro učetnictví.
    Na citace ze zákonu nereagovali. Tohle jsem potkal poprvé a tak hodlám ten případ řádně nahlásit.

  • Honza: Ono ale jde o něco jiného - když jsem na e-shop zabrouzdal (to už bude půl roku), tak mi povinná platba přišla divná. Ano, pracovník VidaXL zde nyní masově posílá odpovědi a vysvětlení. Nicméně pro Vaši informaci, jaký byl stav v době, kdy jsem chtěl objednat:

    1) Jen negativní recenze na heurece (typu zaplatil jsem předem a čekám, žádná odpověď, není telefonní číslo) a od obchodu tam nebyla jediná odpověď

    2) Můžete si všimnout, že i reakce zde proběhla teprve po 3 měsících.

    3) Co se týče dobírek - obchod nikde nedával znát, že se jedná o zahraniční obchod.

    4) Základní informace, jako jsou adresa, telefon atd. jsou zde až nyní, v září tam nebyl jediný kontakt, žádný telefon, na maily nikdo nereagoval...

    Tohle mě zrovna mimo přijde... Možná to byly novorozenecké bolístky, nicméně na důvěryhodnosti to určitě nepřidalo...

  • tak je jasny, ze pokud se jim vyserete na dobirku z jineho statu, tak je to boli asi trochu vic. A nejaky debilni masazni kreslo, ktery je velky a tezky jako krava, by me fakt sralo brat zpatky. Jako eshop, bych chtel platby JEDINE predem. Tohle mi zase tak mimo neprijde.