-
V březnu jsem zboží objednala a zaplatila. Zboží již nebylo skladem, a tak peníze měly být vráceny. Dva měsíce jsem usilovně psala a psala, že peníze nedošly. VIDA poskytla potvrzení o platbě, nicméně přes můj protest, že je zadán jiný účet pro zaslání platby, trvali na odchodu platby. Nepomohlo vyjádření banky, chtěli mé výpisy z účtu, které jsem odmítla zaslat. Celý proces se protahoval, neustále lhali a vymlouvali se. Došla mi trpělivost. Upozornila jsem na trestní oznámení, které hodlám podat u PČR. Už jsem nevěřila, nedoufala. Výhrůžka zabrala, peníze se najednou objevili ve vratkách a po uplynutí delšího intervalu, než uvedli ve vysvětlující zprávě, se včera konečně peníze vrátili na účet.
Tuším, že firma jede do posledního okamžiku. Kdo po penězích půjde usilovně, pak je možná objeví na účtu. Patrně hřeší na tom, že někdo mávne rukou s tím, že je to marný boj! Braňte se!!!!!!!!!!!! -
naštěstí jsem se sem podíval. chtěl jsem se jich na něco zeptat a zrovna dnes jim předělávají systém, tak jim nefungují ani telefony. by mě zajímalo, jestli někdy fungují. 3 000 ušetřené
-
Patřím mezi hlupáky co jim zaplatili dopředu. Email ani telefon nereaguje.
-
Ahoj,chci také důrazně varovat intern.obchod vidaxl chce peníze předem,ale zboží přijde neúplné nebo poškozené,v rodině jsme si objednali 3x ratan.nábytek ani jedna objednávka nepřišla v pořádku,na reklamaci reagují jen na e-mail,telefony mají vypnuté,vyřízení reklamace trvalo mêsíc a ještě nepřišlo vše.Nedoporučuji nákup u Vidaxl.D.Jandurová
-
Dobrý den, důrazně varuji všechny před nakupováním u vidaXL!!!
Po měsíci a půl jsem rozhodnuta podat trestní oznámení u PČR.
Stále nemám vrácenou platbu za nedodané zboží.
Posílají falešné potvrzení o platbě. Vše úmyslně protahují.
Bankovní dům, kde mám účet platbu nepotvrdil a přislíbil spolupráci v dané věci.
Došla mi trpělivost!-
Jakým způsobem s nimi komunikujete? Mám také problém.
-
Psala jsem několik emailů vidaXL a stále mi chodí automatické odpovědi. Vzhledem k tomu, že jsem postel objednávala přes portál FAVI, napsala jsem email i jim. Pokud nedostanu srozumitelné vysvětlení, dodání zboží nebo peníze zpět, záležitost budu řešit s ČOI.
-
-
Zdravím.
Naštěstí díky této diskuzi jsem vysypal košík se zbožím za necelých 12 000.- Kč. Děkuji všem přispívajícím, díky kterým jsem ušetřil tyto peníze. -
No to je dobrý. Ještě, že jsem se podíval do diskuze, tedy NIC nekupuji. Raději přidám a najdu jistotu !!!
Jiného dodavatele. -
To same se mi stalo pred 2 roky. Nevim proc se e-shopem nezabyva policie CR.
-
Také jsem si objednala sedačku - doba dodání tři týdny, dle podmínek měla doba dodání trvat pouze 6 dní. V pořádku po 7 dnech přišla jedna část sedačky, z toho důvodu jsem reklamovala. Bylo mi sděleno, že zásilka se ztratila při přepravě. Že posílají novou zásilku (opět dorazila pouze naštěstí druhá část)
Jelikož pracuji rovněž v dopravě vím, že doba přepravy z Holandska trvá tři dny - a není možné, aby dopravce rozhodoval, co se naloží do tzn. kamionu a nezajistit komplexnost zásilek. Problémem je překládka v Rakousku. Po zavolání na informační linku mi bylo sděleno, že nemají žádnou možnost ovlivnit zásilku dokonce ani sdělit přesnější informace.
Tento obchod nedoporučuji. -
Objednala jsem kancelářské křeslo pro firmu. Přišlo včas, sice podřené pod ochranou foliíí, ale nevadí mi to, nereklamovala jsem, takže toto kritizovat nechci. Problém nastal, až když jsem chtěla upravit fakturu tak, aby byl možný odpočet DPH.VIDAXL mě požádala o doklady k firmě, vše jsem řádně poslala a obratem mi odpověděli, že změna dokladu není možná, protože to odporuje holandským zákonům. Přitom na dokladu, který mi poslali je uvedeno české DIČ a před nákupem jsem volala na jejich českou linku, kde mi slečna sdělila, že řádnou fakturu pošlou dodatečně podle mých požadavků.Proběhla mailová konverzace, kde ten nesmysl o holandských zákonech opakují pořád dokola. Pod každým mailem bylo podepsáno pokaždé jiné křestní jméno bez telefonu. Podle stylu odpovědi se domnívám, že se jedná o stále stejnou jednu osobu. E-shop podává klamavé informace a ignoruje daňové zákony EU. Výsledek je ten, že se mi výrobek o částku nevrácené DPH prodražil a to naštve, že? Neodvažuji se ho vracet v zákonné lhůtě s obavou, že už neuvidím ani křeslo ani peníze. Dodávám, že pracuji jako účetní a o daňové problematice mám, na rozdíl od slečny zákaznického servisu, docela přehled. E-shop rozhodně nedoporučuji! I.
-
Když se podíváte do recenzí, je to, myslím, jasné. Každou negativní okamžitě vyváží jedna superpozitivní...
-
Objednala jsem si postele pro syny.S platbou jsme měli problém,ale po telefonickém rozhovoru to bylo v pohodě.Zbozi přišlo za pár dní.Horší je to s kvalitou.Postele příšerně vržou a stabilita také nic moc.Nejvíce mi ovšem vadí,že v popisu bylo uvedeno,že vhodná matrace pro postel je 90x 200.Ale po sestaveňí a změření je to 83x200, takže jsem ty matrace musela zaříznout.
-
Já mám zkušenost výbornou: vybrala jsem si nábytek, s platbou předem jsem neměla problém, protože už cca 12 let si tímto objednávám zboží např. z e-bay, a zboží mi za týden došlo. Ano, při montáži stolu jsem zjistila, že je naprasklá deska, ale závadu jsem vyfotila, poslala na zákaznický mail, odkud se mi hned druhý den ozvali s návrhy řešení. Vybrala jsem ten, který mi vyhovoval....a hotovo. Ještě si odtud chci pořídit pár kousků, protože kvalita výborná a cena přijatelná.
-
Vážený Vidaxl,podívejte stačí mě když jsem si přečetl ne jen recenze CZ ale i DE a tam se také dost často píše o Vašem nechvalném postoji k zákazníkovi.
Problém všeobecný u Vás je v tom že drtivá většina zákazníků uvádí že právě ta komunikace s Vámi dosti vázne a navíc by mě docela zajímalo v čem porušili někteří zákazníci pravidla když Vám převedli požadovaný finanční obnost za zboží na Váš účet a nedočkali se jak zboží tak i vrácení peněz nedejbože nějaké odspovědi. -
salora: Vážený pane, vážíme si Vašeho názoru. Mohu Vás ujistit, že pokud klient s námi komunikuje, vždy mu vyjdeme vstříc ohledně reklamací nebo vrácení peněz. Klient též musí respektovat naše podmínky, které při nákupu odsouhlasil a při reklamaci odpovídat na naše dotazy. Komunikace je velmi důležitá. S přáním hezkého dne vidaXL
-
Víte po přečtšní dalších recenzí a to také těch německých je spousty negativních hodnocení Vašeho eshopu což hovoří za své ,víte zaplatit dopředu už nedává moc důvěry samo o sobě a když se dočtete od už napálených kupců ve Vašem eshpu co zaplatili a nakonec nedostali zboží ani peníze zpět pak nevím co si o tom myslet.
-
salora: Vážený pane, naše zákaznické centrum je k dispozici na tel. lince každý den od 09-13 hod. Jsme seriozní internetový obchod a pro zákazníky uděláme v rámci reklamací maximum. Bohužel se občas stane, že balíček dorazí během cesty poškozený. Na reklamace reagujeme do 24 hod a řešíme je obratem. S pozdravem, tým vidaXL
-
Hm no tak to zvažuj opravdu rychle a obezřetně ,četl jsem recenze i z německa a musím říct že nic moc.Spousta nespokojených kupců co jim nedošlo zboží /pokud už ano tak požkozené/ a ani peníze zpět vzhledem k nemožné komunikaci ,telefon nefunguje ,platba předem a tyto atributy už samotné příliš důvěry nedodávají.
Je to ůdajně sice český eshop ale nejspíš dost vykutálený ,ostatně i tady žádné chvály viz další recenze. -
Máte někdo zkušenosti s nákupem dětského hřiště u tohoto prodejce? Proběhl nákup a dodání v pořádku? Je produkt kvalitní? Vracel jste někdo zboží - jak to proběhlo? Děkuji za info, zvažuji nákup, ale nechci vyhodit 9000Kč jen tak z okna.
-
Hm no tak se má předtucha jaksi potvrdila a asi to mělo pro daného obchodníka důvodem zřízení eshopu v Holansku svůj důvod a smysl ale pro zákazníky už méně.Ty recenze /kladné/si tu totiž může napsat sám eshop pod přikrývkou jiného uživatele Heureky z jiných emailů ,nedávno jsem se totiž setkal tady na Heurece s něčím podobným v tom smyslu že se jednalo dokonce o CZ eshop s tím že byli recenze velice kladné a nakonec se ukázalo že fiktivně zřízeny pod jinými mail adresami ale od jednoho a samého podvodníka.Ceny byli rovněž velmi lákavé a levné nicméně také s podmínkou pltatby předem.Po asi týdnu jsem se chtěl podívat do zminovaného eshopu znova ale byl uzamčen policii č.r. s oznámením že se jedná o podvodný eshop a bylo zahájeno trestní stíhání,tady se už obchodník obrnil a ví nejlépe proč se přesunul až do Holandska.Každý at si udělá úsudek sám.Už tento fakt je totiž velmi neobvyklý.