Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Květina měla být velký box, velký box to nebyl byl to střední box . Cena neodpovídá výsledku . Měla jsem tam 3 růže - nějaké zelené rostliny a zbytek vánoční dekorace a ozdoby . Dříve jsem tady nakupovala každý měsíc květiny . Ale 2 poslední objednávky jsem nebyla spokojená. Jsou jiny květinářství které vám za ceny které tady mají udělají výsledek který ceně odpovídá .
Reakce obchodu VezuKytku.cz
Dobrý den, zklamání nás mrzí, ale pokud vznikla nějaká oprávněná závada, mohla jste ji ihned reklamovat a obratem by Vám byl doručen nový box. Bohužel, reklamaci jsme nezaznamenali. Děkujeme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dodáno včas
Oproti vyobrazení smutečního věnce červeného na webu byla doručena chudinka řídce osazená květy, skrz věnec bylo vidět pozadí. Vedle ostatních věnců na pohřbu tento vypadal jak galuska silničního kola. Jen zachování piety vůči pozůstalým mně zabránilo věnec vyfotografovat.
Rozhodně nemohu doporučit.....Reakce obchodu VezuKytku.cz
Dobrý den. Názor může být subjektivní, ale byl Vám dodán věnec přesně podle toho, co zde prezentujeme, 100% zákazníků bývá spokojeno a nebylo nijak ze vzorů vybočeno. Pokud Vás naše nabídka nezaujala, měla jste si zvolit jiné květinářství, které věnce vyrábí z chvojí a ne z čerstvých květin. Tyto věnce jsou někdy objemově bohatší, ale z jehličí, a je u nich použito minimum čerstvých květin. Fotografie máme k dispozici a pro posouzení je můžeme Vám i komukoliv jinému poskytnout. Děkujeme.
-
Nedoporučuje obchod
- Milé zákaznice
- Špatná komunikace
- Neprofesionální
Reakce obchodu VezuKytku.cz
Dobrý den, děkujeme za reakci. Po prověření Vaší objednávky k osobnímu odběru ihned na osmou hodinu ráno byla chyba, že jsme ihned neměli požadovaný počet tulipánů. Obdržel jste ale s omezeným počtem tulipánů kytici větší a dražší, než byla Vaše objednávka. Za problém se Vám omlouváme, ale k nadstandardní kompenzaci k Vaší spokojenosti u nás ihned došlo. Děkujeme.
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
- Rychlost dodání a dodržení času uvedeného při objednávání
Pokud nepotřebujete, aby byla květina doručena v určitém časovém rozmezí, můžu doporučit. Květina objednaná v 9.00 hod ráno pro kolegyni k narozeninám, doručení uváděno 12.00 - 16.00. Pracovní doba kolegyně do 16.30, květiny byly předány k doručení v 16.04 a doručeny 16.49. Navíc jsem výslovně žádala, aby nebylo voláno obdarovávané osobě, mělo to být překvapení. Kurýr to zřejmě nepochopil. Celkem faux pas. Petra
Reakce obchodu VezuKytku.cz
Dobrý den Petro, za problém a hodinové zpoždění se Vám omlouváme. Bohužel se naskytl sled více událostí, které v krátkém čase nešlo ihned vyřešit. Mrzí nás to, je to ojedinělé, a nestává se nám to. Děkujeme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- velmi kvalitní servis
- přehledné webovky
- hezký výběr, ale pouze na fotkách
- mám zkušenost jenom jednu zkušenost s obchodem
- kytky které vidíte na fotkách, nemusí být ty co dostanete
- posílal jsem zprávu, žádné odpovědi se mi nedostalo
(zpráva z 13.2. 2024)
Dobrý večer, dnes mi byla přivezena “růžová kytice čerstvých květin a musím říct, ze jsem poměrně zklamaný. Kytka je poměrně hezka ale i přesto jakou velikost jsem koupil, tak neodpovídá na fotce. Píšete průměr 40cm, což vaše kytice nesplňuje na obrázku, čímž vytvoříte zákazníkovi iluzi o kytici.
“Velká kytice” za 2199,- kč mi přijde suma pro opravdu velkou kytici, samotná kytice je vyhodnocena na nejakych 1650, když jsem to pocital. Dekuju za vaše služby a jsem si jist, ze už od vás nebudu nikdy nakupovat.
přeji hezky den, SvobodaReakce obchodu VezuKytku.cz
Dobrý den, omlouváme se, že jsme nereagovali na Vaši stížnost, kterou jsme až nyní našli ve složce nevyžádaná pošta. Mrzí nás, že jste s našimi službami nebyl spokojen. Všechny informace ohledně složení a doručení kytic uvádíme pravdivě v detailu kytice. Každá míchaná kytice je originál, každá má tedy jiné složení a pokud chcete uvázat co nejpodobnější kytici vámi vybranému vzoru, je dobré nám to dát vědět v kolonce poznámka.
Průměr každé kytice kontrolujeme před odesláním a fotíme je z blízka, z dálky to nedává smysl.
Z Vaší stížnosti ale chápeme, že problém byl v tom, že kytice odpovídala průměrem, ale neodpovídala cenou. Bohužel nevíme podle jakého ceníku jste si cenu naší kytice přepočítal, každé květinářství má vlastní cenotvorbu, aktuální ceník je vždy k dispozici u nás na prodejně, případně na vyžádání můžeme zaslat položkový rozpočet kytice e-mailem. Váš e-mail pro reklamaci navíc neobsahuje žádné fotografie k důvodné reklamaci, pouze Váš názor.
V případě jakéhokoliv problému jsme zákazníkům ihned k dispozici i na našem telefonu, online na chatu i fyzicky na prodejně.