Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybná objednávka

    Přišlo úplně něco jiného než jsem si objednal a je zabaleno v nějaké staré krabici od Brefu.

    Reakce obchodu velvesa.cz

    Dobrý den, pane Z.,
    mrzí nás, že jste dostal jiné zboží, konkrétně dámskou verzi saunového kiltu místo pánské. Jelikož jste se nám ozval, zakázku jsme vystornovali a vrátili Vám peníze. Omyl se občas přihodí každému, i u nás ve skladu se to v malém % stane. Přijměte ještě jednou naši omluvu.

    Ke krabici jen tolik: recyklujeme. Co vzhledem ke krizi s odpadem na celém světě je spíš rozumné a většina zákazníků to neřeší. Podstatné je, že je objednávka zabalena bezpečně, když zboží samotné nemá svůj obal, obalový materiál recyklujeme. Nicméně, jestli si někdo vysloveně požádá o krabici novou, umíme vyhovět, ale za její stav po péči přepravní společnosti stejně ručit neumíme.
    tým velvesa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu, proč mi přišel hodnotící mail, když zboží ještě nedorazilo. Už je to více jak týden.

    Reakce obchodu velvesa.cz

    Dobrý den,
    hodnotící mail je nastaven na automatické odeslání, které je vázáno na datum přijetí objednávky. Tak jsme zapřemýšleli, kdyby ten hodnotící mail nepřišel, jestli byste si vůbec na svoji objednávku vzpomněla...?

    Důvodem, proč ještě nemáte balíček je, že jste si vybrala platbu bankovním převodem. Tudíž Vám byla na mail zaslána zálohová faktura , a jelikož jsme neobdrželi zatím platbu, objednávku jsme neexpedovali.

    Znovu dodáváme: Jestli vám nepřijde balíček v očekávaném termínu, kontaktujte zákaznický servis, zjistíme stav a vyřešíme vše k vasí spokojenosti.

    tým velvesa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám žádné zpráva zda zboží dorazí, či ne. Naštěstí jsem si vybrala možnost na dobírku, tak mne to tolik netrápí.

    Reakce obchodu velvesa.cz

    Martino, zboží dorazí jistě, jen jste si vybrala vetší počet lahviček,které už nebyly skladem a čekali jsme na dodavatele... který to taky neodhadnul a 2x nám posouval datum dodání zboží. I takové věci se stávají, informovali jsme Vás mailem a omluvili se za zpoždění. Omlouváme se podruhé tady.

    Poptat se na zákaznickém servisu je na jistotu a taky tento postup vřele doporučujeme před dalšími kroky. Recenze ještě nikomu dodávku objednávky neurychlila ani informace nepřinesla...

    Takže i pro ostatní zákazníky, pokud je vaším cílem zjistit stav objednávky, prosím věnujte váš čas raději kontaktování zákaznického servisu. Moc rádi vám posloužíme plným vysvětlením situace.
    tým velvesa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Termín dodání ?

    Reakce obchodu velvesa.cz

    Děkujeme, že jste se ozval, nicméně... jste si naprosto jistý, že tohle je ten správný kanál, na kterém se dozvíte podrobnosti o Vaší objednávce?

    Když nemáme zboží skladem, je při produktu informace, jak asi dlouho potrvá, než se dostane k zákazníkovi domů. Tak to bylo i tady, a jelikož se dodávka ještě o den protáhla, recenzent byl informován telefonicky. Vždy v této situaci máte na výběr - něco jiného, zrušit objednávku... jak je libo.

    Je nám líto, že jsme Vás takhle (*) zklamali... ale kdybyste nám tu nedokonalost přece jenom dokázal odpustit, věříme, že (po zkušenostech, že žádný e-shop není dokonalý) se k nám zas někdy vrátíte.
    Váš zkroušený tým velvesa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zasílají dotazník se spokojeností, ale zboží po 6ti dnech nedorazilo

    Reakce obchodu velvesa.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás mrzí a omlouváme se, informace o tom, že produkt je objednán a je na cestě k nám od dodavatele, najdete vždy při příslušném produktu. Dodávku o vyšším počtě kusů zdržela Velká noc a svátky s ní spojeny a už je na cestě k Vám.

    Nicméně o stavu objednávky Vám kdykoli poskytneme informace na kontaktním telefonu a mailu. Odesílání dotazníku je automatizované, takže se sem tam stane, že bohužel dorazí dřív než zboží.

    Doufáme, že přístě už bude vše v pořádku.

    tým velvesa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka nebyla vyuzena, zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu velvesa.cz

    Vážená paní Petrušová,
    Vaši objednávku jste si objednala s platbou na zálohovou fakturu. Jelikož jste tuhle fakturu nezaplatila, objednávku jsme neexpedovali a stornovali. O celém dění jste byla informována prostřednictvím e-mailů.
    Při objednání na zálohovou fakturu se neobejdeme bez spolupráce se zákazníkem. Jestli Vám tento způsob platby nevyhovuje, není problém změnit na dobírku, jen je potřeba s námi komunikovat.
    Věříme, že Vaši příští objednávku už vyudíme k Vaší spokojenosti :)
    Váš tým velvesa