Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ač bylo zboží vedené skladem, nepřišlo a po 14 dnech email, že zboží nelze naskladnit a objednávka byla zrušena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    S Vaším obchodem jsem nikdy nebyla zklamaná výrobky máte vždy kvalitní a krásné propracované takže za mě určitě velká spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost,cena
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení vpořádku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zhruba 14 dní po objednávce napsali email,že zboží nemají.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychle dodani

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Krásné věci, cena výborná, spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    skutečně 4.11. jsem si objednal svícen, bohužel zatím nemůžu nic hodnotit, protože ještě nebyl doručen. Dnes je 16.11. a nic.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, omlouváme se za zpoždění při expedici Vaší objednávky. Zdržení bylo způsobeno nutností převodu zboží z našeho druhého skladu. S radostí Vás však informujeme, že Vaše objednávka byla již odeslána a je na cestě k Vám. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení, velmi si toho vážíme. Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neměla bych problém kdyby bylo zboží zabalené tak jak mělo. Ten kdo balil to pěkně odflákl !!!
    Balík byl takřka otevřený..
    Měl to být dárek :(

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, to nás velmi mrzí. Ujišťujeme Vás, že na zajištění kvality balení klademe velký důraz. Pokud máte fotografie jak byla zásilka zabalena, prosím pošlete nám je na [email protected]. Pokud by zboží v balíku bylo jakkoli poškozeno nebo potřebujete naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedený e-mail nebo telefonicky na čísle 245 008 200. Rádi situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spokojenost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Žádná komunikace. Hruza

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, je nám líto, pokud jste měla dojem, že naše komunikace nebyla dostatečná. Snažíme se vždy poskytovat informace a proto máme k dispozici zákaznickou linku, kde nás můžete kdykoli kontaktovat. Neváhejte se na nás obrátit na čísle 245 008 200 nebo e-mailem na [email protected], abychom mohli Vaše požadavky vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti. Zastihnete nás po-pá od 7:00 do 20:00 nebo v sobotu od 8:00 do 16:00. Děkujeme za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Naprostá spokojenost
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Vše proběhlo v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výběr produktu....
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zajímavý sortiment, rychle vyřízení objednávky. Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    nemám problém

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobrá komunikace,rychlost doručení,

    zatím jen dobré zkušenosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé vyřízení a dodání objednávky 100% spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Plná spokojenost, jako ostatně vždy.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Perfektní komunikace a rychlé dodání.
    • Nedá se nic vytknout.