Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednávku jsem poslala 4/11/24, teprve dnes mi bylo zboží doručeno, aniž bych během těch 15 dnů byla pracovníky Velkého Košíku upozorněna, že zásilka bude ochuzena o "Hrací skříňku Štědrý večer". Dozvěděla jsem se to až včera z faktury, kterou mi poslali, i když mi GLS balík přivezl teprve dnes odpoledne. Jednání obchodní firmy mi připadá velice neseriózní, dokonce se ani neomluvili, vyjádřili jen na základě mého emailu "lítost". Pracovnice, která má dělat prostředníka mezi obchodem a zákazníky, ani nepochopila, že v celé té záležitosti šlo o jejich nedostatečnou komunikaci, respektive, po celou dobu jakákoliv chyběla. Raději záležitost chybějícího zboží řešila jako "mrtvý brouk", místo aby se k tomuto, jistě ne ojedinělému případu, postavila čelem. Je pak těžké po takovém typu pracovníka očekávat seriózní jednání i těžko uvěřit jejich sloganu "s přátelským pozdravem" Tým Velkého Košíku. Přátelé se takhle nechovají.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nebylo dodáno
  • Nedoporučuje obchod

    • Stále čekám na dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když mají zboží v nabídce tak mě ji zrušily peníze ale vratily

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, moc se omlouváme za nedodání zboží. Produkty se vždy snažíme zajistit a zákazníka informovat o dodací lhůtě, ale někdy se stane, že se produkty nepodaří zajistit, nebo se jejich doskladnění prodlouží. Ještě jednou se omouváme a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po více než týdnu žádná informace o odeslání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Minulý rok mi přišlo vadné vánoční zboží. Jelikož se jednalo o sezónní zboží, šikovný manžel sletoval dráty. Letos jsem opět neodolala a zboží je opět vadné. S obchodem špatná komunikace. Nemám prý vracet ale popsat závadu a bude mi zaslán pouze vadný díl, dále jsem byla vyzvána opět k popisu a nafocení závady. Po odeslání všeho mi nabídli jakousi malou peněžní kompenzaci, Následně mě vyzvali k zaslání zboží. Tady však běží 30-ti denní lhůta a vzhleden k tomu, že se jedná o sezónní zboží vracím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Začal druhý týden od objednání a předem zaplacené zboží dosud nedorazilo. Ani žádná zpráva, že by se mělo zpozdit.

  • Nedoporučuje obchod

    Dne 23. října 2024 jsem zaslala objednavku, a dodnes e-shop Velký košík zboží nedodal. Pokud si chcete objednat vánoční dárky, nedoporučuji. Přišly by Vám, až v novém roce 2025.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, omlouváme se za pozdní doručení Vaší objednávky. Zdržení bylo způsobeno nutností přepravy zboží do našeho druhého skladu, což bohužel ovlivnilo termín expedice. Velmi nás tato situace mrzí a podnikáme kroky, aby k podobným zpožděním v budoucnu nedocházelo. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Svicen mi přišel rozbitý

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že Vám byl doručen rozbitý produkt a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Pokud máte zájem, prosíme, kontaktujte nás na č. 245 008 200 nebo e-mailem na [email protected]. My Vám svícen vyměníme za nový, případně můžete do čtrnácti dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ač bylo zboží vedené skladem, nepřišlo a po 14 dnech email, že zboží nelze naskladnit a objednávka byla zrušena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zhruba 14 dní po objednávce napsali email,že zboží nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neměla bych problém kdyby bylo zboží zabalené tak jak mělo. Ten kdo balil to pěkně odflákl !!!
    Balík byl takřka otevřený..
    Měl to být dárek :(

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, to nás velmi mrzí. Ujišťujeme Vás, že na zajištění kvality balení klademe velký důraz. Pokud máte fotografie jak byla zásilka zabalena, prosím pošlete nám je na [email protected]. Pokud by zboží v balíku bylo jakkoli poškozeno nebo potřebujete naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedený e-mail nebo telefonicky na čísle 245 008 200. Rádi situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Žádná komunikace. Hruza

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, je nám líto, pokud jste měla dojem, že naše komunikace nebyla dostatečná. Snažíme se vždy poskytovat informace a proto máme k dispozici zákaznickou linku, kde nás můžete kdykoli kontaktovat. Neváhejte se na nás obrátit na čísle 245 008 200 nebo e-mailem na [email protected], abychom mohli Vaše požadavky vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti. Zastihnete nás po-pá od 7:00 do 20:00 nebo v sobotu od 8:00 do 16:00. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají napsáno zboží skladem a pak ho stejně nemají :-(

    Velké zklamání,u zboží měli napsáno skladem,ihned odesíláme a po týdnu napíší, že zboží není dlouhodobě. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, na objednané zboží čekáte 3 týdny. Osobně, už ani nečekám, že balík bude doručen. Když se zeptáte obchodu na stav objednávky, stále dokola opakují, že zboží je zabaleno a připraveno k distribuci.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, rádi bychom se omluvili za zpoždění Vaší objednávky, ke kterému došlo kvůli převozu zboží z našeho druhého skladu. Vaše objednávka je již na cestě k Vám. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    Již týden a zboží ještě nemám, vždycky bylo ok v minulých objednávkách a tato ještě nepřišla,nevím co se stalo ale moc mě to mrzí

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, velice se omlouváme, že jsme Vám zatím nedoručili objednané zboží. Bohužel bylo nutné zboží přepravit z našeho druhého skladu, což způsobilo neplánované zdržení. Na vyřízení Vaší objednávky pracujeme a děláme maximum, aby dorazila co nejdříve. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel mi dorazil jiný kus než jsem si objednala. Místo ,,Leonardo s lucerničkou " a přišel s lyžemi. Obchod mi nedal ani na vědomí, že mi mění objednávku.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, velmi se omlouváme, ale zřejmě došlo k záměně a obdržela jste nesprávné zboží. Velmi nás to mrzí a chtěli bychom Vám nabídnout rychlou nápravu. Prosíme, vyfoťte nesprávné zboží a kontaktujte nás na e-mail [email protected], nebo telefonicky na čísle 245 008 200, abychom se dohodli na dalším postupu a zajistili Vám správné zboží. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání, přijatelná cena.
    • Led svícení není funkční. Led hvězdy dodání včetně baterií, ale nefunkční.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, baterie jsou součástí balení a do původních obalů nezasahujeme. Je tedy možné, že jste obdržel vadný kus. Pokud máte zájem, kontaktujte naše zákaznické centrum na e-mail [email protected], nebo telefonicky na čísle 245 008 200, kde s Vámi situaci vyřešíme k Vaší spokojenost. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašné. Při objednání zboží je uvedeno, že je skladem a doručení do 2 pracovních dnů. Už je to 14 dni a zboží stále nedorazilo. Po telefonickém kontaktování mi bylo sděleno, že zboží není skladem, že nemají aktualizované stránky. Zase další týden a stále nic. Tady rozhodně nakupovat už nebudu!!!! Za mě nejhorší zkušenost.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jsme museli Vaši objednávku zrušit a nedoručili Vám objednané zboží. Důvodem zrušení bylo vyprodání zboží, které bylo ve Vaší objednávce. Upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nelze hodnotit
    • Po 14 dnech od objednávky nebyla zaslána informace o stavu objednávky.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, velmi se omlouváme za zpoždění při doručení Vaší objednávky. Zdržení nastalo kvůli nutnosti převozu zboží z našeho druhého skladu. Pracujeme na tom, aby objednávka byla co nejdříve u Vás. Děkujeme za Vaše pochopení a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Jakmile bude objednávka připravena k expedici, budeme Vás okamžitě informovat.