Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalita výrobkov
    • Česká značka
    • Dodacia doba

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Martine,
    děkujeme za Vaši recenzi. Vždy děláme vše pro to, aby u Vás byly Vasky co nejdříve, ale ruční výroba potřebuje svůj čas. Věříme, že se to čekání vyplatí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psala jsem e-mail kde je má objednávka a nikdo mi nebyl schopný dát informace natož mi odpovědět.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Terezie,
    omlouváme se za nedostatečnou komunikaci, ozvěte se nám prosím na [email protected], děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Boty se mi moc líbí, krásná práce bohužel i po delší době mě stále dřou do kotníku. Takže jsem je musela odložit do botníku a pouze se ná ně chodím koukat

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Jano,
    děkujeme za Vaše hodnocení, v tomto případě bychom Vám doporučili Vasky pravidelně a důkladně krémovat, aby kůže změkla a lépe se přizpůsobila Vašemu chodidlu, zároveň je začněte nosit pouze na kratší vzdálenosti, věříme, že se Vám je podaří brzy rozšlápnout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkty super, přístup k zákazníkovi strašný.
    Zde už nikdy.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Marku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je nám moc líto, že s přístupem nejste spokojen, můžeme Vás poprosím o více informací na email: [email protected]? Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo doručeno v igelitovém pytli, který pak šlo jen těžko použít při jeho vrácení. Ocenila bych doručení v takovém obalu, který lze opakovaně použít.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Lucie,
    boty vždy balíme do pevných papírových krabic, ve kterých lze obuv bezpečně a bez obavy o znehodnocení našich výrobků odeslat jak k Vám tak od Vás.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvedené zboží jsem si objednal na e-shopu spolu s botami, vše uhradil a od té doby nic... žádná reakce, nemám boty, ani peníze. A najednou mi přijde dotazník, abych zboží a obchod hodnotil.

    Obchod v Praze je pěkný, prodavačky ochotné a příjemné. Nicméně boty na obchodě nebyly, prý na e-shopu. Tam jsem si boty a krémy objednal, zaplatil a ... NIC doposud neobdržel. A najednou přijde dotazník spokojenosti :-).

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Zbyňku,
    omlouváme se. Na Vaší objednávce modelu barefootů samozřejmě pracujeme a věříme, že se nám ji brzy podaří dokončit. Dejte nám prosím ještě chvilku, modely, které nemáme právě skladem je potřeba nejdříve ušít. O přesném stavu své objednávky se můžete informovat na našem email: [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    • Lepší je si vyzkoušet obuv přímo v obchodě

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Magdaleno,
    vždy doporučujeme si boty nejdříve vyzkoušet na našich prodejnách, pokud to ale není možné, na našem webu je u každého modelu tabulka velikostí, podle které se můžete při výběru správné velikosti řídit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Boty jsou dělaný ručně (snad)
    • Kvalitní materiál (těžko ověřit, jen důvěra, boty nedorazily zatím)
    • Pěkný design
    • Česka značka - podpora českého řemesla
    • Neinformovanost ohledně průběhu výroby
    • Podle webu, kdybych si objednal teď, mám boty do druhého dne, nicméně na ty své čekám již týdny.
    • Za požadavek vytvořit boty v jiných velikostech ne zrovna symbolický poplatek a navíc nemožnost u všech. U bot dělaných ručně až na objednalvku mi to přijde zvláštní. Nakonec jsme pro syna objednali u Jančaříků, kteří tohle považují za samozřejmé u ručně šitých bot. Takže příště i pro sebe budu objednávat u nich a jen je vřele doporučím.

    Vasky jsou móda, mladá úspěšná značka. S velmi pěkným designem, české ručičky, které to snad pořád dělají s láskou. Nicméně se z toho stala masovka, což je daň za úspěch a možná se zapomíná na počáteční hodnoty

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Tomáši,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že doba výroby na webu neodpovídala realitě, budeme se snažit naši komunikaci v průběhu výroby vylepšit. Věříme, že s boty budete spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Opravdu oceňuji myšlenku české výroby. Velmi jsem se na boty těšila, bohužel musím hodnotit negativně.
    Rozměry bot uvedené na stránkách neodpovídají skutečnosti, proto jsem zboží vyměňovala za menší. 14 dnů od odeslání bot zpět, jsem nedostala jakoukoliv reakci, jestli balíček přijali, případně jestli byla výměna uznána.
    Nakonec mi bez jakékoliv zprávy dorazily boty menší, které sedí dobře, ale bohužel barva absolutně neodpovídá fotografiím na webových stránkách. Navíc každá bota má výrazně jinou barvu - jedna je o dost tmavší a jazyk na ní je jakoby popraskaný.
    Chápu, že se jedná o kůži a barva se může lehce lišit, ale toto je příliš. Navíc jedna bota je zašpiněná, velmi tedy pochybuji, že se jedná o botu zcela novou. Zároveň byla v krabici s botami obálka s cestovatelskou mapou a dopisem přímo ke konkrétnímu páru bot. V první objednávce jsem obálku nechala v krabici a odeslala zpět, bohužel s novými botami mi již nic nedorazilo. Maličkost, ale zamrzí…
    Znovu už na vlastní náklady posílat zpět nebudu, ale příště už nenakoupím a nikomu nedoporučím. Jsem ráda, že jsem boty zakoupila v akci a ne za plnou cenu…
    Ráda bych zde přiložila reálné foto bot, ale bohužel to asi není možné.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Johano,
    mrzí nás, že nejste s Vaskami spokojená. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat na emailu [email protected], abychom situaci vyřešili. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce přišlo rychlé potvrzení (4.4.), ale dále žádná zpráva, že si mohu (nemohu) vyzvednout, takže nevím, jak to vlastně vypadá. Vzhledem k tomu, že se nejedná o úplně levný sortiment, bych očekávala např. průběžnou informaci.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Moniko,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Píšeme Vám email ohledně stavu Vaší objednávky. Jsme si vědomi, že průběžný informační systém nám chybí a budeme se snažit o zlepšení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mela jsem boty jako darek k vanocum. Bohuzel nikde pri objednavce nebylo uvedeno, ze nejsou skladem a pujdou do vyroby. Tuto informaci jsem zjistila az pri kontaktu zakaznicke linky s tim, ze mame vyckat 6tydnu. Ok, pripravila jsem voucher a cekali jsme, ale chyba, vse trvalo temer 9tydnu. A to opet bez informace z vasi strany, opet jsem volala ja s tim, ze byla chyba pri dodavce materialu. Vse umim pochopit - ale neinformovani a nekomunikovani je pro me moc, zvlast, kdyz mate penize na uctu.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Marcelo,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že dodání Vaší objednávky trvalo tak dlouho. Informace o době dodání je vždy uvedena u konkrétního modelu a velikosti na našem webu. Nicméně jsme si vědomi toho, že na lepší komunikaci můžeme pracovat a máme prostor k zlepšení. Věříme, že až u nás budete provádět další objednávku, komunikace z naší strany již bude mnohem lepší a Vy budete se vším maximálně spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty jsem již jednou objednávala s tím, že bylo garantováno doručení do Vánoce. Ještě jsem si to chtěla s obchodem ověřit a bylo mi řečeno, že doručení je až po Vánocích. Byla objednána i klíčenka, kde bylo zdarma ražení iniciálů. Komunikace s obchodem byla ze strany obchodu arogantní a místo navržení alternativy (zaslání pouze klíčenky) mi s ochotou zrušili objednávku. Když jsem po Vánocích chtěla objednávku obnovit, tak mi bylo řečeno, že akce na ražbu zdarma už není a mám si ražbu zaplatit. Boty jsem nakonec objednala znovu, protože se manželovi líbily, ale kdyby bylo jen na mě, tak už zde neobjednám nic. Komunikace ohledně objednávky je nulová. Zaplatíte, zaplatíte i za doručení, i když je objednávka celkem velká a boty nikde a žádný update. Jsem velmi zklamaná. Čekala jsem větší ochotu, nebo aspoň omluvu.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Kateřino,

    mrzí nás komplikace s Vaší první objednávkou, možná došlo k nějakému nedorozumění, omlouváme se.
    Pokud budete mít v budoucnu zájem, můžete nás kontaktovat na různých platformách- emailu, facebooku či instagramu a sama si určit, která forma komunikace je pro Vás nejlepší. Věříme, že se svou aktuální objednávkou budete spokojena, pohled na naši firmu změníte a v budoucnu si pořídíte další pár.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Výrobek nanic... obchod snad OK...

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Vlastimile,
    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že s naším doplňkem nejste spokojen. Věříme, že nám v budoucnu dáte ještě šanci přesvědčit Vás o tom, že se jednalo pouze o ojedinělou výjimku, a že naše výrobky jsou kvalitní a stojí za to si je pořídit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení objednávky dvou bot předem a několika urgencích po cca 6 týdnech jsem dostal poměrně příkrou odpověď, abych čekal, že se na tom pracuje. Už je to zase 3 týdny a nic.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Petře,
    u Vaší objednávky jsme avizovali, že ji začneme vyrábět po Novém roce a výroba trvá 4 až 6 týdnů. Dejte nám tedy prosím ještě chvíli. Věříme, že se k vám boty brzy dostanou a budou stát za to.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží je objednáno již dva měsíce.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Jane,
    omlouváme se za prodlouženou dobu dodání a píšeme Vám email.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekací doba na boty 3 měsíce
    • Nelze přeposlat z jiného obchodu
    • Na prodejně vám klidně za plnou cenu nabídnou ochozené, opotřebované boty které někdo vrátil

    Boty objednané 1.12.2021. V průběhu prosince informace, že z důvody zvýšeného zájmu budou boty v průběhu ledna. Na konci ledna informace, že se jim objednávka ,,zatoulala,, takže ji zadali znova...čekací lhůta další 4 týdny. Z jiného obchodu je prý přeposlat nelze. Takže zimní boty za 3000,- mi dorazí na jaře. Čekání 3 měsíce na boty mi normální nepřijde. Děkuju, už nechci.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Jane,

    děkujeme za Vaše hodnocení, mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou, s ničím podobným jsme opravdu nepočítali. Věříme, že Vasky budou brzy u Vás a svou kvalitou Vám čekání vynahradí.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nákup proběhl bez problémů, zboží dorazilo poměrně rychle. Boty mi však bohužel nesedly. Vím, že se kožená obuv musí nejdřív rozchodit, snažím se o to už pěkných pár týdnů, ale stále je nemůžu mít delší dobu. I když si vezmu zimní tlusté ponožky, mám z nich puchýře, odřeniny. Zkoušel jsem různé vložky, nálepky proti otlakům, ale pokud to na jednom místě pomůže, na druhém se problém objeví. Jelikož se jedná o drahou věc, kterou už nemůžu vrátit (chodil jsem s nimi venku a navíc jsou místy od krve), trpím v nich dál a doufám, že se jednou rozchodí. Velikost jsem zvolil správnou, tak nevím, čím to je. Nejhorší je to v zadní části nad patou a na šlapce. Jinak vzhledově vypadají moc pěkně a kvalitně.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Viktore,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je nám líto, že máte s Vaskami problémy. Hned od začátku doporučujeme obuv krémovat a impregnovat, kůže potřebuje výživu, kterou ji dodá krém, ta se vyživením stane mnohem měkčí, poddajnější a snadněji ji rozchodíte. Podívejte se na náš web, kde najdete přesný postup ošetření i vhodné přípravky, posíláme odkaz: https://www.vasky.cz/cs/page/care

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • amatérismus

    zboží jsem obratem poslal zpět k výměně velikosti a už druhý měsíc na něj čekám

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Aleši,
    omlouváme se za komplikace a potíže. Zjistíme, kde by mohl být problém a ozveme se Vám do emailu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávala jsem zboží 16.12. a ihned i zaplatila, na můj dotaz 23.12., kdy nebyla objednávka ani odeslána mi přišla odpověď, že neví kde je chyba, že zboží mají skladem a dají mi vědět po svátcích. Nikdo se už neozval, zboží ale dorazilo . To, že jsou to kožené boty - chápu, že je někde otlačená kůže nebo přeleželá, ale boty vypadaly, jakoby ležely ve skladu už hodně dlouho.
    Že byly Vánoce - chápu, že třeba selže lidský faktor - chápu. Ale že za není firma schopna omluvy, nebo nabídnout aspoň kompenzaci formou byť jen mini slevy mě mrzí. Normálně recenze nepíšu vůbec, ale tady jsem chtěla podpořit českou firmu a bohužel jsem jen zklamána.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Moniko,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí komplikace i zdržení. Ozveme se Vám na email a celou situaci dořešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Dobrý den,
    Budu stručný. Koupil jsem si boty číslo 45, které jsem pak vrátil to bylo vše v pořádku. Na prodejně mi byly vráceny peníze. Paní prodavačka se mnou vytvořila objednávku. O týden později jsem zjistil na vašem info mailu, že objednávka neexistuje. Dobře udělal jsem si objednávku sám. Pro boty jsem si přišel na prodejnu. V čísle 46 měli na prodejně 2 kusy. Jeden kus byl špatně sešitý. Dolní nit byla vidět nahoře. A druhé byly krapet špinavé. Vybral jsem si tedy ty špinavé, už mi bylo opravdu zima na nohy. Boty mám okolo 2 měsíců a stále mě tlačí. Ohyb kůže na nártu není tam kde by měl být ale bota se ohýbá kde je konec střihu a tudíž tato silnější část dělá větší tlak na mojí nohu a tlačí mě to. Zároveň at impregnuji jak chci na kůži se dělají mapy z dopadání vody. Ne nejsem spokojený s Vašimi boty a přemýšlím vážně nad reklamací.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Tadeáši,
    moc nás mrzí, že s s našimi boty nejste spokojený. Kožené boty je potřeba rozchodit. Kůže časem změkne a přizpůsobí se Vašemu chodidlu. Boty doporučujeme pravidelně krémovat, krém kůži zvláční. Pomoct by mohly také napínáky. Co se týče map na kůži, doporučujeme opět krém v barvě kůže, který obnoví a sjednotí barvu kůže.

    Posíláme Vám odkaz na náš web, kde najdete návod na správnou péči o kožené boty, věříme, že Vám pomůže. Můžete se také zastavit na některou naši prodejnu na konzultaci, rádi Vám boty zkontrolujeme.
    https://www.vasky.cz/cs/page/care