Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    17.8. zaplaceno - obj. č. 000260879 a zatím nic, ani zpráva po e-mail urgenci. Leoš K.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    u tohoto modelu je doba dodání 8 týdnů, tuto informaci máme i na našem webu, poprosíme Vás tudíž ještě o trochu trpělivosti, na Vaší objednávce pracujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I ordered on 24/09/2023 until 1/10/2023 status - processing
    Over a week to processing, new shipment yet ridiculously efficient eShop :(

    Reakce obchodu Vasky

    Hello, Jamal,
    we are very sorry that you have to wait for your order. We will do our best to complete your order as soon as possible. For exact information about your order, please contact us at [email protected], thank you.

  • Nedoporučuje obchod

    • Stále čekám, nikdo nekomunikuje, nic nevím. Vše zaplaceno a nic….ani zboží ani komunikace.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    doba výroby u Vámi vybraných modelů je aktuálně 4-8 týdnů, poprosíme Vás tudíž ještě o trochu trpělivosti, na Vaší objednávce pracujeme. Omlouváme se, pokud jsme Vám neodepsali, nejspíše nám Vaše zpráva zapadla, v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat na email [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Fakt nevím, boty objednané i zaplacené. Dodnes nemám informaci kdy dorazí, ani informaci o stavu objednávky…

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Pavle,
    Vaši objednávku z minulého týdne evidujeme a již na ní pracují naši ševci. Bohužel doba dodání modelu Botas Classic je tří měsíční, jak také uvádíme na našem webu, proto bychom Vás poprosili ještě o trochu trpělivosti, věříme, že výsledek bude stát za to.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hodně drahý, ale používá i nekvalitní materiál
    • Nekvalitní tkaničky, kůže pochybné kvality, prostě se používáním za pár měsíců odře. Je tohle normální?
    • Jakýkoliv lehký škrábanec je na kůži okamžitě znát.

    Myslím, že s Vasky pomalu ale jistě končím. Boty po pár měsících lehkého nošení, nevypadají vůbec dobře, kůže odřená nekvalitními tkaničkami, které snad nakoupili v Bangladéši a samotným pokrčením. Ty tkaničky jsou vhodné tak akorát do koše. Vnější obal hnědých tkaniček se sedře a uvnitř jsou takové dva malinkaté provázky, takže je problém ji i vyndat. Naštěstí ty druhé světlé vypadají lépe, byť boty to nespraví, protože tkaničky kůži pořádně prodřely. Boty byly používány spíše lehce, nikoliv každý den, na vycházkové chození.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Tomáši,
    tkaničky odebíráme od české firmy a v případě potřeby si můžete přikoupit do zásoby další, které máme uvedeny na našem webu v sekci doplňky. To, že je na kůži možné vidět oděrky je její charakteristická vlastnost, kterou považujeme za velkou výhodu, protože každá bota je potom originál. Pro zapravení nedokonalostí doporučujeme krémovat. Na Váš model Taylor Brown můžete klidně použít hnědý krém Leather Brown, který se na webu nachází v sekci péče.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel boty ani po 11 týdnech!! od objednání nemám :(, i když bylo při objednávce uvedeno dodání 4-8 týdnů! Je hezké, že mi pošlete slevový kupón na další nákup (raději bych měla ty boty!), ale ten s největší pravděpodobností již nevyužiji.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Markéto,
    mrzí nás, že musíte na svou objednávku čekat déle než jsme původně avizovali. Děláme vše pro to, aby u Vás byla co nejdříve. Věříme, že i přes delší čekání budete s Vaší objednávkou spokojená a poukaz v budoucnu někdy využijete a dáte nám tak ještě šanci.

  • Nedoporučuje obchod

    • Super reklama , hezký příběh, ale na zaplacené boty čekám od BŘEZNA?

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Jano,
    mrzí nás, že na svoje Vasky musíte čekat, píšeme Vám email.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je to již skoro 2 měsíce a zboží dosud nedorazilo!!

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Věro,
    je nám líto, že na svou objednávku musíte stále čekat, bohužel akce na záchranu Botas naše sklady doslova vyždímala, proto musíme nové modely zákazníkům, na které nevyšlo, nejprve ušít. O zdržení jsme všem dotčeným zasílali e-mail, pokud Vám nedorazil, moc se omlouváme. Aktuální stav své objednávky můžete zjistit na našem e-mailu: [email protected]. Děkujeme za Vaši trpělivost, věříme, že to čekání bude stát za to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba předem za zboží,které mi po 49 dnech stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že na svoji objednávku musíte čekat, ruční práce však potřebuje čas, výroba nyní trvá až 8 týdnů, poprosíme Vás tudíž ještě o trochu trpělivosti, věříme, že to čekání bude stát za to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice dlouhá dodací lhůta, částka byla uhrazena předem před pěti týdny a zboží stále nedorazilo, při několika telefonických hovorech bylo sděleno, že se právě moje boty šíji. To už by se musely šít tři týdny...

    Vcelku neseriózní jednání

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že na svoji objednávku musíte čekat, avšak ruční výroba potřebuje svůj čas, pokud boty nejsou skladem, výroba trvá až 8 týdnů. Věříme, že to čekání bude stát za to.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Boty jsem si koupila skladem, ale po dlouhém čekání na doručení se ukázalo, že je teprve šijí, což zcela odporuje informacím na webu. Je to velké zklamání. Když jsem zákaznické podpoře sdělila svou nespokojenost, tak jim to ani nestálo za odpověď.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Anno,
    mrzí nás, že jste nespokojena a na svou objednávku musíte čekat delší dobu. Bohužel řadu modelů a velikostí Vasek jsme v rámci akce na záchranu Botas kompletně vyprodali, takže nové musíme teprve ušít. Konkrétně modely Teny White byl jedním z nejžádanějších. Naši ševci a šičky mají plné ruce práce, Vaše tenisky by však brzy měly být dokončeny. Věříme, že s nimi i druhým párem Vasek budete spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel je to více než 6 týdnů a tenisky vel 36 mi doručené nebyli.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Kateřino,
    je nám líto, že na svou objednávku musíte čekat takovou dobu, bohužel řadu modelů a velikostí jsme v rámci prodeje na záchranu Botas kompletně vyprodali, takže nové musíme teprve ušít, děláme vše, co je v našich silách. O aktuálním stavu své objednávky se můžete informovat na našem emailu: [email protected] věříme, že se brzy podaří Vaši objednávku dokončit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta. Boty na jaro nutné objednat tak v prosinci.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Luďku,
    mrzí nás, že na svoji objednávku musíte čekat, avšak ruční práce potřebuje svůj čas. Děláme vše pro to, aby u Vás byly boty co nejdříve. Věříme, že s Vaskami budete spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěl jsem kvalitní boty od českého výrobce (jak jsem si naivně myslel). Dodací doba byla poměrně dlouhá, ale to by nevadilo, na boty jsem se skutečně těšil. Výsledek byl bohužel obrovské zklamání a překonal nejhorší očekávání. Ačkoliv mám standartní pánskou velikost, dodané boty byly velice úzké, zvláštně neforemné a v detailech skutečně nepěkně vyrobené. Boty jsem osobně vrátil na prodejně a už delší čas čekám na vrácení peněz. Podle této mé zkušenosti VASKY nikomu nedoporučuji, ušetříte si zklamání.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Danieli,
    je nám líto, že jste z nákupu Vasek zklamaný. Naše výrobky jsou kožené a je potřeba počítat s tím, že po zakoupení bude potřeba boty pořádně prošlápnout. Časem se přizpůsobí i šířce chodidla. Co se týká detailů, bohužel nedokážeme posoudit, zda zde bylo něco špatně. Věříme, že v budoucnu Vaskám dáte ještě šanci a budete se moci přesvědčit o tom, že vyrábíme kvalitní kožené boty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec od uhrazení částky za nákup nekomunikují. Objednal jsem boty a krém na boty, je to už skoro měsíc, nic nepřišlo a ani mi nesdělili, kdy to dojde. Jen byl zaslán tento "přiblblý" dotazník, jak jsem spokojen s krémem na boty. O botách ani slovo.

    Zatím špatné.....

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Otakare,
    omlouváme se za tento automaticky generovaný dotazník. O možnosti zdržení doručení objednávek našich zákazníků, kteří si Vasky zakoupili rámci akce na záchranu Botas jsme posílali informační emaily. Pokud Vám nedorazil, moc se omlouváme. Ohledně aktuálního stavu své objednávky s můžete obrátit na naši zákaznickou podporu na emailu: [email protected] anebo telefonu: 572 155 005.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pěkné boty
    • Příšerná doba dodání. Hlavně, že uvádějí vše skladem. Pochopil bych týden, ale tohle??

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Pavle,
    děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás, že jste na svoje Vasky musel čekat.

  • Nedoporučuje obchod

    Považuji tento e-mail trochu za provokaci, zboží jsem do teď neobdržel a vy se mě ptáte, jestli jsem spokojený. Nákup jsem učinil on-line, abych podpořil českou firmu a bylo to poprvé co jsem si obuv koupil tímto způsobem on-line bez vyzkoušení .
    Zůstávám optimista a věřím, ze m3 objednané a zaplaceny zboží jednoho krásného dne dorazí .

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Romane,
    Vaší objednávku evidujeme a děláme vše pro to, aby k Vám dorazila co nejdříve. Omlouváme se za nevhodně načasovaný email. Věříme, že s Vaší objednávkou budete spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota vyjít zákazníkovi vstříc: na olomoucké prodejně mi milý prodavač sdělil, že si boty mohu objednat na prodejnu, a totéž je inzerováno i na webu firmy. Byl jsem potom nemile překvapen, když mi paní z "Customer support" sdělila, že to možné není.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Jakube,
    toto nedorozumění nás mrzí, boty lze běžně skutečně objednat na kteroukoliv naši prodejnu, ovšem pokud je kapacita prodejny naplněná, k čemuž došlo, musíme tuto možnost na určitý čas omezit. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • eshop udává odeslání zboží do 3 dnů, již je to 9 den od objednávky - boty stále neodeslaly...
    • když urguji, nikdo mi neodpoví
    • již nikdy zde nenakoupím, absolutně nedoporučuji, nemám peníze ani boty..., dcera se může jít klouzat
    • nenakupujte zde, budete jen naštvaní a zklamaní

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Zdenko,
    velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Napište nám prosím na [email protected], kde Vám sdělíme podrobné informace o stavu Vaší objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velká škoda,že odkaz s dotazníkem přijde dříve než zboží. O kolik, to bohužel nevím. Při objednávce na webu uvedeno odeslání do 3 dní. Potvrzení o platbě dorazilo 23.3. V 8.05. Dotazník dorazil 26.3. a dnes 29.3. stále žádné info. Objednávku bohužel ruším. (Je i škoda,že v mailu není uvedená žádná doručovací adresa, kromě noreply.). Velmi ráda podporuji české firmy. V tomto případě ale spíše budu podporovat ty méně zname, pro které reakce je více než marketing. (Bohužel se nejedná o jediný případ. Přítel řešil uz 2x potize. No ani do třetice nic). Snad se dočkám rychlého vraceji peněz a boty kotník jdu sehnat jinam. Protože v 18 stupních už je potřebovat nebudu :).

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Jano,
    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Ačkoliv děláme vše pro to, aby u zákazníka byla objednávka co nejdříve, doručení nyní díky vysokému počtu objednávek skutečně trvá déle, o této skutečnosti jsme informovali formou emailu. Budeme doufat, že nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci.