Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi objednane uz dva tydny, stale nedorazilo. Pred tydnem odeslana platba druheho postovneho, abych nemusela cekat na celou zasilku 8 tydnu, stale ani zminka, ze by zbozi bylo odeslano.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Lenko,
    dobu dodání máme vždy uvedenou na našem webu, pokud boty nejsou skladem, je doba dodání až 8 týdnů. Ruční výroba potřebuje svůj čas a pokud chceme ve výrobě zachovat lidský faktor, nelze ji uspíšit. Pokud máte jakýkoliv dotaz ohledně Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], kde se s Vámi spojí odpovědná osoba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po dvou týdnech od objednání žádná reakce.

    Objednáno před více než dvěma týdny s osobním odběrem. Z obchodu žádná reakce, pouze posílají různá reklamní sdělení.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    u Vámi objednaného modelu je doba dodání až 8 týdnů. Tato informace je uvedena také na našem webu. Poprosíme Vás tudíž ještě o trochu trpělivosti, na Vaší objednávce pracujeme a děláme vše pro to, aby u Vás byla co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtěl jsem podpořit české ševce
    • Přístup k zákazníkovi
    • 8 týdnů čekání

    Odstrašující chování e-shopu a zákaznické podpory.
    Objednal jsem si pantofle v akci s doručením na pobočku zaplatil a dorazila informace, že platba byla obchodem přijata. Následně 6 dní naprosto žádná reakce e-shopu.

    Po kontaktování zákaznické podpory jsem se dozvěděl, že musím čekat na pantofle až 8 týdnů, že jsou jdou do výroby.
    Při objednávání byla uvedena doba doručení do 3 dnů, tedy jednoznačně měly být skladem. Nevím jestli e-shop jich v akci prodal více nežli měl, ale rozhodně jsem nechtěl čekat na pantofle do jara...

    Podíval jsem se na e-shop a viděl, že totožné pantofle v totožné velikosti pouze jiné barvě mají zase uvedeno s dodáním do 3dnů, tak jsem navrhl, že pokud by šlo, tak nemám problém se změnou barvu jen, abych měl pantofle v původní době dodání.
    Ze zákaznické podpory se mi dostalo reakce, že je mrzí situace, a že je možná změna pantofli na jinou barvu, ale akce již skončila, že bych musel doplatit 50 % ceny navíc, protože pantofle byly v 50% akci.

    Jestli tohle má být ukázkové chování českého obchodu k zákazníkům, tak to je velké zklamání. Objednávku jsem zrušil a nechal si vrátit peníze. Rozhodně již nikdy nic v jejich obchodu neobjednám. Pantofle koupím jinde, kde se nechovají takovýmto arogantním způsobem.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Jane,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že máte negativní zkušenost. Informace o dostupnosti produktů na našem e-shopu pravidelně aktualizujeme, pokud se konečná doba dodání lišila od doby uvedené na webu, tak jste se zřejmě trefil do té chvíle před aktualizací, za což se samozřejmě moc omlouváme. Budeme doufat, že nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem 12.1. 2024 do dnešního dne tj. 25.1. 2024 žádný pohyb v objednávce a ani žádné info o průběhu. Platba byla provedena s objednávkou.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    u pantoflí Holly ve Vámi vybraných velikostech je doba dodání 4-8 týdnů. Tato informace je uvedená také na našem webu. Poprosíme Vás proto ještě o trochu trpělivosti, na Vaší objednávce pracujeme a děláme vše pro to, aby u Vás byla co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kupovali jsme na míru pásek, rozměry změřeny přesně podle návodu, tedy na třetí dírce v zapnutém stavu = rozměr pasu. Pásek byl značně větší. Nechali jsme přidělat tři dírky, na deset dírek, až pak by rozměry platily, tedy byl střed o čtyři dírky posunutý. Jinak je pásek velmi pěkný
    a elegantní. Jen pozor na rozměr při kupování pásku přes internet.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vám pásek neseděl hned na poprvé. I přes tyto komplikace věříme, že budete s páskem spokojení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Objednala jsem boty a obal na mobil-ten je v pořádku. Ale boty jsou ve špatném odstínu. Zatím v řešení, ale po telefonu reklamace neuznáná,protože dodavatel prý dodal světlou kůži,i když já jsem v objednávce jasně uvedla,že chci boty v tmavém odstínu. Na eshopu mají dva odstíny,jedná se o Farm Low caramel. Ve světlém odstínu byly na prodejně v Brně,ale my chtěli tmavé. Paní prodavačka nám řekla,že máme do objednávky napsat do poznámek,že požadujeme tmavou barvu kůže. Přesto poslali světlé a řekli, že jsme si měli zavolat,že ty poznámky v objednávce nejsou závazné. Vrátit nejdou,protože byly s ražbou monogramu. Dodání 4 týdny,což odpovídalo popisu.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Lucie,
    mrzí nás, že nejste s barvou kůže spokojená. Barva kůže záleží na dané várce kůže, vždy se mírně liší. Jedná se však o vlastnost, která je zcela přirozená, za nás v tom tkví její kouzlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    JE JIM JEDNO, ZDA MAJÍ BUSSINES NEBO NE A ZDA JE ZÁKAZNÍK SPOKOJENÝ.
    NA SLEVY PRO VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY KAŠLOU (OSOBNĚ JSEM V LETOŠNÍM ROCE ZA VASKY OBUV UTRATIL 18.000 CZK, ALE TO JE PÁNOVI VASKYMU ZŘEJMĚ MÁLO.JAKÁ AROGANCE.TROCHU POKORY BY NEŠKODILO).

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    budeme rádi, když nám Vaši negativní zkušenost rozvedete na email [email protected], za každou zpětnou vazbu jsme vděční. Co se týče věrnostní slevy, tu u nás skutečně nevedeme, několikrát do roka však máme různé slevové akce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Marketing
    • Neprofesionálové
    • Reklamace se nikdy nedobere šťastného konce
    • Kvalita oproti začátkům šla výrazně dolů

    Vasky nosím od roku 2020 (Teny z kampaně) slouží i po intenzivním nošení po 3 letech. Další Teny z roku 2022 byly špatně vyrobené (vytrhla se kůže v zadní části boty a reklamace nezuznaná - že prý mám špatnou chůzi, další důvod byl, že ve 30 letech si neumím boty nazouvat), nyní jsem obdržel darem Farm Medium - po prvním nošení do kožených bot teče... Vrátit boty nelze, protože byly hodinu nošené venku a reklamace bude mít zase nějaký zvláštní důvod zamítnutí... Celé Vasky jsou jen předražený marketing a kvalitu je třeba v současné době hledat jinde.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Marku,
    mrzí nás, že máte negativní zkušenost. Jsme si jistí, že naši kolegové z reklamačního oddělení se Vám brzy ozvou a problém vyřešíte ku Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    Zaplaceno a platba potvrzena 30.11. s doručením do obchodu. Od té doby zatím žádná komunikace.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    doba dodání u Vámi objednaného modelu je aktuální 4-8 týdnů. Tato informace je uvedena také na našem webu. Poprosíme Vás proto ještě o trochu trpělivosti, na Vaší objednávce pracujeme a děláme vše pro to, aby u Vás byla co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na prodejně milá obsluha
    • Datum dodání 8 týdnů (dodrží tím termín 6-8týdnů)
    • Nulová komunikace obchodu (v účtu na webu není údaj o tom, že zboží bylo odesláno ač nám to v obchodě tvrdili.
    • Kupoval jsem nové Botasky - typ, který kupuji léta a s originálem nejsou srovnat - zcela jiné kopito, tvrdší kůže, krátký jazyk a tkaničky, jsou tak krátké, že se špatně zavazují.
    • Celkové zklamání s obchodem

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste zklamaný. Termín dodání, jak sám píšete, máme vždy uvedený na našem webu, u modelů které nejsou skladem, doba dodání může trvat až 8 týdnů, ruční práce potřebuje svůj čas. Věříme, že to čekání stojí za to. Co se týče Botasek, šijeme je přímo na původních kopytech a strojích ze Skutče. Budeme se snažit na naší komunikaci ohledně stavu objednávky zapracovat, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Čekám na obuv 14 dní a nic. Mám objednáno do obchodu Praha, nemohu psát názor na prodejnu.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    doba dodání je vždy uvedena na našem webu, některé modely, které nejsou skladem, mají dobu doručení delší. Pro aktuální informace ohledně Vaší objednávky nás prosím kontaktujte na email [email protected], kde se spojíte s odpovědnou osobou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala a zaplatila jsem si opasek, na stránkách jsem se v obchodních podmínkách dočetla, že dodací lhůta je u každého modelu. Ať jsem hledala, jak chtěla, nikde jsem se nedopátrala, předpokládala jsem tak týden. Po týdnu ticha po pěšině ze strany Vasky jsem vznesla dotaz a jaké bylo mé překvapení, když jsem se dozvěděla, že si 2 měsíce počkám. Vzhledem k tomu, že to měl být dárek , mi nezbylo, než objednávku zrušit. Kdybych na dodací lhůtu narazila na stránkách, objednávku bych neudělala ...

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Hano,
    dodací lhůta je skutečně uvedena na našem webu u každého produktu, stačí pouze zadat Vámi chtěnou velikost a zobrazí se Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • stále čekám na zboží, které údajně by mělo být na skladu. Proto jsem si ho vybrala

    Jsem velmi nespokojená, 1. objednávka dorazila relativně v pořádku, boty jsem však vracela, protože byly neuvěřitelně tvrdé a úzké. Když stále nebyla reklamace vyřízená, téměř po měsíci jsem volala. Reakce byla taková, že za poukaz peníze nevrací a musím si vybrat jiné zboží. Kdybych si nezavolala, tak tam reklamace leží ještě teď. Objednala jsem tedy 22.10. jiné boty, původně jsem chtěla červené, ale to byla limitovaná edice s termínem dodání 2-5 týdnů. Protože jsem nechtěla čekat, objednala jsem si je v barvě, kde byl termín doručení 2-3 dny. Dnes je 9.11., ale boty stále nemám.
    Z této firmy jsem vyléčená ( moc jsem si přála od nich boty), ale již nikdy více a rozhodně nedoporučuji. První boty nepoužitelné a druhé stále nedorazily

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Dano,
    velmi nás mrzí, Vaše negativní zkušenost. Dnes jsme Vaši objednávku odevzdali dopravci a bude brzy u Vás. Věříme, že s botami budete spokojená, omlouváme se, že jste na ně musela čekat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    After one week from ordering, the order is still processing

    Reakce obchodu Vasky

    Hello, Petri,
    the delivery times may differ with each order. You can write us an e-mail at [email protected], and we'll check when you can expect your order.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • marketing; brand

    Co jako zákazník určitě nedělat když nakoupíte u Vasky.cz
    neptat se kdy to bude = email odpověď přijde rychle: tato informace je na webu a ne v emailu není link; rozumím nemám otravovat a nemám se ptát na obsah na webu.
    Vyzvednuto osobně v prodejně Praha po 49 dnech a ano stejně jako když jsem si to nechal poslat poštou v otevřené a rozbalém papíru. Prodavačka na mě civí co jako chci = jako nakupujicí mám vzít boty a hlavně nevotravuj a zmiz. Hele přál bych abyste mě za zalepenou krabici zkasírovali na eshopu a ne tenhle přístup. Mrzí mě že společnost Vasky nezajímá kvalita zákaznické obsluhy ta je na nule. Produkt snad bude lepší než tento hloupý a ubohý servis. Byl to poslední nákup.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Petře,
    mrzí nás, že jsme Vám v emailu nedali konkrétnější odpověď. Co se týče zpětné vazby z prodejny, krabici nelepíme, protože většina našich zákazníků si na prodejně doručené boty před samotnou koupí zkouší, je tedy praktičtější, když krabici lze otevřít. Omlouváme se, pokud přístup našich prodavačů nebyl takový, jaký byste si představoval, uděláme vše pro to, aby se to neopakovalo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Je divné keď príde ohodnotenie obchodu skor ako samotná objednávka. Zatial mi dorazilo len potvrdenie objednávky.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    omlouvám se za předčasnou výzvu k hodnocení, tento email je nastaven automaticky, zkusíme tuto lhůtu prodloužit, děkujeme za podnět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    17.8. zaplaceno - obj. č. 000260879 a zatím nic, ani zpráva po e-mail urgenci. Leoš K.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    u tohoto modelu je doba dodání 8 týdnů, tuto informaci máme i na našem webu, poprosíme Vás tudíž ještě o trochu trpělivosti, na Vaší objednávce pracujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I ordered on 24/09/2023 until 1/10/2023 status - processing
    Over a week to processing, new shipment yet ridiculously efficient eShop :(

    Reakce obchodu Vasky

    Hello, Jamal,
    we are very sorry that you have to wait for your order. We will do our best to complete your order as soon as possible. For exact information about your order, please contact us at [email protected], thank you.

  • Nedoporučuje obchod

    • Stále čekám, nikdo nekomunikuje, nic nevím. Vše zaplaceno a nic….ani zboží ani komunikace.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    doba výroby u Vámi vybraných modelů je aktuálně 4-8 týdnů, poprosíme Vás tudíž ještě o trochu trpělivosti, na Vaší objednávce pracujeme. Omlouváme se, pokud jsme Vám neodepsali, nejspíše nám Vaše zpráva zapadla, v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat na email [email protected]