Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Na fotografii byly boty opravdu nádherné, ale kožený materiál vnitřní části boty nedovolil bezproblémové vklouznutí, naopak je to nepříjemný a brzdí v průchodu, celkově bota vypadala jako gumák......nevzhledně... je mi líto, ale nedoporučuji.. Marcela
-
Nedoporučuje obchod
- s párem který, jsem si nechal, jsem spokojen
- neřídí se vlastními obchodními podmínkami, ale rádi se za ně schovávají
Pokud si boty necháte nehledě nato, zda Vám budou sedět či nikoli, zda bude barva odpovídat ilustračnímu fotu z webu, nebo nehodláte řešit ani případnou reklamaci atp. Pak doporučuji.
Pokud ale čekáte nějaký proklientský přístup tak, bych se asi poohlédl jinde. Otřesný customer service...
Objednal jsem ve slevě dva různé páry bot.
První byly OK, druhé vypadali v této barvě jinak než na e-shopu.
Druhý pár jsem se tedy rozhodl vyměnit za jinou barvu.
To ale považují za jiný model boty a chtěli doplatit plnou cenu.
Oba modely bot mají na e-shopu pod jednou položkou se stejnou cenou ve všech fázích (před slevou, během slevy i po slevě). Po několika vyměněných mailech , když se začali schovávat za "postupy", nadále trvali na nesmyslném doplatku, ingorujíce původní podmínky, za kterých byla objednávka uzavřena, mi došla trpělivost a druhý pár jsem tedy podle zákona vrátil bez udání důvodu s vrácením peněz.
Zpětně mi to nedalo a nechal jsem projet chatbota jejich obchodní podmínky, výsledek:
"Stejný model nebo cenová kategorie: Obchodní podmínky specifikují, že výměna je možná pouze za stejný model NEBO za model ve stejné cenové kategorii. Prodejce by měl respektovat tuto podmínku. Pokud jsou oba modely ve stejné cenové kategorii, měl by prodejce výměnu provést bez doplatku.
V této situaci by měl prodejce respektovat původní podmínky, za kterých byla objednávka uzavřena. Pokud jste boty zakoupil ve slevě a v zákonné lhůtě je vrátil s žádostí o výměnu za jinou barvu, měl by prodejce tuto výměnu provést za stejných podmínek, tedy za cenu, kterou jste zaplatil při nákupu ve slevě.
Podle nových pravidel pro e-shopy, která platí od roku 2023, musí být slevy transparentní a prodejci nemohou měnit podmínky zpětně. Pokud by prodejce trval na plné ceně, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku.
Doporučuji kontaktovat prodejce a upozornit ho na tuto skutečnost. Pokud by problém přetrvával, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci nebo jiný příslušný orgán na ochranu spotřebitele."
Snad jim to stálo za to. Níže jsem narazil na podobnou recenzi takže asi opravdu půjde o nějakou firemní "tradici" jak oškubat lidi.
Je to škoda, protože s botami které jsem si nechal, jsem naprosto spokojen.
Ale jejich přístup mě natolik nas... nahněval, že si ty "farmy" raději pořídím jinde. -
Nedoporučuje obchod
Ačkoliv jsem boty objednal a byly mi doručeny, tak mi pořád chodí výzvy k jejich vyzvednutí...
-
Nedoporučuje obchod
Za mě velké zklamání. I přes četnost použitých speciálních impregnací na koženou obuv do bot teče. 30 min chůze v mírném dešti a ponožky jsou na ždímání a boty vysušuji týden. Pochválit můžu kvalitní zpracování, ale kotníčkové boty jsem si nekupovala na suché léto.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojená. Kožená obuv bohužel není voděodolný materiál. Boty je potřeba pravidelně ošetřovat impregnací a to obzvlášť ve švech, které jsou na promoknutí nejnáchylnější. -
Nedoporučuje obchod
Chtěla jsem zkusit obuv Vasky, vybrala jsem si obuv, která měla být skladem. Měsíc se nic nedělo, potom na můj e - mailový dotaz přišla odpověď, že mají na výrobu 4 - 8 týdnů. Obuv byla letní, léto končí, objednávku jsem zrušila, peníze mi přišly ihned.
Ale za mě, nedoporučuji.Reakce obchodu Vasky
Dobrý den, Radko,
omlouváme se za tyto komplikace, dobu výroby na webu pravidelně obnovujeme, pravděpodobně jste objednávku vytvořila bohužel v té krátké chvíli před aktualizací, což nás moc mrzí. Boty jsou vyrobeny ručně a pokud nejsou skladem, výroba může trvat až 8 týdnů. Budeme doufat, že nám dáte v budoucnu ještě jednu šanci. -
Nedoporučuje obchod
Prijde faktura a zbozi nikde
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
pokud boty nejsou skladem, trvá doba doručení 4-8 týdnů. Doba doručení je vždy uvedena na našem webu. Pokud máte dotaz ohledně Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], kde se s Vámi spojí odpovědná osoba. -
Nedoporučuje obchod
Zboží mám objednané déle než měsíc. Dosud není připraveno k vyzvednutí. I po mém dotazování, je-li všechno v pořádku. Bylo mi sděleno, ať čekám na výzvu k vyzvednutí. Dodnes k tomu nedošlo.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den, Jano,
mrzí nás, že na svoji objednávku musíte čekat, nicméně pokud boty nejsou skladem, trvá doba doručení 4-8 týdnů. Doba doručení je vždy uvedena na našem webu. Pokud máte dotaz ohledně Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], kde se s Vámi spojí odpovědná osoba. -
Nedoporučuje obchod
Bohužel jsem byla zklamaná. Jak vzhledem bot, tak jejich nepohodlností - strašně tvrdé. Očekávala jsem u kožené boty větší komfort. Dlouhá čekací doba dodání zboží.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
mrzí nás, Vaše zklamání. Kožené boty je potřeba rozchodit. Kůže časem změkne a povolí. Doporučujeme boty pravidelně krémovat, krém kůži zvláční. Pomoct může také náš sprej na roztažení obuvi Shoe Stretch, který najdete na našem webu. -
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem boty přes e-shop a objednávku ihned uhradil platební kartou, ale zboží ještě nedorazilo a to již zhruba měsíc a půl. Dle zákaznické linky se moje zakoupené boty teprve vyrábí. V tomto směru nepovažuji komunikaci obchodu za seriózní, protože jsem na to při objednávce na e-shopu nebyl žádným způsobem dopředu upozorněn.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
pokud boty nejsou skladem, trvá doba doručení 4-8 týdnů. Doba doručení je vždy uvedena na našem webu, zobrazí se Vám hned po zvolení velikosti. Věříme, že to čekání bude stát za to. -
Nedoporučuje obchod
- Jsem hrozně zklamaná. Vždy vše proběhlo v pořádku. Běží už 8 týden od objednávky a boty Botas pořad nepřišly a žádné info od firmy nemám..
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
pokud boty nejsou skladem, trvá doba doručení 8 týdnů. Doba doručení je vždy uvedena na našem webu. Pokud máte dotaz ohledně Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], kde se s Vámi spojí odpovědná osoba. -
Nedoporučuje obchod
Mrzí mě to,ale botasky nedorazily.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
pokud boty nejsou skladem, může jejich doručení trvat až 8 týdnů. Doba doručení je uvedena vždy na našem webu. Pokud máte dotaz ohledně stavu Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected], kde se spojíte s odpovědnou osobou. -
Nedoporučuje obchod
Nesedí .
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
Vaše nespokojenost nás velmi mrzí, budeme rádi, když nám napíšete více informací na [email protected] -
Nedoporučuje obchod
Boty tvrdé, nekomfortní. Těžké, vložka se shrnuje při nazouvání.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den, Zdeňku,
velice nás mrzí, že nejste spokojený. Kožené boty je potřeba rozchodit, kůže časem změkne a povolí. Doporučujeme boty pravidelně krémovat, krém kůži zvláční. -
Nedoporučuje obchod
- Kecky pusobily strasne lacinym dojmem - jakoby je clovek kupoval v trznici za 300, ne za 1700!
To co mi dorazilo vsem obratem vratila. A podle krabice, ktera na sobe mela zaskrkane jmeno nekoho jineho (a cenovku 999,-, pricemz ja platila 1 699,-?) jsem nevracela jako prvni.
Bila neni bilou, spis zazloutla. Guma se spojem presne pres stred boty vypada jako spatny kus, ktery se nechtic dostal do prodeje.
Tohle se vazne nepovedlo.Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám doručený model nevyhovoval. -
Nedoporučuje obchod
- Český obchod
- Osobní odběr
- Zboží objednáno, čekací doba delší
- Předobjednávka
Zatím nemohu objektivně hodnotit, čekám na dodání, i když již zaplaceno.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den, Tondo,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Věříme, že až Vaše objednávka dorazí, budete spokojený. -
Nedoporučuje obchod
- Boty objednány, nikdy nedorazily, objednávku ruším.
Opravdu nedoporučuji.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den, Petře,
pokud boty nejsou skladem, trvá doba doručení 4-8 týdnů. Doba doručení je vždy uvedena na našem webu. Pokud máte dotaz ohledně Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], kde se s Vámi spojí odpovědná osoba. -
Nedoporučuje obchod
Je otřesné, že jste mně dosud zaplacené boty neposlali!!!
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den, Tomáši,
pokud boty nejsou skladem, trvá doba doručení 4-8 týdnů. Doba doručení je vždy uvedena na našem webu. Pokud máte dotaz ohledně Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], kde se s Vámi spojí odpovědná osoba. -
Nedoporučuje obchod
- Výrobce investuje opravdu hodně peněz do marketingu a je všude
- Česká kvalitní produkce obuvi
- Od objednávky zboží uplynulo 5 týdnů, než zásilka došla. Žádné info o zpoždění atd, na telefonický dotaz bylo řečeno, že se boty teprve vyrábí.
- Každý druhý den email s nevyžádanou nabídkou v emailu
- Při požadavku na změnu fakturačních údajů přišla opět původní chybná verze faktury
- Mnoho povyku pro nic, snaha o podporu českého výrobce a radost z kvalitní obuvi se proměnila ve zklamání
Snad ostatní zákazníci budou mít větší štěstí, své boty obdrží včas a v pořádku.
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Pokud boty nejsou skladem, trvá jejich výroba 4-8 týdnů. Informace ohledně doby dodání je vždy uvedena na našem webu. Pokud chceme při výrobě zachovat lidský faktor, nelze tuto dobu uspíšit. Velmi se Vám omlouváme, za komplikace s fakturou, budeme dělat vše pro to, aby se tato chyba neopakovala. -
Nedoporučuje obchod
- Dobrá komunikace obchodu
- Zatím žádné nevýhody
Obchod s dobrou komunikací a prima poctivými českými výrobky
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den, Belladonno,
děkujeme za Vaše hodnocení. -
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace. Přišla zprava ,,zboží předáno dopravci” a nic se nedělo. Až po několika dnech čekání jsem napsala, co se děje a bylo mi sděleno, ze zboží je ve výrobě a bude za 4 až 8 týdnu….
Reakce obchodu Vasky
Dobrý den,
velmi se Vám omlouváme se toto nedorozumění.