Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na jednu stranu je super, že nevyrábí zbytečné kusy obuvi, které by pak jen ležely ve skladu. Ale když je na stránkách uvedená nějaká doba dodání, předpokládám, že se dodrží.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Hano,
    mrzí nás, že na svoji objednávku musíte čekat, děláme vše, co je v našich silách, aby u Vás byla co nejdříve. Věříme, že s botami budete spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V ceně se nepromítl Váš kupón, který jste mi poslali, za nedodržení termínu. Psal jsem to Vašemu kolegovi, panu Hejlovi, ale ten mi ani neodpověděl. Je to jen pětistovka, ale nechápu, proč jste mi ji posílali ???

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Dušane,
    mrzí nás, že nejste spokojen. Slevový kupón Vám byl nabídnut na další nákup, nešlo jej tedy bohužel aplikovat na již vyhotovenou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 11 týdnů čekáme na zboží v hodnotě cca 17 tis. korun, které jsme museli uhradit předem.
    • Komunikace po telefon stále stejná: "Zboží je ve výrobě a dorazí do týdne".

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den,
    dnes jsme spolu již mluvili. Ještě jednou se moc omlouváme. Děláme vše pro to, aby u Vás byla objednávka, pokud možno, co nejdříve.

    Vaše Vasky

  • Nedoporučuje obchod

    Masivní reklama, která absolutně neodpovídá možnostem výroby. Objednáno a zaplaceno 25.11.2020 , do dnesniho dne 8.2.2021 nedodáno. Dnes jsem byla kontaktována s omluvou, že opět nemohou dodat a dodání bude později... nabídka slevy 15 % na další nákup, který ale nehodlám po této zkušenosti realizovat.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Jano,
    ještě jednou se Vám moc omlouváme. Zítra se Vám znovu ozveme. Slevu 15 % lze aplikovat i na Váš již stávající nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvou měsících objednané zboží stále nebylo dodáno, původně zamýšlený vánoční dárek měl být dodán začátkem ledna s ohledem na problémy související s covidem. Jako kompenzace byla nabídnuta 20 % sleva.
    Dodnes mě nikdo z Vasek nekontaktoval, po několikeré urgenci se slečna na zákaznické lince omluvila s tím, že mi měla v nejbližších dnes v plánu mi zavolat, při dotazu zda nabízená sleva platí mi bylo sděleno, že v dané výši určitě ne.
    Bohužel to není první špatná zkušenost s Vaskami, kterým by člověk jako Zlíňák jinak moc rád fandil. :(

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Gábino,
    moc nás mrzí komplikace související s Vaší objednávkou. Jde o ruční výrobu a ta se bohužel umí prodloužit.. Pokud Vám byla sleva nabídnuta, je platná, pravděpodobně došlo k nedorozumění. Ještě jednou se omlouváme, děláme vše pro to, aby u Vás byla objednávka co nejdříve. Věříme, že budete s taškou spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané boty v listopadu loňského roku, které měly být jako dárek pod stromeček zatím stále nedorazily. Při komunikaci s Vasky mi tvrdí že mám vydržet. Bylo psáno, že boty dorazí do Vánoc. Už je to ale více jak dva měsíce a boty nikde. Boty jsou na zimu a vypadá, že dorazí až v létě.

    Boty které nabízí Vasky vypadají skvěle. Pokud je ale nebudou doručovat včas tak to nedělá dobrý dojem. Místo toho se začínají věnovat i oblečení.. raději bych doporučil ať zastavují na logistice.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Vojtěchu,
    moc nás mrzí, jak to s Vaší objednávkou dopadlo. Děláme vše pro to, aby u Vás byly boty co nejdříve. Bohužel nás množství objednávek překvapilo a my celou situaci s Vánoci nezvládli tak, jak bychom chtěli. Ještě jednou se omlouváme, věříme, že s botami budete spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží je kvalitní a hezké
    • Objednával jsem ke konci října. Firma slibovala dodání do 4-6 týdnů, a dokonce že každý kdo objědná do 24 listopadu bude boty do Vánoc mít. Na konci 6 týdne, tedy původní slíbené lhůty jsem se ptal na dodání zboží a bylo mi řečeno, že příští týden, neboli 7 týdnů od objednávky, odesílají. Nic nepřišlo. 8 týden jsem se ptal znovu a tvrdili, že se na objednávce pracuje. Boty nakonec přišli až 4 týden v lednu. Jako jediná náhrada byl nabídnut voucher na 500 Kč na další nákup, který mi tedy po dohodě firma slíbila odebrat z této objednávky. Boty přišli, voucher byl napsaný na faktuře, ale sleva žádná. Po několika dalších zprávách se mě teprve dotázali na číslo účtu, a zatím stále peníze zpátky nemám.

    Boty dobré, komunikace a jednání firmy, hrozné.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Honzo,
    moc se omlouváme za komplikace, předvánoční shon nedopadl úplně podle našich představ, je to pro nás ponaučení, věříme, že nás tato zkušenost posune dále a příště se nic podobného opakovat nebude. Zároveň doufáme, že čekání stálo za to a Vy jste se svými Farmářkami spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo po dvou měsících a ještě úplně jiné než jsem si objednal.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Josefe,
    moc nás mrzí tato nesrovnalost. Kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo na telefonní linku 735 759 280 / 735 759 284, sjednáme nápravu a poskytneme Vám vhodnou kompenzaci. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohužel, doba dodání výrazně přesáhla dobu udanou při nákupu. Měl to být vánoční dárek a byť byl objednán včas, do vánoc nedorazil. Objednal jsem 3.12. a zboží dorazilo 14.1. Paní na prodejně po mně chtěla znovu platbu, přestože zakázka byla uhrazena dopředu při objednávce. Prý nemá od nikoho poznámku, že zboží je již uhrazeno. Až poté, když si to ověřila, uznala platbu kartou při objednávce.

    Produkt samotný se zdá být v pořádku - resp. manželka si nestěžuje a já nejsem schopen kabelku posoudit.
    Jinak mi přijde výkon společnosti amatérský.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Vladimíre,
    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se, že u Vaši objednávky byla dodací lhůta tak dlouhá. Mrzí nás, že jsme Vás zklamali, třeba nám ještě někdy v budoucnu dáte šanci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala 24.11. s garanci doručení do Vánoc. Bohužel boty přišli bez vyrazenych iniciálů, proto jsme se domluvili, ze boty zašlu zpět a budou mi zaslány boty s iniciály. Je to více než měsíc a boty pořád nemám. Kdybych nepsala e-maily, tak by se mi nikdo ani neozval.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Žaneto,
    mrzí nás Vaše zkušenost. Snažíme se, aby u Vás byly boty, pokud možno, co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesplnění garancí
    • Dlouhá čekací doba
    • Špatná komunikace

    Boty jsem objednal 24.11, což byl poslední den se slíbenou garancí dodání zboží do Vánoc. Dnes je 14.1 a boty stále nemám a nemám ani informaci o tom, kdy budou doručeny.
    Krásná marketingová akce, díky které si výrobce nasbíral objednávky, z kterých bude ještě nějakou dobu žít. Bohužel si myslím, že to začínající značce může poněkud zlomit vaz.
    A voucher za 500 Kč jako omluva? Na první pohled to vypadá jako výhra, ale opak je pravdou, pokud ho budete chtít využít budete muset opět zakoupit nějaký výrobek této značky, což je vlastně opět výhra pro výrobce, který bude mít další objednávky a peníze z toho plynoucí.
    Původně jsem chtěl podpořit začínající českou značku, ale myslím si, že takto by se ke svým zákazníkům neměla chovat žádná značka o to více značka, která je na trhu poměrně mladá a ne zrovna levná.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Michale,
    moc nás to mrzí, bohužel jsme si vzali o trochu větší sousto, než jsme si mysleli, žádný záměr to rozhodně nebyl. Na Vašich Farmářkách nyní usilovně pracujeme a děláme vše pro to, aby u Vás byly co nejdříve. Věříme, že až Vám dorazí, názor na naši firmu budete mít stejný jako na začátku, tedy velice kladný, a oceníte kvalitní český výrobek. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    boty se dceři líbily byly příjemné, ale nebyly skladem
    stále čekáme na dodání

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Romane,
    Vaše objednávka byla bohužel uskutečněna až po garanci doručení do Vánoc, na těchto botách se tedy začalo pracovat až po Novém roce, věříme, že čekání bude stát za to a dcera bude spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedostatečná komunikace. Po 6 týdnech od objednání mi zboží ještě nedorazilo. Od obchodu jsem nedostala zadnou informaci ohledně předpokládaného dodání ani žádný e-mail. Na můj dotaz po mesici od objednání bot mi odpověděli jen, ze objednávka bude vyrizena po Novém roce,ale žádný předpokládaný termin. Samozřejmě vedet, ze dodací lhůta je více než 6 tydnu, zimní boty bych rozhodne objednala jinde.

    Fandím českým firmám a nemohu hodnotit zatím produkt. Lepsi komunikace by pomohla.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Michaelo,
    děkujeme za recenzi. Omlouváme se, že Vám dotazník s výzvou k ohodnocení nákupu dorazil dříve než boty samotné. Vasky jsou ručně vyráběné boty, výroba takových bot je specifická a kapacity našich ševců jsou bohužel omezené. V budoucnu se budeme snažit kapacity navýšit. Mrzí nás, že musíte čekat, děláme co se dá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Normálně nepíšu recenze, ale po této zkušenosti mi to nedá. Někomu to může připadat jako prkotina, ale v dnešní době, kdy se obchody opravdu velmi snaží a jejich služby jsou na úrovni se mi tohle nestalo už ani nepamatuji. Už dlouho jsem nenarazila na tak příšerný obchod jako tento. Jako vánoční dárek jsem objednala klíčenky od Vasky, které byly prvním produktem, který jsem u nich koupila a určitě i posledním. Klíčenky jsem si šla sama do obchodu vyzvednout, což byla obrovská chyba. Zákaznický servis, chování "pracovníků" a celkově znalost náplně práce? KATASTROFA! Pracují tam totální amatéři, kteří působí, jako by tam byli první den, zkušenosti s jejich systémem asi takové - zkusím zmáčknout toto a uvidíme co se stane. To, že se jim tam tvoří neskutečná fronta je moc nezajímalo, hlavně, že si tam 3 pracovníci vesele pochodují sem a tam a nikoho neobsluhují. U kasy pouze jedna slečna, jejíž komunikace se zákaznicí přede mnou byla tak příšerná a drzá, že už při tomto jsem měla chuť odejít. S počítačem evidentně vůbec neuměla a dobrých 20 minut celá fronta čekala až se jí povede vytisknout formulář pro vrácení. Po nekonečném čekání se na mě dostala řada a slečna šla pro zboží do skladu. Mezitím jednoho z pracovníků zřejmě osvítilo a začal také obsluhovat, ale u stejného počítače jako slečna, takže mou objednávku zavřel a obsluhoval dalšího zákazníka, který vracel zboží. A tak když se slečna vrátila, tak neměla jak dokončit mou objednávku, protože se tiskla vratka. Věřte mi, že tam opravdu nechcete být, když někdo vrací zboží. Po dalších 10 minutách, když se uvolnil počítač, se prodavač nabídnul, že mou objednávku dokončí a celou mou příšernou zkušenost s nimi završil tím, že mi řekl, že neví kolik mám platit, tak že třeba xx, může být? To jako vážně? Prodavač se mě ptá kolik mám platit? Uff tohle bylo opravdu něco. Myslím, že byste mohli figurovat jako příklad toho, jak se to opravdu nedělá. Velmi vám doporučuji poskytnout svým zaměstnancům školení vašeho systému a zákaznického servisu. Přeji vám hodně štěstí a ať vám tito zaměstnanci přinesou více užitku než škody, protože jsou to právě oni, kdo se podílí na vytváření vašeho jména.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Deniso,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, předáme ji dál a budeme dělat vše pro to, aby se taková situace již neopakovala. Mrzí nás, že máte s naší prodejnou negativní zkušenost a doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci ji napravit.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala a zaplatila 4. 12. 2020. Jsou to dárky pro celou rodinu, stálo to hodně peněz. Chtěla jsem podpořit mladou českou firmu. V souvislosti s problémy v e-shopu, došlo ke komplikaci objednávky (peníze se nespárovaly s správným VS). S obchodem jsem komunikovala telefonicky (3x) a pomocí mailů, kde jsem přiložila i kopii platby. Naposledy před 3 dna mne firma Vasky ujistila, že balík stihne odeslat do vánoc. Je štědrý den, pod stromečkem je prázdno a obchod mi nezaslal ani informaci o odeslání balíku na poštu.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Miro,
    mrzí nás, jak to s Vaší objednávkou dopadlo. Moc se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. V nejbližší době se Vám ozveme s návrhem možné kompenzace za tuto nepříjemnou zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    avízovali jste že do Vánoc zboží doručíte ,až po mých urgencích mi bylo sděleno že dodávky přijde v lednu ,dárek jsem měla k Vánocům.

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Ivano,
    mrzí nás, jak to s Vaší objednávkou dopadlo. Pokud se tak již nestalo, tak v nejbližších dnech by se Vám na e-mail měla ozvat odpovědná osoba s návrhem možné kompenzace. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná zkušenost, kdybych si nezavolala na infolinku, ani bych se nedozvěděla, že balíček nedorazí do Vánoc, žádná omluva, nic, nespoléhejte na tento obchod, jenom sliby a vy zůstanete bez dárku

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Michaelo,
    moc se omlouváme, že to u Vaší objednávky nevyšlo. Pokud se tak již nestalo, v nejbližší době Vás budeme kontaktovat skrze e-mail s kompenzací za nepříjemnou zkušenost, kterou jste musela podstoupit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V zásilce chyběla objednaná položka a bohužel se nejedná o první pochybení obchodu. Vzhledem k ceně produktů hodně nešťastné...

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Petře,
    tato nepříjemnost nás velice mrzí, Vaše objednávka byla vyřizována velice rychle. 4. jste objednal, 5. byla objednávka odeslána. Věříme, že zaslání chybějící položky proběhlo rovněž rychle. Je nám to opravdu líto, takovéto věci se bohužel stávají, ani my nejsme neomylní. Doufáme, že nás za tuto chybu neodepíšete a v budoucnu u nás ještě nějaký produkt zakoupíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné informace, objednávka NEVYŘÍZENA

    již nikdy bych tento obchod nevyužila

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Karlo,
    moc se omlouváme, komunikace se zákazníky mohla být lepší, je nám to moc líto. Pokud se tak ještě nestalo, v nejbližších dnech se Vám ozve odpovědná osoba a domluví se s Vámi na dalším postupu a případné kompenzaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace velice špatná
    • dlouhá doba dodání

    Objednala jsem 24.11. s garancí dodání do Vánoc. S ohledem na vytíženost dopravců jsem se 17.12. dotázala e-mailem, kdy mi boty budou doručeny. Pracovník mi sdělil, že se na mé objednávce pracuje a mělo by se to dodělat na začátku tohoto týdne, s tím, že pokud by se to nestihlo, tak by mi nabídli zaslání vánočního poukazu/dopisu. Když to mám jako dárek, tak je mi to fakt platný. Dnes je 23.12., takže si nedělám iluze, že něco přijde. Pokud nejsou schopni dostát slibu včasného doručení do Vánoc, nevím, proč se tím vůbec prezentují!!

    Reakce obchodu Vasky

    Dobrý den, Sandro,
    moc se omlouváme, pár objednávek se nám opravdu bohužel dokončit nepodařilo. Pokud tak ještě nebylo učiněno v průběhu dnešního dne, v nejbližších dnech se Vám ozve odpovědná osoba a domluví se s Vámi na dalším postupu.