Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zboží zatím nedorazilo, nemohu hodnotit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    super

  • Nemohu posuzovat když nemám co.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Perfektní na běžné kutilské práce.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    nakupuji průběžně a vždy celková spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost, super výběr zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota a bohatý sprtiment
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašná komunikace k ničemu nevedoucí, stále výmluvy na "SYSTEM"!!!

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    omlouváme se za možné zdržení. V každém případě však vidíme zásilku na stránkách dopravce (s pracovní plošinou) jako doručenou. Pokud ji opravdu nemáte, ozvěte se nám prosím na [email protected], abychom situaci prověřili. Děkuji.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží stále nedorazilo
    • Ze strany prodejce žádná komunikace
    • Klamání o dostupnosti zboží. K danému produktu bylo uvedeno skladem,ale že by příprava k balení trvala 13 dní se mi nezdá.

    Po obdržení potvrzení objednávky mi po 7 dnech přišla žádost k hodnocení obchodu a výrobku. Od té doby se prodejce již neozval. Dnes jsem si sama musela zjistit stav objednávky.
    Osoba,se kterou jsem mluvila,mi řekla,že daný produkt není a nebude cca 3 měsíce a po chvíli,že už se balí?! Doposud žádný e- mail o změně stavu objednávky.Tak teď nevím čemu mám věřit.
    Netuším jak je to u jiných zákazníků , ale za mne velké zklamání.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    velice se omlouváme. Bohužel se sešly dvě nepříjemnosti naráz - implementce nových systémů, díky kterým jsme Vám nedali správné informace (specialisté na zákaznické lince se s tím sžívají - proto omluvte nepřesná vyjádření) a současně inventura, na které bylo bohužel zjištěno, že razidla nejsou skladem. Operátorka by Vám již měla poskytnout finální a správné informace, vč. nabídky řešení.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • špatná komunikace obchodu

    Po třech dnech marného čekání na potvrzení objednávky mi slečna odpověděla, že mají inventuru, proto se prý dodávka zboží protáhne. Na webu e-shopu však žádná zpráva o inventuře nebyla.
    Zatím čekám a nevím dne ani hodiny, kdy zboží dorazí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Splňuje očekávané

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží se spozdilo, probíhá inventura

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože zboží mělo být skladem, objednávka zůstala nevyřízena několik dní s nulovou komunikací obchodu. Po několika dnech mi zavolali (před tím žádný email ani SMS) že budou mít inventuru, takže si to musím vyzvednout do 1 dne. Tak na takové jednání fakt nejsem zařízen. Takhle fungovaly eshopy před 20 lety. Měl to být první nákup, ale změnil se na poslední.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tady není co dodat. Velká spokojenost .

    Zdravim. Kupuji na tomto obchodu dost zboží. Rychlost dodání zboží a perfekt komunikace. Vřele doporučuji. Čikl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím téměř žádné,koupený nástroj nevydržel ani minutu a praskl při minimální manipulaci.Budu reklamovat zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná komunikace s obchodem. Objednané bylo připraveno k vyzvednutí. Obchod doporučuji všem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání, kvalita je v korelaci s penězi.