Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatný dopravce.

    Objednáno 8,4,2024. Dnes 19,4.2024 dosud nedoručeno!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Skvělá komunikace
    • Kvalitní výrobky
    • Nedobra reklama, dozvěděl jsem se o nich čirou nahodou

    Kvalitní zboží za rozumno, rychlé dodání, možnosti platby. Obchod mi sedí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • jsem spokojen
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávání zboží bylo uvedeno, že je skladem - objednávka 5.4.2024, po následném dotazu uvedeno, že zboží bohužel není skladem, jakmile naskladní, budu informována (zatím nic :-( )
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    OK bylo to druhý den na firmě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Expresni doruceni
    • Skvela komunikace
  • zboží zatím nedorazilo, nemohu hodnotit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    super

  • Nemohu posuzovat když nemám co.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Perfektní na běžné kutilské práce.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    nakupuji průběžně a vždy celková spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost, super výběr zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota a bohatý sprtiment
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašná komunikace k ničemu nevedoucí, stále výmluvy na "SYSTEM"!!!

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    omlouváme se za možné zdržení. V každém případě však vidíme zásilku na stránkách dopravce (s pracovní plošinou) jako doručenou. Pokud ji opravdu nemáte, ozvěte se nám prosím na [email protected], abychom situaci prověřili. Děkuji.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží stále nedorazilo
    • Ze strany prodejce žádná komunikace
    • Klamání o dostupnosti zboží. K danému produktu bylo uvedeno skladem,ale že by příprava k balení trvala 13 dní se mi nezdá.

    Po obdržení potvrzení objednávky mi po 7 dnech přišla žádost k hodnocení obchodu a výrobku. Od té doby se prodejce již neozval. Dnes jsem si sama musela zjistit stav objednávky.
    Osoba,se kterou jsem mluvila,mi řekla,že daný produkt není a nebude cca 3 měsíce a po chvíli,že už se balí?! Doposud žádný e- mail o změně stavu objednávky.Tak teď nevím čemu mám věřit.
    Netuším jak je to u jiných zákazníků , ale za mne velké zklamání.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    velice se omlouváme. Bohužel se sešly dvě nepříjemnosti naráz - implementce nových systémů, díky kterým jsme Vám nedali správné informace (specialisté na zákaznické lince se s tím sžívají - proto omluvte nepřesná vyjádření) a současně inventura, na které bylo bohužel zjištěno, že razidla nejsou skladem. Operátorka by Vám již měla poskytnout finální a správné informace, vč. nabídky řešení.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • špatná komunikace obchodu

    Po třech dnech marného čekání na potvrzení objednávky mi slečna odpověděla, že mají inventuru, proto se prý dodávka zboží protáhne. Na webu e-shopu však žádná zpráva o inventuře nebyla.
    Zatím čekám a nevím dne ani hodiny, kdy zboží dorazí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Splňuje očekávané