Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží ...zadala platbu dobírkou kterou měli v nabídce . Bohužel se s odesláním nedělo nic a za další 3 dny mi bylo zděleno , že mám nejdříve zaplatit zboží převodem do předu jinak nebude odesláno....Od jisté doby platím raději na dobírku , když jsem jim odepsala , že mám zadáno platba dobírkou , vůbec na to nebrali zřetel....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřišlo žádné potvrzení objednávky. Na můj emailový dotaz zda objednávku evidují nikdo neodpověděl. Kolega u nich objednal to samé jako já - stavebnici Bunchems kterou inzerují a místo této stavebnice mu dorazila čínská napodobenina. Na jeho reklamaci opět nikdo nereguje, podán podnět na ČOI.

    Rozhodně nebrat, inzerují s foty značkových originálů ale dodávají čínské napodobeniny. Nekomunikují.

  • 50 %

    • zboží dorazilo, nizka cena
    • v baleni Brunchems kde melo byt 1200 kusu chybelo pres 200 dilku, snaha o komunikaci s obchodem nulova...na opakovane zadosti o vyreseni objednavky bez reakce, dnes zaslano zbozi zpet k reklamaci. Nedoporučuji...

    radeji koupit v kamennem obchode

  • 70 %

    • Nakonec stavebnice Bunchems došla,ale byl to boj.
    • Špatná komunikace z počátku.Nakonec omluvný e-mail o zpoždění zásilky.

    Dobré ceny,ale horší komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    levná cena

  • 40 %

    • Levné ceny
    • Objednala jsem stavebnici pro dceru a neteř 19.11. Zatím zboží nemám.Přišel e-mail s omluvou za zdržení dodávky a přislíbeno doručení 8.12. Zatím nic !!Komunikace s obchodem na bodu mrazu i na opakované e maily.Jsm v nejistotě a nevím zda zboží vůbec dojde.Přemýšlím o koupi stavebnice v kameném obchodě a tento e-shop nikdy více.Děti psaly Ježíškovi a nemůžu riskovat,že své přání pod stromečkem nenajdou.

    Doufám,že vše dobře dopadne.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • objednala jsem stavebnici Bunchems a toto zboží jsem obdržela
    • špatná komunikace s obchodem, poměrně dlouhá dodací lhůta

    Z počátku jsem byla rozladěná, protože komunikace s obchodem absolutně chyběla. Tým TVzboží se omluvil a já jsem omluvu přijala.

  • Doporučuje obchod

    40 %

    • Zboží, u kterého bylo napsáno, že je skladem, NEBYLO. Reakce obchodu na email, kdy zboží dorazí, byla okamžitá, že je u dodavatele, nejspíš už automaticky připravená odpověď s omluvou, že přiloží malý dáreček. Asi se dlouhou cestou vypařil!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojená. Proběhlo bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být skladem, proto jsem ho z tohoto eshopu objednala, skladem nebylo. Musela jsem čekat na dodání zboží od dodavatele, byl mi slíben dárek, nedorazil. Nejvíc mě naštvalo, že se mělo jednat o značku zboží Bunchems, ale krabice je jiná, než inzerovaná a značka zboží je jiná.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • trochu delší dodání na to, že to mělo být skladem
  • 100 %

    • Dobrý den, zboží bylo doručeno, doporučuji.

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bylo to poprvé a byla jsem spokojená.

    Reakce obchodu TV zboží

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši recenzi, které si velmi ceníme v důsledku technických problémů - telefonního výpadku - v minulém týdnu, což rozhořčilo mnoho našich dalších zákazníků. V současné době se snažíme o rychlou nápravu této nepříjemné situace.
    Mockrát děkujeme a přejeme příjemné svátky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala před 10 dny,čekala jsem na potvrzení obchodu o přijetí mojí platby,nic nedošlo.Zboží stále nedorazilo a ani nevím,v jaké fázi je moje objednávka...Objednala jsem stavebnici Bunchems pro moji neteř, stále doufám, že zboží dorazí,jinak bude neteř u stromečku hodně moc zklamaná.Ocenila bych lepší komunikaci.Pokud zboží dorazí, ráda své hodnocení prehodnotim na pozitiv.Zatim žiji v nejistotě...

    Reakce obchodu TV zboží

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za zpoždění. Bohužel před Vánoci je veliký blázinec. V pondělí zásilku expedujeme a o pohybu zásilky k Vám Vás bude informovat PPL pomocí emailu.

    Hezký zbytek víkendu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    + doporučuji

    Reakce obchodu TV zboží

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Jelikož v minulém týdnu došlo k výpadku telefonní linky z důvodu jejího přetížení, další nespokojení zákazníci pod vlivem vánočního stresu, nám dávají pěkně zabrat, co se týká hodnocení, je pro nás každá pozitivní reakce velmi příjemná a důležitá.
    Mockrát děkujeme a přejeme hezké svátky.

  • 10 %

    • nic
    • zboží zaplaceno nedodáno

    jsem debil

    Reakce obchodu TV zboží

    Prosím o sdělení čísla objednávky ať můžeme vše prověřit a dát do pořádku. O Vaše peníze Vás samozřejmě nechceme připravit. Jelikož reagujete jako anonym, nemáme Vás jak kontaktovat o dalším postupu.
    Děkujeme

  • 20 %

    • Nekomunikuji,telefony nedostupne...

    objednali jsme zbozi 29.11.Od te doby klid,zbozi nikde,telefony vypnute,na email neodpovidaji,rozhodne neobjednavejte..obratim se v tomto pripade na COI.Nebo pojedu osobne na udanou adresu,v pripade,ze tam obchod vubec existuje a nekdo tam bude,tak si to odskace...Mam po krk takovych parchantu a zlodeju..

    Reakce obchodu TV zboží

    Dobrý den pane Řehoři, chápeme Vaše rozhořčení, nicméně to není důvod k osobnímu napadání a urážení se. V minulém týdnu došlo z důvodu přetížení linky k výpadku telefonů. Veškeré zboží objednané našimi zákazníky bude dodáno. Co se týká zpoždění, je způsobeno velkým nárůstem objednávek a z tohoto důvodu dochází ke zpoždění expedice. Zavazujeme se, že veškeré přijaté objednávky od našich zákazníků budou vyřízeny.
    Přejeme hezký den a prosíme o pochopení.

  • 10 %

    • zatím vůbec nic
    • Dne 1.12.2017 jsem objednala a zaplatila zboží. Od té doby se nikdo neozval. Telefony jsou vypnuté. Myslím, že jsem naletěla.

    Zvažuji podání podnětu na ČOI a budu žádat peníze za nedoručené zboží zpět.

    Reakce obchodu TV zboží

    Dobrý den, chápeme Vaše rozhořčení. V minulém týdnu došlo z důvodu přetížení linky k výpadku telefonů. Veškeré zboží objednané našimi zákazníky bude dodáno. Co se týká zpoždění, je způsobeno velkým nárůstem objednávek a z tohoto důvodu dochází ke zpoždění expedice. Zavazujeme se, že veškeré přijaté objednávky od našich zákazníků budou vyřízeny. Jelikož reagujete jako anonym, nejsme Vás schopni dohledat v databázi, prosíme tedy o číslo Vaší objednávky.
    Přejeme hezký den a prosíme o pochopení.

  • 10 %

    • Již jsem recenzci udělil a pro všechny ostatní

    podal jsem podnět na https://www.coi.cz/podatelna/ Udělejte to také, nenechme se podvádět vykutálenými zlodějíčky...

    Reakce obchodu TV zboží

    Jelikož jste nedal recenzi pod Vaším jménem, nemůže reagovat na Váš problém, který se zřejmě týká objednaného zboží. Nicméně pokud se cítíte podveden, učinil jste správně, že jste to podal stížnost na ČOI.
    Hezký den.