Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem solární plachtu 3.66 a přišla mě menší o 10 cm

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Tamášová,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale pravděpodobně jste si nepřečetla informaci uvedenou na našich internetových stránkách - solární plachta určená pro bazény o průměru 366 cm je široká 348 cm. Solární plachty nedosahují kraje bazénů, volně na hladině plavou bublinkami dolů a bublinky působí při slunečním záření jako čočky a tím ohřívají vodu.
    Pokud je průměr Vámi zakoupené plachty menší než 348 cm, pak se skutečně jedná o chybu.
    V tomto případě se, prosím, spojte přímo s naší reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat,

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ze 4 dodaných kusů nefungoval ani jediný!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Křivský,

    je nám líto, že máte se zakoupeným zboží nepříjemnosti.
    Zboží k reklamaci můžete odevzdat na kterékoli naší prodejně (seznam prodejen naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/nase-prodejny ) nebo zaslat na adresu TV Products CZ reklamační oddělení, Kněžskodvorská 2277/26, České Budějovice 370 04 . S reklamačním oddělením se můžete spojit na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží přišlo neúplné

    TV obchod byl vždy spolehlivý ale tentokrát bylo v balíčku dodáno jen 6 kusů micro utěrek namísto 10. Chyba dodavatele?

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Paradine,

    je nám líto, pokud k Vám zásilka dorazila nekompletní.
    Spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected]
    Naši pracovníci celou situaci vyřeší k Vaší spokojenosti.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nic jsem si neobjednala, tedy mi nic nepřišlo. Jen mě stále spamují.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše telefonní číslo a emailová adresa byly uvedeny v objednávce skládacích schůdků do domácnosti,
    které jste si převzali 3.4.2024 Možná si zboží objednal někdo z Vašich rodinných příslušníků .

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel nedoporučuji. Polštář má mí dle popisu výšku 15 centimetrů a po 24 hodinách má s bídou 12 centimetrů!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Jedličko,

    děkujeme Vám za objednávku i kladné hodnocení.
    Pokud jste s výrobkem nespokojen, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz. Informace naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza, po rozbalení matrace na délku o 30 cm kratší, ještě čekám na peníze zpět přes e-shop.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Šarochová,

    je nám líto, že jste se zakoupeným výrobkem nespokojena.
    Matrace byla prodejnou odeslána na reklamační oddělení, jakmile bude Váš požadavek projednán, reklamační oddělení Vás bude informovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Šunt

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Zurynku,

    děkujeme Vám za objednávku i hodnocení.
    Pokud jste se zakoupeným zbožím nespokojen, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy
    Informace naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1 nebo se můžete telefonicky obrátit na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod ok
    Antivibrační podložky jsou na nic.
    Kartáče jsem nevyzkoušel.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Konečný,

    je nám líto, že jste se zakoupeným výrobkem nespokojen.
    Pokud Vám zboží nevyhovuje, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo doručeno pouze částečně, lampa v balíku nebyla.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Čunderlíková,

    pokud ve Vaší zásilce chybělo zboží, spojte se co nejdříve s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] včetně fotodokumentace doručení. Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat a celou situaci dořešíme.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Obaly jsou menší než je uvedeno v popisu, nevejdou se do nich mé 16¨ pneumatiky.
    Proto jsem odstoupil od smlouvy, a to mně nebylo uznáno , že byl roztrhlý slabý PVC obal, tedy nezákonně.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    reklamace nebyla uznána, protože v případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
    Tyto informace Vám byly sděleny reklamačním oddělení. Pokud jste s vyřízením reklamace nespokojen, máte možnost se na reklamační oddělení obrátit přímo na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po týdnu užívání,žádné zlepšení.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Bureši,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Jau uvádíme v popisu zboží na našich internetových stránkách - doporučujeme náplasti používat několik týdnů, aby se úplně napravil nesprávný růst nehtu.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

    • baterie byly vybité \součást zboží\

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Baterie vkládané do výrobků mají odpovídající parametry. Škoda že jste se na nás neobrátil ihned po zakoupení výrobku, kdy jste zboží zkoušel a zjistil, že jsou baterie vybité.
    S problémem můžete kontaktovat naše reklamační oddělení na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi nepříjemná paní prodavačka na postižené dítě křičela, že když neumí číst nemá co vyzvedávat zboží. Vůbec jí nezejimalo, že ho učíme samostatnosti.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Haničáková,

    je nám líto, že jste byla s našimi službami nespokojena.
    Stížnost na obsluhu prodejny můžete zaslat na naši emailovou adresu [email protected]

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Klam

    Ocekavani bylo daleko vetsi nez vysledel. Aplikace nefunguje jak ma. Cidla nejdou poradne rozdelit na zony. Navod hruza. Levnejsi od jinych znacek jsou lepsi

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Makku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení. Pokud jste s výrobkem nespokojen, spojte se, prosím, přímo s reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Co to prodávávají??? Něco jako papírová růže z pouti. Stejný užitek. Navrch, za celkem 18 hodin svícení se vybily baterie, které na větších řetězech fungují tři týdny.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Cihláři,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud jste s výrobkem nespokojen, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz.
    Vzhledem k tomu, že jste baterie nezakupoval u nás, nevíme, jaké jste používal a nemůžeme se ke kvalitě bateriií vyjadřovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Motle,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Objednané zboží jsme Vámi vybraného dopravci předali následují den po evidenci objednávky. Pokud jste nespokojen s dobou dodání, doporučujeme pro příští nákupy vybrat jiného dopravce, od nás zásilka odešla do 24 hodin.


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rozdělení zásilky na tři části, dvě byli doručeny zároveň , další ještě nedorazila . Dopravce neinformuje o case doručení jen o dnu a když posle avízo , ze dnes bude doručovat tak je již většina lidí v práci.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Jaroši,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Vzhledem k povaze a váze zásilky musela být objednávka rozdělena do 3 balíků. Do Vašeho emailu jsme zaslali informaci o odeslání balíků včetně jejich čísel. Mohl jste cestu zásilek sledovat na webu České pošty, případně se České pošty dotázat, kde zásilka vázne. Pokud jste s prací České pošty nespokojen, doporučujeme zvolit pro příští nákup jiného dopravce.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Cardová,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
    Veškeré potvrzovací emaily včetně informace s číslem zásilky jsme odeslali na Vámi uvedený email. Doporučujeme nahlédnout do hromadné a spamové pošty. Zásilka je od 20.11.2023 uložena na Vámi vybrané balíkovně.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Po objednání zboží přišel email i SMS, že platba se nezdařila. Mám zaslat peníze na účet nebo volat bezplatně na tel. Číslo. Zopakoval jsem objednávku, kdy se již platba zdražila. Ve dvou dnech mi přišly dva mlýnky. Byla mi dvakrát stržena částka 868 Kč z účtu. Naprosto nechápu jak je možné stáhnout částku z účtu, když se platba nezdařila a zaslat dva výrobky. Druhý mlýnek jsem od dopravce nepřevzal. Čekám co se bude dít dál. V minulosti se mi již běžně stalo , že se platba nezdařila. Nikdy mi částka nebyla stržena. Čekám na vysvětlení. Bělaška Jaroslav

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Bělaško,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Na našich internetových stránkách jste zadal celkem tři objednávky. U první objednávky nedošlo v časovém limitu k platbě, proto Vám byly automaticky vygenerovány náhradní platební údaje pro klasický bankovní převod. Tuto objednávku jste neuhradil a proto byla stornována. Během několika minut jste zadal objednávku další s on line platbou, tato platba proběhla, proto jsme zboží okamžitě odeslali. Za tři hodiny jste znovu zadal další objednávku, opět jste ji uhradil, takže bylo zboží opět odesláno. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
    Pokud o zboží, které jste nepřevzal, nemáte zájem, doporučujeme Vám spojit se s reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis