Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dorazilo brzy, ale nefunguje, tak jej posílám zpět.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Božková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Objednávku jste zadala ve státní svátek 28.9.2024 a na Vámi vybranou zásilkovnu byla doručena 2.10.2024 tj do 3 pracovních dní, jak Vám bylo přislíbeno v potvrzovacím emailu.
    Pokud jste s výrobkem nespokojena, máte možnost zboží zaslat k reklamaci na adresu reklamačního oddělení, která je uvedena na reklamačním listě (obdržela jste jej spolu se zbožím) TV Products CZ reklamační oddělení,
    Kněžskodvorská 2277/26, České Budějovice 370 04 Doporučujeme nahlédnout na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/reklamace
    S reklamačním oddělením můžete komunikovat přímo na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám buidou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neodpovídá a nevhodný nákup. Pokusíme se vrátit zpět. Na nábytek nelze využít.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Hájková,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Možnost odstoupení od kupní smlouvy je do 14 dnů od převzetí zboží. Doporučujeme nahlédnout na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1
    V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    !!!!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Librontová,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Bohužel jste do dnešního nekontaktovala reklamační oddělení, abychom Vám mohli pomoct.
    Obraťte se, prosím, na reklamační oddělení na emailu [email protected]

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • doba dodání na e-shopu jiná, než ve skutečnosti

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Konečný,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Vaše zásilka byla na Vámi vybranou balíkovnu doručena do 2 pracovních dnů ode dne objednání. Na našich internetových stránkách není uváděno, že by zboží bylo doručováno rychleji.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod proběhl v pořádku, ale produkt je špatný.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše kladné hodnocení. Těší nás, že jsme mohli vyhovět Vašemu požadavku a doufáme, že se na nás brzy znovu obrátíte.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel úplně jiný balík i když byl na mé jmeno

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Osobová,

    je nám líto, že došlo k záměně zásilek, Cekiz situaci jsme se snažili vyřešit co nejrychleji.
    Nová zásilka se správným zboží bude doručena v nejbližší době.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Promáčklá tyč u mopu, balík nebyl poškozen, musel už prodejce o poškození vědět.
    • nespokojenost

    Promáčklá tyč u mopu, balík nebyl poškozen, musel už prodejce o poškození vědět.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Doleželová,

    bohužel při odesílání nemáme možnost každé balení zboží otevírat a kontrolovat po výrobci.
    Pokud k Vám zboží dorazilo s nějakým poškozením, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] (doporučujeme zaslat fotodokumentaci poškození zboží). Naši pracovníci se s Vámi spojí a celou situaci dořeší.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pravda, zabalení nic moc, papírové obaly byli splácnuté, nicméně samotné podložky byly neporušené. Obchod, pokud něco posílá, měl by zabezpečit lepší zabalení. Nelíbil se mi způsob zabalení pouze v igelitovém pytlíku, mohlo dojít k poškození a to i poničení výrobku.

    Zboží mi bylo včas doručeno. Ale to je jediné, co bylo kladné na dodávce.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Zboží odesíláme v originálním obalu od výrobce.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlé vyřízení

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše kladné hodnocení. Těší nás, že jsme mohli vyhovět Vašemu požadavku a doufáme, že se na nás brzy znovu obrátíte.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    Dodání zboží v pořádku.Ale výrobek-duše nekvalitní, pro děti zklamání uniká vzduch.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše kladné hodnocení. Těší nás, že jsme mohli vyhovět Vašemu požadavku a doufáme, že se na nás brzy znovu obrátíte.
    Pokud máte se zakoupeným výrobkem nějaký problém, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doručena obyčejná fólie na balení zboží. Hrůza - plachtu jsem vrátil.

    Příšerná kvalita!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Kčku,

    solární plachty na bazény na trh uvádíme mnoho let ke spokojenosti zákazníků s naprostým minimem reklamací.
    Zboží Vámi zaslané k odstoupení od kupní smlouvy ještě nedorazilo na adresu našeho reklamačního oddělení.
    Jakmile se tak stane, budete informován SMS zprávou.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    koule přišla vpořádku při nafouknutí stále ucházela a na konec praskla

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Doležalová,

    pokud máte se zakoupeným zbožím problém, prosím, spojte se s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Polštář jsem vrátila, je moc měkký....

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše kladné hodnocení. Těší nás, že jsme mohli vyhovět Vašemu požadavku a doufáme, že se na nás brzy znovu obrátíte.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    Objednáno před týdnem, napsali, že v obchodě zatím není a do týdne dodají. Od té doby se neozvali :-((

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Březinová,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Prodejna má závoz 1x za týden, tj. dnešního dne bude zboží na prodejnu doskladněno. Vyčkejte, prosím, SMS zprávy z prodejny.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nekupovat! Prodávají nekvalitní zboží. Koupila jsem stolek k posteli, na který se nedá nic položit, protože je vratký a vše by spadlo.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Michálková,

    je nám líto, že jste nespokojena. Polohovací stolek na trh uvádíme mnoho let se naprostým minimem reklamací.
    Pokud Vám zboží nevyhovuje máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Plachta je slabá,na příští rok si ji ušiju z bublinkové fólie,tato sezónu nevydrží

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nespokojen. Pokud Vám výrobek nevyhovuje, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy, zboží vrátit a požádat o navrácení peněz.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si Multifunkční madlo Profi s indikátorem MM100, bílé 2 kusy . Samozřejmě jeden kus je nefunkční , protože nedrží a padá a nemáme sílu ani chuť vám to posílat na reklamaci , protože s tím máme u vás špatné zkušenosti a to , že jsme si u vás loni , nebo předloni objednali konvici na vodu a ta nefungovala a tak jsme vám ji poslali na reklamaci a vy jste nám poslali jinou , ale hodili jste do krabice ještě horší a také nefunkční a jste nezodpovědní , protože nyní už si od vás nic nekoupíme a budeme to šířit dál , logicky . Jste podvodníci a je vám jedno , zda je zákazník spokojen , nebo není .

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Sedláčku,

    je nám líto, že jste nespokojen. Multifunkční madla na trh uvádíme již mnoho let s naprostým minimem reklamací.
    Zboží máte v záruce, takže můžete výrobek zaslat k reklamaci. V případě uznané reklamace můžete požádat o proplacení poplatku za dopravu. Stačí podací lístek zaslat emailem na adresu reklamačního oddělení.
    Žádnou reklamaci na Vámi zakoupenou konvici u naší společnosti jsme nedohledali, takže jste pravděpodobně zboží zakoupili u jiné firmy.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince nebo na emailu reklamačního oddělení [email protected]


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    S obchodem jsem spokojená ,ale s objednaným zbožím jsem velmi nespokojená ,vůbec nevím co s tím jestli se to vůbec vyplatí vracet ,výrobek nesplňuje to co by měl a navíc složení klikové části jde tak velmi těžko že muž má co dělat aby to utáhl.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Niklová,

    je nám líto, že jste se zakoupeným výrobkem nespokojena.
    Pokud zboží nesplňuje Vaše požadavky, můžete v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy. Podrobnosti naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1
    V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nová a právě vybalená fritéza byla vadná a tudíž nefunkční! Při kontaktování prodejce mi bylo sděleno, že mám fritézu zabalit, vyplnit rekl.formulář, zajít si na poštu a poslat do servisu!! Skoro bych čekal omluvu a zaslání nového výrobku, ale opak byl pravdou, což se tady v tom "státě" stavá asi už realitou! Kde mají výstupní kontrolu? Kde je úcta k zákazníkovi? V pr.... ! Tzn., že vřele NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Sýkoro,

    je nám líto, že jste nespokojen, ale defekt výrobku je nutné zkontrolovat technikem, případně poslat výrobci, u kterého probíhá výstupní kontrola.
    Jistě Vám naše pracovnice na zákaznické lince sdělila, že při uznané reklamaci můžete požádat o proplacení poštovného. Stačí emailem zaslat ofocený podací lístek na adresu reklamačního oddělení [email protected] , do emailu uveďte, prosím, číslo Vašeho účtu.
    V případě dalších dotazů se Vám rádi budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem solární plachtu 3.66 a přišla mě menší o 10 cm

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Tamášová,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale pravděpodobně jste si nepřečetla informaci uvedenou na našich internetových stránkách - solární plachta určená pro bazény o průměru 366 cm je široká 348 cm. Solární plachty nedosahují kraje bazénů, volně na hladině plavou bublinkami dolů a bublinky působí při slunečním záření jako čočky a tím ohřívají vodu.
    Pokud je průměr Vámi zakoupené plachty menší než 348 cm, pak se skutečně jedná o chybu.
    V tomto případě se, prosím, spojte přímo s naší reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat,

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis