Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doručena obyčejná fólie na balení zboží. Hrůza - plachtu jsem vrátil.

    Příšerná kvalita!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Kčku,

    solární plachty na bazény na trh uvádíme mnoho let ke spokojenosti zákazníků s naprostým minimem reklamací.
    Zboží Vámi zaslané k odstoupení od kupní smlouvy ještě nedorazilo na adresu našeho reklamačního oddělení.
    Jakmile se tak stane, budete informován SMS zprávou.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    koule přišla vpořádku při nafouknutí stále ucházela a na konec praskla

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Doležalová,

    pokud máte se zakoupeným zbožím problém, prosím, spojte se s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Polštář jsem vrátila, je moc měkký....

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše kladné hodnocení. Těší nás, že jsme mohli vyhovět Vašemu požadavku a doufáme, že se na nás brzy znovu obrátíte.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Objednáno před týdnem, napsali, že v obchodě zatím není a do týdne dodají. Od té doby se neozvali :-((

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Březinová,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Prodejna má závoz 1x za týden, tj. dnešního dne bude zboží na prodejnu doskladněno. Vyčkejte, prosím, SMS zprávy z prodejny.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nekupovat! Prodávají nekvalitní zboží. Koupila jsem stolek k posteli, na který se nedá nic položit, protože je vratký a vše by spadlo.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Michálková,

    je nám líto, že jste nespokojena. Polohovací stolek na trh uvádíme mnoho let se naprostým minimem reklamací.
    Pokud Vám zboží nevyhovuje máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Plachta je slabá,na příští rok si ji ušiju z bublinkové fólie,tato sezónu nevydrží

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nespokojen. Pokud Vám výrobek nevyhovuje, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy, zboží vrátit a požádat o navrácení peněz.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si Multifunkční madlo Profi s indikátorem MM100, bílé 2 kusy . Samozřejmě jeden kus je nefunkční , protože nedrží a padá a nemáme sílu ani chuť vám to posílat na reklamaci , protože s tím máme u vás špatné zkušenosti a to , že jsme si u vás loni , nebo předloni objednali konvici na vodu a ta nefungovala a tak jsme vám ji poslali na reklamaci a vy jste nám poslali jinou , ale hodili jste do krabice ještě horší a také nefunkční a jste nezodpovědní , protože nyní už si od vás nic nekoupíme a budeme to šířit dál , logicky . Jste podvodníci a je vám jedno , zda je zákazník spokojen , nebo není .

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Sedláčku,

    je nám líto, že jste nespokojen. Multifunkční madla na trh uvádíme již mnoho let s naprostým minimem reklamací.
    Zboží máte v záruce, takže můžete výrobek zaslat k reklamaci. V případě uznané reklamace můžete požádat o proplacení poplatku za dopravu. Stačí podací lístek zaslat emailem na adresu reklamačního oddělení.
    Žádnou reklamaci na Vámi zakoupenou konvici u naší společnosti jsme nedohledali, takže jste pravděpodobně zboží zakoupili u jiné firmy.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince nebo na emailu reklamačního oddělení [email protected]


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    S obchodem jsem spokojená ,ale s objednaným zbožím jsem velmi nespokojená ,vůbec nevím co s tím jestli se to vůbec vyplatí vracet ,výrobek nesplňuje to co by měl a navíc složení klikové části jde tak velmi těžko že muž má co dělat aby to utáhl.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Niklová,

    je nám líto, že jste se zakoupeným výrobkem nespokojena.
    Pokud zboží nesplňuje Vaše požadavky, můžete v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy. Podrobnosti naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1
    V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nová a právě vybalená fritéza byla vadná a tudíž nefunkční! Při kontaktování prodejce mi bylo sděleno, že mám fritézu zabalit, vyplnit rekl.formulář, zajít si na poštu a poslat do servisu!! Skoro bych čekal omluvu a zaslání nového výrobku, ale opak byl pravdou, což se tady v tom "státě" stavá asi už realitou! Kde mají výstupní kontrolu? Kde je úcta k zákazníkovi? V pr.... ! Tzn., že vřele NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Sýkoro,

    je nám líto, že jste nespokojen, ale defekt výrobku je nutné zkontrolovat technikem, případně poslat výrobci, u kterého probíhá výstupní kontrola.
    Jistě Vám naše pracovnice na zákaznické lince sdělila, že při uznané reklamaci můžete požádat o proplacení poštovného. Stačí emailem zaslat ofocený podací lístek na adresu reklamačního oddělení [email protected] , do emailu uveďte, prosím, číslo Vašeho účtu.
    V případě dalších dotazů se Vám rádi budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem solární plachtu 3.66 a přišla mě menší o 10 cm

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Tamášová,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale pravděpodobně jste si nepřečetla informaci uvedenou na našich internetových stránkách - solární plachta určená pro bazény o průměru 366 cm je široká 348 cm. Solární plachty nedosahují kraje bazénů, volně na hladině plavou bublinkami dolů a bublinky působí při slunečním záření jako čočky a tím ohřívají vodu.
    Pokud je průměr Vámi zakoupené plachty menší než 348 cm, pak se skutečně jedná o chybu.
    V tomto případě se, prosím, spojte přímo s naší reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat,

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ze 4 dodaných kusů nefungoval ani jediný!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Křivský,

    je nám líto, že máte se zakoupeným zboží nepříjemnosti.
    Zboží k reklamaci můžete odevzdat na kterékoli naší prodejně (seznam prodejen naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/nase-prodejny ) nebo zaslat na adresu TV Products CZ reklamační oddělení, Kněžskodvorská 2277/26, České Budějovice 370 04 . S reklamačním oddělením se můžete spojit na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží přišlo neúplné

    TV obchod byl vždy spolehlivý ale tentokrát bylo v balíčku dodáno jen 6 kusů micro utěrek namísto 10. Chyba dodavatele?

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Paradine,

    je nám líto, pokud k Vám zásilka dorazila nekompletní.
    Spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected]
    Naši pracovníci celou situaci vyřeší k Vaší spokojenosti.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nic jsem si neobjednala, tedy mi nic nepřišlo. Jen mě stále spamují.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše telefonní číslo a emailová adresa byly uvedeny v objednávce skládacích schůdků do domácnosti,
    které jste si převzali 3.4.2024 Možná si zboží objednal někdo z Vašich rodinných příslušníků .

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel nedoporučuji. Polštář má mí dle popisu výšku 15 centimetrů a po 24 hodinách má s bídou 12 centimetrů!

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Jedličko,

    děkujeme Vám za objednávku i kladné hodnocení.
    Pokud jste s výrobkem nespokojen, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz. Informace naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza, po rozbalení matrace na délku o 30 cm kratší, ještě čekám na peníze zpět přes e-shop.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Šarochová,

    je nám líto, že jste se zakoupeným výrobkem nespokojena.
    Matrace byla prodejnou odeslána na reklamační oddělení, jakmile bude Váš požadavek projednán, reklamační oddělení Vás bude informovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Šunt

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Zurynku,

    děkujeme Vám za objednávku i hodnocení.
    Pokud jste se zakoupeným zbožím nespokojen, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy
    Informace naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1 nebo se můžete telefonicky obrátit na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod ok
    Antivibrační podložky jsou na nic.
    Kartáče jsem nevyzkoušel.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený pane Konečný,

    je nám líto, že jste se zakoupeným výrobkem nespokojen.
    Pokud Vám zboží nevyhovuje, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz https://www.tvproducts.cz/cz/strana/odstoupeni-od-smlouvy-1


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo doručeno pouze částečně, lampa v balíku nebyla.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážená paní Čunderlíková,

    pokud ve Vaší zásilce chybělo zboží, spojte se co nejdříve s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] včetně fotodokumentace doručení. Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat a celou situaci dořešíme.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Obaly jsou menší než je uvedeno v popisu, nevejdou se do nich mé 16¨ pneumatiky.
    Proto jsem odstoupil od smlouvy, a to mně nebylo uznáno , že byl roztrhlý slabý PVC obal, tedy nezákonně.

    Reakce obchodu TVPRODUCTS.cz

    Vážený zákazníku,

    reklamace nebyla uznána, protože v případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
    Tyto informace Vám byly sděleny reklamačním oddělení. Pokud jste s vyřízením reklamace nespokojen, máte možnost se na reklamační oddělení obrátit přímo na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis