Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zbozi pry bude 1.2., ale dnes nove info 1.3., koho bavi cekat mesice na vyrizeni objednavky, je tu spravne, ostatni rychle pryc.

  • Prosím pozor, pozor, pozor na tento obchod!!!!! Obrovské zhoršení v posledních letech, mrzí mě to, patřil mezi mé nejoblíbenější, ale šíleně propadli. Jste pro ně perfektní pokud jen nakupujete, platíte, ale jakmile je sebemenší dotaz či snad reklamace, vidíte jejich pravou tvář.

  • Pavel: Od 6.12.2016 do 17.1.2017 nebyli schopni dodat objednané zboží . Jen samé výmluvy - posouvání termínů dodání a nakonec zrušení objednávky s tím , že zboží prostě už není a nebude . Nespalte se jako já a rychle k solidnějšímu prodejci , který má zboží na skladě a né jako tito !!!!!!!!!

  • Reklamace s nimi řešit je vážně terno-hlavně mob. telefony.
    Můj telefon měl celou řadu prokazatelných vad.
    Reklamace do půl roku - požadoval jsem výměnu za nový kus.
    Telefon se vrátil, že je v pořádku, byl pouze přehrán firmware/software.
    Jedna ze závad bylo chraptící sluchátko, někdy úplně hluché - po zatřepání telefonem zase naskočilo a chraptilo dál. Toto přehrání software opravit prostě nemůže. U nich ano.
    Telefon měli 100% rozebraný, protože technik zapomněl nasadit odstínění informační LED diody. Nyní prosvítá do otvoru předního fotoaparátu - reproduktor byl tedy vyměněn.
    Toto prosvítání dříve nebylo - nešlo by si toho nevšimnout, navíc máme tyto telefony dva a u druhého to tak jako u reklamovaného před reklamací neprosvítá.
    Aby se vyhnuli výměně, případně vrácení peněz, podvedli zákazníka. A zákazník na to co? No nic, budu toho do budoucna muset koupit ještě hodně (PC, mobil apod.), protože ty dnešní šunky nic nevydrží. Ale v TS Bohemia to určitě nebude.

  • Dříve byl na tuto firmu spoleh - dodání zboží včas, převážně bezproblémové reklamace. V prvním čtvrtletí 2016 se vše zhoršovalo - pozdní dodání zboží, záměna dodaného zboží (čekal jsem na to měsíc a přišlo něco jiného), problémy s reklamacema (neuznané, dokonce pokusy o podvod); ze 17 HDD od WD jsem jich 16 vyreklamoval (různé série do NTB či PC). Prodavači byli ze začátku OK, poslední dobou tupě čuměli do monitorů, zákazníkovi se nedívali do očí.

    Již nikdy tam nebudu nic nakupovat.

    Inu, dostali od ČOIky pokutu 3 tisíce za § 24 odst. 7 písm. i zákon o ochraně spotřebitele a 1 tisíc za správní řízení.

    Neříkám, že jsou všichni prodejci OK, ale zde je neskutečná morálka tohoto prodejce - zlatá Alza či CZC.

  • Již nikdy tam nic nekoupím ani nikomu nedoporučuji . Objednal jsem 6.12.2016 domácí kino . Po objednání mě bylo sděleno , že zboží není na skladě a že bude naskladněno 14.12.2016 (nebylo) Další termín 29.12.2016- jednalo se původně o dárek k vánocům - (opět nebylo.) další termín 12.1.2017 (zboží opět není). Dnes jsem dostal další termín 20.1.2017 - nevím jaký bude výsledek -je toto v dnešní době ještě možné . Nutno podotknout , že zboží prodejce dostal zaplaceno od Home creditu . Já budu platit již druhou splátku , ale zboží nikde .Rychle pryč z tohoto obchodu- JIŽ NIKDY

  • Nevím proč tam ještě vůbec nikdo nakupuje. Nízká cena je magnet že? Pokud firma nebude mít kšefty, asi skončí a zůstanou jen dobré firmy ne? Ofce jste a patří vám to :)) Vždy se najde nějaký slevoň - jouda. Dnes už dostávám díky takovým joudům slevy, jen strčím do obchodu čumák a to ještě neví co koupím :)))))

  • PODVÁDĚJÍ S REKLAMACEMI!!!!!!!!! Manžel si koupil mobil, bohužel dost pouchový, vždy po chvíli se pokazí reproduktor. Dvě reklamace uznány a opraveny, ale když jsme při třetí reklamaci nahlásili, že budeme požadovat vrácení peněz, nejdřív lživě tvrdili, že to máme řešit s výrobcem a že když je kupovaný přes firmu, záruka není - ani jedno není dle jejich smluvních podmínek a údajů na faktuře pravda. Poté věc vyřešili tak, že reproduktor vyměnili, ale do protokolu uvedli, že s ním nic nebylo a měněný není - zvláštní, že změnil barvu s bílé na černou.... Teď při čtvrté reklamaci stejný postup, zase opraveno, ale oficiálně podle nich s telefonem nic nebylo. OPRAVDU NEDOPORUČUJI!!!!!

  • V T.S. Bohemia me proste okradli, koupil jsem pc mys, mys prestala nabijet, reklamoval jsem ji, dostal jsem jinou, ktera po 2 mesicih prestala znovu nabijet, poslal jsem ji na reklamaci a prislo mi vyjadreni, ze je mechanicky poskozeny konektor, ja bych rekl ze neni ale budiz, stimhle shopem jsem snkoncil stavim PC znamim, kupoval jsem komponenty prave v TS,a le stim je konec :DDD rekl bych ze jejich praktika je takova, ze vyrobci nahlasi vadny vyrobek ten jim psolou v ramci dlouhodobeho vztahu novy a oni ve skutecnosti nic nevyreklamuji a prodaji to znovu.

  • Simona: PC komponenty (i jiné věci) kupuji už léta tak, že vyhledán na netu konkrétní zboží (heuréka atd. ) s nejnižší cenou včetně dopravy. Po zkušenostech z posladní doby se snažím nakupovat v eshopu tam, kde nejsou problémy, nebo jsem je sám nepocítil, v případě vracení zboží, nebo reklamací prostřednictvím výdejního místa ( zatím mall, alza). Dříve to byla i alfa.cz , ale od doby, kdy splynula s bohemia.cz je to jiné - horší.

  • pokračování: Pokud se jedná o neopravitelnou závadu, požadujte vždy vrácení kupmí ceny, nikoliv výměnu zboží za nový kus - tím přicházíte o část záruční doby. Zákazník má právo v případě neodstranitelné závady zvolit sám, bez rozhodnutí prodejce nebo servisu, zfda chce vrátit kupní cenu, nebo vyměnit zboží za nové. Trvejte na vrácení kupní ceny, pak si můžete zboží koupit znovu s plnou a nekrácenou záruční lhůtou.

  • V eshopu alfa.cz jsem koupil základní desku.Desku jsem reklamoval, byla vyměněna za novou ( později jsem zjistil. že závada na reklamované desce nebyla - pískal ventilárot chladiče procesoru, nikoliv obvody na desce). Druhá reklamace předmětné - desky- byla nefunkční, nenaběhla - deska byla opět vyměněna, ale v protokolu o záruční opravě bylo uvedeno "opravena". Do protokolu o záruční opravě neuvedli výrobní číslo nově dodané desky, tím jsem ztratil záruku, protože nemám žádný doklad o tom, že jsem tuto desku ( s tímto výrobním číslem ) v jejich obchodě zakoupil. Ano, je to moje chyba, neověřil jsem si výrobní číslo desky při převzetí po "opravě". Vše proběhlo v prodejně TS bohemia v Hradci Králové. Při reklamacích buďte obezřetní, kontrolujte písemné doklady. V prodejně původní protokol ( vydaný při předání reklamovaného zboží do opravy) zákazníkovi odejmou a vydají nový protokol ( o předání zboží zpět, potvrzení doby pro prodloužení záruční doby o dobu opravy) Myslím, že ani to není sprácný postup ( odnímat zákazníkovi již vydaný doklad ), ale stačí si ponechat alespoň jeho kopii. Uvědomte si, že pokud je zboží vyměněno za nové, neběží už plná záruční lhůta, ale jen "zbytek" ( ze záruční doby se odečte čas, po který bylo zboží používáno, než bylo předáno do reklamace-opravy).

  • Asi mám jiné představy o spolehlivém obchodě...

    Registruji se, napíše mi chyba aplikace. Klik, najednou jsem registrován. Měním heslo, změním ho na svůj standard 31 znaků unikát. Změna proběhne v pořádku, ale už se nepřihlásím?

    Nezlobte se na mne, ale pokud pořádně nefunguje E-Shop, jak mohu vědět, že zboží z daného obchodu někdy dostanu a opravdu nemám chuť to zkoušet...

  • Už dvakrát nešlo zaplatit kartou,místo dovoz zdarma jsem musel do kamenného obchodu,nebo mi byla nabítnuta dobírka,čili zase peníze navíc.

  • svebo:
    mám úplně stejnou zkušenost,nutné spotřební zboží při objednávce slibováno do 3 dnů, moje platba on line večer,
    a při otevření dokladů za pár dní se dozvím se, že dodáno bude za více než měsíc!!!!!!!!!!!!!

  • 22.října jsem objednal 2 ks tyčových mixérů Orava RM-251 , údajně s plynulou regulací otáček.
    Již za necelý měsíc mi byly doručeny, ovšem přístroje bez plynulé regulace – pouze dvourychlostní.
    Na můj dotaz e-mailem, proč mi bylo zasláno jiné zboží nikdo nereagoval. Telefonoval jsem do
    T.S. Bohemia a tam díky pečlivě nacvičenému vnitropodnikovému ping-pongu obvolal několik „odpovědných“ pracovníků – kromě ztráty cca 100,-Kč kreditu opět bez výsledku.
    Protože výrobní závod prodává mixéry s regulací za 27,-€ a bez regulace za 20,-€ , věnuji tento
    rozdíl (2 x 7€) T.S. Bohemii a mohou je případně vložit do další reklamy na bezvadné služby.

  • Tuto firmu doporučuji. Pobočka Liberec spokojenost. Jen tak dále. Příjemné svátky. Zdeněk.

  • V T.S. nakupuji již několik let. Až na nějakou tu vyjimku obsluha ok. Jsou to také lidé. Vrácení peněz za zboží do 14 dní absolutně bez problémů. Při reklamaci jsem nikdy neměl žádný problém. K věcem se chovám jak mám a kupuji ty dražší, reklamací mám minimálně. Kdo si koupí levnej krám, tak musí pořítat s problémy Nakupuji v pobočce Brno, Veveří. Naposledy jsem toho bral víc a pán mi i ochotně pomohl zboží odnést do auta.

  • Podvodníci!!!!!
    hlavně to jejich slavné kolo stěstí!!Vytočil jsem si slevu 4,500 na kolo a pochopitelně mi ho nedodali!!!Hlavně,že nejpozději druhý den ho pošlou!V neděli jsem slevu vytočil
    a v pondělí mě ujišťovali,že ho pošlou do Ostravy,ve stredu jsem do Ostravy volal,tak mi řekli,že ho ještě nemají!Tak jsem ve čtvrtek volal znovu na centrálu a tam mi najednou zdělili,že jsem druhý v pořadí,a že ho poslali do Brna!!!Takové jednání jsem v životě nezažil!!

  • Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu.
    http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037