-
Fakt zírám kolik lidí je pořád věčně s něčím v tomto obchodě nespokojeno. Nejsem žádným zastáncem tohoto prodejce,ale chci také přispět.Reklamace telefonů, to je případ sám pro sebe a většinou z toho nemůžete vinit prodejce, posuzuje to distributor nebo aut. servis. A zamyslete se nad tím, že pořád chcete dostávat nové zboží, mraky lidí vrací zboží ve 14-denní lhůtě a co potom s tímto zbožím, vyhodit? Samozřejmě prodejce by měl v eshopu varovat, že zboží třeba bylo vráceno, popřípadě snížit cenu. Takto přehledně je to třeba na stránkách alfa.cz.
Přeji všem hezký den. -
Veronica Kind: chybný rok, jednalo se o prosinec 2014, pobočka HRADEC KRÁLOVÉ
-
V prosinci 2014 zakoupen Samsung Galaxy S3 Neo za cenu 5 790Kč. Mobil pracoval bez chybně, ale pouze první rok, po roce používání začal displej mobilu blikat a to ze dne na den a byl tzv. nepoužitelný. Mobil se nedostal do kontaktu s vodou ani neupadl. Po neúspěšné reklamaci mi bylo řečeno, že je reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození po pádech a že byl konektor USB zasažen kapalinou. Mobil mi ovšem nikdy neupadl a žádnou kapalinou zasažen také nebyl. A to jsem si 100% jista. Nelíbí Se mi jednání firmy se zákazníkem, na co slouží tedy právo klienta na reklamaci, když Vám ji stejně neuznají a vymyslí si důvody proč mobil nefunguje. Už si zde nikdy nic nekoupím a doporučuji Vám také nic nekupovat...
-
V prosinci 2004 zakoupen Samsung Galaxy S3 Neo za cenu 5 790Kč. Mobil pracoval bez chybně, ale pouze první rok, po roce používání začal displej mobilu blikat a to ze dne na den a byl tzv. nepoužitelný. Mobil se nedostal do kontaktu s vodou ani neupadl. Po neúspěšné reklamaci mi bylo řečeno, že je reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození po pádech a že byl konektor USB zasažen kapalinou. Mobil mi ovšem nikdy neupadl a žádnou kapalinou zasažen také nebyl. A to jsem si 100% jista. Nelíbí Se mi jednání firmy se zákazníkem, na co slouží tedy právo klienta na reklamaci, když Vám ji stejně neuznají a vymyslí si důvody proč mobil nefunguje. Už si zde nikdy nic nekoupím a doporučuji Vám také nic nekupovat...
-
Já jsem jeden den objednal, druhý den mi zboží přislo. Zabaleno sice jen v bublinkové folii s polepy TSBohemia, ale v originální balení. Po přečtení v diskuzi doufám, že nebudu muset pamětovou kartu reklamovat :)
-
Taky varuju před touto firmou a co čtu níže, tak si opravdu s balením asi moc starostí nedávají....minulý týden jsem objednal Xbox One + gamepad navíc. Balík přišel sice hned druhý den, vnější NEPOŠKOZENÁ krabice byla přelepena páskou obchodu, ale i páskou PPL. Po rozbalení krabice byla uvnitř jen vložena originální krabice s Xboxem (tato byla na jednom rohu silně naražená a vlhká) a krabička s druhým gamepadem navíc. Jelikož byla vnější krabice nepoškozena, dohadovali se s PPL kdo z nich poškození způsobil (jestli firma poškozený Xbox již do další krabice spolu s druhým gamepadem vložila, nebo jestli poškození způsobilo PPL a pak krabili znovu přelepili.......to byla ostatně jejich věc a jejich problém). Já bohužel jen musel skoro týden čekat (aniž by se někdo uráčil zavolat), kdy si někdo poškozenou konzoli vyzvedne a kdy dostanu tu samou novou a jen jsem platit za telefony atd. abych se vůbec něco dozvěděl. A vrátit ve 14ti denní lhůtě jsem prý nemohl, jelikož by chtěli náhradu škody, i když věděli, že problém je mezi nimi a PPL a měli to fotografiemi doložené !!! No co, že ? Já zaplatil .....tak co bych vlastně více mohl chtít, že ? Po týdnu si PPL vyzvedlo zdarma poškozenou konzoli a firma hned poslala novou. A jako omluvu za vzniklé problémy, telefonáty, kdy nikdo nic neřešil přišel jen nový Xbox.....ale...ale tentokrát bez druhého gamepadu. Takže zase opět telefonát, sliby, že přijde druhý den (samozřejmě, že přišel až za dva dny). Tentokrát měli obě věci snad 10 vrstev bublinkové folie. Takže zkušenost ?? Opravdu zoufalá. Jen mne to stálo můj čas, peníze a úsilí, abych dostal to, zač jsem zaplatil nemalé peníze.
-
Všechny varuju před touhle tzv. solidní firmou. Reklamoval jsem u nich extérní disk , který přestal ani ne po půl roce užívání fungovat.Přišel my od nich pouze e-mail s oznámením Výzva k odběru zboží, reklamace neuznána.Bez udání důvodu, bez telefonního kontaktu naprosto nic.Hnus nic víc nic míň.
-
xxxxxxxxxxxxx
-
V obchodě jsem po delší době učinil objednávku dvou tabletů, které byly inzerovány skladem. Po cca týdnu jsem nic netušíc kouknul na popis zboží, kde bylo již uvedeno, že tablet není a nebude. Nikdo mne neinformoval ani e-mailem. Jen poznámka, že máte kontaktovat prodejce v popisu zboží. Když jsem tak učinil, bylo mi manažérem sděleno, že dostanu pouze jeden. Potřeboval jsem ale nutně 2 stejné pro 2 děti. Mohl například nabídnout vyšší model s nějakou slevou, což bych od slušného obchodníka očekával. Ovšem nic, jen si nas.r! Když jsem svoje rozhořčení přeposlal na e-maily společnosti tsbohemia, nic se nestalo. Takže politika nas.r si je tam zjevně zakořeněná. Již nikdy tento obchod nevyužiji a svým známým a kamarádům to také nedoporučuji. Jsou naštěstí serioznější firmy! U nich moje firma utrácí nemalé finance. Takže TSbohemia.....nas.r si!
-
TSBohemia je bazar s použitým zbožím. Nové, nerozbalené, nepoužité zboží dostanete jen vyjímečně. Ceny ovšem stále vysoké. S tímhle obchodem jsem skončil.
-
Prodali mi pouzite zbozi jako nove. To je podvod a s timto obchodem jsem skoncil.
-
Balí zboží tak, že do krabice ke kovovému reflektoru přihodí volně LED žárovku bez patřičného obalení, natož aby na krabici alespoň napsali, že je to křehké. Zvenku krabice přišla nepoškozená, ale uvnitř samé střepy z rozbité žárovky. Evidentně jejich chyba při balení, ale přesto mě posílají za dopravcem, ať si to vyřeším sám s ním. Takže tento obchod poprvé a naposled!
-
Tak nám TS bohemia zrušila dopravu zdarma, která je již jen nad 500kč.
-
Proč nabízíte ať si řekneme o lepší cenu když mi i přes slíbenou úpravu ceny posíláte zboží za původní cenu??
-
Velmi často se stává, že doručené zboží z T.S. Bohemia má silně poškozený obal a jeví známky používání (i když objednávám nove nerozbalené zboží). To, že obchod posílá rozbalené a použité zboží přiznal i sám prodejce když jsem se dotazoval, prý se jim to stává často. Problém je prý u dodavatelů a že se to budou snažit víc kontrolovat. Kdysi to byl dobrý obchod. Ale asi cca 2 roky se kvalita zasílaného zboží výrazně zhoršila. Pokud chcete někomu koupit dárek (a chcete se vyhnout trapnému dojmu, že jste ho koupili v bazaru) nakupujte někde jinde.
-
Obchod je dobrý, jen když se jedná o banality na prodejně, nevyplatí se nic objednávat, doprava mizerná a těm, co zboží "na skladě" dodají až za 14 dnů nepošlou výzvu k hodnocení na Heurece. Buď jim recenze píše Heureka sama na objednávku, nebo tam jsou brigádníci s úkolem chválit jinak neschopný obchod.
-
U T.S BOHEMIA jsem nakupoval snad všechno elektro nikdy nebyl problém , ale když jsem objednal tablet pro rodiče tablet byl nepoužitelný sekal se i prohlížeč. Dal jsem ho reklamovat po 21 dnech bylo řečeno že tablet byl vyměněn kus za kus , ale na tabletu zůstalo i pouzdro které jsem tam lepil , stejná tapeta stejné aplikace a pořad se sekal . Při druhé reklamaci ze mě dělali prodejci vola že je to normální . Naposled co jsem u tohoto obchodu něco kupoval.
-
Absolutní nespokojenost, objednal jsem si notebook, po dvou dnech kontaktoval prodejce kde mi bylo řečeno, že se zboří naskladňuje a druhý den bude odesílat. Po dalších dvou dnech mi bylo řečeno, že notebook není a nebude. Žádná omluva, žádná nabídka řešení. Obrátil jsem se na nadřízeného, který se ani neobtěžoval odpovědět na e-mail.
-
Dobry den, ja jsem s ts bohemi naprosto nespokojena a uz bych si u teto firmy nic nekoupila !!!! Nez aby jste mi vratili penize za nefunkci telefon radci napisete neuznana reklamace vsak si clovek koupi novy ze ano. Do dnesniho dne jsem tam kupovala vsechno ted uz nikdy nic.
-
dobrý vyřízeno už v pořádku tsb olomouc.takže díky