-
Tento obchod nedoporučuji: katastrofální přístup k reklamacím, neochota pomoci s řešením problémů, reklamují přes fotky zaslané výrobci. Nakonec si řeším reklamaci sama přes servis Dell.
-
Dobrý den, chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s obchodem T.S.Bohemia. Dne 20.9.2017 jsem se rozhodl pro koupi produktu který obchod nabízel. Šlo konkrétně o hru na PS4 : Assassins creed Origins GOLD edition a byla to předobjednávka která mi byla potvrzena. Při způsoby platby jsem zvolil dobírku a dopravu službou PPL. Dne 24.10.2017 jsem telefonicky volal na Informace a objednávky a chtěl jsem změnit způsob dodaní místo PPL na osobní odběr.Vše bylo hned vyřízeno a byl změněn způsob dodaní s tím že si ještě v pátek 27.10.2017 zavolám na informace ohledně dostupnosti produktu. V pátek jsem tedy tak učinil zhruba kolem 13:00 kde mi bylo zděleno že produkt ještě nebyl doručen na prodejnu ve Zlíně ... NIKDE nepadla ani zmínka o tom že by produkt nedostali. V 18:32 mi došel email že není možné objednané zboží dodat a byla mi nabídnuta jiná varianta a to pouze základní hry a ještě k tomu na platformě PC. Čili jsem přišel o bonus za předobjednání ,který už nemám šanci jinak získat jelikož už hra vyšla. Musím upřímně napsat že jsem byl velmi rozzuřen a s obchodem T.S. Bohemia jsem definitivně skončil. Hlavně kvůli přístupu, informování a komunikaci která byla katastrofální. Za mě tedy jednoznačně nedoporučuji nákup z této prodejny a doporučuji volit nákup u jiné konkurence.
S pozdravem Petr Dedík -
dobrý den, v bohemce jsem nakupoval dlouhá léta. ale uvidíme jak tomu bude dál. zakoupil jsem LED TV za opravdu nemalý obnos. doma jsem zjistil, že je již jednou vybalená. budu zjišťovat podrobnosti na Samsungu a následně půjdu do bohemky. uvidíme.
-
Tak v TS Bohemia a.s. jsem v Olomouci osobně nakupoval několikrát. Byl jsem spokojený a vše mi vysvětlili. Byl jsem spokojený.
-
V T.S bohemia nakupuji asi 15 let ale co se tam poslední dobou děje, problémové reklamace. Objednal jsem si u nich začátkem května komponenty na počítačovou sestavu za 27 tisíc, grafickou karta Msi Radeon RX 570 ARMOR 4G cena 5200Kč za pomalu pět měsíců nedokázali grafickou kartu dodat i když ji měli několikrát v Olomouci skladem. Po pěti měsících se ozvala jednatelka že cenu navyšuje na 6499Kč. Jinak objednávku stornuje. Za sebe neseriozní firma která jenom lže a lže už u vás nakupovat nebudu, opravdu zlaté CZC tady už si nekoupím ani baterky.....
-
Viděl jsem Vaše video na tlf.Aligator A880 GPS . Tento jsem koupil starší osobě , ale ta má s tím velké problémy. Tlačítko č. 14 dělá něco , co nemá v popisu a servis Datartu tvrdí , že tuto závadu maji všechny Aligátory. Nemám osobně šanci s někým si to ověřit , proto bych se rád spojil s p. Jeezy. Jde o to , že když dotyčné osobě někdo volá a osoba běžně zvedne tlf , dotykem na boční tlačítka 14 se automaticky volající účastník vypne a je donucen volat znovu. Vypadá to jako když volajicího nechcete příjmout. Nevěřím v tomto servisu , protože v návodu má toto tlačítko jiné úkoly. Za odpověď a pomoc předem děkuji.
-
Objednal jsem si mražák Candy CCTUS 544 WH již 9.8.2017 a zaplatil. Do dnešního dne mražák nemám a čekám, zda mi vrátí peníze. Již několikrát na webu posunuli datum dodánání na prodejnu, ráno bylo že naskladní zátra 08.09. a večer je tam že naskladní až 03.10. Nikdo se neobtěžuje ani e-mailem informovat o problémech s dodávkou. Hlavně ,že inkasují peníze, snad je dostanu zpět. Absolutně nespolehlivá firma nedoporučuji zde nakupovat.
-
Lenka Petrová-Maršálková: řešila jsem to stejné u lednice. Po X hovorech, mejlech a už ne zrovna slušném vyjadřování se mi povedlo nákup i platbu stornovat. Je smutné, že se to děje stále a je jim to očividně jedno. Tomu říkám podnikání po česku. Hlavně že to nějak blanká.
-
Varování! Bohužel se mi několikrát stalo, že mi při osobním odběru podstrčili místo zboží nového zboží použité - takže si odběru zboží pečlivě prohlédněte (přelepky, stav, ...)
-
Dobrý den. Jelikož jsem z male vesničky na Moravě a do Olomouce to mám co bych kamenem dohodil, chtěl bych se s Vámi podělit pro změnu s kladnou zkušeností z Olomouce. T.S.Bohemia je pro mě jediné elektro, ve kterém nakupuji a ačkoliv jsem si např. koupil vadnou grafickou kartu (nemohou vědět, že je zboží vadné), tak za 3 týdny mi dali úplně novou. Nedávno jsem si koupil PC Barbone dle mé konfigurace. Taktéž tam byla vadná graf. karta, PC jsem celý odvezl přímo do Olomouce a reklamace byla potvrzena a vyřešena za pouhé 2 DNY (3. jsem si pro něj přijel). Vždy byl na reklamačním příjemný pracovní kolektiv, který byl profesionální a neměl jsem s ním nikdy problém. Bohužel VY si tady stěžujete že bohemka stojí za prd. Prosím, koukejte se na to i z druhé strany. Oni objednávají zboží přímo od dodavatele a nemůžou kontrolovat každý kus a pokud ho příjdete reklamovat, tak oni ho pošlou do autorizovaného servisu a řídí se jejich zprávy. Za mě to je jeden z nejlepších Obchodů s elektronikou. Thumbs up :) Jde vidět, že rozumíte tomu, co děláte. S pozdravem pěkného dne Petr Pospíšil.
-
Pane Lukáš jak jsem psal dole,zrovna řeším velice podobný problém na pobočce v Brně.Minulý týden jsem šel vyzvednout mobil po reklamaci(nevyřízená a vesměs obkecaný stejnýma řečima).Prodavač chtěl jen podpis předávacího protokolu (dál nebyl ničeho jiného schopen)a další řešení bylo až následující den s vedoucím.Ten si přečetl RMA a řekl že by byl rád abych to řešil přes servis který je někde mimo dosah.Když jsem chtěl aby si nechal ukázat problém s tím že má nějaký slovo a mohl by domluvit servisu at si vytáhnou ruce z p....a něco dělají tak opět zopakoval že to nechce řešit at to řeším přes ten servis.
Konec byl takovej že jsem chtěl vědět jestli budou chtít vidět znalecký posudek který by měl být v můj prospěch a nebo to mám řešit dál bez nich...A to prý ne,posudek mám donést a najednou z něho vypadlo že dokonce mají nějaký reklamační oddělení :)))Zítra jdu vyřizovat posudek tak uvidíme co bude se šmejdama dál . -
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat jak je možné, že když dala moje žena mobil na reklamaci, že se mi vrátí se zamítnutou reklamací bez žádného pádného důvodu a problém s mobilem stále přetrvává??? Jako důvod vašeho "TECHNIKA" byl, že a teď cituji ,,NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE" - uvedená závada se neprojevila,obnova továrních dat! Prosím vás co je to neoprávněná reklamace pro vás??? A závada se neprojevila??? Já jsem mobil zapnul a hned zavolal na dvě čísla a mobil udělal stejnou věc s kterou jsem ho u vás reklamoval a to, že sám od sebe hovor přeruší!!! To je věc první a druhá, ten vypadený pixel u displaye ten neviděl? Nebo ho pouze ignoroval? Viděl ten mobil vůbec nějaký technik? Myslím si jako člověk, který těmto servisním opravám rozumí, že aspoň u prvního popisovaného případu by chtělo přehrát Software a ne pouze udělat obnovu dat! To jsem si udělal doma také! O tom vypadeném pixelu se nemusíme bavit, protože to je na vyměnění displaye a do toho se tomu technikovi asi moc nechtělo, že?
Na internetu vystupujete jako obrovský solidní obchod a případnou reklamaci vyřídíte takovýmto způsobem??
Takovéto chování bych čekal od "NO NAME" obchodu, ale od T.S.Bohemia bych čekal při oprávněné reklamaci úplně jiné řešení!!!
Žádám vás o vyjádření a o možnostech řešení dané situace! RMA číslo zašlu se všemi náležitostmi až se mi někdo ozve.
Věřím v brzkou odpověď, s pozdravem Skalský -
Tento příšerný obchod nedoporučuju vůbec nikomu.Dne 16.června 2017 jsem si objednala zboží -víceúčelový vysavač na splátky.Úvěrová společnost jim zaslala peníze na účet -včera bylo 13.července a já žádné avizo o zaslání zboží.Volala jsem na tu jejich firmu a bylo mi sděleno,že vysavač vlastně nemají,musí teprve objednat u výrobce-takže možná příští pětiletku ho budu mít doma.Vznikly mi akorát výdaje za protelefonované hovory,ztráta času psaním mejlů.Výsledek je,že ačkoli nemám nic,musím zaplatit první splátku dle splátkového kalendáře.Nenechte se lidi napálit,jako já.Pro mě je to pouze podvodná firma,která zveřejňuje klamavou reklamu.
-
96% zákazníků doporučuje? Ano sortiment je velice rozšířený a převážná většina zboží je skladem. To jsou hlavní výhody společnosti T.S.Bohemia a.s , bohužel komunikace s odbytáři společnosti na pobočkách a následná jakákoliv další jednání v případě reklamace nebo jiných náležitostí je otřesná. Zákazník praktici obtěžuje obsluhu a jediné co se od něj čeká je zaplatit, vyzvednout a vypadnout pokud možno bez osobního setkání hotově v automatu. Díky širokému sortimentu jsme občas donucen zboží u této společnosti zakoupit bohužel velice nerad a jakákoliv další komunikace je mi nepříjemná. Za mne tedy nedoporučuji a pokud je možnost zboží u konkurence rozhodně uděláte lépe.
-
Tak amaterismus této firmy mi vyráží dech.Objednal jsem si mobil první špek byl že byla avizovaná platba kartou u předáni samozřejmě to pravda nebyla pak jsem si musel dopisovat z jejich manažerem prodeje abych zjistil že rozvoz jezdí jen po večerech a telefon který jsem potřeboval co nejdříve budou mít k dispozici až za měsíc.Samozřejmě nic nebylo nikde uvedeno jinak bych o ty blbce z TS Bohemia ani nezakopl
-
Otřesný řešení reklamací,na strankách mají reklamu že průměrná doba vyřízení je 8 dní.No nevím kde ten průměr berou!Horší je že reklamaci ani neuznají a na možnost předvedení problému neslyší!
Ještě detail,dřív jsem dokonce zaznamenal že použité zboží vyšší třídy prodávali jako nové.
Stručně dobrej obchod na nakupování,ale jak máte problém jste v řiti. -
Telefony celý den nikdo nebere ani na prodejně, ani na infolince. Když už nakonec telefon někdo zvedne na technické podpoře, tak na dotaz odpovídá neodborně úplné bláboly. Osobní jednání na prodejně je katastrofální, neochota, arogance, povyšování nad zákazníkem.
-
Velká spokojenost s nákupem. Ač se vyskytl problém se zbožím, prodejce okamžitě komunikoval (3x mne kontaktovali telefonem a měli velkou snahu věc řešit). Zboží jsem obdržel v pořádku a ve slíbeném termínu.
Tak to jen na okraj, aby zde nebyly jen záporné příspěvky :)
Míra (JOP), Plzeň-jih -
Dobrý den, nevím co je tato firma za zasraný špíny, ale když jsem měl mobil na opravě, která byla způsobena vlastní chybou tak jim oprava trvala mesíc, ale když byla závada na telefonu ne mojí chybou, tak byla vyhodnocena za zamítnotou. To nejlepší na tom je, že jim to trvalo ne měsíc ale 5 dní bůh ví jestli ten telefon vůbec viděli :( . Tento přístup mi nepříjde moc vhodný pro člověka který si na to šetří jak čurák a oni s ním takto vyjebou. Nemám dalšíš slov možná tak je je´bnout něčím po palici.
-
Včera objednáno - dnes dodáno. Doporučuji.