Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážení spotřebitelé, ráda bych se s Vámi podělila o zkušenost s reklamaci telefonu. Po 9 měsících od koupě mi byla zamítnuta reklamace s tím, že telefon (deska) je zoxidovaná. Po mém nesouhlasu (telefon nebyl vystaven vlhkosti, letos to ani nešlo), mi byli zaslány fotky dvou různých telefonů, s tím, že se jedná o můj reklamovaný tel. Po tom, co jsme oznámila, že se jedná o 2 typy různých telefonů, mi reklamační odd. sdělilo, že se omlouvá a že zaslali fota omylem, ale můj tel. je opravu z oxidovaný. A reklamaci zamítají. Pokud takto řeší reklamace, tak opravu toto není důvěryhodné. Ihned telefon odeslali zpět, že si s ním mohu naložit podle svého uvážení. TOTO NENÍ JEDNÁNÍ DŮVĚRYHODNÉ FIRMY. ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI !!!!!! nákup byl v pohodě, ale pokud vznikne problém, tak rozhodují od stolu a podle asi aktuálního rozpoložení zaměstnanců. Po urgenci od manažera servisu mi bylo okamžitě odpovězeno záporně. Z časového hlediska neměl ani možnost si reklamaci ani fota prohlédnout.

    NEDOPORUČUJI. REKLAMACE NEUZNÁVAJÍ A VYMLOUVAJÍ SE. POSÍLAJÍ NEPRAVDIVÉ FOTA A ODMÍTAJÍ ŘEŠIT PROBLÉM!!!!

  • Koupil jsem navigaci Mio MiVue Drive 65LM. Rok běžela bez problémů, ale pak přestala fungovat kamera. Vypsaná hláška, že chybí Sd karta, nebo ,že není vložena Sd karta. Reklamováno dne 6.9.2018 č. reklamace 3185506827 (pokud to někdo čte z T.S. Bohemia). Dnes vyzvednuto s klasickou hláškou neoprávněná reklamace-uvedená závada se neprojevila. Naštěstí závada se projeví vždy při zapnutí navigace, tak jesm se ani nerozčiloval a chtěl hned reklamovat znovu. Ale ještě před tím jsem navigačku vybalil a zjistil,že v ní není Sd karta karta která odešla na reklamaci s navigací, což mám napsáno na rekl. protokolu. Pak prodavač vykládal nesmysly o tom, že kolega udělal chybu a neměl brát s navigací i kartu atd. Tak jen jestli to někdo čte z T.S.Bohemia a máte mozek v hlavě- vložte do navigace jakoukoli 16 GB Sd kartu a zjistíte, že kamera nefunguje. Pkračování reklamace dodám dále. Jen abych byl fér, pár věcí jsem na T.S. Bohemia kupoval a vše fungovalo. Tohle je první reklamace a jaký "div" neuznána. Místo nákupu a reklamace Heršpická 11c Brno.

  • Nákup v pořádku ,spokojenost, přišla rychle i pojistná smlouva na prodloužení záruky do září 2023.
    Negativa-doprava zdarma- do Čech nevozí TS Bohemia, ale PPL, nikde nebylo upozornění, že výrobek dovezou jen k prvním dveřím do domu . Přijeli ne v den , kdy jsme se domluvili , ale až další , takže jsem strávila zbytečný půlden doma. Operátorka od PPL byla ochotná, ale řidič se jí vymlouval, že mi v den, kdy měl chladničku původně přivézt ,volal, což nebyla pravda.
    Ale nejvíc mi vadilo, že jsem zůstala sama na chodbě s 85 kg těžkou lednicí ,kterou bych po 2 x 9 schodech nevynesla ani kdybych byla zdravá a já jsem po operaci. A v 15,15 téměř neseženete stěhovací firmu, která by pracovala odpoledne po 15. hodině. Nakonec jsem na 9.pokus jednu ochotnou firmu sehnala, přijeli v 18:30.Do té doby lednice překážela na chodbě sousedům, jdoucím domů. A doprava zdarma mě stála 2200,-Kč.Kdybych věděla , že mi chladničku nedonesou k bytu, sjednala bych si stokrát radši placenou dopravu, ale tam, kam potřebuji. Zdravím, A. Kubartová

  • Zajímalo by mě jak u ostatních lidí probíhaly reklamace mobilních telefonů a komunikace s obchodem. Protože já už začínám být trochu naštvaná. RMA podána 20.8., kdy mi bylo řečeno že by to mohlo být do 10 dní. 3.9 jsem psala email jak to vypadá-prej stále probíhá reklamace. Dnes 13.9 jsem psala znovu. Chtěla jsem vědět větší detaily, prosila jsem o popsání situace-stejna reakce obchodu, RMA stále probíhá, po jejím dokončení vás budeme informovat. Tak jsem napsala odpověď že takhle mi to nestačí. Mi neříkejte že oprava nabíjení trvá tak dlouho. Navíc bych ráda chtěla alespoň fotky co zůstaly v telefonu, když už nic. A při volání mi to projistotu nikdo nebere!

  • Obchod,který vlastně nic nemá,vše objednává,dodací lhůty naprosto šílené,případně zboží vůbec nedorazí.Komunikace obchodu je arogantní a hloupá.Přes několik pokusů o odhlášení z newsletteru stále spamují. Asi nejděsivější obchod na světě.

  • Hrůza,běs,děs. K Vánovům jsem objednala z této firmy telefon, přišel rozbitý displej. Vrátila jsem ho a dnes mi přišel zpátky s tím, je byl manuálně rozbitý. Na telefonu není ani škrábnutí, ani kousíček uraženého rohu nebo něco podobnému, co by nasvědčovala manuálnímu rozbití. Nic. Po asi 15min v zásuvce jsem ucítila šílený zápach z nabíječky a vytáhla ji. Byla úplně horká. Myslím, že jako recenze to bohatě stačí.

  • Dobrý den,
    mrzí mě, že dodací lhůty jsou neuvěřitelně dlouhé. 20.2. jsem zde objednala domácí pekárnu. Dnes jsem objednávku zrušila, protože ani ehop nemá informace, kdy dodavatel zboží dodá (jelikož nebylo skaldem a čekat měsíc opravdu nehodlám). Objednala jsem z eshopu eva.cz. T.S.BOHEMIA se vlastní neschopností odchuzuje o zákazníky.

  • Absolutně nejhorší eshop v ČR. Již pátým týdnem čekám na dodání objednáného zboží. Stav objednávky apod. si musím zjištovat sám emailem nebo telefonicky. Stručně - Nulová komunikace ze strany TS Bohemia a lživé data dodání na webových stránkách = už nikdy zde nic nenakoupím.

  • U TS Bohemia jsem si zakoupil navigaci už mám čtvrtou reklamaci a stále neuznaná bez jakéhokoliv vysvětlení a protokolu o opravě. Jsou to obyčejní podvodníci kteří prodávají zmetky ale podle zákona nic neřeší!!Pokud vám zboží funguje buďte rádi protože pokud se pokazí a bude neopravitelná jako v mém případě máte smůlu!!!Varuji všechny kteří chtějí něco kupovat přes TS Bohemia!!!

  • Tragédie. Na tomto eshopu jsme 24.1.2018 koupili dárek k narozeninám a nechali poslat přímo oslavenkyni. Zboží bylo podle eshopu skladem, platbu jsme provedli předem, potvrzení o platbě přišlo 26.1.2018. Poté jsem 7.2.2018 volal, jak je s dárkem spokojená a zjistil jsem, že nic nemá. Tak jsme volali na bohemku a zjistili, že zboží musí teprve naskladnit, že bude nejdřív za 20 dní, ale může se to prodloužit. Nenapsali ani půl slova, že skladem není, nechali si jen zaplatit a teď doufáme, že to bude aspoň na Vánoce. Nikdy více!

  • 26.01.2018 jsem objednal telefon a až teď mi přišla zpráva,že zboží bylo předáno dopravci. Nedělejte z lidí blázny!!! Při objednání,bylo napsáno,bude doručeno za dva dny. Katastrofální reakce,čekám 14 dnů a nic. Dávno jsem koupil nový,bych se načekal,naposled jsem od této firmy něco objednal.Obchod nedoporučuji.

  • nevím co měl ten pán zaproblé mi aleja se naně vždy splehl uskartovačky y u tabletu mi ponížily cenu takžesem ji dostal laciněji a bud srovnatelně tablet který semsi unich obědnal akterý měl přijít vlednu přišel mezi vánoci jasem bil vždi ts bohemia spokojen naměl nikdi problém

  • obchod ma na webu nepravdive informace o naskladnenem zbozi, nevedi kdy jim zbozi bude doruceno, byl jsem nucen zrusit objednavku, na kterou jsem cekal jiz 3 tydne a koupit zbozi jinde o mnoho draz.

  • JA SEM ZATÍM PROBLEM NEMĚL ATOSEM PARKRÁT NAKOUPIL TAM DOKONCE SEMSI UŽ DVAKRAT VIJEDNAL SLEVU ŽESEM PRODUKT NAŠEL JINDE LEVNĚJI JASEM ZATÍM SPOKOJEN

  • Když tady čtu vaše negativní zkušenosti, jsem rád, že se mi to Jihlavském T.S.B. nestalo. Zde mám jen pozitivní zkušenosti.
    Obsluha je sice hrozná, bez zájmu, bez úsměvu.. Ale za poslední dva měsíce jsem koupil vysavač(1399kč), poté fritézu(1990kč). Vysavač hrůza, fritézu žena odmítla, oboje jsem vrátil, do týdne přišlo vyřízení reklamace a žádost o zpětné zaslání s číslem účtu a za další tyden jsem měl peníze zpět. Takže já jsem spokojený.

  • Václav Pavelek: Stejná zkušenost NENAKUPOVAT!!!

  • Nechápu jak ještě dnes může nakupovat na internetu, když kamenné prodejny mají stejné a někdy i nižší ceny. Na internetu kupuji jen to, co nemají v kamenné prodejně a nebo se výrazně liší cena. Výrazně myslím rozdíl od 1000Kč výše.

  • Rostislav Krajča: máme velmi podobnou zkušenost. Jen u nás to netrvá 14 dní, ale 2 měsíce. Bohužel jsme zaplatili předem...

  • Tak i já přidám svou zkušenost s "nákupem"...
    - září 2017 - objednána mraznička, zaplacena, měla být skladem
    - září 2017 - volal prodejce, skladem nebyla, dodání až v druhé půlce prosince, doporučil nám jinou, kterou mají skladem, vyšší cena doplacena
    - dnes, 5.12., stále nic, nikdo nepíše, nevolá, neinformuje
    U této společnosti již nikdy nenakoupíme.

  • Dobrý den.Jedním slovem katastrofa.Zboží jsem objednal.Ihned zaplatil.14 dní stále nic.Po 14 dnech jsem jsem napsal email jak je to s mojí objednávkou.Arogatně mi bylo odepsáno že mnou objednané zboží nemají a musím čekat několik týdnů či měsíců a ať se podívám že ho nemají nikde.Samozřejmě jsem ihned od smlouvy odstoupil---zatím bez odezvy.Neuvěřitelné je hlavně to,že nabídnou zboží které nemají a nechají si ho zaplatit.