Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Objednané prádlo přišlo v nevyhovující velikosti.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu k Vaší objednávce. Mrzí nás, že zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání.
Každý z výrobců má odlišné střihy a tak i jednotlivé velikosti nemusí vždy úplně každému padnout.
My se alespoň snažíme poskytnout zákazníkům maximální možné informace o každé značce a produktu. Proto u nás najdete tabulky velikostí pro každou jednotlivou značku a produkty a také informace k materiálům, které také mohou hrát svou roli.
V případě, že si zákazník není zcela jistý, můžeme Vám produkty individuálně přeměřit, či porovnat s jiným výrobcem. Samozřejmě i tak se může stát, že velikost nepadne úplně přesně. Je však možnost zboží vyměnit, či vrátit.
Pro dořešení Vás budeme nadále individuálně kontaktovat.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Slevy jsou pouze fiktivní. Ve výsledku zaplatíte stejně.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Marie,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu, jen díky ní se můžeme dále posouvat v tom, co děláme. Jak jsme spolu hovořily v telefonickém rozhovoru. Slevy nebyly fiktivní, ale pouze na zboží, které bylo v záložce "povánoční výprodej", kde byla pouze jedna položka z Vaší objednávky. Tedy nemohla být sleva uplatněna na celou objednávku, ale pouze na tuto vybranou položku. Jsem ráda, že jsme si situaci mohly vyjasnit a že jsme Vám alespoň částečně mohli vykompenzovat Vaši nespokojenost. Kdybychom ještě cokoliv mohli udělat k Vaší vyšší spokojenosti, neváhejte se na nás obrátit, ať už telefonicky, emailem nebo na chatu.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Mezi velikostí M a L je velký rozdíl. M-ka jsou těsné a L-ka padají.
Získala jsem odměnu, dopravu zdarma, ale nákup jsem mněla za částku bez dopravy a když jsem si zásilku vyzvedla osobně.Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání. Vámi zakoupené trenýrky patří mezi jedny z velmi oblíbených a prakticky se u nich nevyskytují reklamace a celá značka patří mezi jednu z neoblíbenějších u našich zákazníků. Produkty, které dorazí na náš sklad se i snažíme vždy namátkově kontrolovat. Pro dořešení celé situace Vás budeme nadále individuálně telefonicky kontaktovat.
Tereza, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Dobrá komunikace
- Rychlost doručení
- Bohužel musím hodnotit záporně funkci dárkových voucherů a slev. Měl jsem k dispozici 3x vouchery á 500 Kč, které nebylo možné kombinovat a sčítat. Na jednu objednávku = jeden voucher. Samozřejmě, žádné zboží nestojí přesně 500 Kč, takže bylo potřeba dokoupit navíc nějakou další nepotřebnou věc, aby obchodu nezbylo "spropitné". Tento proces navíc vytvořil navíc 3x poštovné = 3x zbytečné balné, 3x více práce pro kurýra a 3x poštovné. Voucher je cenina stejně jako peníze, nevidím tedy důvod nemít možnost vouchery kombinovat. Navíc Trenýrkárna vydává neustále slevové kupóny. Rád bych je využil, ale tehdy při nákupu zboží za vouchery, které jsem měl k dispozici. Holt jsem neplatil penězi, ale vouchery, které byly koupeny penězi před tím 1:1. Nákup tedy bez slevy (netrvám na každém nákupu se slevou, ale když už se nabízí...) a se zbožím, které jsem neměl v plánu kupovat, abych využil celkovou hodnotu voucheru.
Výběr zboží fajn, bohužel systém a způsob, jakým obchod drží zákazníka "ve hře" v nakupování zboží za účelem větší útraty není z mého pohledu korektní. Za tohle je to velký palec dolů a nespokojenost.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za jakoukoliv jinou zkušenost, než dobrou, s naším obchodem. Bohužel naše stránky neumožňují přidání více dárkových voucherů do jedné objednávky, ale samozřejmě při takovém požadavku vždy vyjdeme zákazníkovi vstříc a rádi bychom Vám dárkové vouchery vložili do jedné objednávky. V takovém případě stačí kontaktovat zákaznické oddělení. Poštovné při výši objednávky vyšší než 999 Kč bychom samozřejmě nepočítali.
Vzniklá situace nás velmi mrzí, kvůli dořešení celé situace Vás ještě budeme individuálně telefonicky kontaktovat.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- neuvěřitelně otravný přístup
Už mě prosím neobtěžujte telefonáty ani emaily, děkuji.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost s doručením objednávky. Rádi bychom zjistili, co se nám nepovedlo a mohli jsme udělat lépe a zapracovat na každém podnětu od zákazníka. Nepodařilo se nám s Vámi spojit, ale pokud si však nepřejete být námi kontaktován budeme to respektovat.
Tomáš, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Bohužel,hned po prvním oblečení boxerek Styx jsou kolem švů díry.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání. Vámi zakoupené boxerky patří mezi jedny z nejprodávanějších a prakticky se u nich nevyskytují reklamace a celá značka patří mezi jednu z neoblíbenějších u našich zákazníků. Produkty, které dorazí na náš sklad se i snažíme vždy namátkově kontrolovat. Pokud se na produktu projevila při prvním nošení vada, určitě je možnost vadný kus vyměnit, či vrátit. Pro dořešení celé situace Vás budeme nadále individuálně kontaktovat.
Tereza, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Bohužel otravný marketing eshopu!!!
Příště objednám u SportDirect, nebo Bezvasport. Ti neotravují 10x emaily a nevolají v 8 ráno, že objednávku přijali, zabalili, odeslali, pomodlili se.... a hurá, oslavujme, že trencle jedou kurýrem!Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
Moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.
Naše marketingové oddělení se snaží vždy najít ty nejlepší a nejzajímavější nabídky pro naše zákazníky. Proto je pro nás zpětná vazba našich zákazníků vždy velmi důležitá. Zároveň nás zpětná vazba dokáže posouvat neustále kupředu a my tak můžeme vylepšovat i naše služby a zákaznický servis.
Telefonáty před odesláním objednávky jsou hlavně informační, ale dokáží samozřejmě předejít dalším nepříjemnostem ohledně výměny zboží nebo chyby v adrese.
Chápeme však, že tento postup nemusí každému zákazníkovi vyhovovat, tak Vaši e-mailovou adresu prozatím odebereme z našeho newsletteru. Pokud byste si to přece jenom rozmyslel a chtěl dále dostávat novinky, neváhejte se na nás obrátit skrze firemní chat, infolinku nebo e-mail.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží stále nepřišlo i když ho udajně poslali. Na dotaz kdy se doručí stále nikdo neodpověděl. už je to týden.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Moc nás mrzí jakákoliv špatná zkušenost s doručením balíčku od nás. Zjišťovali jsme, kde se Vaše zásilka nachází, Zásilkovna měla přeplněný Z-BOX a tak nebylo možné zásilku doručit. Zásilkovna se pokouší doručovat do Z-Boxu 3x a pak až následně vyberou jinou pobočku. Je mi moc líto, že s Vámi ze Zásilkovny nikdo nekomunikoval. Jdeme Vás hned telefonicky kontaktovat, abychom Vám nabídli okamžité řešení situace.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- ochotný a slušný operátor
Boxerky neodpovídaly velikosti, guma v pase byla větší než samotné boxerky, nekvalitní materiál vzhledem k ceně.
1000,- Kč za sadu 3 ks.
Ještě jsem nenapsala nikomu takto ošklivé hodnocení, ale trenýrky za 330,- Kč si opravdu představuji jinak.
Kdyby to nebyl dárek a neuměla to opravit, tak jsem to poslala zpět.
Nechtělo se mi platit ani korunu navíc a už vůbec se s tím nosit na poštu.Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání. Vámi zakoupené boxerky patří mezi jedny z velmi oblíbených a prakticky se u nich nevyskytují reklamace a celá značka patří mezi jednu z neoblíbenějších u našich zákazníků. Produkty, které dorazí na náš sklad se i snažíme vždy namátkově kontrolovat. Pokud se na produktu projevila při prvním nošení vada, určitě je možnost vadný kus vyměnit, či vrátit. Pro dořešení celé situace Vás budeme nadále individuálně telefonicky kontaktovat. Pro vrácení objednávky či výměnu zboží lze využít zcela bezplatně například jakoukoliv pobočku Zásilkovny, která nám balíček doručí.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží jsem v tomto obchodě objednávala poprvé,bohužel mi poslali jiné zboží,než které jsem si objednala!Sice jsem jako omluvu dostala slevu na příští objednávku,ale v tomto obchodě už nakupovat nebudu.Pro mě nemají moc velký výběr,hlavně noční košile, převážně elastické a spodní prádlo hodně drahé!
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velmi děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu k Vašemu nákupu. Velice rádi jsme Vás kontaktovali písemně i telefonicky. Jsme rádi, že jsme vše vyřešili k Vaši spokojenosti. Velice nás mrzí, že zboží nebylo dle Vaši představy a vše již řešíme. Budeme rádi pokud budete nadále naši zákaznicí a budete se k nám ráda vracet.
Tomáš, Trenyrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
hrozny cislovani u levis M je jako u jinych xxl
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu k Vaší objednávce. Mrzí nás, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání. Naše snaha je zákazníkům poskytnout vždy co nejvíce informací a to i co se týká velikostí pro dané produkty. Každá značka má své specifické rozměry, zároveň v rozměrech může hrát roli i střih produktu. Snažíme se namátkově produkty individuálně přeměřovat a porovnávat. Samozřejmě velikostní tabulku překontrolujeme. Pokud byste chtěl produkty, se kterými jste byl nespokojen ohledně rozměrů, vrátit, jsme Vám samozřejmě k dispozici na reklamačním nebo zákaznickém oddělení. Můžete nás kontaktovat emailem, telefonicky nebo na chatu.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- drahé
- zvláštní filtrování
- nelze filtrovat zboží v akci a výhodné koupě 2 ks atd
celkově je zboží předražené nakonec jsme nakoupili jinde
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Velmi Vám děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Jako první bychom se rádi omluvili za jakoukoliv jinou, než pozitivní
zkušenost s naším e-shopem. Ceny našich produktů vychází z doporučených maloobchodních cen našich dodavatelů, které musíme dodržovat.Samozřejmě i tak se snažíme našim zákazníkům nabídnout co nejzajímavější nabídky a proto u nás naleznete i různé akce, které se každý týden mění. Pro nejlepší přehled o našich akcích doporučujeme odebírat novinky
prostřednictvím e-mailu. Co se týče procesu filtrování, tak na něm neustále pracujeme. Vzhledem k rozsáhlejší nabídce našich produktů je nastavování filtrů poněkud komplikovanější. Chápeme však, že naše přednastavená volba nemusí každému zcela vyhovovat. Ohledně celé situace Vás budeme kontaktovat individuálně.
Tereza, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlost
- komunikace
- naprosto nevyhovující tabulka velikostí, velikosti výrazně nadhodnocene
- materiál není příjemný
Chápu, že každá značka může mít jinou velikost, proto jsem každý produkt rozklikla i s tabulkou velikostí, něco objednala L, a něco dokonce XXL, ale ani jeden produkt nesedí, všechny jsou výrazně větší, takhle se online nakupovat nedá. A i materiál mě nepříjemně překvapil, zboží budu vracet.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu k Vaší objednávce. Mrzí nás,
že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání. Naše snaha je zákazníkům
poskytnout vždy co nejvíce informací a to i co se týká velikostí pro
dané produkty. Každá značka má své specifické rozměry, zároveň v
rozměrech může hrát roli i střih produktu. Snažíme se namátkově produkty individuálně přeměřovat a porovnávat. Bohužel v takovém množství, které nám je dodáváno na sklad, není možné kontrolovat každý produkt jednotlivě. Samozřejmě velikostní tabulku překontrolujeme a následně podle potřeby upravíme. Ohledně celé situace Vás budeme individuálně kontaktovat.
Tereza, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo a nemohu se zbavit Vašich e-mail reklam.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, pane Láníčku,
ještě jednou se Vám omlouvám za komplikace, které způsobila Česká Pošta. Situaci jsme se pokoušeli vyřešit k Vaši spokojenosti, ale bohužel se nám nepodařilo ověřit informaci o uložení na jiném místě České Pošty, o kterém jste nás informoval. Česká Pošta nám potvrdila, že Vaše objednávka je uložená skutečně na Balíkovně, kterou jste si ve své objednávce zvolil. Ihned při prvním kontaktu jste nás informoval, že si balíček již nevyzvednete a v dalším emailu od Vás mám požadavek o odstranění emailu z odebírání novinek. Informaci o nevyzvednutí balíčku jsem poznačila do našeho systému a nechala Vás zároveň odebrat ze zasílání e-mailových novinek. Pokud bychom Vám mohli být ještě jakkoliv nápomocní a rozhodl jste se balíček si vyzvednout, uděláme vše proto, abychom Vám pomohli se k balíčku dostat. Neváhejte se prosím na nás obrátit, ať už telefonicky, emailem či formou chatu.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Kvalita ponožek strašná
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Děkujeme Vám za hodnocení a zpětnou vazbu k Vaší objednávce. Mrzí nás, že zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání.
V návaznosti na náš telefonát, ve kterém jste uvedla důvod Vaší nespokojenosti, bychom chtěli podotknout, že ponožky značky BOMA (Norway) z vánoční kolekce, jsou vyrobeny ze speciálního materiálu s příměsí vlny, který je citlivý na teplotu. Právě proto při popisu produktů, vždy najdete doporučení k údržbě. Praní při teplotě vyšší než 40 C a sušička může způsobit jejich deformaci.
Tereza, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- zboží je kvalitní
- obchod je strašně otravný, telefonáty, neustále maily. Já si chtěl koupit trenky, ne být potom další dva týdny každý den ždímán marketingem...
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Jsme velice rádi, že jste spokojen s kvalitou zboží.
Naše marketingové oddělení se snaží vždy najít ty nejlepší a nejzajímavější nabídky pro naše zákazníky. Proto je pro nás zpětná vazba našich zákazníků vždy velmi důležitá. Zároveň nás zpětná vazba dokáže posouvat neustále kupředu a my tak můžeme vylepšovat i naše služby a zákaznický servis.
Telefonáty před odesláním objednávky jsou hlavně informační, ale dokáží samozřejmě předejít dalším nepříjemnostem ohledně výměny zboží nebo chyby v adrese.
Chápeme však, že tento postup nemusí každému zákazníkovi vyhovovat, tak Vaši e-mailovou adresu prozatím odebereme z našeho newsletteru. Pokud byste si to přece jenom rozmyslel a chtěl dále dostávat novinky, neváhejte se na nás obrátit skrze firemní chat, infolinku nebo e-mail.
Denisa, Trenýrkárna.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Ochota, rychlost, výběr zboží
- Na dnešní dobu složitější systém vracení zboží než u jiných e-shopu.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
V návaznosti na náš telefonát Vám velmi děkujeme za zpětnou vazbu a recenzi našeho e-shopu. Jsme rádi, že jste s našimi ostatními službami spokojen. Na reklamačním asistentu již samozřejmě pracujeme a v dohledné době by měl být aktivní - vrácení zboží bude v tu chvíli pohodlnější a jednoduché.
Denisa, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Přečtěte si email, který jsem vám poslal!!! Čekám odpověď a potom budu hodnotit.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Na základě našeho telefonátu se znovu omlouváme za nedorozumění, s dopravcem situaci řešíme. Mrzí nás jakákoliv jiná než pozitivní zkušenost s naším e-shopem. Ohledně dalšího postupu v řešení tohoto problému Vás budeme nadále individuálně kontaktovat.
Denisa, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- Sleduji cenovou nabídku obchodu více než rok a přestože se tváří, že pořádá neustálé akce a slevy, k žádných nedochází, dokonce mám dojem, že mírně zdražil.
Velmi dobrá elektronická, ale i telefoniká komunikace, rychlé dodání zboží
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Jiří, moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu k Vaší objednávce. Ceny našich produktů vychází z doporučených maloobchodních cen našich dodavatelů, které musíme dodržovat. V případě, že dodavatel změní cenové podmínky a ceny, je pak i naší povinností ceny upravit. Vámi zakoupené produkty mají od začátku cenu stejnou a totožnou s výrobcem. Zároveň jste na objednávku uplatnil slevový kód, tedy v objednávce byla reálně odečtena sleva. Akce se nám v průběhu roku samozřejmě mění a to v závislosti na možnostech, které v danou chvíli máme k dispozici. Vždy se však snažíme zákazníkům nabádnout nejlepší možné ceny a nabídky, které můžeme.
Tomáš, Trenýrkárna.cz