Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Šílený materiál, velikost 3x jak na slona a druhá velikost 3x odpovídá hrůza
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu i čas, který jste věnovala jejímu napsání.
Rádi jsme se Vás pokusili kontaktovat telefonicky, avšak z důvodu nedostatku času na Vaší straně se nám spojení nepodařilo navázat.
Mrzí nás, že Vaše zkušenost s našimi produkty nebyla pozitivní a upřímně se za to omlouváme. Rádi bychom upřesnili, že objednané zboží pochází od dvou různých značek, což může být důvodem rozdílných rozměrů jednotlivých velikostí. Každý výrobce má své velikosti nastavené odlišně, a proto doporučujeme vždy využít velikostní tabulky, které jsou k dispozici přímo u produktu.
Trenýrky, které jste si objednala, jsou vyrobeny ze 100% bavlny. Tento materiál je však jinak česaný než klasický úplet, a chápeme, že nemusí každému vyhovovat.
Pokud byste si přála zboží vyměnit, zaslali jsme Vám přesný postup výměny na Vaši e-mailovou adresu.
V případě potřeby jsme Vám samozřejmě plně k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na e-mailové adrese [email protected]. Rádi Vám s čímkoli pomůžeme.
S pozdravem a přáním krásného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Krátké nohavice a objednávala jsem dlouhé nohavice .
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si našla čas podělit se s námi o své hodnocení – ať už je pozitivní, nebo méně příznivé. Vaší zpětné vazby si velmi vážíme a děkujeme také za telefonickou diskusi, která nám umožnila situaci lépe pochopit.
Je nám líto, že jste nebyla spokojena s obdrženým balíčkem a objednaným produktem, zejména pokud délka nohavic neodpovídala Vašim očekáváním. Rádi Vám zboží vyměníme a pomůžeme s výběrem vhodnější varianty.
Pokud se rozhodnete pro výměnu, zaslali jsme Vám na e-mail podrobné instrukce, jak postupovat.
V případě jakýchkoli dotazů jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na e-mailu [email protected] nebo na telefonu 727 903 604. Rádi Vám pomůžeme.
S přáním hezkého dne,
Adéla, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Nevyhovujeme si vaše slevová politika. Kdybych našla stejné trenýrky na jiném e-shopu, koupila bych jinde. 4 slevy na jeden produkt je opravdu hodně, obzvlášť, když výsledná cena odpovídá ceně bez slev v jiných obchodech. A slevy které přišly s objednávkou , mě opravdu utvrdili v tom, že příště objednám jinde, ikdybych musela objednat z více eshopu. Nikdy více.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc Vám děkujeme, že jste si našla čas napsat nám své hodnocení. Vaší zpětné vazby si velmi vážíme.
Mrzí nás, že jste s naší slevovou politikou nebyla spokojená. Spolupracujeme s mnoha dodavateli, kteří mají různé podmínky pro slevy a akce, a snažíme se je co nejlépe přizpůsobit našim zákazníkům. Chápeme ale, že tento systém nemusí vždy vyhovovat každému.
Velmi nás mrzí, že zvažujete nákup u jiného prodejce, a přesto doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci ukázat, že si Vaší důvěry vážíme.
Pokud byste měla jakékoli dotazy, připomínky nebo potřebovala s něčím pomoci, jsme tu pro Vás každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na e-mailu [email protected].
Přejeme Vám příjemný den,
Katka, Trenýrkarná.cz❤️ -
Nedoporučuje obchod
Trenýrky vůbec neodpovídají kvalitě za ty peníze
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc Vám děkujeme, že jste si našel čas napsat nám své hodnocení – ať už kladné, nebo i to méně pozitivní. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby a děkujeme, že jste s námi situaci prodiskutoval i telefonicky.
Omlouváme se, že Vaše zkušenost nebyla pozitivní, ovšem jelikož se našim zákazníkům snažíme vždy vyjít maximálně vstříc a udělat vše pro jejich spokojenost, rádi Vaši objednávku zpracujeme formou výměny, či vrácení zboží, jak jsme Vám již nabízeli po telefonu. Zboží nám můžete vrátit dle postupu, který jsme Vám poslali na e-mailovou adresu.
Pro jakékoli další dotazy jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected]. Rádi Vám pomůžeme.
Přejeme Vám krásný den.
S pozdravem,
Adéla, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Informace na e-shopu nejsou správné
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas věnovaný jejímu naspání.
Upřímně se omlouváme za jakoukoliv nemilou zkušenost, která vzešla z naší strany, ovšem ujišťujeme Vás, že jelikož je pro nás spokojenost našich zákazníků naprostou prioritou, žádná námi podaná informace není chybně uvedena záměrně.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom zjistili, co konkrétně bylo myšleno Vaším poznatek ohledně nesprávných informací, abychom si mohli situaci vysvětlit, popřípadě opravit nesrovnalosti, ovšem kontakt se nám nezdařil, a proto bychom Vás rádi požádali o zpětné kontaktování, abychom mohli situaci napravit.
Jsme Vám plně k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na emailové adrese [email protected]. Rádi Vám pomůžeme.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Na každou kategorii zboží jiný slevový kód, ovšem do košíku lze vložit na konci nákupu pouze jeden. Takže ostatní zboží buďto bez "slevy", nebo nákup rozdělit na několik zásilek.
Byl to můj druhý nákup u tohoto obchodu a opět s problémy. Nebyla poskytnuta sleva z voucheru, zásilku jsem po dohodě se zákaznickou podporou nepřevzal. Nyní čekám, jestli podle dohody přijde znovu, se slíbenou opravou ceny.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc Vám děkujeme, že jste si našel čas napsat nám své hodnocení – ať už kladné, nebo i to méně pozitivní. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby a děkujeme, že jste s námi situaci prodiskutoval i telefonicky.
Zároveň nás mrzí, že Vaše zkušenost nebyla pozitivní, a za to se Vám hluboce omlouváme. Snažíme se vždy maximálně vyjít vstříc našim zákazníkům a udělat vše pro to, aby byli spokojeni.
Pokud jde o naše slevové kódy, rádi bychom vysvětlili, že vzhledem k tomu, že náš obchod nabízí produkty od různých dodavatelů, nejsme schopni poskytnout jednotný slevový kód pro všechny položky. Každý dodavatel má stanovené ceny, které jsme povinni dodržovat. I přesto se snažíme našim zákazníkům nabídnout co nejlepší slevy, aby jejich nákup byl co nejvýhodnější. Chápeme, že provádění více objednávek není vždy pohodlné, ale v případě potřeby nás můžete kontaktovat prostřednictvím zákaznického servisu, kde vám naši zaměstnanci rádi pomohou.
Zítřejším dnem budeme zpracovávat Vaši nevyzvednutou zásilku a nemusíte mít obavy, že bychom cenu zásilky neupravili. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.
Pro jakékoli další dotazy jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected]. Rádi Vám pomůžeme.
Přejeme Vám krásný den.
S pozdravem,
Adéla, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Trenýrky : krátká délka nohavičky , velký průměr nohavišky . nutná úprava
Dodání výborné
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, a to jak kladné, tak i záporné.
Omlouváme se, že Vámi zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání ohledně délky nohavičky a jejího průměru.
Velmi nás to mrzí a rádi bychom Vám pomohli situaci vyřešit.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, avšak nepodařilo se nám s Vámi spojit. Prosíme Vás, abyste nás kontaktovali na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected], abychom mohli domluvit bezplatnou výměnu nebo vrácení zboží podle Vašich preferencí.
Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomáhá nám neustále zlepšovat naše produkty a služby. Pracujeme na tom, aby naše trenýrky co nejlépe vyhovovaly potřebám našich zákazníků, a Vaše připomínky nám v tom velmi pomáhají.
Ještě jednou se omlouváme za případné nepříjemnosti a doufáme, že nám dáte v budoucnu další šanci.
Přejeme Vám krásný den,
Katka,Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Trenýrkárna, která zrušila kamenné obchody, není pro "staré", tedy asi 3,5 mil. lidí. Zásilkovna bezva, pokud to někdo umí
- kamenný obchod je lepší, zboží vidím a buď beru značku, o kterou mají vnuci zájem a nebo hned vyberu jinou, pokud je něco jinak než na obrázku
Nevím, ale výběr trenek Styx se nepovedl - jsou vnukovi divné, protože mají na zadku dva švy a tak normálně rostlému 20ti letému klukovi dělají velkou zmačkanou bouli a v každých normálních kalhotách, i džíny, to vypadá hrozně. Vnuk nenosí kalhoty mezi koleny. Díky tomu dvojitému švu na zadku šíleně odstávají od stehen, jsou široké, vnuk není kulturista, jednoduše nepovedený nákup. Asi byste měli v popisu uvádět, že mají 5 švů a ne 3 jak je normálně. Pro administrativní náročnost je asi nebudeme vracet, dřív jsme chodili na Sokolovskou, ale teď jste vše zrušili, tak asi už nebudeme objednávat.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc Vám děkujeme, že jste si našla čas napsat nám své hodnocení – ať už kladné, nebo i to méně pozitivní. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby.
Chápeme, že uzavření našich prodejen může být komplikací, ale naneštěstí bylo toto opatření z kapacitních důvodů nezbytné.
Pokud jde o zmiňovaný typ trenek, tzv. „podkovu“, jedná se o moderní střih, který je mezi pány velmi oblíbený. Rozumíme však, že nemusí vyhovovat každému, a respektujeme Váš názor.
Jsme moc rádi, že jsme měli příležitost vše s Vámi telefonicky probrat a situaci vyjasnit.
Pokud byste si rozmyslela výměnu zboží nebo požádala o vrácení peněz, neváhejte nás prosím kontaktovat. Ještě jednou se omlouváme za případné nepříjemnosti a komplikace.
Pro jakékoli další dotazy jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected]. Rádi Vám pomůžeme.
Přejeme Vám krásný den.
S pozdravem,
Katka, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Prodávaní nekvalitních produktů
- To co bylo na fotkách a videu není podle mě stejný produkt co je dodáván
Nečekal jsem nějakou extra kvalitu za tu cenu a bylo mi jasné že omezená sleva je asi spíš pokus prodat víc a rozhodně ne původní cena produktu. Celková vizáž eshopu kdy to všude bliká a odpočítává se čas do konce slevy na slevě mě varovalo že tento e-shop nebude úplně zaměřený na férový obchod. Jinde se dá sehnat lepší kvalita než tady i když možná jiné produkty z tohoto obchodu nemusí být špatné to co mi přišlo je čistě podle mého názoru absolutně nepoužitelné.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, naneštěstí se nám však nepodařilo se s Vámi spojit.
Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, protože nám pomáhá neustále zlepšovat naše služby a lépe vyhovět potřebám našich zákazníků.
Zároveň nás mrzí, že Vámi zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání. Velice se omlouváme za zklamání, které Vám to způsobilo.
Rádi bychom Vám situaci co nejvíce usnadnili, proto Vám nabízíme možnost bezplatné výměny nebo vrácení zboží. Podrobné instrukce k tomuto kroku jsme Vám zaslali na e-mail.
Co se týče nabídky našich slev, každý zákazník je může bez jakéhokoliv omezení využít. Ujišťujeme Vás, že spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě a skutečně se snažíme dělat vše férově, právě z toho důvodu se snažíme zákazníků nákup co nejvíce usnadnit a nabídnout něco navíc. Omlouváme se pokud to na Vás působilo negativně, to skutečně nebylo naším účelem.
Ještě jednou se omlouváme za případné nepříjemnosti. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected].
Přejeme Vám krásný den a doufáme, že nám i přes tuto zkušenost dáte v budoucnu další šanci.
S přáním pěkného dne,
Adéla, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
vyšší cena produktu...
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Lumíre,
děkujeme Vám, že jste si našel čas napsat nám své hodnocení.
Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná, protože nám pomáhá neustále zlepšovat naše služby a lépe reagovat na potřeby našich zákazníků.
Chápeme, že ceny se mohou zdát vysoké, jsme však vázáni cenami našich dodavatelů, které musíme plně respektovat. Právě z toho důvodu se snažíme našim zákazníkům nabízet široké spektrum slevových akcí, které může každý bez obav využít.
Ještě jednou se omlouváme za případné nepříjemnosti. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected].
Přejeme Vám krásný den,
Katka, Trenýrkárna.cz❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Neustálé slevy = falešné slevy
- Ponožky Nedeto se po prvním vyprání srazily snad o třetinu! Nikdy jsem nic podobného neviděl a ponožky jsou pro mě na hranici nepoužitelnosti.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Lukáši,
děkujeme Vám, že jste si našel čas napsat nám své hodnocení.
Vaše zpětná vazba je pro nás cenná, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby a lépe reagovat na Vaše potřeby.
Snažili jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom lépe pochopili, co se stalo, a našli společně vhodné řešení, ale nepodařilo se nám s Vámi spojit.
Velmi nás mrzí, že vnímáte naše slevy jako falešné. Ujišťujeme Vás, že tomu tak není. Slevové akce pořádáme s cílem přinášet zákazníkům co nejlepší hodnotu a vždy se snažíme dělat maximum, abychom splnili jejich očekávání.
Zároveň nás mrzí, že Vámi zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání. Moc se omlouváme za zklamání, které Vám to způsobilo.
Rádi bychom Vám situaci co nejvíce usnadnili, proto Vám nabízíme možnost bezplatné výměny nebo vrácení zboží. Podrobné instrukce k tomuto kroku jsme Vám zaslali na e-mail.
Ještě jednou se omlouváme za případné komplikace a děkujeme za pochopení. Pokud budete mít jakékoli další dotazy, neváhejte se na nás obrátit – jsme tu pro Vás každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonu +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected].
Přejeme Vám krásný den a doufáme, že nám i přes tuto zkušenost dáte v budoucnu další šanci.
S přáním pěkného dne,
Katka, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Hrozně dlouhá dodací doba. Současně ve dvou jiných internetových obchodem mi zboží přišlo dva dny po zaplacení. Zde to trvalo výrazně déle.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval jejímu napsání.
Velice nás mrzí, pokud doručení Vaší objednávky neproběhlo podle očekávání a upřímně se za to omlouváme. Podle našich informací byla Vaše objednávka odeslána ještě v den jejího vytvoření a doručena následující pracovní den.
Snažili jsme se Vás kontaktovat telefonicky, abychom zjistili více podrobností a mohli situaci co nejdříve vyřešit, ovšem neúspěšně.
Budeme velmi rádi, pokud se nám ozvete zpět. Společně situaci probereme a případně zahájíme kroky k nápravě na straně dopravce. Jsme Vám k dispozici na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo emailu [email protected], každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr zboží a značek
- Rychlé dodání
- Z obchodu s kamennými pobočkami se stal jen e-shop bez možnosti jednoduché výměny nebo reklamace.
- Reklamace nebo výměna znamená posílání balíku na vlastní náklady do Zdic, což si většina zákazníků asi raději rozmyslí.
Asi můj poslední nákup v tomto kdysi vstřícném obchodě, pokud člověk potřebuje rychle nakoupit a nemusí nic vracet, je to ok, dodání rychlé. Při nákupu jsem se uklikl vedle a objednal špatnou velikost, s čímž již několik minut po objednání prý nešlo nic dělat a měl jsem zboží reklamovat. Kamenné pobočky jsou nově zrušené a když nastane nějaký problém, musíte dát zboží do balíku, vyrazit na poštu a poslat ho do Zdic na své náklady. Jelikož raději přijdu o pětikilo než strávit odpoledne ve frontě na poště, s čímž se asi počítá, ztrátu raději odepíšu, ale tento styl podnikání se mi nelíbí.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Ladislave,
děkujeme, že jste si udělal čas a napsal nám své hodnocení – vážíme si jak kladné, tak i negativní zpětné vazby.
Chápeme, že situace, kdy se při objednání zvolí nesprávná velikost, je nepříjemná. Naneštěstí, po zpracování objednávky již nemáme možnost ji upravit, což nás mrzí.
Snažíme se však proces vrácení nebo výměny zboží co nejvíce usnadnit.
Rozumíme, že uzavření kamenných prodejen může být nepříjemné, ale z provozních důvodů jsme byli nuceni tuto změnu uskutečnit. Na našem e-shopu nabízíme službu „Jednoduché vrácení zboží“, kterou lze využít prostřednictvím Zásilkovny – tato služba je navržena tak, aby byla co nejpohodlnější a bez dalších nákladů.
Jsme také rádi, že jsme měli možnost situaci s Vámi telefonicky probrat a společně ji vyjasnit.
Ještě jednou se omlouváme za případné komplikace a děkujeme za pochopení. Pokud budete mít jakékoli další dotazy, neváhejte se na nás obrátit – jsme tu pro Vás každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonu +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected].
Přejeme Vám krásný den a doufáme, že nám i přes tuto zkušenost dáte v budoucnu další šanci.
S přáním pěkného dne,
Katka, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- neodpovídají velikosti. Jednou je XL7 na obra a podruhé jsou malé. Bylo by lepší napsat do tabulky vel č EU jako 68,70 ....Při vrácení zboží jsem na poště platila 176,-kč
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám, že jste si našla čas napsat nám své hodnocení.
Velmi si vážíme, že jsme měli příležitost s Vámi telefonicky situaci probrat a společně ji vyjasnit.
Jak jsme již během hovoru zmínili, každá značka má své vlastní velikostní tabulky, což naneštěstí znemožňuje sjednocení velikostí všech výrobců pod evropské označení. Proto vždy doporučujeme před nákupem ověřit velikosti ve velikostní tabulce příslušné značky.
Pro snadnější proces vrácení či výměny zboží nabízíme na našem e-shopu službu „Jednoduché vrácení zboží“, kterou si můžete přiobjednat. Díky této službě lze nevyhovující zboží bez starostí a zdarma vrátit prostřednictvím společnosti Zásilkovna.
Ještě jednou se omlouváme za případné komplikace a nepříjemnosti. Pokud budete mít jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected].
Přejeme Vám krásný den,
Katka, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Negativní doporučení se týká dopravní služby Balíkovna, která svévolně změnila místo doručení zásilky, aniž by mě předem kontaktovala. Zásilku odvezli do boxu na benzínové stanici u dálničního přivaděče, kam není možné se dostat pěšky. Místo nebylo možné změnit, ani dobu uložení, zákaznická linka tuto možnost vůbec nemá v nabídce a na email nebyla žádná reakce. Autem jsem se k boxu dostala až v den, kdy ráno končila doba výdeje, a balík se mi nepodařilo vyzvednout. Zpráva o jeho osudu žádná, komunikace Balíkovny nulová, stejně jako Trenýrkárny. Zboží objednáno před týdnem.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a čas, který jste věnoval sdílení své zkušenosti.
Velmi si vážíme, že jsme se mohli telefonicky spojit a situaci společně probrat a vyjasnit.
Je nám upřímně líto komplikací, ke kterým došlo při doručování Vaší zásilky. Naneštěstí jsme o vzniklé situaci nebyli informováni včas, což nám znemožnilo okamžitě reagovat a problém vyřešit.
Co se týká přesměrování zásilek, dopravci k němu přistupují v případech, kdy je zvolené výdejní místo kapacitně plné a nepřijímá další zásilky. Jak jsme již zmínili během našeho hovoru, některé okolnosti skutečně nemáme možnost ovlivnit. Snažíme se však vždy udělat maximum pro to, abychom případné komplikace vyřešili co nejrychleji.
Podle naší domluvy Vás chceme ujistit, že jakmile se nám Vaše zásilka vrátí, okamžitě ji znovu odešleme na Vámi preferovanou adresu.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti. Pokud byste měla další dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na e-mailu [email protected].
S přáním hezkého dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Velikosti neodpovídají. Objednala jsem velikost M, ale došla velikost M/L. Dvojí číslování . Tím to nesplňuje co si zákazník objedná.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Marie,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnovala sdílení svých zkušeností s našimi produkty.
Velmi nás mrzí vzniklá situace a upřímně se omlouváme za jakékoliv způsobené nedorozumění.
Velice si vážíme, že jsme měli možnost vše společně projednat telefonicky, abychom Vám mohli situaci objasnit a vysvětlit.
Rádi bychom upozornili, že produkty, které jste si objednala, mají tzv. lomené číslování. Uvedená velikost M tak u tohoto výrobce odpovídá velikosti M/L. Tato informace je k dispozici v našich tabulkách velikostí u jednotlivých produktů. Doporučujeme tabulky při výběru velikostí využívat, jelikož číslování se u různých značek liší, a je možné, že budete potřebovat různé velikosti od odlišných výrobců.
Pokud byste se přeci jen rozhodla pro výměnu zboží, neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace k odeslání balíčku.
Máte-li další otázky či potřebujete poradit, můžete nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailem na [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S přáním hezkého dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Malý - téměř žádný výběr ve velikostech 4XL a 5XL
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za to, že jste si našla čas nám napsat své hodnocení.
Vaše zpětná vazba je pro nás cenná, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby a reagovat na Vaše potřeby.
Jsem opravdu ráda, že jsme se spolu mohli telefonicky spojit a podrobně probrat celou situaci.
Mrzí nás, že požadované velikosti nejsou momentálně skladem, ale intenzivně pracujeme na doplnění zásob. Věříme, že se nám podaří sortiment brzy rozšířit.
Pokud byste změnila názor na výměnu zboží, přesný postup jsme Vám zaslali na emailovou adresu.
Ještě jednou se omlouváme a pokud byste měl nějaké další dotazy jsme Vám plně k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Eliška, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
U každého typu zboží jiný "slevový kód", který se zadává až na konci nákupu do košíku, takže jde zadat jen jeden, ostatní zboží tam zůstane za "předražené ceny". Pokud chcete nakupovat za "normální ceny", musíte udělat více objednávek. Na helpdesku mi slečna poradila, ať napíšu do poznámky sloučit objednávky do jedné, což jsem udělal aby mi vzápětí přišel e-mail, že spojení objednávek není z kapacitních důvodů možné :-).
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš čas a sdílení Vašich zkušeností. Velmi si ceníme zpětné vazby, díky níž můžeme naše služby dále vylepšovat.
Je nám líto, pokud se Vám náš systém slevových kódů zdá nepřehledný. Snažíme se našim zákazníkům poskytovat širokou škálu slev a akcí, avšak aktuální nastavení neumožňuje kombinaci více slevových kódů na jednu objednávku. Tento postup je navržen s ohledem na férovost pro všechny zákazníky. Chcete-li využít více slev, doporučujeme provést každou objednávku samostatně. V rámci nákupů navíc nabízíme dopravu zdarma, což může objednávání usnadnit.
Pokud máte více objednávek a přejete si je sloučit, lze tuto možnost individuálně zvážit podle aktuální kapacity našeho týmu. Mrzí nás, že ve Vašem případě nebylo možné této žádosti vyhovět, přestože jsme se snažili vyjít Vám vstříc.
Přejeme si, aby Vaše další nákupy proběhly bez potíží a abyste byl s našimi službami spokojen. V případě jakýchkoli dotazů či potřeby pomoci se na nás neváhejte obrátit telefonicky na čísle +420 727 903 604 nebo e-mailem na [email protected], jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
Děkujeme Vám za pochopení i Vaši přízeň a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Katka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Doručující firma by měla v SMS mít tel. číslo, na které je možné se dovolat. Nešlo ani odpovědět SMS, to by možná stačilo. Ne jen hlášení, že se vám nemůže doručující věnovat, což jsem marně zkoušela nejméně 10x. Marně jsem se snažila dovolat a sdělit , že jsem mimo Prahu, když jsem se snažila doručení odložit a domluvit se. Pokud oznámí firma doručení alespoň den předem, i mailem, je nutné ponechat dostupný kontakt ke změně doručení.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste se s námi podělila o svou zkušenost. Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně cenná, protože díky ní můžeme naše služby lépe přizpůsobit Vašim potřebám.
Je nám upřímně líto, že doručení Vaší objednávky nesplnilo Vaše očekávání a že situace způsobila nepohodlí. Mrzí nás, že se Vám nepodařilo spojit s řidičem, ani změnit doručení na Vámi preferované výdejní místo. Chápeme, jak frustrující taková zkušenost může být, a moc se omlouváme za případné komplikace.
Vaši zpětnou vazbu jsme okamžitě předali společnosti Zásilkovna.cz a budeme společně pracovat na tom, aby se zlepšila komunikace mezi zákazníky a dopravci. Zároveň bychom Vám rádi nabídli možnost volby jiného dopravce při Vaší příští objednávce, abychom mohli lépe naplnit Vaše očekávání.
Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost. Doufáme, že příště bude Vaše zkušenost s námi jen pozitivní a rádi Vám opět pomůžeme.
Pokud byste měla další dotazy nebo potřebovala naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailem na adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S přáním příjemného dne,
Katka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Absolutní zklamání. Špatné velikosti, vůbec nesedí, špatný střih. Lživé údaje na webových stránkách než je v realitě. Zvažuji že podám podnět kontrolním orgánům - lživé údaje, matení zákazníka, údaje na webu absolutně nesouhlasí s realitou.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velice si vážíme, že jste si našel čas nám poskytnout hodnocení, a děkujeme za to.
Opravdu nás mrzí, že zkušenost s Vaši objednávkou nebyla taková, jakou jste očekával a upřímně se za to omlouváme.
Jsem opravdu ráda, že jsme se spolu mohli telefonicky spojit a podrobně probrat celou situaci. Chápeme, jak je důležité, aby nákup splnil očekávání a je nám velmi líto, že Vámi objednané zboží neodpovídalo Vašim představám. Upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
Na našem eshopu skutečně neuvádíme lživé informace. Produkt, který jste objednal je skutečně české značky, ovšem výroba této značky z kapacitních důvodů probíhá v zahraničí.
Jelikož nám velice záleží na spokojenosti našich zákazníků, rádi bychom Vám proto nabídli možnost bezplatné výměny nebo vrácení zboží. Zboží nám můžete zaslat způsobem, jaký jsme zmiňovali během telefonátu.
Jsme tu pro Vás a kdykoliv nás můžete kontaktovat, ať už budete mít jakýkoliv dotaz či připomínku. Rádi Vám pomůžeme. Zastihnete nás každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na e-mailu [email protected].
S přáním krásného dne,
Katka, Trenýrkárna.cz ❤️