Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Spodní prádlo na fotce vypadá pěkně
- Bohužel materiál pouští barvu i trochu žmolky , zvláště pokud se spotíte, nedoporučuji se nikde svlekat .
První moje koupě a velké zklamani.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Michale,
velice Vám děkujeme za to, že jste si našel čas nám napsat své hodnocení.
Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně cenná, protože nám pomáhá neustále se zlepšovat a poskytovat Vám lepší služby.
Opravdu nás těší, že jsme spolu mohli telefonicky situaci probrat a vysvětlit si vše potřebné. Vážíme si toho, že jste ocenil jeden z našich bodů, ale zároveň nás velmi mrzí, že zrovna Vámi zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání. Moc se omlouváme za zklamání, které Vám to způsobilo.
Pokud byste se rozhodl reklamaci přece jen řešit, podrobné informace jsme Vám již zaslali na e-mail. Kdykoli budete potřebovat s čímkoliv pomoci, neváhejte se na nás obrátit – jsme tu pro Vás každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonu +420 727 903 604 nebo e-mailu [email protected].
Přejeme Vám krásný den a ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru.
S pozdravem a přáním všeho dobrého,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Jejich priivate brand nestoji za moc, znackove trenky koupi clovek jinde za nizsi cenu. Se se
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velice si vážíme, že jste si našel čas nám poskytnout hodnocení, a děkujeme za to. Opravdu nás mrzí, že zkušenost s Vaši objednávkou nebyla taková, jakou jste očekával a upřímně se za to omlouváme.
Jsem ráda, že jsme si mohli situaci vysvětlit a vyřešit k Vaší spokojenosti.
Pokud Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, není problém nám jej zaslat zpět k vrácení či výměně za jakýkoliv jiný produkt.
V případě, že byste měl nějaké otázky, nebo byste váhal s výběrem, neváhejte kdykoliv kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám se vším velmi rádi pomůžeme.
Jsme tu pro Vás každý všední den od pondělí do pátku, a to v čase od 8: 00 hodin do 16 : 00 hodin
S přáním krásného dne,
Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Nekvalitka
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velice si vážíme, že jste si našel čas nám poskytnout hodnocení, a děkujeme za to. Opravdu nás mrzí, že Vaše zkušenost s naší objednávkou nebyla taková, jakou jste očekával a upřímně se za to omlouváme.
Snažili jsme se Vám telefonicky kontaktovat, abychom lépe porozuměli, co se stalo, a společně našli vhodné řešení, ale naneštěstí jsme se nedokázali spojit.
Pokud jste nebyl s objednaným zbožím spokojen, je nám to opravdu líto. Chceme Vás ujistit, že na kvalitě našeho sortimentu nám velmi záleží a každý kousek pečlivě kontrolujeme, než jej zařadíme do nabídky.
Rádi bychom Vám situaci co nejvíce usnadnili, proto Vám nabízíme možnost bezplatné výměny nebo vrácení zboží. Podrobné instrukce k tomuto kroku jsme Vám zaslali na e-mail.
Jsme tu pro Vás a kdykoliv nás můžete kontaktovat, ať už budete mít jakýkoliv dotaz či připomínku. Rádi Vám pomůžeme. Zastihnete nás každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na e-mailu [email protected].
S přáním krásného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
S 10 kusu boxerek 3kusy zmetek ruzná délka nohavičky na L /P straně... proto ta sleva
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši zpětnou vazbu a za čas, který jste věnoval jejímu napsání.
Snažili jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom se Vám osobně omluvili za vzniklou situaci a našli společně vhodné řešení. Naneštěstí jsme Vás nezastihli.
Mrzí nás, že jste měl nepříjemnou zkušenost s naším produktem a upřímně se za to omlouváme. Tato situace rozhodně neodpovídá našim standardům, a okamžitě jsme zahájili interní šetření. Zdá se totiž, že došlo k chybnému šicímu procesu, což nás velice mrzí.
Rádi Vám nabídneme možnost vrácení nebo výměny zboží. Podrobný postup k odeslání balíku jsme Vám poslali na Váš email.
Ještě jednou se upřímně omlouváme za nepříjemnosti a jsme Vám k dispozici na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na emailové adrese [email protected]. Jsme zde pro Vás každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním všeho nejlepšího,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
obchod dobrý , ale ceny jsem až 3x dražší jak u konkurence, stejná kvalita cena nižší např. pánské boxerky u Vás 108,-Kč/ks konkurence 38,-Kč stejná kvalita materiálu
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Prochy,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za čas, který jste věnoval jejímu napsání. Moc si vážíme Vaší ochoty podělit se s námi o své zkušenosti.
Jsem opravdu ráda, že jsme se spolu mohli telefonicky spojit a podrobně probrat celou situaci. Chápeme, jak je důležité, aby nákup splnil očekávání a je nám velmi líto, že Vámi objednané zboží neodpovídalo Vašim představám. Upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
Ceny na našem e-shopu jsou naneštěstí dány našimi dodavateli, a proto je musíme respektovat. Nicméně, naše marketingové oddělení se snaží pravidelně připravovat různé slevové akce, aby byly naše produkty co nejdostupnější. Jsme moc rádi, že i Vy jste ve své objednávce naše slevy uplatnil a mohl jste se tak dostat na mnohem lákavější cenu.
Pokud bychom Vám mohli být jakkoli nápomocní, neváhejte nás prosím kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na e-mailu [email protected]. Jsme tu pro Vás každý všední den od 8 do 16 hodin.
S přáním krásného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Hladké vrácení zboží
- Zboží neodpovídalo popisu (praní na jinou teplotu)
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Matouši,
děkujeme, že jste si našel čas a poskytl nám zpětnou vazbu. Opravdu si vážíme Vaší otevřenosti a ochoty nám pomoci zlepšovat naše služby.
Snažili jsme se s Vámi spojit telefonicky, abychom situaci společně vyřešili, ale naneštěstí se nám to nepodařilo.
Velmi se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které Vám mylná informace o produktu způsobila. Jakmile jsme se o chybě dozvěděli, ihned jsme začali pracovat na jejím odstranění a upozornili příslušné oddělení, aby se takové chyby v budoucnu neopakovaly.
Jsme rádi, že proces vrácení zboží na naší prodejně proběhl hladce a bez problémů. Ujišťujeme Vás, že jakmile dorazí Váš balíček na naše reklamační oddělení, kolegyně se o vše rychle postarají a vyřídí Váš požadavek k Vaší spokojenosti.
Pokud byste měl další dotazy nebo potřeboval naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailem na adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním krásného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Jsou to podvodníci. Inzerují zboží ve slevě, ale dodají bez slev. V Trenýrkárně už si nekoupím ani papírový kapesník. Lumpové
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste se na nás obrátil. Opravdu si vážíme času, který jste nám věnoval a zpětné vazby, kterou jste poskytl.
Chceme se Vám upřímně omluvit za nepříjemnosti a nedorozumění, které se vyskytly ve Vaší objednávce. Rozumíme Vašemu rozhořčení a je nám líto, že došlo k této situaci.
Při prozkoumání Vaší objednávky jsme zjistili, že byly skutečně objednány pouze dva kusy pánského prádla, nikoliv dvě multibalení. Tento druh prádla se prodává jednotlivě a s použitím slevového kódu se cena za jeden kus sníží na 223 Kč, což odpovídá částce, kterou jste zaplatil. Snažili jsme se tuto situaci vysvětlit i v našich předchozích emailech, ale zřejmě se to nepodařilo zcela jasně. Pokud si však chcete naše tvrzení ověřit, stačí, abyste zkontroloval svou fakturu k dané objednávce, popřípadě abyste se podíval na odkaz, který jsme Vám zaslali do emailu.
Velmi nás mrzí, pokud to způsobilo jakékoliv zmatky.
Ještě jednou se velmi omlouváme za nedorozumění a v případě potřeby jsme Vám i nadále plně k dispozici na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na emailové adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním všeho nejlepšího,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Objednávka absolutně neodpovida tomu, co je na internetu. Objednala jsem pánské boxerky s delší nohavičkou a přišly boxerky se skoro žádnou nohavičkou! Není to první objednávka, která je katastroficka. Zboží jsem odeslala zpět na výměnu zboží a je to naposledy, co jsem na tomto eshopu objednala nějaké produkty.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Miroslavo,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za čas, který jste jí věnovala.
Velmi nás mrzí, že zboží, které jste si objednala, nesplnilo Vaše očekávání a že jste měla s naším e-shopem nepříjemnou zkušenost. Upřímně se za to omlouváme.
Pokud máte zájem, rádi Vám nevhodné zboží vyměníme za takové, které bude vyhovovat Vašim preferencím a očekáváním. Jakmile obdržíme Vaši zásilku, kolegyně z reklamačního oddělení se postarají o vyřízení Vašeho požadavku.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo e-mailem na adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Eliška, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Při každé objednávce zadávám, že nechci obchod hodnotit, přesto mi hloupý email k hodnocení vždy obchod zašle..
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval jejímu napsání.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom si společně celou situaci vysvětlili, naneštěstí to se nám nepodařilo.
Jelikož se nám nepodařilo zkontaktovat, nejsme si jistí, zda se jednalo o email zaslaný právě od společnosti Heuréka, či o automatický email, zaslaný přímo z našeho eshopu. Tak či tak, v obou případech se jedná o automatické emaily, které naneštěstí nejsme schopni ovlivnit, což nás skutečně mrzí.
Respektujeme Váš požadavek na ukončení veškeré komunikace z naší strany a okamžitě jsme zažádali příslušné oddělení o zrušení všech zpráv směřovaných k Vám.
Ještě jednou se velmi omlouváme za nastalou nepříjemnost. V případě jakýchkoliv dalších dotazů či potřeb nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na emailové adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním krásného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Nekvalitní zboží
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Máro,
děkujeme za Vaše hodnocení a čas, který jste věnoval své zpětné vazbě.
Jsem ráda, že jsme se s Vámi mohli telefonicky spojit a vysvětlit situaci, která nastala s doručením Vaší zásilky.
Dle Vašeho vyjádření jste nebyl spokojen, respektive nebyla spokojena Vaše manželka se zbožím, kdy obdržela produkt a každý měl jinou velikost, ačkoliv se jednalo o stejnou značku. Za tuto nepříjemnost se velice omlouváme, pravděpodobně došlo již k chybnému zaslání ze strany dodavatele, což samozřejmě překontrolujeme, aby se již nic takového neopakovalo.
Jelikož spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritní, rádi bychom Vám nabídli možnost výměny, či vrácení peněz dle toho, co Vy, nebo Vaše manželka preferujete.
Ještě jednou se velmi omlouváme za nastalou nepříjemnost. V případě jakýchkoliv dalších dotazů či potřeb nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na emailové adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním krásného dne,
Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání
- Velký výběr
- Kvalita trenýrek značky Andrie hrozná. Skoro všechny trenýrky měli upadané knoflíčky, švy na trenýrkách nedrží. Jak boční švy nedrží tak ani švy kolem pasu.
- Po přidání recenze upozornění na nekvalitni produkt Andrie na stránkách trenyrkarna.cz byly tyto recenze smazány
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Pavle,
děkujeme Vám za to, že jste nám poskytl zpětnou vazbu. Vaše hodnocení je pro nás velmi důležité a vážíme si času, který jste nám věnoval.
Je nám opravdu líto, že jste měl s našimi produkty špatnou zkušenost. Upřímně nás tato situace mrzí a velmi se za ni omlouváme.
Vaše spokojenost je pro nás nesmírně důležitá a skutečně nás mrzí, že pravděpodobně došlo k porušení šicího procesu, což mohlo způsobit sníženou kvalitu zboží.
Rádi bychom Vám nabídli možnost výměny nevyhovujícího zboží za nové, které bude splňovat všechny Vaše preference a očekávání.
Co se týče recenzí, bohužel jsme pod Vaším jménem ani objednávkou žádný komentář neevidovali. Velmi nás mrzí, že jsme o Vaší zkušenosti nevěděli dříve, abychom mohli situaci okamžitě řešit.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na emailové adrese [email protected].
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Eliška, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
kvalita neodpovídá inzerci
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnovala jejímu napsání. Velmi si toho vážíme.
Jsem moc ráda, že jsme se mohli telefonicky spojit a vyjasnit celou situaci. Skutečně nás velmi mrzí, že kvalita objednaného zboží nesplnila Vaše očekávání. Upřímně nás to překvapilo, protože produkt, který jste zakoupila, je velmi oblíbený nejen mezi našimi zákazníky, ale i v řadách našich zaměstnanců. Mohu Vám z vlastní zkušenosti potvrdit, že se jedná o zboží vyrobené z 95% bavlny a 5% elastanu, přičemž použitá bavlna je jemně zpracovaná, aby byla co nejpříjemnější na těle.
Pokud byste si po našem telefonátu přeci jen rozmyslela vrácení zboží a rozhodla se nám produkty odeslat zpět, na Vaši emailovou adresu jsme poslali podrobný postup pro vrácení zboží.
Pokud bychom Vám mohli být jakkoliv nápomocní, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na emailové adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S přáním krásného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Vrácen kompletně celý balíček, ale firma nereaguje a protože to bylo přes Skipay, tak chtějí zásilku uhradit. Nikdy více. Nemám ani zboží a ještě Skipay vyhrožuje, když jim to neuhradím.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
srdečně děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste nám věnovala. Velmi si toho vážíme.
Jsem opravdu ráda, že jsme se mohli telefonicky spojit a celou situaci si vyjasnit.
Je mi velmi líto, že jste musela projít tak nepříjemnou zkušeností kvůli komplikaci na straně dopravce. Upřímně se omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které Vám tato situace způsobila.
Kvůli chybě při nasměrování balíku v doručovacím depu byl balík doručen na výdejní místo, které je vzdálené zhruba tři hodiny cesty od našeho skladu, což znemožnilo jeho vyzvednutí. O této chybě jsme naneštěstí nebyli informováni, a tak jsme nemohli balík přesměrovat zpět k nám.
Okamžitě jsme zahájili potřebné kroky, aby se podobné situace v budoucnu již neopakovaly.
Ohledně Vaší platby u služby Skip Pay, jak jsme se domluvili telefonicky, jsme obratem kontaktovali Skip Pay a vysvětlili jim celou situaci, aby pozastavili požadavky na úhradu balíku.
Nyní jen čekáme na návrat balíku do našeho skladu, abychom jej mohli fyzicky zpracovat.
Ještě jednou se velmi omlouváme za všechny nepříjemnosti. V případě jakýchkoliv dalších dotazů či potřeb nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 nebo na emailové adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním krásného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží, které je čínské provenience je i velikostně na Číňany
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste nám věnovala.
Rádi bychom se Vám touto cestou ještě jednou omluvili za nedorozumění, ke kterému došlo ve Vaší objednávce, ovšem jsem moc ráda, že se nám podařilo telefonicky spojit, abychom si mohli celou situaci vysvětlit a najít vhodné řešení.
Jak jsem již zmiňovala během našeho telefonátu, každá značka má jinak postavené velikosti a proto se může stát, že u různých značek Vám budou vyhovovat různé velikosti. Právě proto doporučujeme využít naše velikostní tabulky, které naleznete u produktu. Popřípadě nás můžete kontaktovat a my Vám rádi pomůžeme.
Značka, kterou jste objednala je slovenského původu ovšem její výroba skutečně probíhá v Číně, a to z toho důvodu, že na území Slovenska není dostatečně velká kapacita pro výrobu všech produktů, ovšem továrna, ve které se produkty této značky vyrábí, velmi striktně dodržuje hygienické i pracovní podmínky a výrobní procesy, stejně jako například továrny v Evropě.
Ještě jednou Vám děkujeme za Váš čas a pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Eliška, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Strašně moc nepřehledných slev - radši bych si vybral a objednal zboží za férovou cenu, než řešit 5 různých kupónů.
Zboží mi nesedělo a kvalitativně se mi nezdálo adektvátní ceně. Chtělo by to lepší popis nebo možnosti měření před objednáním.Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Petře,
mnohokrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval sdílení Vašich zkušeností.
Velmi nás mrzí, že jste měl s naším eshopem negativní zkušenost a za případné nepříjemnosti se velmi omlouváme.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom si celou situaci mohli vysvětlit a najít pro Vás vhodné řešení, ovšem neúspěšně.
Co se týče našich cen, tak ty jsou nastavené našimi dodavateli. Právě proto se naše marketingové oddělení rozhodlo vymyslet široké spektrum slevových akcí, abychom mohli našim zákazníkům nabídnout lákavější nabídky a jelikož spolupracujeme skutečně s velkým množstvím značek a máme naskladněno přes 350 tisíc produktů rádi nabídneme slevu na konkrétní značky či na celý nákup. V tomto případě je volba slevového kódu čistě na zákazníkovi.
Velmi nás mrzí, že zboží, které jste objednal nesplnilo Vaše očekávání, ovšem ujišťujeme Vás, že skutečně dbáme na správně naměřené míry všech velikostí, které najdete uvedené ve velikostních tabulkách u jednotlivých produktů, do budoucna Vám kolegyně na zákaznické podpoře rádi požadované zboží přeměří a pomohou vybrat správnou velikost.
Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete nám jej poslat zpět k výměně či vrácení a my se velmi rádi postaráme o vyřízení Vašeho požadavku. Přesný postup k odeslání zásilky naleznete na reklamačním formuláři, který jsme Vám odeslali společně se zbožím.
Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Doručeno 5KS boxerek, vypráno....po vyprání 3KS boxerek roztržené ve švu mezi nohama!!!
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který věnujete našemu e-shopu.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom se Vám za nastalou nepříjemnost mohli omluvit a nabídnout pro Vás vhodné řešení, ovšem neúspěšně.
Je nám velice líto, že jste měl s našimi produkty nepříjemnou zkušenost. Tato situace nás skutečně velmi mrzí a upřímně se za ni omlouváme.
Ujišťujeme Vás, že tato situace není naším standardem a spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou, a proto jsme ihned zahájili řešení situace s naším dodavatelem, jelikož patrně došlo k porušení šicího procesu a díky tomu se mohlo stát, že zboží neodpovídá takové kvalitě, jaké by mělo. Zboží samozřejmě při přijetí na našem skladě namátkově kontrolujeme, ovšem naneštěstí nemáme dostatečnou kapacitu, abychom kontrolovali každý kus jednotlivě.
V případě zájmu, Vám nevyhovující zboží velmi rádi vyměníme za zboží, které bude splňovat všechny Vaše preference a očekávání. Pro odeslání zpětné zásilky nás můžete kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.
Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
zboží je jinde o polovinu levnější
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Antoníne,
mnohokrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste nám věnoval.
Jsem moc ráda, že se nám podařilo telefonicky spojit, abychom si mohli celou situaci vysvětlit a najít vhodné řešení.
Velmi nás mrzí, že Vámi objednané zboží nesplnilo Vaše očekávání a díky tomu jste měl s naším e-shopem nepříjemnou zkušenost. Za celou situaci se upřímně omlouváme.
Ceny na našem e-shopu jsou nastavené našimi dodavateli a my je musíme plně respektovat, ovšem naše marketingové oddělení se pravidelně snaží vymýšlet široké spektrum slevových akcí, které můžeme našim zákazníkům nabídnout. Jsme moc rádi, že i Vy jste ve své objednávce naše slevy uplatnil a mohl jste se tak dostat na mnohem lákavější cenu.
Jak jsme si již řekli během našeho telefonátu, jelikož jste se rozhodl nám zboží zaslat zpět k vrácení, jakmile zásilku obdržíme, kolegyně na reklamačním oddělení se obratem postarají o vyřízení Vašeho požadavku k vaší maximální spokojenosti.
V případě potřeby jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].
S pozdravem,
Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží bylo levné jediná výhoda
- Znovu mi poslali úplně jiné zboží
Takže jediná výhoda byla že to bylo levné. Ale opravdu už nikdy nenakoupím poprvé mi poslali místo vršku a spodku plavek dva vršky příště jsem objednala teda znovu spodek plavek. A opět mi místo spodku přišel vršek takže teď máme doma tři vršky plavek takže kdyby někdo chtěl máme troje plavky s melounkama ale jenom vršky už neobjednávám. Vracet nebudu protože se to nevyplatí poštovné na vlastní náklady děkuji ale už nikdy víc
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Jano,
děkujeme Vám za udělenou recenzi a čas, který jste věnovala jejímu napsání.
V první řadě bychom se Vám rádi omluvili za komplikace, ke kterým došlo při odeslání Vaší objednávky. Děkujeme Vám také za čas, který jste byla ochotna věnovat našemu telefonátu, abychom si mohli celou situaci vysvětlit a najít pro Vás vhodné řešení.
Jak jsme Vám již sdělili během našeho telefonátu, na základě Vaší zpětné vazby, jsme celou situaci prověřili na našem skladě a zjistili jsme, že při naskladnění daného produktu došlo k chybnému označení a zaslání produktu již ze strany našeho dodavatele a to tedy způsobilo odeslání chybného kusu k Vám. Tato situace nás upřímně velmi mrzí a ujišťujeme Vás, že jsme již zahájili řešení celé nepříjemnosti s naším dodavatelem, abychom zamezili podobným situacím.
Jsme moc rádi, že se nám podařilo najít pro Vás vhodné řešení a celou situaci napravit.
Pokud byste se rozhodla pro vrácení chybně zaslaného zboží, na Vaši emailovou adresu jsme Vám zaslali, jak nadále postupovat.
V případě, že bychom pro Vás mohli cokoliv udělat, neváhejte se na nás obrátit, jsme Vám plně k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
kvalita doručeného zboží neodpovídá nabízenému výrobku na webových stránkách
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše zpětná vazba je pro nás skutečně důležitá, abychom se mohli zlepšovat a posouvat dále v tom, co děláme.
Jsme moc rádi, že se nám povedlo telefonicky spojit, abychom si mohli společně situaci vysvětlit a najít pro Vás vhodné řešení.
Je nám velice líto, že jste měl s našimi produkty nepříjemnou zkušenost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme ihned zahájili řešení situace s naší výrobou, jelikož pravděpodobně došlo k porušení šicího procesu a díky tomu se mohlo stát, že zboží neodpovídá takové kvalitě, jaké by mělo, za což se samozřejmě velmi omlouváme, tato situace skutečně není naším standardem.
V případě zájmu, Vám nevyhovující zboží velmi rádi vyměníme za zboží, které bude splňovat všechny Vaše preference a očekávání.
Ještě jednou se omlouváme a pokud byste měl nějaké další dotazy jsme Vám plně k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Eliška, Trenýrkárna.cz ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- za kupon jsem nakupovala dráž než kdybych nakupovala přímo za peníze
Dostala jsem 1000,- Kč kupon k vánocům, bohužel k pěnězům z kuponu se nevztahovali akce na zboží a nezapočítává se do něj doprava ( musíte ji zaplatit zvlášť ). Nechápu proč, když kupon jsou přece peníze na zboží ale jako peníze se neberou.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, paní Horáčková,
mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste věnovala sdílení Vašich zkušeností.
Pokoušela jsem se s Vámi telefonicky spojit, abychom se na to mohly podívat a najít společné řešení.
Ráda bych Vám situaci ohledně voucheru vysvětlila a omluvila se za vzniklou komplikaci.
Dárkové vouchery lze kombinovat v případě, že nebyly zakoupeny se slevou, k čemuž právě ve Vašem případě došlo, proto jej není možné kombinovat s jinými slevami.
Pokud jde o dopravu zdarma, omlouvám se za nedorozumění, stačí se obrátit na naši zákaznickou podporu, kde se rádi o to postaráme, jsme tu pro Vás.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám nadále plně k dispozici.
S pozdravem a přáním krásného dne
Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️