Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Na některé zboží dobré ceny
    • Agresivní marketing
    • Nemožnost snadno vrátit zboží

    Trenýrkárna bohužel svým zákazníkům vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů příliš neusnadňuje. Buď si můžete při nákupu připlatit a dostanete formulář na vratku a kód do Zásilkovny rovnou v balíčku a nebo si nepřiplatíte a pak musí o formulář žádat na emailu. Ani na jejich stránkách není ke stažení. To už mi v dnešní době přijde ubohé.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Josefe,

    mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste věnoval sdílení Vašich zkušeností.

    V první řadě bychom Vám rádi poděkovali za udělení plusových bodů.

    Skutečně se velmi omlouváme za nedorozumění ohledně reklamačního formuláře, ke kterému došlo a jsme moc rádi, že se nám podařilo telefonicky spojit a díky Vaší ochotě nám věnovat svůj čas se nám celá situace podařila vyřešit bez jakýchkoliv problémů.

    Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou a skutečně se snažíme dělat maximum pro zajištění jejich komfortu, ať už se jedná o vrácení zboží nebo rady ohledně produktů či velikostí. Už jenom z tohoto důvodu máme klasickou lhůtu pro vrácení či výměnu zboží prodlouženou na 120 dní od zakoupení. Každá naše zásilka standardně obsahuje papírovou fakturu, která má z druhé strany reklamační formulář, na kterém zákazník najde veškeré potřebné údaje k vrácení či výměně zboží.

    Mrzí nás, že jste ve svém balíku fakturu nenašel, ovšem pokud dojde k této nepříjemnosti, není problém kontaktovat naši zákaznickou podporu, přesně jak jste udělal, kde Vašemu požadavku vyhovíme a vše potřebné zařídíme.

    Co se týče našich marketingových emailů, litujeme, že Vám jejich zasílání připadá obtěžující až agresivní. Pokud si v budoucnu rozmyslíte odhlášení odběru našeho newsletteru, neváhejte nás kontaktovat a my se postaráme o zbytek.

    Ještě jednou se velmi omlouváme a v případě potřeby jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    • Slevy, rychle doruceni
    • Podstatne horsi kvalita Dedoles ponozek nez Fusakle, made in Turkey, zadna CR, pri 70% sleve cena odpovida
    • Plna krabice nesmyslnych slev, ktere by se daly klasifikovat jako Scam, jako napr. vinokral.cz
    • Neduveryhodny byznys model firmy (provozovani x domen se stejnym zbozim, nasazene nadstrelene ceny a neustale tlaceni reklam slev na vsechno... = za normalni ceny a bez masivnich reklam by firma neprodala nic)

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste věnoval sdílení Vašich zkušeností.

    Plusový bod za rychlé doručení nás skutečně velmi potěšil.

    Je nám líto, že z důvodu nedostatku času na Vaší straně jsme celou situaci nemohli probrat telefonicky a případně se domluvit na nějakém vyhovujícím řešení, které by napravilo chybný dojem, který jste z našeho e-shopu získal.

    Velmi nás mrzí, že kvalita objednaného zboží nesplnila Vaše očekávání, zejména, pokud se jedná o ponožky značky Dědoles, které se, zcela upřímně, těší velké oblibě jak u našich zákazníků, tak v řadách našich zaměstnanců. Rádi bychom Vás informovali, že se jedná o značku slovenského původu, ale výroba probíhá v zahraničí (Turecku), jelikož u nás ani na Slovensku není možná takto rozšířená výroba z kapacitních důvodů. Na našich stránkách nikde neuvádíme informaci, že se jedná o slovenskou nebo českou výrobu, právě z toho důvodu, že to tak skutečně není a naším cílem není nikoho oklamávat.

    Věřte, že co se týče slevových kupónů, které posíláme v našich objednávkách, nejedná se o žádný podvod. V zásilce vždy najdete platné vouchery do e-shopu, se kterými v danou chvíli spolupracujeme.

    Je pravda, že naše společnost provozuje několik dalších e-shopů, které jsou dostupné i v jiných zemích, například Slovensko, Maďarsko, Německo. Nicméně jsme jednou společností a veškeré zboží zasíláme z jednoho skladu. Cílem není vyvolat nedůvěru, ale spíše poskytnout naše služby i v jiných zemích.

    Ohledně cen produktů bychom rádi upřesnili, že ty jsou nastaveny našimi dodavateli a my je musíme respektovat. Nicméně se snažíme vyjít vstříc našim zákazníkům prostřednictvím různých slevových akcí, které propagujeme na našich sociálních sítích pomocí reklam. Je to z toho důvodu, že v dnešní době se bez sociálních sítí a chytrých aplikací o mnoho věcech ani nedozvíte.

    V případě, že bychom mohli celou situaci nějak napravit, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin a rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Po 2 měsících střídavého používání se u boxerek páře většina švů na gumě. Potisk na látce je ošupaný.
    Nicméně látka je příjemná.
    Sportovní podprsenka po týdnu používání má na zádech vytáhanou látku, která je nedostatečně pevná a ztratila svoji podpůrnou funkci.
    Obchod nabízí fantastické slevy, ale nestojí to za to, kvalita produktů je nízká.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste věnovala sdílení Vašich zkušeností.

    Jsem moc ráda, že se nám podařilo telefonicky spojit a mohli jsme společně celou situaci probrat.

    Je nám velice líto, že jste měla s našimi produkty nepříjemnou zkušenost. Rozumím, jak frustrující může být, když zboží není ve stavu, jaký očekáváte, a za to se Vám upřímně omlouváme. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme ihned zahájili řešení situace s naším dodavatelem, jelikož patrně došlo k porušení šicího procesu a díky tomu se mohlo stát,že zboží neodpovídá takové kvalitě, jak by mělo. Zboží samozřejmě při přijetí na našem skladě namátkově kontrolujeme, ovšem naneštěstí nemáme dostatečnou kapacitu, abychom kontrolovali každý kus jednotlivě.

    V případě zájmu, Vám nevyhovující zboží velmi rádi vyměníme za zboží, které bude splňovat všechny Vaše preference a očekávání. Pro odeslání zpětné zásilky můžete využít jakékoliv výdejní místo Zásilkovny s fyzickou obsluhou, kde stačí nadiktovat vratkový kód, díky kterému je zaslání balíku zcela zdarma a o odeslání se zaměstnanci pobočky postarají za Vás.

    Pokud byste měla jakékoli další otázky nebo požadavky, neváhejte nás kdykoli kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Cena
    • Malí výběr

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za sdílení Vaší zpětné vazby a čas, který jste věnoval jejímu napsání.

    Je nám velmi líto, že Vaše zkušenost s naším e-shopem nebyla taková, jakou bychom si přáli. Snažili jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom mohli vyřešit veškeré případné nepříjemnosti a zajistili Vaši maximální spokojenost, ovšem neúspěšně.

    Chápeme Vaše pocity ohledně našeho výběru zboží. I přesto, že se snažíme nabídnout co nejširší sortiment produktů, rozumíme, že každý zákazník má své individuální preference a vkus. Přestože máme skladem přes 350 tisíc produktů, víme, že není možné uspokojit každého zákazníka zcela.

    Ohledně cen produktů bychom rádi upřesnili, že ty jsou nastaveny našimi dodavateli a my jsme vázáni jejich podmínkami. Nicméně se snažíme vyjít vstříc našim zákazníkům prostřednictvím různých slevových akcí, jako byla ta, kterou jste využil ve své objednávce.

    Pokud bychom mohli celou situaci ve Vašich očích jakkoliv napravit, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsem Vám plně k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    • Po jednom vyprávění se rozpárala nohavička

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Davide,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval jejímu napsání.

    Nastalá situace nás skutečně velmi mrzí a ujišťujeme Vás, že to není naším standardem.

    S největší pravděpodobnosti se k Vám dostal poškozený produkt, již ze strany našeho dodavatele, což nás skutečně velmi mrzí a upřímně se za to omlouváme.

    Na základě Vašeho hodnocení jsme se Vás pokoušeli telefonicky kontaktovat, abychom se společně domluvili na vyhovujícím řešení, ovšem neúspěšně.

    Poškozené zboží Vám samozřejmě velmi rádi vyměníme, stačí, abyste nám jej zaslal zpět na naše reklamační oddělení. Zásilku nám můžete odeslat například přes společnost Zásilkovna, kde máte odeslání zcela zdarma. Jakmile se k nám Vaše zásilka dostane, kolegyně z reklamačního oddělení se postarají o vyřízení Vašeho požadavku a kompletní situaci budeme řešit s naším dodavatelem.

    V případě potřeby jsme Vám k dispozici každý všední den na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected]

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží přišlo, kvalita nic moc, velikost neodpovídá XL,možná pro nějaké Asiaty

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Michale,

    mnohokrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval našemu telefonátu.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti, které byly způsobeny zvolením nevhodné velikosti produktu.

    Ve Vašem případě se jednalo o značku Nedeto, která má menší velikosti, než jiné značky, proto určitě doporučujeme vždy při výběru produktu nahlížet do velikostní tabulky, která se nachází u produktu, ta pomůže nasměrovat a vybrat správnou velikost.

    Pokud byste si pro budoucí nákup vybral opět náš eshop, budeme potěšeni, a samozřejmě Vám velmi rádi poradíme v případě, že byste si nebyl jistý s výběrem již zmiňované velikosti, nebo s čímkoliv bychom Vám mohli poradit, neváhejte se obrátit na naše zákaznickém oddělení, které je pro Vás k dispozici každý všední den od 8-16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604

    Jsem velmi ráda, že jsme si mohli celou situaci vysvětlit v našem telefonickém rozhovoru.

    V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám nadále plně k dispozici.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přišlo mi rozbalené balení spodního prádla. Jsem velmi nespokojená.
    • Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se můžeme zlepšovat v tom, co děláme.

    Pokoušeli jsme se s Vámi telefonicky spojit, abychom celou situaci mohli vyřešit k Vaší maximální spokojenosti, avšak neúspěšně.

    Velmi nás mrzí nastalá situace a upřímně se za ni omlouváme.

    Každé zboží, které přijímáme na našem skladě, podléhá našimi pracovníky k namátkové kontrole, kdy zboží kontrolují, zda splňuje veškeré vlastnosti a standardy, je tedy pravděpodobné, že lepicí páska již tolik nepřilnula, když naši pracovníci prováděli již zmiňovanou kontrolu.

    Za tuto nepříjemnost se však velice omlouváme.

    Samozřejmě zboží můžete zaslat zpět k výměně, přes pobočku Zásilkovny, zcela bezplatně.

    V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám nadále k dispozici.

    S přáním klidného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží neodpovídá uvedené velikosti

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a čas věnovaný jejímu napsání.

    Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom danou situaci mohli zdárně vyřešit k Vaší spokojenosti, ovšem neúspěšně.

    Velmi nás mrzí, že velikost objednaného zboží neodpovídá Vašim požadavkům, omlouváme se.

    Jelikož každá značka má jinak postavené velikosti, uvádíme u všech naších produktů tabulku velikostí, kterou doporučujeme využít při vytvoření objednávky. Pokud si samozřejmě není zákazník jistý, jakou velikost vybrat, naše zákaznické oddělení je připravené pomoci s výběrem, či dané zboží zákazníkovi přeměřit.

    Samozřejmě, pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete nám jej přes společnost Zásilkovna zcela zdarma a bez starostí zaslat k výměně na náš sklad, kde se kolegyně z reklamačního oddělení postarají o zpracování Vašeho požadavku.

    V případě potřeby jsme Vám plně k dispozici na telefonním čísle +420 727 903 604, či na emailové adrese [email protected] a rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uhrazené zboží zatím nedorazilo, stále na něj čekám. Přijde mi velmi nevhodné, chtít po zákazníkovi zpětnou vazbu, když jsem nezajistil jeho doručení.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se můžeme zlepšovat v tom, co děláme.

    Pokoušeli jsme se s Vámi telefonicky spojit, abychom celou situaci mohli vyřešit k Vaší maximální spokojenosti, avšak neúspěšně.

    Velmi nás mrzí nastalá situace a upřímně se za ni omlouváme.

    Na základě Vámi podaných informací jsme obratem kontaktovali vybraného dopravce, abychom zjistili, zda při doručování Vaší zásilky nedošlo k nějaké komplikaci. Ze strany dopravce nám bylo řečeno, že při doručování Vaší zásilky došlo k poškození adresního štítku a balíček nebylo možné doručit. Tato informace nám naneštěstí nebyla od dopravce řečena dříve, což samozřejmě s dopravcem řešíme, a nemohli jsme tedy situaci řešit. Pokud bychom o této skutečnosti věděli, věřte, že bychom Vás obratem kontaktovali, abychom se o vše postarali.

    Co se týče žádosti o zpětnou vazbu, ta není odesílána z naší strany, ale ze strany portálu Heuréka.cz, odkud tato žádost chodí automaticky v jisté časové frekvenci, jelikož není navázána na náš systém.

    Byly bychom Vám velmi vděční za Vaše kontaktování, abychom se mohli domluvit na dalším postupu.

    Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604, či na emailové adrese [email protected].

    Předem Vám děkujeme a přeje krásný den.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    Slevu,kterou nabízeji,není žádná sleva.Nikdy nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a za čas, který jste jejímu napsání věnovala.

    Velmi nás mrzí, že jste zažila nepříjemnou zkušenost s Vaším nákupem na našem eshopu.

    Náš obchod nabízí spoustu výhodných akcí, kde si může každý vybrat sám, která je pro něj ta nejvýhodnější.

    Pokud si nejste jista, neváhejte zkontaktovat naše zákaznické oddělení, kde Vám velmi rádi poradíme a pomůžeme s postupem.

    Jsem moc ráda, že jsme se mohli telefonicky zkontaktovat a situaci si vysvětlit.

    Samozřejmě máte možnost vrácení nevyhovujícího zboží zcela bezplatně přes jakoukoliv pobočku zásilkovny s fyzickou obsluhou.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přáním příjemného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na internetu slibuje dodání do dvou dnů,já ho nedostal ani po devíti dnech

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval našemu telefonátu.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti způsobené komplikací ze strany dopravce, kvůli které nebylo možné doručit Vaši zásilku.

    Ujišťujeme Vás, že toto není naším standardem a nastalou situaci jsme ihned po zjištění začali řešit s dopravcem. Velmi nás těší, že se nám společně podařilo nalézt uspokojivé řešení a doufáme, že tímto jsme přispěli k Vaší maximální spokojenosti

    Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo požadavky, prosím, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a porozumění.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla dodržena objednaná velikost zboží, zboží je proto nepoužitelné.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval napsání recenze.

    Velice se omlouváme za jakékoliv potíže, které vznikly s dodáním nevhodné velikosti zboží.

    Vaše spokojenost je pro nás klíčová, a je nám líto, že se situace nevyvinula dle Vašeho očekávání.

    Jsem moc ráda, že jsme se mohli telefonicky zkontaktovat a situaci vyřešit.
    Za nevyhovující zboží Vám samozřejmě vrátíme peníze.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit, jsme Vám plně k dispozici.

    S přáním krásného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Voucher nelze kombinovat se slevovými kódy a nakonec i přesto že máte velky nákup přes 1000 jim po odečtení voucheru zaplatíte poštovné.
    Takže nakoupíte naprosto předražené zboží které byste bez voucheru koupili se slevovým kódem za úplně jinou cenu.
    Děkuji Trenýrkárně za zkažené Vánoce.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Pavlo,


    děkujeme za Vaší recenzi a čas, který jste jí věnovala. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a žádnou nebereme na lehkou váhu.


    Omlouvám se za jakékoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu 100% pozitivní.


    Na našem eshopu prozatím nelze zadat dva různé kody do objednávky a omlouváme se za neduhy spojené s touto skutečností. Pokud má zákazník k dispozici dárkový voucher, který by rád uplatnil společně se slevou, je potřeba kontaktovat naše zákaznické oddělení, které vždy ochotně vloží voucher do vytvořené objednávky. V případě potřeby bude naše zákaznické oddělení poupravovat objednávku, například odebráním poštovného, pokud to bude v souladu s dopravními podmínkami.


    Na spokojenosti našich zákazníků nám velmi záleží, a proto nás těší, že jsme se s Vámi mohli telefonicky spojit a vše ohledně kombinovatelnosti voucherů objasnit a dořešit vše k Vaší spokojenosti.


    Pokud bychom mohli s čímkoliv pomoci, jsme vždy plně k dispozici na zákaznické lince: +420 727 903 604 / emailu : [email protected] nebo našem web chatu (po-pá 8:00-16:00)


    Lucie, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlé doručení
    • velký výběr
    • nemám námitek, až na jednu
    • Po objednání si vás zaměří jejich reklama. Trééénýýýrkýýýý. Alzák je proti tomu slavičí zpěv. Ti s tou židlí jsou teď moje nový ASMR. Protože po shlédnutí jejich spotu jsem si do uší musel nalít savo. Zadání znělo jasně: Vymyslete něco tak blbýho, že si to budou muset všichni pamatovat, negativně nebo ne. Halvně tam nesmí být nápad!
    • Bohužel, cookies letí do koše, tahle stránka musí jít do bloku. Nejspíš se budu muset přestěhovat.

    Je to jen můj osobní názor. Ale fakt mi to za to nestojí. Raději budu kupovat trenýrky na hipsterských tržnicích, tam to není tak otravný.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Matouši,

    děkujeme za Vaší recenzi a čas, který jste věnoval této zpětné vazbě. Každá zpětná vazba nás posouvá o kousek dál a to je pro nás velmi důležité.

    Omlouváme se za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu 100% pozitivní.

    Vesměs naše reklamy vycházejí z testů cílové skupiny, které však nikdy nevyjdou na 100 % ale to v reklamě téměř nic. Rozhodně není cílem kohokoliv urazit nebo ho odradit, ale je cílem v té hromadě reklam nějak vyniknout, to se bohužel některým z nás líbí více a jiným méně.

    Mrzí nás, že se Vám naše reklama nezamlouvá, ale doufáme, že tato skutečnost nebude mít na případný další nákup žádný vliv. Moc rádi Vám budeme nadále dokazovat naše kvality a přednosti, jako je například velký výběr, kvalitní zboží, rychlost odeslání a doručení, rychlé výměny, prozákaznický přístup a jiné.

    Váš názor je pro nás velmi důležitý, a proto pokud máte jakýkoliv nápad na vylepšení, budeme vděční, když nás budete kontaktovat.

    V případě potřeby jsme Vám vždy plně k dispozici na naší zákaznické lince +420 727 903 604 / emailu: [email protected] nebo našem web chatu (po-pá 8:00-16:00)

    Lucie, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Hromada spamu ve formě SMS i mailu. Objednáno před týdnem, stále nedorazilo. Nevím co mám tedy hodnotit. Zásilku už vyzvedávat stejně nebudu

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas strávený napísaním recenzie na náš e-shop. Sme veľmi radi, že sme sa s Vami telefonicky skontaktovali a mohli sme pretvoriť Vašu negatívnu skúsenosť na pozitívnu.

    Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a preto sme predali Vašu emailovú adresu kolegom z marketingové oddelenia na odhlásenie z odberu noviniek. Táto žiadosť bola úspešne spracovaná.

    Uvedomujeme si, že ste očakávali Vašu zásielku včas a úprimne nás mrzí, že tato situácia nie je v súlade s naším štandardom. Radi by sme Vás informovali, že oneskorenie nie je spôsobené našou vinou a situáciu aktívne riešme s dopravcom. Robíme, čo je v našich silách, aby sme urýchlili proces doručovania.

    V prípade akýchkoľvek dotazov sme tu pre Vás.

    Mária, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepsilo co jsem si objednala ani penize zpatky (1100 kc approx)

    Skoda. Clovek v zivote prijde o vic.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Simono,

    chtěli bychom Vám upřímně poděkovat za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnovala našemu telefonátu.

    Je nám velmi líto, že Vaše zásilka nemohla být doručena na Vámi požadovanou adresu z důvodu nepřijetí příjemce, ovšem Vaše pochopení a spolupráce byly pro nás velkým přínosem a jsem opravdu ráda, že jsme společně mohli najít uspokojivé řešení této situace.

    Děkuji Vám za poskytnutí přesnějších informací o doručovací adrese a ráda bych Vás informovala, že jsme ihned podnikli kroky k opětovnému odeslání Vaší zásilky. Věřím, že tentokrát dorazí bez problémů.

    V případě, že bychom pro Vás mohli cokoliv udělat, se na nás neváhejte obrátit.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání.
    • Naprosto uměle vytvářené slevy, které ve finále nejdou ani využít.
    • Nemožnost uplatnit více dárkových poukazů v jedné objednávce.
    • Poplatek za nízkou hodnotu objednávky.
    • Dodaná velikost zboží neodpovídá, materiál velmi nekvalitní.
    • Příště bych raději darované poukazy nechala propadnout, než nakupovat v tomto obchodě.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venovali napísaniu tejto recenzie.

    Ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť s našim e-shopom, veľmi nás mrzí táto nepríjemnosť s objednaným produktom. Pokúšali sme sa s Vami telefonicky spojiť pre doriešenie celej situácie, ale zatiaľ neúspešne.

    Na našom e-shope nie je možné kombinovať zľavové kódy, a tak v prípade, že zákazník potrebuje skombinovať zľavu a voucher (finančnú čiastku), je najlepšie sa obrátiť na naše zákaznícke oddelenie, kde Vám kolegyne vždy rady s čímkoľvek pomôžu.

    Poplatok vo výške 49Kč za balné je pridaný do objednávky s nízkou hodnotou. Tento poplatok slúži nielen na pokrytie nákladov s obalovým materiálom, ale aj na pokrytie nákladov pre našich skladníkov. V prípade, že hodnota Vašej objednávky nedosiahne sumu 349 Kč, nájdete túto informáciu uvedenú v nákupnom košíku.

    Radi by sme Vás ešte raz uistili, že na našom e-shope ponúkame výhradne len originálny tovar a dbáme na kvalitu ponúkaného tovaru. Každý značka má svoje veľkosti dané od výrobcu a preto odporúčame používať naše poctivo spracované veľkostné tabuľky, ktoré sú u každého produktu k dispozícii hneď vedľa výberu velikosti. Vďaka týmto tabuľkám si zákazník môže najlepšie vybrať vhodnú veľkosť. Vzhľadom k faktu, že každý výrobca udáva inú veľkosť, je bežné, že u niektorého produktu bude vyhovovať viac napríklad veľkosť S a u iného napríklad veľkosť L. Ak si nebudete istá veľkosťou, kolegyne zo zákaznického oddelenia radi premerajú Vami požadovaný produkt a vyberú pre Vás správnu veľkosť.

    Mrzí nás, pokiaľ sme spôsobili sklamanie, ale naďalej budeme robiť maximum pre doriešenie celej situácie k Vašej 100% spokojnosti.

    Vždy sme Vám plne k dispozícii každý pracovný deň od 8 do 16 hodiny na čísle +420 727 903 604 / emaily [email protected] alebo na našom webchate.


    Mária, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Poslali mi jinou barvu pyžama, balíček nebyl na smluveném místě balíkovny.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý deň Dagmar,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, pokúšali sme sa s Vami telefonicky spojiť, ale zatiaľ neúspešne.

    Vďaka poznatkom našich zákazníkov sa môžeme posúvať a zlepšovať v tom čo robíme.

    Veľmi sa ospravedlňujeme, pokiaľ sme spôsobili nejakú nepríjemnosť, rozhodne to nebolo naším úmyslom. Po kontrole Vašej objednávky v našom systému bolo skutočne Vami objednané pyžamo poslané podľa vytvorenej objednávky. Môže sa stať,že došlo k drobnému skresleniu oproti realite. Ak pyžamo nespĺňa Vaše očakávania, môžete nám ho bezplatne vrátiť cez spoločnosť Zasilkovna s použitím vratkového kódu.

    Je nám ľúto, že prepravca nedodržal zmluvné podmienky a nedoručil Vašu zásielku na Vami zvolené výdajne miesto. S prepravcom budeme situáciu riešiť.

    Dúfame, že sa nám spoločne podarí spojiť a vyriešime všetko k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom Mária, Trenýrkárna.cz ♥

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Trápne akcie a výpredaje z cien, ktoré sú o zľavy navýšené a u iných obchodníkov sú bežné aj bez výpredajov, black friday a podobných hlúposti
    • Poplatok za objednávku nižšej hodnoty ( u mňa takmer 1/4 hodnota objednávky)
    • Neodporúčam

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi pekne za čas, ktorý ste venovali napísaniu tejto recenzie a spätnú väzbu vďaka ktorej sa môžeme zlepšovať.

    Pokúšali sme sa s Vami telefonicky spojiť pre doriešenie celej situácie, ale neúspešne.

    Mrzí nás, že sme nesplnili Vaše očakávania ohľadne cenových relácií našich produktov. Pri vytváraní jednotlivých akcií musíme rešpektovať maloobchodné ceny našich dodávateľov. Chceme vás ubezpečiť, že nemáme v úmysle zavádzať našich zákazníkov ani umelo zvyšovať ceny. Naopak, snažíme sa dodávať kvalitné produkty za férové ceny.

    Ospravedlňujeme sa aj za vzniknuté nedorozumenie ohľadne poplatku vo výške 49 Kč za balné. Tento poplatok je účtovaný pri objednávke s celkovou hodnotou nižšou ako 349 Kč. Slúži na pokrytie nákladov spojených nielen s obalovým materiálom, ale tiež na pokrytie nákladov spojených s prácou našich skladníkov. V prípade, že hodnota Vašej objednávky nedosiahne sumu 349 Kč, nájdete túto informáciu uvedenú v nákupnom košíku.

    V prípade akýchkoľvek dotazov sme Vám k dispozícií každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hodiny na telefónom čísle +420 727 903 604 či emailovej adrese [email protected].


    Mária, Trenýrkárna.cz ♥

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neseděly velikosti spodního prádla. Byly uvedené jako L, ale ve finále na balení od výrobce bylo L/XL. Velikosti L skutečně prádlo neodpovídalo, bylo obrovské.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Pekný deň, Kristýna,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste venovali napísaniu tejto recenzie.

    Ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť s našim e-shopom, veľmi nás mrzí táto nepríjemnosť s objednaným produktom.

    Pokúšali sme sa s Vami telefonicky spojiť pre doriešenie celej situácie, ale zatiaľ neúspešne. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi cenná, pomáha nám zlepšovať kvalitu našich služieb a ponúkaných produktov.

    Vami zakúpený tovar sa teší veľkej obľube a mrzí nás, že vo Vašom prípade to tak nebolo.
    Značka, ktorú ste si objednali má v porovnaní s inými značkami odlišné rozmery a preto práve uvádzame u každého produktu veľkostnú tabuľku, ktorá je spracovaná pri prijatí tovaru na našom sklade. Doporučujeme našim zákazníkom tieto tabuľky využiť pred objednaním, poprípade pokiaľ si nie ste istý s výberom veľkosti, radi Vám na našej zákazníckej linke osobne produkt premeriame a pomôžeme pre Vás vybrať vhodnú veľkosť.

    Ak Vám zakúpený tovar teda nevyhovuje, môžete nám ho bezplatne zaslať cez spoločnosť Zasilkovna s použitím vratkového kódu, ktorý nájdete na reklamačnom formulári. Kolegyne z reklamačného oddelenia sa následne veľmi radi postarajú o spracovanie Vašich požiadaviek .

    V prípade akýchkoľvek ďalších dotazov sa na nás neváhajte obrátiť, sme Vám plne k dispozícii na telefónnom čísle +420 727 903 604 každý deň od 8:00 do 16:00 hodiny.

    S prianím pekného dňa

    Mária, Trenýrkárna.cz ♥