Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednal jsem si 2 ks pyžam, doručeno mi byl pouze jeden kud. Reklamace přijada, vyřízení do 14 dnů, bez omluvy

    Nespolehlivist, bez jakékoliv omluvy

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Miloši, moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vaší objednávky. Jako první, bychom se rádi omluvili za komplikace s Vaší objednávkou. Objednávky se před odeslání vždy 2x kontrolují. Bohužel i u nás pracují "pouze" lidé a je možné, že nám chybička proklouzla a bylo odesláno pouze jedno pyžamo. Tato situace nás moc mrzí.

    Kolegové z reklamací mají v našem systému již vše poznačené a připravené i k výměně velikosti, o kterou jste s reklamací žádal. Protože si našich zákazníků opravdu moc vážíme, budeme Vás nadále ohledně celé situace kontaktovat s individuálním dořešením.

    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prehledny web
    • Velky vyber
    • Rychle dodani
    • Nelze uplatnit darkovy poukaz na zbozi se slevou
    • Nelze uplatnit vice poukazu najednou

    Byla jsem dost zklamana s platbou pomoci poukazu. Mela jsem 2x poukaz za 500,-Kc. Nejen, ze s nim nemohu zaplatit za zbozi, na ktere jsem pouzila slevovy kod, ale nemohu se dvema poukazy zaplatit celou objednavku. Tudiz jsem musela udelat dve objednavky a zaplatit 2x dopravu.
    Poukaz byl zakoupen za plnou cenu a nechapu tedy, proc je oproti hotovosti znevyhodnen. Neni zadna motivace k nakupu poukazu do tohoto obchodu.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Zuzko, moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vaší objednávky. Systém voucherů a jejich uplatnění je jednou z věcí, na které aktuálně pracujeme. Dárkový voucher je možné uplatnit do objendávky společně se slevou a zároveň je možné i uplatnit více dárkových voucherů v jedné objednávce. Pro uplatnění je potřeba se s námi spojit telefonicky, e-mailem, či na našem chatu a kolegové s Vámi danou věc individuálně vyřeší. Jakmile bude nastavený nový systém pro uplatnění voucherů, bude možné vše uplatnit ihned online přímo v objednávce. Chápeme, že tato situace není nyní úplně optimální, proto Vás ohledně dořešení budeme nadále individuálně kontaktovat.

    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 16.10., avšak dosud (27.10.) nedorazilo.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vaší objednávky. Moc se omlouváme za opožděnou zásilku. Dne 23.10. jsem Vás informovali o ztrátě balíčku dopravcem, v daný den jsme Vám zároveň zasílali objednávku znovu.
    Vaší objednávku jste si nechávala poslat prostřednictvím služeb dopravce Zásilkovna.cz. Vzhledem k aktuálním vládním opatřením docházelo k uzavření části výdejních míst a dopravce se dostal do opoždění v doručování.
    Za tuto situaci se moc omlouváme. Již zjišťujeme jak to vypadá s balíčkem, který byl zasílaný v pátek 23.10. a budeme Vás nadále individuálně kontaktovat.

    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé jednání
    • Bohužel mi bylo dodáno jiné zboží, než které jsem objednal. Dle nabídky se jedná o klamání spotřebitele a já jsem hodně zklamán.
    • Kdybych měl zboží vracel, jednaly by se další moje náklady již na tak předražené zboží!
    • VELKÉ ZKLAMÁNÍ !!!

    Dodané zboží jsem telefonicky reklamoval s dodavatelem, ale odmítal jsem další náklady za vrácení zboží. Když mi bylo dodáno jiné zboží, než které jsem objednal, by se měl dodavatel zachovat naprosto jinak !!!
    Jsem hodně zklamán !

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Zdeňku, moc děkujeme za zpětnou vazbu k Vaší objednávce. Na základě Vaší informace jsme celou objednávku znovu prověřili.
    Po doručení objednávky jste dne 21.9. kontaktoval naší zákaznickou linku, s tím že Vám dorazil produkt s kratší nohavičkou než jste si objednával.
    Kolegyně ihned prověřila Vaší objednávku, která obsahovala boxerky značky 69slam s označením "HIP". Toto označení patří boxerkám s kratší nohavičkou. Informace o kratší nohavičce je uvedena přímo v popisku daného produktu, kde je také informace o materiálovém složení a další informace o daném produktu.
    Detail produktu obsahuje i fotografie přímo na postavě, kterými se snažíme zákazníkům co nejvíce přiblížit celkový vzhled produktu. To samozřejmě neznamená, že daný produkt bude střihově, či materiálově vyhovovat každému z nás.

    Po odeslání objednávky je na e-mail zákazníka zasláno potvrzení objednávky s informací o objednaném zboží, kde je možnost si překontrolovat jaký produkt je přímo objednán.

    Naše snaha je zákazníkům poskytnou co nejlepší informace o zboží, o které má zájem. Pokud si však zákazník není zcela jistý svým výběrem, můžeme produkt i individuálně přeměřit, či porovnat s produktem jiným.
    Samozřejmě i tak se může stát, že produkt nesplní očekávání. V takovém případě je možnost zboží vyměnit, či vrátit. Pro tyto případy je nejlepší po obdržení si zboží vyzkoušet přes vlastní prádlo, aby bylo případné vrácení možné.

    Naším cílem je mít vždy zákazníky spokojené a snažíme se pro to dělat maximum. Mrzí nás, že daný produkt nesplnil Vaše očekávání. Pro dořešení celé situace Vás budeme nadále individuálně kontaktovat.

    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Osobně vám zavolají, jestli vše platí
    • Mají různé akce a slevy a tím pádem docela dobré ceny

    Bohužel pokud vám spodní prádlo nesedí (každý výrobce má jiný střih a nelze se řídit univerzální velikostí), tak v podstatě jste bez šance ho vrátit, protože obchod to chce s visačkama, nepoužité a ideálně v komplet balení, což je nesmysl. Od pohledu úplně nepoznáte, jestli vám to nebude.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Tomáši, moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu k Vašemu nákupu. Naše snaha je nákup, co nejvíce ulehčit pro každého zákazníka. Snažíme se proto, co nejlépe každý produkt nafotit a popsat. Pro každou z námi nabízených značek máme samostatnou velikostní tabulku a pokud si i tak zákazník není zcela jistý správnou velikostí, rádi produkt přeměříme, či porovnáme s jiným výrobcem individuálně.
    Jakmile obdrží zákazník balíček, je nejlepší možností vyzkoušet si zakoupené zboží přes vlastní prádlo a ujistit se tak, že Vám sedí tak, jak požadujete. Je to zároveň jediná možnost, jak zachovat produkt čistý a nepoužitý pro možné vrácení. Tento způsob je potřeba dodržet z hygienických důvodů.


    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    předraženo

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme Vám za hodnocení a zpětnou vazbu. Prodejní cena přípravku vycházela z dostupnosti výrobních surovin a výrobních prostředků v dané době, to vše v návaznosti na nákazovou situaci a souvisejících vládních opatření. Naším cílem bylo nabídnout naším zákazníkům pomoc v době, kdy to bylo nejvíce potřeba. Proto při zavádění přísných hygienických opatření v rámci naší firmy (pro ochranu našich zákazníků a zaměstnanců) a možnosti mít dezinfekci pro naše zákazníky jsme neváhali.

    Vzhledem k tomu, že nejsme firma, která by měla možnost masové výroby a automatizovaného zpracování a přípravy dezinfekce, je cena výroby a distribuce vyšší. Věřte, že i tak se snažíme naším zákazníkům nabídnout tu nejlepší možnou cenu, kterou zvládneme.

    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Celkové zklamání z nákupu boxerek Gino bambusové bezešvé. Mají hrozně vysoký pas a hodí se tak na zimu...již nikdy více bambus...

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu ohledně zakoupených boxerek. Bambusové boxerky Gino patří mezi nejoblíbenější bambusové produkty. Samozřejmě ani to neznamená, že musí padnout každému. Našim zákazníkům se snažíme poskytnout co nejvíce informací v popisku každého produktu a zároveň mít i co nejvíce fotografií pro co nejlepší informovanost jak produkt vypadá. V případě, že si zákazník i tak není jistý, rádi mu na požádání produkt přeměříme či porovnáme jiným. Pokud se i přesto stane, že produkt nevyhovuje, je možné produkt vrátit, pro vrácení produktu máme prodlouženou lhůtu na 120 dní.


    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zajímavé produkty

    Reklamní smog na firemním webu, který zákazníkům znepříjemňuje nákup.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Jiří, moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Na vzhledu našeho e-shopu se snažíme neustále pracovat a vytvářet co nejlepší prostředí pro nákup.

    Naše snaha je poskytnout zákazníkům co nejvíce informací, ale zároveň co nejlepší přehled a prostor pro orientaci mezi produkty.
    V tomto ohledu se samozřejmě neustále učíme a snažíme zlepšovat, i proto jsme rádi za každou zpětnou vazbu, která se k nám dostane.

    Ještě jednou Vám tedy moc děkujeme, informaci předáme na naše oddělení, které se zabývá vývojem našeho e-shopu. Pro případné další podněty, které nám pomohou ke zlepšení nás neváhejte kontaktovat e-mailem, telefonicky, nebo na našem chatu.

    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobry den objednane zboží nedavno objednané 3 pakety,tak u značky molvy sport velikost M bylo v pořadku ale molvy tmavě modré apsolutně velikost M neodpovídá ,přiřadil bych to k vel. S. Takže jsou synovi malé.Jinak velikost XL pro mě bylo v pořadku. Děkuji Vidovič

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme moc za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zboží nesplnilo na 100% Vaše očekávání. Každá značka má své specifické střihy i velikosti, kdy samozřejmě ne každý střih padne každému.

    My se snažíme pomáhat tím, že u každé značky máme velikostní tabulky každého výrobce a zároveň se v popisu produktu snažíme uvádět co nejvíce informací, které výběr usnadní.

    V případě, že si zákazník není jistý ať už s výběrem střihu nebo materiálu, rádi mu poradíme na naší infolince, chatu nebo e-mailu. Jsme schopni pro zákazníka případně i individuálně produkty přeměřit, či porovnat značky mezi sebou.

    Pokud se přesto nepovedlo trefit tu správnou velikost, je možné i vrácení produktu, či jeho výměna.

    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem trenýrky. Kvalita materiálu mi připomínala materiál na plachtoví plachetnice , tvrdá, nepodajná, nesavá látka.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Moc děkujeme za zpětnou vazbu. V první řadě bychom se rádi omluvili za jakoukoliv jinou než pozitivní zkušenost s naším e-shopem. Velice nás mrzí, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání.

    Naše snaha je poskytnout zákazníkům co nejlepší služby a zároveň co nejvíce informací o každém produktu, který na e-shopu nabízíme a to včetně materiálu a jeho složení.

    Vámi zakoupené trenýrky jsou od tradičního českého výrobce z poměrně specifického materiálu (u mnoha zákazníků jsou velmi oblíbené), z důvodu této specifičnosti uvádíme v popisu i podrobnou informaci o materiálu. Konkrétně u Vámi zvoleného produktu je informace o typu úpletu (plátno), které je o něco hrubší (pravdivost informací je možné ověřit přímo u výrobce, informace o materiálu, atd...), uvedena přímo v popisu produktu. Materiál měkne po prvním vyprání a má své specifické vlastnosti.

    Výrobce je na trhu již od roku 1993 a trenýrky jsou velmi oblíbené, i tak nemusí samozřejmě padnout úplně každému. Je však možné je úplně bez problémů vrátit, či vyměnit za jiný produkt.


    Tomáš, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dorazila jiná objednávka s podobným číslem.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme, Petře, za zpětnou vazbu, díky které se můžeme posouvat dále a poučit se. Moc nás mrzí jiná, než 100% zkušenost s naším e-shopem. Nechceme hledat výmluvy, i v našem skladu pracují lidé a i přes naší kontrolu je možné, že nám proklouzla chyba a došlo k záměně štítku na zasílaném balíčku. Za to se velice omlouváme. Již jsme provedli potřebné kroky, aby se tato situace již neopakovala.
    Ohledně Vaši objednávky Vás budeme nadále individuálně kontaktovat.

    Adél, Trenýrkárna.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na oko atraktivní zboží

    Tvrdý jednostranný potisk. První a zároveň poslední nákup.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme, Petře, za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Trenýrky Styx, které jste si objednal, patří k nejoblíbenějším českým značkám a v podstatě se na ně nevyskytují reklamace. Trenýrky jsou ušity ze 100% bavlny, tzv. "košiloviny". Na první pohled se tedy může zdát, že je látka tvrdší. Po prvním praní však látka ihned změkne. Tvrdost potisku látky se může lišit podle počtu a sytosti barev. Rozdíl může být i mezi trenýrkami s kostkami a trenýrkami Styx ART. Trenýrky s kostkami jsou šité z barevných nití a látka není obarvená. U trenýrek Styx ART je látka celoplošně potištěná barevnými vzory. I tam ovšem platí, že látka po vyprání změkne.

    V případě, že si zákazník není jistý s výběrem materiálu, rádi mu poradíme na naší infolince, chatu nebo e-mailu.


    Adél, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychlost
    • Přišlo jiné zboží musím poslat zpět

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vaší objednávky. Mrzí nás, že jste s námi nebyla 100% spokojená. Při balení objednávek se snažíme vždy zboží maximálně kontrolovat, aby byl náš zákazník spokojený.

    Nechceme hledat výmluvy, i v našem skladu pracují "pouze" lidé a i přes naší kontrolu je možné, že nám proklouzla jiná barva produktu. Zboží Vám samozřejmě rádi vyměníme za spravný produkt a vše napravíme k Vaší spokojenosti. Ohledně výměny Vás budeme nadále individuálně kontaktovat.


    Adél, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr
    • Časté akce
    • Podle mě vysoké ceny, ale je to jen můj názor, nekupuji zde často
    • Objednané trenky značky Slippsy neodpovídaly bavě uvedené na web. stránkách, musel jsem vrátit, což mě zklamalo

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání. Naše snaha je poskytnout zákazníkům co nejvíce informací o každém produktu, který na e-shopu nabízíme. U produktů se snažíme mít i vlastní fotografie, které fotíme v ateliéru, aby byli barvy co možná nejpřesnější. Barvu trenýrek na našem e-shopu jsme překontrolovali a fotografii se pokusili ještě o něco lépe upravit.

    Ceny u nabízeného zboží z velké většiny vychází z doporučených maloobchodních cen našich dodavatelů, které musíme dodržovat. I tak se snažíme bojovat za co nejlepší možnou cenu pro naše zákazníky. Každý týden u nás také naleznete speciální akce a nabídky, které zákazníkům poskytnou další výhody.

    Pro nejlepší přehled doporučujeme odebírat náš newsletter, ve kterém Vás vždy o aktuálních akcích informujeme a najdete tam i novinky z naší nabídky.


    Adél, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Tabulka velikostí je úplně mimo realitu. Neodpovídá ani mezinárodní označení.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Každá značka má své specifické střihy i velikosti, kdy samozřejmě ne každý střih padne každému.
    My se snažíme pomáhat tím, že u každé značky máme velikostní tabulky každého výrobce a zároveň se v popisu produktu snažíme uvádět co nejvíce informací, které výběr usnadní.

    V případě, že si zákazník není jistý ať už s výběrem střihu nebo materiálu, rádi mu poradíme na naší infolince, chatu nebo e-mailu. Jsme schopni pro zákazníka případně i individuálně produkty přeměřit, či porovnat značky mezi sebou.


    Adél, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • materiál neodpovídá zkutečnosti
    • střih je špatný a trenírky se nedají nosit.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Všechny trenýrky, které jste si objednal, jsou vyrobeny ze 100% bavlny. Materiál se však může lišit úpravou látky, např. trenýrky Represent, jsou vyrobeny z plátna, oproti tomu trenýrky Molvy jsou vyrobené z úpletu, to znamená, že je látka pružnější a dala by se přirovnat k látce používané na výrobu triček, trenýrky Styx jsou také vyrobené z plátna.

    Objednal jste si v našem e-shopu troje trenýrky a každé jsou jiné značky. Každá značka má své specifické střihy i velikosti, kdy samozřejmě ne každý střih může padnout každému.

    My se snažíme pomáhat tím, že u každé značky máme velikostní tabulky každého výrobce. V případě, že si zákazník není jistý ať už s výberem střihu nebo materiálu, rádi mu poradíme na naší infolince, chatu nebo e-mailu. Jsme schopni pro zákazníka případně i individuálně produkty přeměřit, či porovnat značky mezi sebou.

    Niki, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr zboží
    • Skvělá komunikace
    • Rychlost doručení
    • Pokaždé doručí něco jiného, než si objednáte

    Poprvé přišlo zboží v jiných barevných variantách, než jsem si objednal a podruhé (asi rok potom) mi přišlo pro změnu v jiné velikosti, než jsme si objednal. Objednávka i faktura byla správně, prostě do balíku strčili něco jiného.

    Ale jinak velký výběr, po objednání mi volali, že objednávku vyřizují a doručení bylo do pár dnů.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme, Jakube, za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás jiná než 100% zkušenost s naším e-shopem. Při balení objednávek se snažíme vždy zboží důkladně zkontrolovat a zabalit tak, aby byl náš zákazník maximálně spokojený.

    Určitě nechceme hledat nějaké výmluvy, i v našem skladu pracují "pouze" lidé a i přes naší kontrolu je možné, že nám proklouzla jiná velikost či barva produktu. Zboží Vám samozřejmě rádi vyměníme za spravný produkt a vše napravíme k Vaší spokojenosti. Ohledně výměny Vás budeme nadále kontaktovat.


    Adél, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    trenýrky Celvin Klein,které jsem si objednal, jsou padělek a o pravosti pochybuji ne jen já....jelikož jsem hned odstříhla cedulky ,nemužu je již vrátit.Už se nedivím že dávaji pořád slevy.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Boxerky Calvin Klein, které jste si objednala, jsou 100% originál. Zboží objednáváme od výhradního dodavatele pro Českou republiku. Originalitu produktů, které máme na našem e-shopu, můžeme doložit certifikátem pravosti.

    Pokud jste na zboží našla jakoukoliv vadu, i přes odstřižené cedulky, je možné zboží reklamovat.

    Ohledně celé situace Vás budeme ještě individuálně kontaktovat.

    Adél, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem objednal vytiskl objednávku jen na místo osobně až teprve pak jsem se dozvěděl že dorazí následující den ( cesta, nemožnost zjistit termín doručení následující den-((((((

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Vážený pane Baloune,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu ohledně Vaší objednávky. Protože si našich zákazníků velmi vážímě, prověřili jsme objednávku od momentu, kdy jste ji vytvořil.

    Objednávky se snažíme expedovat vždy co nejdříve. V případě odesílání na adresu je dodání na adresu většinou do 48 hodin. Osobní odběry jsou připravené k vyzvednutí vždy druhý den.

    Objednávku jste vytvořil ve středu 12.6. ve 12:41 hodin. Poslali jsme Vám e-mail s potvrzením objednávky, kde přímo zákazníky informujeme, že jakmile budou mít zboží připravené na naší prodejně, budeme je kontaktovat. Jakmile je objednávka doručena na Vámi zvolenou prodejnu, je Vám zaslán informační e-mail a sms o možnosti vyzvednutí. Na naši prodejnu jste si přišel pro objednávku kolem 16:30 hodin, ve stejný den. Sklad našeho zboží se nenachází ve stejném místě jako naše kamenná prodejna v Sokolovské ulici a není tedy možné objednávku vyzvednout dříve, než dojde k potvrzení o doručení na danou prodejnu. Objednávky s osobním odběrem se rozváží na naše prodejny každé ráno. V případě že zákazník potřebuje vyzvednout zásilku v kratším časovém úseku, je nutné vždy kontaktovat naší infolinku. Kolegové poté prověří možnosti dřívějšího doručení. Další možnost jak sledovat stav Vaší objednávky se nachází v e-mailu "Potvrzení objednávky", kde se v dolní části e-mailu nachází odkaz na přímé sledování stavu objednávky.

    Zákazníkům se snažíme vždy vyjít maximálně vstříc. Pokud byste měl v budoucnu jakoukoliv prosbu ohledně objednávky, můžete nás vždy kontaktovat pomocí online chatu, telefonu, či e-mailu. Naše zákaznická podpora Vám poskytne maximální možné informace i před objednáním daného zboží.

    Adél, Trenýrkárna.cz