Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- nabízí docela zajímavé slevy
- bohužel v mém případě zboží, co měli na stránkách skladem reálně nebylo
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se můžeme posouvat dále v tom, co děláme.
Děkujeme i za plusový bod za nabídku slev.
Moc se omlouváme, že u Vaší objednávky došlo k odskladnění produktů později, než došlo k potvrzení objednávky v našem systému.
Tato situace se nám v podstatě nestává (pravděpodobně došlo k potvrzení více objednávek se stejným zbožím ve stejnou vteřinu) a i díky Vám jsme tak mohli přijít na to, jak nadále vylepšit náš e-shop.
Naše IT oddělení intenzivně pracuje na tom, aby se podobná situace již nemohla opakovat.
Kolegyně ze zákaznického oddělení se s Vámi nadále individuálně spojí pro dořešení.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo..
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za nedorozumění, které u této objednávky došlo a moc Vám děkuji za čas, který jste věnovala telefonickému hovoru se mnou.
Kolegyňky Vám v rámci poškozeného produktu od dodavatele psali email i SMS zprávy, ale bohužel se jim nepodařilo se s Vámi spojit a vybrat jiný produkt.
Jsem moc ráda, že jsme nakonec společně email dohledali i u Vás a mohli jsme se domluvit na náhradním produktu a okamžitém odeslání Vaší objednávky. Nyní by tedy vše mělo být v naprostém pořádku.
Kdybychom pro Vás mohli ještě cokoliv udělat, neváhejte se prosím obrátit na naše zákaznické oddělení, které Vám je k dispozici každý všední den od 8:00 -18:00 hodin.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem Calvin Klein trenky a přišly špinavé
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a zároveň se velmi omlouváme za zkušenost s naším eshopem, která byla jiná, nežli pozitivní.
Intenzivně jsme se zabývali touto situací a dohledávali veškeré informace ohledně doručeného zboží.
Po celkové inventuře této položky jsme nedohledali jediné pochybení ze strany našich zaměstnanců.
Zboží nám s tímto kazem, působícím jako olejová skvrna, tedy musel dodat náš dodavatel.
Ještě jednou se Vám velmi omlouváme za toto nedopatření a ráda bych Vás ujistila, že u nás dochází k namátkové kontrole přijatého zboží.
Chtěla bych Vám co nejsrdečněji poděkovat za Váš čas, který jste věnoval telefonickému hovoru s námi, ale i napsáním této recenze. Mohli jsme díky ní totiž udělat další kroky, jimž se zdokonalíme o něco více v tom, co děláme.
Vidím v systému, že s Vámi kolegyňka z reklamačního oddělení již vše dořešila a proto věřím, že je nyní vše v pořádku.
Kdybychom pro Vás mohli ještě cokoliv udělat, určitě neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Naše zákaznické oddělení je Vám k dispozici každý všední den od 8:00 - 18:00 hodin.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Recenze byla smazána, neboť se nejednalo o hodnocení obchodu, nýbrž přepravní společnosti.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Řešení reklamace - výměny zboží
Obchod slibuje vyřízení reklamace do 14 dni a pokud bych se po 3 týdnech neozval, tak ani nereaguji .-(
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, pane Sajdle,
velmi Vám děkujeme za zaslanou zpětnou vazbu.
Podnikly jsme veškeré potřebné kroky, aby se tato situace již neopakovala.
Díky Vám jsme mohli lépe proškolit našeho zaměstnance ohledně různých variant kontaktování našich zákazníků a to kombinací emailové konverzace, pomocí SMS zpráv a v neposlední řadě telefonického hovoru.
Jsme rádi, že se Vám podařilo se s kolegyňkou nakonec spojit a že jste reklamaci mohli okamžitě dořešit.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- Ze 3 objednávek jste doručili 1, to není dobrá vizitka
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Šárko,
velmi Vám děkujeme za zaslanou zpětnou vazbu a za čas, který jste věnovala telefonickému hovoru s námi.
Jsem velmi ráda, že jsme společně Vaše tři objednávky dohledaly, přičemž tedy dvě jsou tedy doručené a jedna je na cestě se zpožděním dopravce. Jsme ve spojení s Českou Poštou a nadále intenzivně urgujeme doručení Vaší poslední objednávky.
Kdybychom pro Vás mohli ještě cokoliv udělat, neváhejte se prosím na nás kdykoliv obrátit.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- Stále nemám ani avízo k odběru v zasilkovně, mělo být nejpozději v pondělí, a vy chcete vědět, jak jsem spokojený ? Ani trochu !!
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se můžeme posouvat dál v tom, co děláme.
Omlouváme se za jakoukoliv jinou zkušenost, než tou 100% pozitivní.
Velmi nás mrzí, že dopravce je maximálně vytížený a nedoručil Vaši objednávku ve slíbený termín a musel jste čekat déle, než bylo očekáváno.
Můžeme Vás ujistit, že zásilka je již na výdejním místě k vyzvednutí.
Nadále Vás budeme individuálně kontaktovat pro dořešení celé situace k Vaši maximální spokojenosti.
Lucie, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Obchod mi zavolal, že byla moje objednávka expedována. Rušit člověka něčím, co mohla být SMS/e-mail je velmi neslušné.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, díky které můžeme naše služby neustále posouvat kupředu a zlepšovat.
Telefonické kontaktování zákazníků ohledně expedice objednávek je hlavně informativní a slouží k potvrzení správnosti objednávky. Z našich zkušeností víme, že občas zákazník potřebuje vyměnit velikost, či změnit adresu dodání a my jsme díky této službě schopni ihned reagovat na tyto požadavky a ušetřit zákazníkův čas. Omlouváme se, pokud jsme Vás naším hovorem vyrušili.
Přání našich zákazníků plně respektujeme a proto jsme nastavili, aby Vám do budoucna chodila pouze SMS/ email ohledně expedice objednávky.
V případě potřeby jsme Vám nadále plně k dispozici na naší zákaznické lince 727 903 604, e-mailu [email protected] a také na našem online chatu.
Lucie, Trenýrkárna.cz -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Příspěvek byl smazán, protože se nejednalo o hodnocení obchodu, nýbrž přepravní společnosti.
-
Nedoporučuje obchod
Během necelého týdne od objednávky jsem dostal 4 reklamní emaily a telefonát
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
moc Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se můžeme posouvat dále v tom, co děláme.
Naše telefonické hovory slouží hlavně informativně, abychom zákazníkům poskytli ten nejlepší přehled o jejich objednávkách a také slouží k zamezení případných nesrovnalostí v objednávce. Emaily z našeho marketingového slouží především pro informovanost ohledně slevových akcí, tak, aby žádná akce našim klientům neunikla.
Rozumíme, že ne každému toto vyhovuje a obratem jsme zablokovali Vaše telefonní číslo pro informační hovor a zasílání veškerých marketingových sdělení na Váš email.
Nadále Vás budeme individuálně kontaktovat pro dořešení této situace k Vaší maximální spokojenosti.
Ajka, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost
- Zboží přišlo otevřené!
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnovala této zpětné vazbě, díky které se můžeme dál posouvat v tom, co děláme a zároveň se velmi omlouváme za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tou 100% pozitivní.
Těší nás Vaše spokojenost s rychlostí dodání zakoupeného zboží.
Na kvalitě prodávaného zboží si velmi zakládáme, a proto na našem skladě provádíme namátkové kontroly, abychom prověřili prvotřídní kvalitu námi prodávaného zboží.
Při namátkových kontrolách otevíráme krabičky a důkladně kontrolujeme zboží, následně dáváme krabičku do původního stavu.
Omlouváme se, že v tomto případě se nám to nepovedlo na 100% a k Vám se tak dostala otevřená krabička po namátkové kontrole vybraného zboží.
Uděláme maximum pro to, aby se tato situace již neopakovala a nadále Vás budeme individuálně kontaktovat pro dořešení celé situace k Vaší maximální spokojenosti.
Lucie, Trenýrkárna.cz -
Nedoporučuje obchod
- kvalitní zboží
- velké množství mailů, sms, telefonátů
- otravný marketing
V tomto obchodu už bych nenakoupila.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Zuzano,
děkujeme za zpětnou vazbu, díky které se můžeme posouvat dál v tom, co děláme.
Omlouváme se za jakoukoliv jinou zkušenost, než tu 100% pozitivní.
Těší nás Vaše spokojenost s kvalitou zakoupeného zboží.
Naše telefonické hovory slouží hlavně informativně, abychom zákazníkům poskytli ten nejlepší přehled o jejich objednávkách a také slouží k zamezení případných nesrovnalostí v objednávce.
Marketingové zasílání emailů je také služba pro naše zákazníky, kdy se jim snažíme maximálně zpříjemnit nákupy různými slevovými akcemi, a takto zákazníky o slevách informujeme.
Rozumíme, že ne každému toto vyhovuje a obratem jsme zablokovali Vaše telefonní číslo pro informační hovor a zasílání veškerých marketingových sdělení na Váš email, aby se to již neopakovalo, jelikož naším cílem rozhodně nebylo nikoho odradit.
Nadále Vám budeme individuálně kontaktovat pro dořešení této situace k Vaší maximální spokojenosti.
Lucie, Trenýrkrána.cz -
Nedoporučuje obchod
zboží,které jsem si objednala,mělo jiné hodnoty v pase než jsem původně zaškrtla,o 20 cm menší,velikost byla správná......
po telefonickém rozhovoru jsem objedávku zrušilaReakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než je ta 100% pozitivní.
Těší nás, že jste si udělala čas na tuto zpětnou vazbu, díky které se můžeme posouvat dál v tom, co děláme.
Je pravda, že při namátkové kontrole našeho zboží jsme zjistili, že velikostní tabulka Vámi vybraného zboží byla od výrobce chybná, a tak jsme museli okamžitě zboží přeměřit a vytvořit správnou velikostní tabulku.
Je nám líto, že tato skutečnost zapříčila zrušení Vašeho nákupu na našem eshopu kvůli nevyhovujícím rozměrům.
Vzhledem k tomu, že mnohdy se velikosti jedné značky liší dle kolekce, jsme Vám vždy plně k dispozici pro změření jakýchkoliv požadovaných rozměrů, aby nedošlo k chybnému zakoupení produktu.
Moc rádi Vám pomůžeme s výběrem vhodného produktu, který bude splňovat Vaše požadavky.
Nadále Vás budeme individuálně kontaktovat a uděláme maximum pro Vaši spokojenost.
Lucie, Trenýrkárna.cz -
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
- Velikosti odpovídají mé představě. Když někde někdo píše 3XL, tak čekám poměrně velké trenky. U jiných obchodníků se mi stalo, že jejich 3XL horko těžko obléknul desetiletý kluk.
- Jsou neskutečně otravní - jak vosa na koupališti. Od vytvoření objednávky mě bombardují emaily, SMSkami. Kdyby jeden reklamní co ještě nabízí, tak to pochopím, ale proč mají potřebu mi představovat svůj realizační tým. No jak píšu, vtíravý, otravní, několik SPAM emailů a SMS.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tou pozitivní.
Děkujeme za Vaší zpětnou vazbu, díky které se můžeme dále posouvat v tom, co děláme.
SMS zprávy slouží hlavně informativně pro naše zákazníky, aby měli naprostý přehled o stavu své objednávky.
Posílání marketingových emailů je služba pro naše zákazníky, na kterou je spousta již zvyklá. Je to zejména hlavní nástroj pro informovanost o tom, co aktuálně u nás máme v nabídce, jaké akce právě probíhají a co nového v našem e-shopu zákazníci naleznou.
Rozhodně není naším cílem nikoho odradit nebo naštvat.
Jsme moc rádi, že jste věnoval čas krátkému hovoru s námi a po společné domluvě jsme zablokovali marketingové naposílávání emailů do Vaší emailové schránky.
Pokud bychom mohli ještě něco udělat pro Vaši 100% spokojenost, jsme plně k dispozici.
Lucie, Trenýrkrána.cz -
Nedoporučuje obchod
Kvalita tkaniny trenýrky naprosto katastrofální. Skrz je vidět až do ...
Těžko přečkat 10x přání.
Jde o bavlnu pro inkriminovne a náročné použití prádlo. A má se prát pouze na 30°!!!Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu ohledně objednávky na našem e-shopu. Mrzí náš, že zakoupený produkt nesplnil Vaše očekávání.
Produkty značky Styx mají po celou dobu své výroby stejné výrobní postupy i materiálové složení. Kvalita produktů je jedním z hlavních faktorů, na kterých si značka zakládá.
Styx patří dlouhodobě k nejoblíbenějším značkám na našem e-shopu a zpětná vazba je ve velké míře kladná. Zboží prochází dvojitou kontrolou, aby se k zákazníkům vždy dostala opravdu prvotřídní kvalita.
Prací symboly a teplota na 30 stupňů jsou doporučené postupy pro daný druh tkaniny tak, aby se materiál neničil.
Nadále Vás budeme individuálně kontaktovat pro dořešení celé situace k Vaší plné spokojenosti.
Lucie, Trenýrkrána.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obdržené zboží je velice nekvalitní. Kupoval jsem barevné boxerky Lee Cooper multipack 5 ks. Zatímco 2 ks v jednolité barvě by byly barevné i zevnitř, další 3 ks vzorkované byly uvnitř z bílé látky, což u barevného prádla opravdu nechcete. Již po druhém vyprání na 40 se na látce tvoří "pavučiny", což značí nekvalitní materiál.
- Cenzura negativních recenzí napsaných přímo internetových stránkách u daného produktu zřejmě patří mezi běžnou praxi tohoto obchodu. Za mě velké špatně.
Myslím, že jako zákazník nechcete nakupovat u obchodníka, který není schopen reflektovat negativní zkušenost zákazníka s nakoupeným zbožím a maže negativní recenze produktu.
Reakce obchodu Trenýrkárna.cz
Dobrý den, Michale,
děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za jinou než 100% pozitivní zkušenost s naším e-shopem.
Vámi zakoupené boxerky značky Lee Cooper mají u našich zákazníků velkou oblibu, vlastně jsme se doposud nesetkali s negativní zkušeností. Máme prodaných několik tisíc kusů různých variant, a na tento produkt byla zpětná vazba vždy pozitivní. Proto jsme i lehce překvapeni touto zkušeností. Zboží vždy prochází naším testováním před zařazením do našeho sortimentu a ku poměru cena/kvalita se jedná o jeden z našich TOP produktů. Zboží prochází i namátkovou kontrolou při příjezdu na náš sklad, abychom měli co největší jistotu, že vše splňuje naše požadavky na kvalitu prodávaného produktu.
Zvolený druh potištění látky, tedy i to, jak vypadá produkt na vnitřní straně, je dáno vždy technologií zvolenou výrobcem při výrobě látky a kromě našich privátních značek toto nedokážeme nijak ovlivnit. Určitě však Vaší zpětnou vazbu předáme našemu dodavateli a zároveň bude sloužit i pro nás a naši práci s výběrem zboží do našeho sortimentu.
Jak jsem již zmiňovala výše, vždy je naše snaha nabízet co nejkvalitnější spodní prádlo s ohledem na cenovou kategorii. Určitě nejsme e-shop, který by si zakládal na cenzuře hodnocení, můžeme Vás ujistit že nic takového se u nás neděje. Zpětná vazba od našich zákazníků je jednou nejcennějších věcí, které si opravdu vážíme a snažíme se s ní pracovat a na každou reagovat.
Rádi bychom s Vámi tuto situaci vyřešili k Vaší spokojenosti a proto Vás budeme nadále individuálně kontaktovat jak ohledně kvality materiálu, tak recenzí na našem e-shopu.
Ještě jednou moc děkujeme za zpětnou vazbu
Ajka, Trenýrkárna.cz