Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží jsem vrátil k výměně, byla to vyšší čísla - jedny XXl ,tak jsem na radu vaši zaměstnankyně zase zabalil a v pátek odnesl do zásilkovny, s tím, že chci čísla L. Vybral jsem 2 Pack MOLVY (MP-1067-BBU) za 379.-Kč velikost (L)

    ------

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Václave,

    děkujeme za Vaše hodnocení a čas, který jste věnoval jeho napsání.

    Je nám velmi líto, že Vám nevyhovovala velikost zboží, kterou jste si zvolil. Avšak velice si vážíme Vaší spolupráce s naší kolegyní, díky které byla tato situace úspěšně vyřešena. Nyní zbývá jen vyčkat na návrat balíčku k nám, aby kolegyně z našeho reklamačního oddělení mohly provést výměnu za požadované zboží

    V případě, že bychom Vám mohli pomoci s něčím dalším, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku, jsme odborníci na spodní prádlo. Rádi Vám pomůžeme zvolit vhodný produkt či velikost.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    troje pánské trenýrky vel. L ale jedny byly menší i když na nich bylo L.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, díky které se můžeme posouvat dál v tom, co děláme.

    Velmi se omlouváme za nepříjemnosti spojené s menší velikostí v balení.

    Naše zboží namátkově kontrolujeme, abychom zákazníkům poskytovali tu nejlepší kvalitu, ale jelikož máme skladem přes 350 tisíc kusů, není v našich silách kontrolovat každá jeden kus.

    Moc nás těší, že jste si našla čas na krátký telefonát s námi, kde jsme vše objasnili a dotáhli k Vaší spokojenosti. Jsme nadšení, že jste se rozhodla pro změnu svého hodnocení na kladné a budeme se na něj velmi těšit.

    Nadále jsme Vám vždy plně k dispozici.

    Lucie, Trenýrkárna.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vysoká cena

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste se s námi podělil o svůj názor ohledně našeho obchodu. Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás vždy velmi důležitá.

    Naše ceny vycházejí z doporučených maloobchodních cen našich dodavatelů, které musíme respektovat. Vždy se snažíme našim zákazníkům nabídnout tu nejlepší cenu a naše marketingové oddělení v průběhu roku pracuje na různých akcích pro naše zákazníky, díky kterým můžou mít při nákupu další radost.

    Kdybychom příště mohli udělat něco pro Vás, abyste byl více spokojen s naší nabídkou, budeme velmi rádi, když se rozhodnete kontaktovat naše zákaznické oddělení, které s Vámi Vaše požadavky velmi rádo vyřeší. Je Vám k dispozici každý všední den a to od 8:00 - 18:00 hodin. Na telefonu, emailu či online chatu.

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatná kvalita zboží

    Špatná kvalita produktů. Po jednom vyprání lezou z trenek nitě...

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za čas, který jste věnoval této zpětné vazbě, díky které se můžeme posouvat dále v tom, co děláme. Žádnou zpětnou vazbu nebereme na lehkou váhu a každé z nich si velmi vážíme.

    Omlouváme se za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu pozitivní.

    Vámi zakoupené zboží se těší velké oblibě mezi našimi zákazníky a velmi nás mrzí, že tyto produkty nesplnily Vaše očekávání. Při dodržování pracích symbolů by se nemělo nic špatného s produktem stát, a o to víc nás mrzí, že v tomto případě tomu bylo jinak. Spokojenost našich zákazníků a kvalitní zboží je pro nás na prvním místě, a proto jsme se s Vámi pokoušeli telefonicky spojit, ale bohužel neúspěšně.

    Zboží nám můžete zcela zdarma poslat skrze Zásilkovnu na naše reklamační oddělení, kde se obratem budeme věnovat této reklamaci a zašleme zpět platbu na Váš účet za nevyhovující zboží. Nadále Vás budeme individuálně kontaktovat, abychom vše vyřídili k Vaší maximální spokojenosti.

    Pokud bychom pro Vás mohli ještě něco udělat, jsme Vám plně k dispozici s čímkoliv pomoci.

    Lucie, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velký výběr, různé značky
    • Při větší objednávce často doprava zdarma
    • Možnost vrácení přes zásilkovnu zdarma
    • Přehlcení agresivním marketingem a smyšlenými slevami
    • Složitější vrácení - nutnost vyplňovat zbytečný tištěný formulář
    • Zboží není až tak kvalitní jak se na eshopu tváří

    U trenek výběr pouze z velmi pestrobarevných vzorů a výrazných barev, ale to je asi názor vkusu

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    velmi Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se dokážeme posouvat dále v tom, co děláme.

    Tři plusové body nás skutečně těší.

    Posílání marketingových emailů je služba pro naše zákazníky, která slouží zejména pro informovanost o tom, co máme aktuálně v nabídce, jaké akce právě probíhají a co nového na našem e-shopu zákazníci naleznou. Slevy, které probíhají skutečně nejsou smyšlené, snažíme se, aby produkty v naší nabídce byly díky slevovým akcím dostupné pro každého. Jelikož nám velmi záleží na spokojenosti našich zákazníků, předala jsem na kompetentní oddělení požadavek pro zrušení zasílání marketingových emailů do Vaší emailové schránky.

    Jedná-li se o vrácení zboží, reklamační formulář je nejefektivnější řešení, díky kterému můžeme zákazníkovi vyhovět, pokud se mu zboží nelíbí, či mu nesedí. Jako jeden z mála e-shopů nabízíme našim zákazníkům nejen vrácení zboží, ale také výměnu produktů v případě špatně zvolené velikosti, při tomto procesu je reklamační formulář skutečnou nutností.

    Mrzí nás, že Vámi zakoupené trenýrky nenaplnily Vaše očekávání. Zboží na našem skladě prochází namátkovou kontrolu, abychom se ujistili o kvalitě daných produktů, ale v množství naskladněných produktů, nejsme schopni kontrolovat všechny kusy jednotlivě. V případě, že Vám zboží, které jste objednal nevyhovuje, můžete využít naši velmi přátelskou lhůtu 120 dní na výměnu či vrácení u nás zakoupeného produktu, s možností zaslání přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny zdarma.

    V případě potřeby jsme tu pro Vás a rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr zboží

    V obchodě jsem udělal jednu objednávku a jednu vratku k tomu jsem obdržel 12 emailů, 3 tel. hovory a 2 sms proooč? Poslední mail 3.3 vracíme vám peníze, přijdou do 3 dnů, dnes je 8.3 a peníze nikde....

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Romane,

    omlouváme se za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu pozitivní.

    Pokoušeli jsme se s Vámi telefonicky spojit, ale bohužel neúspěšně.

    Našich zákazníků si velmi vážíme a jsme moc rádi, když nám dávají zpětné vazby, díky kterým se můžeme posouvat dále v tom, co děláme.

    Naše telefonické navolávání slouží hlavně informativně v rámci prozákaznického servisu, kdy můžeme se zákazníky například zrekapitulovat objednávku a včas tak zachytit třeba i chybně zvolenou velikost. To stejné se týká emailů, které chodí z našeho marketingového oddělení. Naším cílem je, aby naši zákazníci měli dokonalý přehled o různých akcích, které zrovna probíhají na našem eshopu, a mohli jsme jim tak zpříjemnit nákup za nižší cenu.

    Naprosto rozumíme, že né každému to vyhovuje, a proto jsme učili potřebné kroky k tomu, aby se to již neopakovalo a Vám došla jen informativní zpráva o Vaší zásilce v případě dalšího nákupu.

    Na záležitost ohledně vráceného zboží jsem se podívala do našeho systému a skutečně Vám byly odeslány peníze za vrácené zboží obratem, avšak některé banky připisují vrácenou platbu zpravidla k té původní odchozí platbě. V tomto případě je potřeba zkontrolovat platbu z minulého měsíce, kdy byla odeslána platba za zakoupené zboží.

    Pokud bychom mohli udělat něco pro Vaši 100% spokojenost, jsme Vám vždy plně k dispozici.

    Lucie, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlost doručení, cena
    • dobře fungující e-shop
    • na první pohled rozumná kvalita výrobku
    • přibaleny slevy typu "nechci slevu zadarmo"
    • reklama na hazardní hry maskované jako slevový portál
    • zbytečný telefonát s informacemi o doručení

    Pokud nemáte problém s telefonáty a nenecháte se snadno obalamutit mohu doporučit. Služby tohoto e-shopu jsou bezpochyby spolehlivé a cenově výhodné.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a velmi se omlouváme za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než je ta pozitivní.

    Těší nás, že jste byl spokojen se spolehlivostí našeho eshopu a rychlostí dodání.

    Telefonické kontaktování zákazníků ohledně expedice objednávek je hlavně informativní a slouží k potvrzení správnosti objednávky. Z našich zkušeností víme, že občas zákazník potřebuje vyměnit velikost, či změnit adresu dodání a my jsme díky této službě schopni ihned reagovat na tyto požadavky a ušetřit zákazníkův čas. Omlouváme se, pokud jsme Vás naším hovorem vyrušili.

    Přání našich zákazníků plně respektujeme a proto jsme nastavili, aby Vám do budoucna chodila pouze SMS/ email ohledně expedice objednávky.

    Naše slevové vouchery, které jsou přibaleny do objednávek slouží našim zákazníkům jako bonus pro jejich další nákup. Vouchery nejsou podmíněny minimální hodnotou a pokud je zákazník nechce využít, samozřejmě nemusí. Totéž platí i pro losy, které jsme ve spolupráci s Rondem zákazníkům k jejich objednávkám přidávali. Rozumíme, že ne každému to vyhovuje a pokud si nepřejete přidat v budoucnu do objednávky slevové vouchery, či jiné aktuální akce, stačí nám napsat do poznámky v objednávce, že si toto nepřejete a my informaci předáme na kompetentní oddělení.

    V případě jakéhokoliv dalšího dotazu nás neváhejte kontaktovat.

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Došlo mě zboží v jiné barevné kombinaci než jsem objednal

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí jakákoliv jiná zkušenost s naším eshopem, než ta pozitivní.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval našemu telefonátu.

    Díky poznatkům našich zákazníků se můžeme posouvat a zlepšovat v tom, co děláme.

    Velmi se omlouváme, pokud jsme způsobili nějakou nepříjemnost, rozhodně to nebylo naším úmyslem.

    Po kontrole Vaší objednávky v našem systému byly skutečně objednány vícebarevné boxerky, namísto černých a dle vytvořené objednávky bylo zboží posláno správně.

    Jsem moc ráda, že se nám podařilo nastalou situaci vyřešit.

    V případě potřeby, či jakýchkoli dotazů, jsme Vám plně k dispozici.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi vnuceno pojištění za dopravu,když já vůbec nejsem zodpovědný za dopravu

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí jakákoliv jiná zkušenost s naším eshopem, než ta pozitivní.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval našemu telefonátu.

    Díky poznatkům našich zákazníků se můžeme posouvat a zlepšovat v tom, co děláme.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost s poplatkem za ochranu proti poškození a ztrátě. Tato položka je zcela volitelná. Ihned po Vašem kontaktu, že o tuto službu nemáte zájem, jsme Vám ji z objednávky odebrali a následně Vám za ni poslali peníze zpět na Váš bankovní účet.

    Jestli jsme ve Vás probudili jakýkoliv negativní pocit, velmi se za to omlouváme. Rozhodně není naším úmyslem naše zákazníky odradit. Tato položka slouží pouze k urychlení procesu, kdy v případě ztráty, či poškození zásilky, dojde po zjištění obratem k zaslání nového zboží a teprve poté sami řešíme co se s objednávkou stalo.

    V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat, jsme tu pro Vás.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží OK, ale komunikace obchodu nadbytečně horlivá. Mně (a předpokládám, že i většině dalších nakupujících) stačí potvrzovací e-mail. Potvrzovací SMS je zbytečná a telefonát (!) o tom, že moje objednávka byla přijata (!) atd. už je vyloženě obtěžující.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si vážíme času, který jste věnovala této zpětné vazbě.

    Telefonické kontaktování zákazníků ohledně expedice objednávek je hlavně informativní a slouží k potvrzení správnosti objednávky. Z našich zkušeností víme, že občas zákazník potřebuje vyměnit velikost, či změnit adresu dodání a my jsme díky této službě schopni ihned reagovat na tyto požadavky a ušetřit zákazníkův čas. Omlouváme se, pokud jsme Vás naším hovorem vyrušili.

    Přání našich zákazníků plně respektujeme a proto jsme nastavili, aby Vám do budoucna chodila pouze SMS/ email ohledně expedice objednávky.


    V případě potřeby jsme Vám nadále plně k dispozici na naší zákaznické lince 727 903 604, e-mailu [email protected] a také na našem online chatu.

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení zboží
    • Vysoké ceny - nemá smysl nakupovat bez slevového kupónu
    • S objednávkou dostanete velké množství emailů a reklamních sdělení
    • Nabízí slevu na další nákup za napsání pozitivního hodnocení
    • Zcela zbytečně volají ohledně toho, že expedovali objednávku, i když už o tom poslali email

    Zboží bylo v pořádku, ale množství emailů, upozornění a reklamních nabídek je neúnosné a nepůsobí to seriózně.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval napsání recenze, díky které se můžeme posouvat dále v tom, co děláme.

    Těší nás Vaše spokojenost ohledně rychlého dodání.

    Omlouváme se, pokud jste měl s naším eshopem jinou zkušenost, než pozitivní.

    Je pro nás velmi důležité, aby naši zákazníci byli s našimi službami spokojení, a proto, v rámci naší péče o zákazníky, při expedici objednávek zákazníkovi voláme, abychom se ujistili, zda je vše v pořádku. Z našich zkušeností víme, že občas zákazník potřebuje vyměnit velikost, či změnit adresu dodání a my jsme díky této službě schopni ihned reagovat na tyto požadavky a ušetřit zákazníkův čas.

    Naše ceny vycházejí z doporučení našich prodejců a my je musíme respektovat. Proto se naše marketingové oddělení rozhodlo dělat co nejčastější slevové akce, tak, aby naše produkty byly dostupné pro každého, z tohoto důvodu posíláme našim zákazníkům informativní emaily ohledně probíhajících slev na našem eshopu.

    Pokud bychom mohli udělat něco pro Vaši stoprocentní spokojenost, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme, či zodpovíme Vaše dotazy.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Před odesláním objednávky doporučuji podrobnější kontrolu účtovaných služeb. Jinak je možné, že Vám bude účtované pojištění výměny 49 Kč (které je ze zákona zdarma) a je na stránkách implicitně odsouhlasené!

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí akákoľvek iná skúsenosť s našim eshopom, ako tá pozitívna.
    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, vďaka ktorej sa môžeme zlepšovať v tom čo robíme.

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť s poplatkom za ochranu proti poškodeniu a strate. Táto položka je v našom košíku volitelná, kedykoľvek je možné ju odstrániť.
    Hneď, ako ste nás kontaktoval, že o službu nemáte záujem, z objednávky sme Vám ju stornovali a následne Vám peniaze vrátili na Váš bankový účet, o čom sme Vás informovali prostredníctvom emailu. Naša kolegyňa sa Vás snažila telefonicky kontaktovať, aby sme nedorozumenie mohli úspešne vyriešiť, žial neúspešne.

    Ak by sme v budúcnosti pre Vás mohli urobiť čokoľvek lepšie. Neváhajte nás kontaktovať na našej zákaznickej linke v pracovné dni od 08:00 – 18:00 hod, alebo prostredníctvom emailu.

    Ešte raz ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a prajeme príjemný deň.

    Stanka. Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • po deseti dnech jsem vzhledem ke spokojenosti s první zásilkou objednal stejné zboží od stejné firmy, ve stejné velikosti, ale po obdržení zboží jsem velmi nespokojen. Velikost je menší než potřebuji a než byla u předcházející, kvalita šití o 50% horší a hned po jednom dni nošení se na boku první slipy rozpáraly. Předpokládám bohužel podobné problémy i u dalších kusů.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi si vážíme našich zákazníků a jsme vděční za jakoukoli zpětnou vazbu, kterou nám poskytujete.
    Díky této zpětné vazbě se můžeme nadále zlepšovat a posouvat dále v tom, co děláme.

    Ráda bych Vám poděkovala za Váš čas, který jste věnoval našemu společnému telefonátu.

    Mrzí nás, že objednané boxerky nesplnily Vaše očekávání. Na našem skladě provádíme namátkovou kontrolu zboží a vždy se snažíme, aby prodávané produkty měli tu nejvyšší možnou kvalitu.
    V počtu produktů které k nám jezdí, je kontrola možná pouze u části doručeného zboží. Jsem moc ráda, že jsme se společně domluvili na perfektním řešení této situace, za kterou se Vám ještě jednou omlouvám.

    V případě, že bychom pro Vás mohli ještě cokoli udělat, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme vyřešit jakoukoli situaci k Vaší stoprocentní spokojenosti.

    Denisa, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Průměrná kvalita
    • Cena

    Prostě zbytečně vše předražené. Tisíc a jedna akce a kód na slevu ale výsledek je předražené zboží.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a velmi se omlouváme za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než je ta pozitivní.

    Naše ceny vycházejí z doporučení našich dodavatelů a my je musíme respektovat. Proto se naše marketingové oddělení rozhodlo dělat co nejčastější slevové akce tak, aby naše produkty byly dostupné pro každého.

    Kdybychom příště mohli udělat cokoliv lépe, k Vaší 100 % spokojenosti, neváhejte se prosím kdykoliv obrátit na naše zákaznické oddělení, které je Vám k dispozici každý všední den od 8:00 - 18:00 hodin.

    Stanka, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    jeden nákup a za týden už asi "20" reklamních emailů. Zboží i doručení bezproblémové

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, díky které se můžeme posouvat dál v tom, co děláme.

    Omlouváme se za jakoukokoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu pozitivní.

    Naše marketingové emaily slouží hlavně informativně, aby zákazníkům neunikla žádná slevová akce, ale rozumíme, že né každému to vyhovuje.

    Jsem moc ráda, že po společném telefonickém hovoru jsme se domluvili na odhlášení newsletteru, abyste již nedostával tyto emaily, neboť nám velmi záleží na spokojenosti našich zákazníků.

    Těší nás Vaše spokojenost s bezproblémových zbožím a jeho doručením.

    Pokud bychom pro Vás mohli ještě něco udělat, jsme plně k dispozici.

    Lucie, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • otravne telefonaty

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, díky které můžeme naše služby neustále posouvat kupředu a zlepšovat.

    Telefonické kontaktování zákazníků ohledně expedice objednávek je hlavně informativní a slouží k potvrzení správnosti objednávky. Z našich zkušeností víme, že občas zákazník potřebuje vyměnit velikost, či změnit adresu dodání a my jsme díky této službě schopni ihned reagovat na tyto požadavky a ušetřit zákazníkův čas. Omlouváme se, pokud jsme Vás naším hovorem vyrušili.

    Přání našich zákazníků plně respektujeme a proto jsme nastavili, aby Vám do budoucna chodila pouze SMS/ email ohledně expedice objednávky.


    V případě potřeby jsme Vám nadále plně k dispozici na naší zákaznické lince 727 903 604, e-mailu [email protected] a také na našem online chatu.


    Lucie, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka mi byla duplikovana a k osobnímu odběru přišla na 2 odlišné adresy. Jedna ze zakoupených položek přišla děravá.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si vážíme času, který jste věnovala této zpětné vazbě.

    Omlouváme se Vám za systémovou chybu, která zapříčinila dvě objednávky na různá výdejní místa.

    Jsme moc rádi, že nakonec se objednávka dostala do Vašich rukou na správném výdejním místě.

    Naše zboží namátkově kontrolujeme, ale bohužel není v našich silách kontrolovat vše a moc se omlouváme za poškozený produkt.

    Nadále Vás budeme individuálně kontaktovat, abychom s Vámi vyřešili celou situaci k Vaší maximální spokojenosti.

    Lucie, Trenýrkárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena a kvalita zboží - podvod. Po vyprání na 30 stupnů se materiál nijak neliší od prodejců z Vietnamu - povolené gumy u slipů.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    chtěla bych Vám co nejsrdečněji poděkovat za Váš čas, který jste věnoval telefonickému hovoru s námi, ale i napsáním této recenze.

    Omlouváme se za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu pozitivní.

    Díky zpětné vazbě se můžeme nadále zlepšovat v tom, co děláme a docílit tak maximální spokojenosti našich zákazníků.

    Mrzí nás, že guma na slipech po vyprání povolila ale zároveň jsme moc rádi, že po naší společné komunikaci víme, že i za těchto okolností najdete pro toto zboží využití.

    Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků, a proto nás těší, že jsme našli společné řešení k Vaší spokojenosti.

    Nadále jsme s Vámi v kontaktu pro případ, že bychom mohli ještě něco udělat pro Vaši maximální spokojenost.


    Lucie, Trenýrkárna.cz