Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože bylo zboží skladem tak již týden čekám na odeslání. Žádné komunikace z jejich strany o zpoždění. Stejný problem s tímto e-shopem jsem měl již loni - bohužel jsem se neponaučil.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic nedošlo!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedná se zřejmě o podvodný web - do dnešního dne nedorazilo ani potvrzení objednávky, ani zaplacené zboží!!!

    Reakce obchodu TRAIVA shop

    Dobrý den,
    za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme. Náprava byla sjednána a věřím, že se již situace nebude opakovat.
    V případě jakýchkoli dotazů či reklamace, se na nás prosím neváhejte obrátit na [email protected].

    Krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jednim slovem zklamani. V pondeli objednate zbozi s dodanim do 3 dnu. A dalsi pondeli vam radostne prijde zprava, ze predavaji prepravci. A ze by vam nekdo oznamil, ze si mate odvolat lidi na malovani, protoze prisady do barev nedorazi? Ani omylem. Ticho po pesine...

    Reakce obchodu TRAIVA shop

    Dobrý den,
    za zdržení se omlouváme, bylo zřejmě způsobeno zpožděnou dodávkou produktu od našeho dodavatele. Věříme, že se tato situace již nebude opakovat. Pokud budete někdy do budoucna potřebovat přednostní vyřízení, neváhejte nás prosím kontaktovat na [email protected], případně telefonicky.

    Krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem udělal asi před 6 dny a stále nemám své zboží i když bylo skladem. Potřeboval jsem ho rychle a tedy jsem spoléhal na termín doručení. Nyní je už mi zboží k ničemu. Budu jej nejspíše vracet.

    Reakce obchodu TRAIVA shop

    Objednáno bylo 15.8.2023 v noci, my jsme odeslali 18.8. 2023. Je možné, že došlo ke zdržení komunikací s dopravcem. 19.-22.8. byl víkend. Zde je vypis událostí k objednávce:

    18.08.2023, 13:07:41 Změna obchodního případu
    Stav: Odesláno;

    17.08.2023, 12:03:41 Změna obchodního případu
    Stav: Vyfakturováno; vyřešeno: Ano; UPgates API (Admin)

    17.08.2023, 11:52:32 Změna obchodního případu
    Stav: Objednávka se vyřizuje (VR); Datum zaplacení: 15.08.2023; (Admin)

    15.08.2023, 21:52:45 Změna obchodního případu
    Stav: Platba úspěšná; Platební brána (Web)

    15.08.2023, 21:52:45 Změna obchodního případu
    Zaplaceno: Ano; Datum zaplacení: 15.08.2023; Platební brána (Web)

    15.08.2023, 21:52:42 Změna obchodního případu
    Stav: Platba probíhá; Platební brána (Web)

    15.08.2023, 21:52:21 Odeslání emailu
    Šablona: Objednávka přijatá (nepřihlášený); Do: [email protected];

    15.08.2023, 21:52:20 Vytvoření obchodního případu
    Číslo objednávky: O47719; Objednávka v režimu plátce DPH: Ano; Celková cena před zaokrouhlením: 278 Kč; Celkem: 278 Kč;

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Plechy dorazily zohýbané a doručení trvalo nesmyslně dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace, zbozi nedodano

    Reakce obchodu TRAIVA shop

    Zákazník si zřejmě spletl e-shop, zboží bylo vyzvednuto dne 15.5 na pobočce zásilkovny.

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu TRAIVA shop

    Objednávka byla přijata 8.2.2023 (středa. Zaplacena 10.2.2023 (pátek), Odeslána v pondělí 13.2.2023. Pokud zákazník považuje odeslání následující den po zaplacení za dlouhou dobu, pak pravděpodobně jen proto, že zvolená přepravní služba nefunguje o víkendu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    obchod uváděl, že má víc jak 5 ks výrobku, objednal jsem 8ks, zaplatil zálohou fakturou, následně žádná komunikace, až jsem volal, kde zboží je, mi bylo řečeno, že mají jen 7ks, tudíž jsem musel počkat, než naskladní další, jejich technik na infolince netušil kdy další naskladní, potom už se nikdo neozval.

    Reakce obchodu TRAIVA shop

    Objednávka byla přijata v pátek 20.01.2023, 13:55:20, zaplacena zálohovou fakturou 23.01.2023, odeslána 25.1.2023 (dva dny po zaplacení). 1 ks výrobku neprošel naší výstupní kontrolou, proto jsme odeslali nový, se zpožděním jen 1 den. To nám nepřipadá jako dlouhé čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemám informaci kdy zboží obdržíme.
    Opakovaně se nemohu dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Málo komunikují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem dnes už zřejmě starší člověk,néli starý(56)platba klasicky z účtu na účet.né PLAu a podobně.Objednávka 4.12,.7.12 po telefonu domluveno zaslání klasické platby na meil(prý není problém),nic.10.12prosba na váš meil o zaslání platebních údajů,zase prostě nic.12.12. dotaz jak su spokojený s Vaším E-schopem.Prostě ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobrá šíře sortimentu

    zavolají v den doručení, že něco nemají :-) tragédi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím nelze přidat výhodu či nevýhodu. Zboží dosud nedorazilo a tak je předčasné něco hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Levý zadní podběh na Škoda Felicia dorazil prasklý,
    přestože zboží cestovalo dobře zabalené.
    Musel být zjevně prasklý ještě před dopravou.

    Reakce obchodu TRAIVA shop

    Zákazník si zřejmě spletl obchody. Náhradní díly na automobily neprodáváme, nemohl jej tedy u nás nakoupit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavý sortiment
    • personální problém

    V objednávce uvádíme fakturační a dodací údaje. Nevím, kde je chyba, ale po cca 5-ti dnech se vám ozve s přízvukem hovořící řidič dopravce, že stojí na fakturační adrese, abych si zboží převzal. Vysvětlil jsem mu, že je na špatné adrese a sdělil adresu správnou, tu dodací. O den později mně zavolá tentýž řidič, že je opět na adrese fakturační. Čekám, co bude dnes. Proč tedy uvádíme v objednávce dodací adresu ? Neumí číst zpracovatel objednávky eshopu nebo zpracovatel zakázky přepravy ? Ten nešťastník za volantem za to nemůže.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vůbec žádná komunikace ohledně odeslání objednávky.
    • Dlouhá doba expedování objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • hodná paní na prodejně, která se snaží, ale systém na houby.
    • I když vyberete zboží, které je skladem (protože ho potřebujete rychle), skladem být nemusí, je to prý jenom orientační. A myšlenka, že by věci skladem by do druhého dne mohly být přichystané je sci-fi. Komunikace celkem žádná.
  • Nedoporučuje obchod

    zbozi jeste nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 13.8. a stále bez reakce.