Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží prislo poškozené
-
Nedoporučuje obchod
- Obědnávku potvrdily,ale neposlaly.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednal jsem si 2 ks ochranný roh hliníkový bílý, místo toho mi dorazilo zboží v barvě hliník (stříbrná). Po zavolání na číslo uvedené na doručeném balíku jsem byl odkázán na telefon uvedený na webu, který měl fungovat do 16:00 hod. V době od cca 15:20 do 16:00 hod. telefon nikdo nezvedal, ani na dotaz na objednávku ani na reklamaci.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za vzniklé potíže. Rádi bychom Vás ujistili, že naše kolegyně z oddělení reklamací již s Vámi dnes hovořila a reklamace je v řešení. V době Vašeho telefonátu mohly být kolegyně zaneprázdněné obsluhou zákazníků na prodejně, což vedlo k zpoždění.
Děkujeme za pochopení a věříme, že vše brzy vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
Nikdo se neozval. Nic nevím ohledně zásilky ale hlavně že jsem zaplatil hned :-))
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na našem e-shopu jsme měli uvedeno, že zboží objednané po 18. 12. budeme expedovat až po novém roce. Vzhledem k velkému množství objednávek jsme se snažili vše zpracovat co nejrychleji, a Vaše objednávka bude odeslána dnes. Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Nebyla dodána zpráva o provedené revizi
hasícího přístrojeReakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste nebyl s objednávkou spokojen. Rádi bychom ale upřesnili, že jste si objednal hasicí přístroj bez revize, což znamená, že přístroj byl dodán v souladu s vaší objednávkou.
Pokud si přejete provést revizi hasicího přístroje, doporučujeme obrátit se na certifikovanou servisní firmu, která revize provádí. Rádi vám pomůžeme s kontakty na ověřené poskytovatele této služby, pokud budete potřebovat.
Děkujeme za pochopení a přejeme vám krásný den. -
Nedoporučuje obchod
Po 10 dnech zboží zatím nedorazilo, přitom dodání bylo do 3 dnů.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že naše informace na e-shopu mohly způsobit nedorozumění. Na e-shopu bylo uvedeno, že poslední expedice před Vánoci proběhne 18. 12. 2024 a že objednávkám přijatým po tomto datu se budeme věnovat od 2. ledna 2025. Vaše objednávka byla odeslána 6. ledna.
Omlouváme se, pokud tato situace nesplnila vaše očekávání, a budeme rádi za další zpětnou vazbu, která nám pomůže naše služby zlepšit.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
ač byla objednávka zaplacena v den objednání, po včerejší urgenci jsem dostala odpověď, že se objednávka jeví jako neuhrazená a i když jsem doklad poslala, žádná další reakce ani odeslání zboží. Telefonicky se mi nepodařilo navázat spojení. Mohu chápat, že toho mají před Vánoci hodně, ale...Já osobně bych zde více nenakupovala
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za vzniklé komplikace. Bohužel někdy chvíli trvá, než se platba propíše do našeho systému, což mohlo způsobit nedorozumění. Velice nás mrzí, že se Vám nepodařilo telefonicky spojit – před Vánoci je opravdu náročné zvládnout veškerou komunikaci včas, ale to nás samozřejmě nijak neomlouvá. Rádi bychom Vás ujistili, že Vaši objednávku dnes expedujeme. Děkujeme za Vaši trpělivost a doufáme, že s doručeným zbožím budete spokojená.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nakonec došlo, ale pozdě a vyzvednutí o víkendu
- Nekomunikace
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaši objednávku jste vytvořil 13. 11. 2024 a následně nás téhož dne kontaktoval s požadavkem na její zrušení. Po dalším e-mailovém upřesnění jste si přál objednávku přece jen odeslat, což jsme vyřešili a expedovali ji 15. 11. 2024. Během komunikace však nebylo zmíněno, že na zboží spěcháte, což by nám pomohlo lépe situaci řešit.
Chápeme, že zdržení mezi objednáním a odesláním mohlo být nepříjemné, avšak vzhledem k výše uvedeným okolnostem jsme postupovali standardně. Mrzí nás případné komplikace a děkujeme za pochopení. Pokud máte další podněty, rádi Vám vyjdeme vstříc.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
Nakupovala jsem poprvé, ale zboží mi nepřišlo
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Vaši objednávku jsme přijali 7. 11. 2024 a odeslali ji následující den, tedy 8. 11. 2024. Pokud k Vám zásilka zatím nedorazila, prosím, kontaktujte nás co nejdříve. Rádi situaci prověříme a vyřešíme tak, aby vše proběhlo k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
- vyhozené peníze
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, i když nás mrzí, že máte pocit, že šlo o "vyhozené peníze". Moc by nám pomohlo, kdybyste nám blíže specifikoval/a, co přesně nesplnilo Vaše očekávání, abychom mohli situaci napravit nebo se zlepšit do budoucna. Neváhejte nás kontaktovat přímo – Vaše spokojenost je pro nás prioritou.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
- S potvrzením objednávky mi do emailu přišla v samostatném mailu reklama, cookies apod. jsem nepovoloval, jen nezbytně nutné.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za nepříjemnost spojenou s doručením reklamy do vaší e-mailové schránky. V naší společnosti se snažíme respektovat soukromí našich zákazníků a odesíláme pouze nezbytné e-maily související s objednávkami. Váš komentář pečlivě zkontrolujeme, abychom zajistili, že vše probíhá v souladu s nastavením souhlasu, který jste poskytli. Pokud si nepřejete dostávat další marketingové e-maily, můžete se z odběru jednoduše odhlásit pomocí odkazu na konci e-mailu.
Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na další spolupráci.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
- Doručili jste jiný druh zboží, i když jsem s paní osobně objednávku konzultoval. Nedodrželi jste barvu písma i jiný druh potisku, než byl objednán a dohodnut. Navíc jste se dotazovali jestli má být napsán text svisle nebo vodorovně. I to jste udělali obráceně. Prostě všechno špatně. Ceduli jsme v polovině uřezali, abychom ji mohli alspoň nějak použít. Velmi špatně odvedená práce na základě špatné komunikace uvnitř vaší společnosti.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Vážený zákazníku,
velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nevyrobili podle dohodnutých specifikací, a upřímně se omlouváme za pozdní reakci z naší strany. Jsme rádi, že se nám nakonec podařilo najít řešení k Vaší spokojenosti, a doufáme, že nám dáte příležitost znovu prokázat naši profesionalitu.
Vážíme si Vaší důvěry a věříme, že se nám ji podaří upevnit při dalších spolupracích.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
Po 6 dnech od objednávky a platbě je ticho.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Na našem e-shopu uvádíme, že produkt vyrobíme a doručíme do 7 pracovních dní. Vaši zásilku jsme včera odeslali, takže by měla dorazit nejpozději do jednoho dne po slíbeném termínu.
Děkujeme za vaše pochopení a trpělivost. Pokud byste měla jakékoliv další dotazy nebo potřebovala další informace, neváhejte nás kontaktovat.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
- Velké zklamání. Dorazilo něco jiného než jsem objednala
Po napsání e- mailu, že nejsem se zásilkou spokojená jsem měla z obchodu telefonát, že vše napraví a ozvou se mi. Za 14 dní se nikdo neozval a nic neřešili.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den ,
vzniklá situace nás velmi mrzí.
Kolegyně ze zakázkové výroby kontrolovala detail Vaší objednávky na e-shopu a k pochybení z naší strany nedošlo jak Vám již sdělila telefonicky.
Můžete si rovněž zkontrolovat v potvrzení objednávky, které Vám dorazilo i do Vašeho emailu.
V případě, že shledáte jakékoli jiné nedostatky, budeme rádi, když nám dáte vědět.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
Neco nafocemo ...jine doruceno ...jiz nic tam nekoupim
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste se zbožím spokojeni. Pokud máte zájem, zašlete nám prosím fotografie s vyjádřením na e-mail [email protected]. Na základě zaslaných fotografií produkt zkontrolujeme a pokusíme se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem 100ks sáčků se silicagelem, předpokládál jsem vakuové balení, aby se cestou neznehodnotily, jaké bylo překvapení když dorazily v otevřeném sáčku, některé ještě poházené v přepravní krabici. Obchodu jsem zpětnou vazbu dával, nikdo se neobtěžoval ani ozvat, tady bych nechtěl řešit případnou reklamaci. Jednou jsem zde nakoupil a stačilo.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Vážený zákazníku,
velmi nás mrzí, že jste měl tuto zkušenost s našimi sáčky se silicagelem. Situace byla řešena s naší kolegyní z oddělení reklamací a jsme rádi, že jsme spolu našli uspokojivé řešení.
Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
- zboží bylo podle prodejce skladem, ale k doručení nedošlo, protože ho neměly...
Reakce obchodu TRAIVA shop
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Velmi nás mrzí, že zboží, které bylo uvedeno jako skladem, nebylo nakonec doručeno.
Bohužel někdy dochází k zpoždění aktualizace informací v našem systému, což může vést k nesrovnalostem v dostupnosti zboží. Pracujeme na zlepšení tohoto procesu, abychom podobným situacím v budoucnu předešli.
Prosíme Vás o trpělivost a pochopení.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za Vaše pochopení.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
- Když se napíše problém, je pracovníky řešen.
- Obchod vůbec nenabízí platbu bankovním převodem, nabízí pouze platbu přes bankovní kartu s internetovým připojením. A když si vyberete platbu hotově, tak jsou nabízena i místa (boxy), kde není žádná obsluha, který od vás platbu převezme. Seznam míst a jejich dostupnost není aktualizován a kontrolován.
Je nutné se více věnovat správě a administrativě celého procesu, uvědomit si, že ne všichni disponují poslední telekomunikační technikou. Doporučuji si vybírat ty dodavatele zásilky, které disponují jak osobním předáním, tak i umístěním do zásilkovny, která s nimi spolupracuje.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Rádi bychom Vás informovali, že platby bankovním převodem umožňujeme pro objednávky od 1000 Kč, což je uvedeno na našem e-shopu. Omlouváme se za případné nepříjemnosti, které Vám tato situace mohla způsobit.
Děkujeme Vám za Vaše připomínky, které nám pomáhají zlepšovat naše služby.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Výrobek na pohlcování vlhkosti FoggyStop, který jsem zde zakoupil nefunguje. V reklamě na youtube se pišní jak pohlcuje vlhkost, ale ve skutečnosti se vlhkost dále na okně tvoří jak v autě tak doma. V papírech píší, že se má auto i místnost vyvětrat, což děláme každý den. Ale vlhkost se stejně vysráží, to by člověk nesměl v místnosti být a nebo mít zabudovanou ventilaci na spínání, čekal jsem, že výrobek bude vlhkost pohlcovat, ale jestli něci pohlcuje tak je to uplně nepatrné množství. Takže reklama na to, že plochou absorbuje jako fotbalové hříště je lživá.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně výrobku FoggyStop. Velmi nás mrzí, že produkt nesplnil Vaše očekávání. Vaše zkušenosti jsou pro nás důležité a bereme je vážně.
FoggyStop je navržen tak, aby účinně pohlcoval vlhkost, ale jeho účinnost může být ovlivněna intenzitou vlhkosti a specifickými podmínkami prostředí. V některých případech může být nutné kombinovat používání FoggyStopu s dalšími opatřeními, jako je časté větrání nebo použití ventilace, aby se dosáhlo optimálních výsledků.
Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu, abychom Vám pomohli.
Děkujeme za pochopení.
Krásný den -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Kryty na sprejech byly poškozeny, tím celé opatlané, lepkavé.
Reakce obchodu TRAIVA shop
Dobrý den ,
vzniklá situace nás velmi mrzí.
Předáme tuto informaci na reklamační oddělení , aby mohla být sjednána náprava.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Krásný den