Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Obálky nalepovací vůbec nelepili, obálka velmi slabá..
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Je nám líto Vaší zkušenosti.
Budeme rádi, když nám pošlete reklamaci na obálky na email [email protected] nebo když vyplníte reklamační formulář https://www.top-obaly.cz/reklamace a s kolegyní se domluvíte na způsobu vyřešení, které Vám bude vyhovovat.
Obálky na skladě prověříme, abychom zjistili, zda se jednalo jen o jedno balení nebo je to u více kusů.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé odeslání
Odesílají přepravcem dle vlastního uvážení. V případě PPL/DPD by nebyl problém, ale klidně Vám to pošlou přes ČP...takže výsledek nedoručeno. Řidič se ani nesnažil dovolat a hodil objednávku na poštu, kde mají otevřeno tak často, jako má běžný člověk přestávku na oběd...
Nelíbí se mi nemožnost poslat přes lepšího dopravce, největší problém mám s ČP...Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí, že jste ještě nedostal svoji objednávku.
Ve Vaší objednávce vidím vybranou dopravu "Nejvýhodnější doprava až k vám". Systém sám určí dopravu Českou poštu nebo DPD podle složení Vaší objednávky. Pokud si vyloženě přejete přímo DPD nebo PPL, rozkliknutím "další způsoby dopravy" se Vám ukáže nabídka další dopravců.
Doručení jsem zaurogovala u České pošty a mám informaci, že dnes řidič poveze zásilku k Vám v odpoledních hodinách.
Jako omluvu Vám pošlu na email slevový kód na příští nákup.
Moc nás celá situace mrzí a věříme, že nám dáte ještě šanci a příští objednávka bude doručená včas.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
- Mám zaplaceno a nikdo se nestará o to aby mi zboží došlo.
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí, že jste ještě nedostal svoji objednávku.
Balíky jsem zaurgovala u přepravce a během dnešního dne nebo zítřejšího dne budou doručené.
Jako omluvu Vám pošlu na email slevový kód na příští nákup.
Moc nás celá situace mrzí a věříme, že nám dáte ještě šanci a příští objednávka bude doručená včas.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
- Přišlo úplně jiná velikost
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Moc nás mrzí, že ve Vaší objednávce byla záměna zboží. Požadavek předám kolegyni z reklamačního oddělení, která se Vám ozve na email a společně se domluvíte na způsobu vyřešení, které Vám bude vyhovovat.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
Zboží ( zaplacené) nedorazilo CELÉ a na místo okamžitého zjednání nápravy jsem byl odkázán na prověření u dopravce.
Nyní čekám po urgencích kdy společnost rozhodne poslat chybějící část zpět.
MKReakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi a je nám líto Vaší zkušenosti.
V emailové komunikaci vidím, že nedodanou část zásilky řešíte s kolegyní přes reklamace, která čeká na Vaši odpoveď, aby mohla balíky prověřit u dopravce. Poprosím Vás o napsání kolegyni na email, aby reklamace mohla být co nejdříve dořešená.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
Pokud nezmění doručování přes Českou poštu, tak nedoporučuji. Bohužel není to chyba Top obalu, ale aby šel balík 4 dny to se mi zdá dost.
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi a je nám líto Vaší zkušenosti.
Nyní jednáme s novými přepravcemi a děláme vše pro to, aby balíky byli doručené včas.
U další objednávky si můžete po rozkliknutí "Další způsoby dopravy" vybrat přímo konkrétního dopravce.
Jako omluvu Vám do emailu pošlu kupón na dopravu zdarma.
Věřím, že šlo pouze o výjmečnou situaci a s další objednávkou budete jistě u nás spokojen.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
Nic jsem si neobjednal a nechápu co to je...
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Mrzí mě, že jste dostal zboží, které nepatří Vám. Bude Vás kontaktovat kolegyně z reklamačního oddělení, která s Vámi danou situaci vyřeší.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
strašně podražili
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Hezký den, chápu vás a mrzí nás to.
Ceny jsme zvednout – bohužel – museli, v průběhu covid pandemie nám prudce vzrostly vstupní ceny zboží. A nárůst cen nákupu byl takový, že jsme už nemohli dlouhodobě držet původní před-covidové ceny, i když jsme se o to zprvu snažili.
Finální ceny jsme ale vždy zvedali jen o tolik, o kolik se nám zdražil nákup produktů. Nic víc nic méně.
Dobrou zprávou ale je, že od začátku roku nám nákupní ceny klesly, a proto jsme dlouhodobě snížili ceny krabic KK3, KK5, některých lepicích pásek a stretch fólií. Od 1. 3. 2023 jsou o 5 % levnější.
Pokud nám budou vstupní ceny zboží nadále klesat, budeme naše koncové ceny dále snižovat. Našim cílem totiž není zisk za každou cenu, ale udržitelný růst výhodný pro všechny. :)
Věřím, že to jistě pochopíte.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
- lepící pásky nelze fixovat v pásovači- nepasují
- lepící pásky nelze fixovat v pásovači- nepasují
lepící pásky nelze fixovat v pásovači- nepasují. Totální šmejd !!
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den Tomáši,
děkujeme za Vaší recenzi. Je nám líto Vaší zkušenosti.
Budeme rádi, když nám pošlete reklamaci na lepicí pásku na email [email protected] nebo vyplnit reklamační formulář https://www.top-obaly.cz/reklamace a s kolegyní se domluvíte na způsobu vyřešení, které Vám bude vyhovovat.
Zároveň bychom rádi bychom zjistili, v čem může být problém, např. jaký typ páskovače se používá.
Za tým Top-obaly.cz
Ladislav -
Nedoporučuje obchod
bylo zasláno, že zboží je připravené k vyzvednuti
po příjezdu na pobočku bylo zjištěno, že zboží nebylo kompletníReakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Chybou systému jsme Vám opravdu poslali potvrzení o vyzvednutí zboží, které nebylo všechno skladem. Po domluvě jsme Vám zboží po naskladnění ihned zdarma doposlali.
Moc nás celá situace s nedorozuměním mrzí a věříme, že příště bude objednávka v pořádku.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
- vysoce nekvalitní zboží
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Je nám líto Vaší zkušenosti.
Pokud nejste spokojen s kvalitou našeho zboží, můžete napsat reklamaci na email [email protected] nebo vyplnit reklamační formulář https://www.top-obaly.cz/reklamace a s kolegyní se domluvíte na způsobu vyřešení, které Vám bude vyhovovat.
Věřím, že šlo pouze o výjmečnou situaci a s další objednávkou budete jistě u nás spokojen.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Klamáni zakazniku/-bublinkova folie
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
moc nás celá situace mrzí. Reklamaci s Vámi řešíme přes email. Bohužel zatím jsme od Vás nedostali doplňující informaci, abychom mohli celou situaci dořešit. -
Nedoporučuje obchod
Obálky přišli zmuchlané, do krabice jako by to naházelo čuně jak mu to zrovna padlo pod ruku bez přemýšlení, že težké lepenky zmuchají to co je pod tím....
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Moc nás celá situace mrzí.
Reklamaci můžete podat ve formě vyplněním reklamačního formuláře https://www.top-obaly.cz/reklamace nebo napsáním na náš email [email protected]. Kolegyně přes reklamace situaci prověří na skladě a navrhne Vám řešení.
Věřím, že příště již bude všechno v pořádku.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
- píše se ,že zboží je skladem a o týden později stale čekáte , protože slíbené zboží skladem nebylo
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkuji Vám za Vaší recenzi.
Moc nás celá situace mrzí. Chybějící zboží bylo od dodavatele, které naskladňujeme každý všední den. Bohužel měl dodavatel výpadek a chybou systému jsme Vás už nekontaktovali.
Moc nás celá situace s nedorozuměním mrzí a věříme, že příště bude již vše v pořádku. -
Nedoporučuje obchod
prodávají zboží které nemají na skladě. Slibuji dodání v termínu který nejsou schopni dodržet a odsunou vám dodávku o týden bez mrknutí oka
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaší recenzi.
Informaci o položce, která nebyla skladem jste dostal již při vytvoření objednávky. Zboží, které bylo skladem jsme Vám expedovali a chybějící položku ihned po jejím naskladnění, které bylo skutečně o týden později. Moc nás celá situace s nedorozuměním mrzí a věříme, že příště bude již vše v pořádku. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- První objednávka byla v pořádku při druhé mi zaslali jiné zboží než jsem si objednal
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Moc nás celá situace mrzí. Poprosím Vás napsat na email [email protected] nebo o vyplnění reklamačního formuláře https://www.top-obaly.cz/reklamace a kolegyně přes reklamace Vám zboží ihned vymění.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
Material jinák. moc spadní.....
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Moc nás celá situace mrzí. Situaci již řešíme s výrobcem obálek. Na email Vás budeme kontaktovat ihned jak dostaneme bližší informaci.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
Totálně poškozené zboží vinou dodavatele.
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Moc nás celá situace mrzí. Reklamaci s Vámi řešíme přes email. Bohužel zatím jsme od Vás nedostali informaci jaké řešení pro Vás bude nejlepší.
Za tým Top-obaly.cz
Soňa -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost, dobrý výběr, jednoduchý a přehledný eshop
- Komunikace
- Změna volby dopravce bez jakéhokoliv upozornění jak v košíku, tak následně... Prostě to pošlou a zařiďte si to jak chcete... :/
- Balení některých krabic je na hraně dodání v pořádku...
Objednával jsem již po několikáté a vždy celkem v pohodě. Ale nyní mě tedy hodně vytočili... Záměrně objednávám Balík na poštu, bo nemám čas čekat na DPD a v sobotu si to na poště v klidu vyzvednu. Nicméně balík byl rozdělen na několik krabic a poslán DPD kurýrem, pro mě naprosto nevyhovující. Kdyby to měli někde napsané, že nad nějaký objem to už na poštu nejde, nemám problém. Ale nikde nic! Prostě mi přišel mail a SMS od DPD, tak jsem hned na TopObaly volal a po "vyřešení" jsem byl naštvaný ještě víc, protože mi paní, zaučující slečnu na infolince podala vše tak, že tedy "my to nějak zařídíme, ale je to vaše chyba, příště už to neuděláme"... Jak si VŮBEC MŮŽE TOHLE ESHOP DOVOLIT KE SVÝM ZÁKAZNÍKŮM, to absolutně nechápu. Mě, jako majitele eshopu by nikdy nenapadlo poslal bez jakéhokoliv upozornění balík jinou službou a už vůbec ne se k zákazníkovi chovat jako že mu dělám milosrdnou službu... Namísto toho bych čekal omluvu :/ Zde už rozhodně objednávat nebudu, takový to přístup se mi nelíbí... Nejsem náročný zákazník, ale chci to, co jsem si objednal...
Reakce obchodu Top-obaly.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Je nám líto Vaší zkušenosti.
Máte pravdu, neinformovali jsme Vás o změně dopravce protože u nás vznikla komunikační chyba. Nicméně po Vašem telefonátu jsme objednávku poslali na dvakrát na poštu. Pokud kolegyně zněla tak že je to Vaše chyba, mrzí mě to a určitě to takto u nás nechodí.
Pokud Vám krabice došli jakkoliv poškozené, prosím napište nám to na email [email protected] a my se s Vámi domluvíme buď na zaslání nových nebo jiné kompenzaci.
Jako omluvu Vám na email také posílám kupón pro Vaší příští objednávku. Doufáme že nám dáte ještě šanci vše zlepšit.
Za tým Top-obaly
Monika -
Nedoporučuje obchod
Dear sirs,
We are waiting our goods according tracking No 13855068980422. Our address is Bavorská 856/14 15500 Praha 13 (Areal Mototechna) 0 floor. Contact person Tymofij Kutlov Mob +420720201516 (he speaks English, Ukrainian an Russian). Working time 08:30 - 17:00 MO - Fri.
Could you please deliver this parcel this week?
Best regards,
Michael Strelchenko
[email protected]