Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží v originálním obalu bylo rozbalene a bohužel zlomené, takže zaslané zrejme nějaké vrácené poničené zboží!!!!!
    • Zaslané rozbité zboží!!!!

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velmi mrzí a moc se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Je však možné, že k rozbalení zboží došlo během přepravy, jelikož před odesláním je každá objednávka pečlivě kontrolována. Obraťte se prosím na naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se kolegové pokusí vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti. Doufáme, že Vaše příští zkušenost s námi bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • V tomto případě žádné výhody a ani plus není. Jen samé negativa.
    • Prodali mi autobaterii EXIDE AGM, baterie přišla bez záručního litu. Ve faktuře vyplněná jen cena a název baterie včetně kapacity. Nic chyba se může stát. Tak jsem volal pani co to má na starosti. Pani Staňková!!! Ta abi s tím neměla práci tak mě přepojila na reklamační od. zde mi logický pani sdělila, že to není reklamace výrobku, ale nekompletnost dodávky - zodpovědnost pani Staňkové. Nafotil jsem výrobní a sériové číslo s požadavkem o vystavení záručního listu včetně návodu k použití který je součástí. Pani Staňková se rozčilovala že proč to nevyřídili na reklamacích. Začala tvrdit, že k případné reklamaci stačí jen faktura. Na faktuře je jen obchodní označení autobaterie, žádné sériové číslo výrobku. Vůbec nebyla schopna pojmout informace, že bez seriového čísla baterie je faktura k ničemu. Perla byla po dlouhém vysvětlení zaslání pani Staňkou e-mailem v příloze záruční list od E battery expert záruční list. Pozor! Bianco nevyplněný - čistý, prázdný . Pani Staňková má zřejmě velmi vyvinutý smysl pro humor . Ráda si dělá srandu ze zákazníků. Následoval email na reklamační oddělení, odepsal mi pan Lupa, pokud budu reklamovat autobaterii stačí se prokázat fakturou pokud obsahuje všechny podstatné informace. Jenže faktura neobsahuje výrobní číslo. Na to jsem v reklamačním emailu upozorňoval. Znovu jsem upozornil pana Lupu, že faktura nemá všechny náležitosti!! Dnes, druhý den mi odpověděla pani, že pan Lupa má dovolenou. Zřejmě nevydržel to třídění pracovní tempo. Uvidíme po víkendu jestli obdržím ten záruční list, či nikoliv. Pak se musím obrátit na Č.O.I. Baterie EXIDE mají svůj záruční list včetně návodu k obsluze. Pokud je to oficiální zdroj. Pokud je to nějaký šméčko jsou problémy. Tak pozor na TIPA - Opava

    Pozor na TYPA - Opava! Nechápu pokud udělal někdo chybu při vyskladnění a nedodal potvrzený záruční list. Proč nejde dodatečně vypsat a dodat. Snad jen v tom případě že nakoupili kopie autobaterii, nebo neoficiální dodávky na náš trh.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    jak Vám již bylo sděleno, autobaterie nakupujeme z oficiální české distribuce a ta ji dodává standardně bez záručního listu. U případné reklamace tento list tudíž nevyžaduje a není k jejímu uplatnění potřeba. Jako záruční list po dobu záruky baterie slouží pouze nákupní doklad. Další posouzení oprávnění reklamovat posuzuje dodavatel na základě svých interních informací daného výrobku. Dále bychom Vás poprosili, abyste se vyhnul nemístným narážkám na naše zaměstnance reklamačního a zákaznického oddělení, kteří dělají maximum pro to, aby byl každý náš zákazník spokojený, dostatečně informovaný a vše bylo vyřízeno k jeho maximální spokojenosti. Veškeré potřebné informace týkající se této situace Vám byly sděleny již minulý týden, a z tohoto důvodu nepovažujeme Vaše hodnocení za objektivní a věcné. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    vzhledem k tomu, že jsem u vás koupil celou sadu solárního ohřevu vody, a jen díky tomu, že nebyli doručeny správné komponenty (koncový držák sol. panelů) jsem celou montáž musel provádět na dvakrát, což vzhledem k počtu osob potřebných pro montáž ( cca 5) bylo velmi nepříjemné. Jurík

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, avšak velice nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost a omlouváme se Vám za vzniklé potíže. Spokojenost všech našich zákazníků je pro nás hlavní prioritou a chceme Vás ujistit, že neustále pracujeme na optimalizaci procesů. Ještě jednou se Vám omlouváme za nepříjemnosti, které nedodání správných komponentů způsobilo, a doufáme, že Vaše příští zkušenost s námi bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek nefunguje jak je deklarováno. Uvítal bych reakci. Díky.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se kolegové pokusí vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží skladem nemám do týdne stále k dispozici přestože jsem předem zaplatil

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení, avšak mrzí nás, že nejste spokojen s vyřízením objednávky. Platba byla bohužel uhrazena až 28. 3. 2024, a z tohoto důvodu byl celkový proces objednávky opožděn. Vaše objednávka je od 30. 3. 2024 připravena k vyzvednutí na Vámi vybraném výdejním místě. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bohužel už druhá zkušenost nekompletnosti objednávky.
    Všechno na dva pokusy.
    Samozřejmě chyba na odesilateli.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za pochybení, Vaše zkušenost nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Doufáme, že Vaše příští zkušenost s námi bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Není popis v českém jazyce!

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za nedodání českého návodu. Kolegové ze zákaznického oddělení Vás budou kontaktovat.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vracená zboží,vada

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Zpětná vazba je pro nás velice cenná a neustále nám pomáhá zkvalitňovat poskytované služby. Ještě jednou se Vám omlouváme a doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena, rychlost
    • Nepřesné informace

    Meteostanice je nabízena jako bezdrátová, což není pravda. Je to podstatný nedostatek, vylučující původně zamýšlené použití.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi, avšak mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojen a omlouváme se za mylně uvedené informace. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se kolegové pokusí vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaná autobaterie ve středu večer, s tím že je skladem a v pátek jí budu mít u sebe. Zadal jsem dopravce DPD. Bez jakéhokoliv upozornění obchod změnil dopravce na FOFR. Je středa v 15 hodin a stále ji nemám. E-Shop který se chlubí logem SHOPROKU 2022 by si měl ohlídat s kým spolupracuje na dodání zboží zákazníkovi.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste měl negativní zkušenost s našimi službami a velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste v souvislosti s objednávkou zažil.

    Bohužel v tomto konkrétním případě došlo k nedorozumění ohledně dopravy. Zboží, které jste objednal, je označeno jako nadrozměrné, a proto jsme v souladu s informacemi uvedenými v popisu produktu museli změnit přepravce.

    Vaše zpětná vazba je pro nás velice cenná, a chceme Vás ujistit, že se stále snažíme zlepšovat a optimalizovat naše procesy tak, aby poskytované služby byly co nejlepší. Vaše objednávka by Vám během dnešního dne měla dorazit. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace, a doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Špatná komunikace ze strany obchodu, i přes telefonáty denně, abych dostal zboží včas, jak bylo uvedeno při objednávce, tak se nic nestalo a zboží mi došlo až 4. den po objednání (30 km), i když při objednávce byla informace jiná.
    • Při telefonátu mi paní řekla, že jsem se dovolal na recepci a ona nemůže vědět, co s mým zbožím je. Problém je, že toto je oficiální kontaktní číslo i v objednávkovém e-mailu. A na nikoho jiného kontakt není, takže vlastně k ničemu.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení i cennou zpětnou vazbu, avšak litujeme, že došlo ke zklamání, z důvodu zpožděného odeslání. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a rádi bychom Vás ujistili, že neustále pracujeme na optimalizaci procesů tak, aby vyřízení a následné odeslání objednávky bylo co nejkratší. Omlouváme se Vám za jakékoliv nepříjemnosti, které zpoždění způsobilo a doufáme, že Vaše příští zkušenost s námi bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, objednal jsem, přišlo potvrzení objednávky, ale zboží během v pracovním týdnu neodeslali. Psal jsem jim 2 dotazy, nikdo neodpověděl během 3 dnů. 4. den zboží odeslali.
    • Vybral jsem dopravu DPD na výdejní místo Alzaboxu, oni vybrali místo toho dopravu FOFR a na adresu, kde je Alzabox. FOFR napsal, že mě na místě nezastihl!

    Jejich služby hodnotím jako neprofesionální, baterii jsem potřeboval, nechali mě na holičkách.

    Příště si dám větší pozor, kde objednám. Je vidět v posledních recenzích prodejce, že má více negativních zkušeností se způsobem doručení a komunikace.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste měl negativní zkušenost s našimi službami a velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste v souvislosti s objednávkou zažil.

    Bohužel v tomto konkrétním případě došlo k nedorozumění ohledně dopravy. Zboží, které jste objednal, je označeno jako nadrozměrné, a proto jsme v souladu s informacemi uvedenými v popisu produktu museli manuálně zasáhnout do Vaší objednávky a změnit přepravce.

    Vaše zpětná vazba je pro nás velice cenná, a chceme Vás ujistit, že se stále snažíme zlepšovat a optimalizovat naše procesy tak, aby poskytované služby byly co nejlepší. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace, a doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo koupeno za dobrou cenu
    • objednávka byla včas připravena k vyzvednutí na pobočce TIPA
    • zboží bylo nevhodně zabalené a po vybalení bylo zjištěno že je značně poškozeno
    • obtížně realizovatelné podmínky při reklamaci zboží od reklamačního oddělení TIPA

    Po dopravě zboží domů jsem po rozbalení balíku zjistil, že jedno minipařeniště je rozlámané. Obal se stával z mnoha vrstev tenkého igelitu a nálepek "Křehké" a "Nestohovat". Obal bylo možné sejmout jen obtížně a za pomoci nože.
    Proto se mi požadavek vedoucího reklamace TIPA, na rozbalení a kontrolu zboží při převzetí na prodejně TIPA, jeví jako těžko proveditelný. Dále vedoucí reklamace TIPA požadoval fotografii obalu zboží. Tento obal byl ale zničen při rozbalování zboží. A pokud bych zboží rozbaloval v prodejně TIPA, tak bych si musel donést vlastní přepravní obal a navíc preventivně balík před rozbalením vyfotit.
    Také jsem se dotazoval, před započetím reklamace, co je třeba ke zdárnému završení tohoto úkonu.
    Včera mi došly vrácené peníze za rozbité minipařeniště, protože TIPA "vyjímečně" uznala reklamaci bez fotek obalu.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste měl negativní zkušenost s našimi službami a omlouváme se Vám za vzniklé komplikace, které jste musel řešit v souvislosti s objednaným zbožím.

    Chceme však upřesnit, že jste měl při osobním odběru možnost zboží zkontrolovat a případné nedostatky ihned ohlásit prodavači. Po opuštění prodejny se předpokládá, že bylo zboží převzato v pořádku, a od tohoto momentu tedy není zřejmé, jak bylo s balíkem a jeho obsahem zacházeno. Proto prodávající nemůže nést za následné zacházení odpovědnost.

    Při reklamaci je standardem, že požadujeme fotografie poškozeného zboží a obalu, což nám pomáhá lépe porozumět povaze problému a usnadňuje celý proces. I přes nedodání potřebných podkladů k zahájení reklamace jsme Vám v rámci dobrých obchodních vztahů vrátili peníze za poškozený výrobek. Proto Vaše hodnocení nepovažujeme za objektivní a přiměřené.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Deklarovaný termín doručení nedodržený.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste měla negativní zkušenost s našimi službami a omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

    Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a rádi bychom Vás ujistili, že neustále pracujeme na optimalizaci procesů tak, aby vyřízení a následné odeslání objednávky bylo co nejkratší.

    Omlouváme se Vám za jakékoliv nepříjemnosti, které zpoždění způsobilo, a doufáme, že Vaše příští zkušenost s námi bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nechápu proč mají poplatek za vyzvednutí na prodejně

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení i cennou zpětnou vazbu. Co se týče poplatku za osobní odběr, ten nám pomáhá kompenzovat náklady, které jsou s vyzvedáváním na našich prodejnách a výdejních místech spojeny. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednavka nebyla vubec expedovana dokud jsem se sam nepripomnel.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste s nákupem spokojen a omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Zpoždění bylo bohužel způsobeno inventurou našich skladových zásob. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Katastrofa spatne jednani .Zboži dvakrat konrolovane a stejne prislo zbozi neouzitelne

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se kolegové pokusí vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Slibují krátké termíny, ale nejsou schopni je dodržet. V objednávce jsem napsal termín, do kdy potřebuji zboží vyzvednout, obchod nereagoval. A teď mi chodí zprávy, že si můžu pro zboží přijít.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za způsobené komplikace.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při nákupu zboží bylo na stránkách eshopu psáno, že je zboźí skladem. Po nákupu mi již několik dní chodějí emaily, že zboží se zdrželo u externího dodavatele... To vědět, tak koupím jinde .
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží nedorazilo

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    vždy se snažíme o co možná nejrychlejší vyexpedování každé objednávky. V tomto případě dopravce převzal Vaši objednávku do přepravy až 4. 12. 2023 a následně ji 7. 12. 2023 doručil na požadovanou adresu.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU