Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pět dní na dodání zboží, které bylo skladem, na prodejnu, je v dnešní době, kdy jiné eshopy doručují do druhého dne poněkud tristní.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za případné komplikace. Vaši objednávku jsme měli připravenou k odeslání hned následující den po jejím přijetí, tak jako uvádíme na našich stránkách. Objednávka byla ale bohužel přijata do přepravy až den poté a nadcházející víkend prodloužil celkovou dobu doručení. Pokud máte jakékoliv další připomínky nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Bohužel se v nabídce prodává zboží, ke kterému již nelze nikde dokoupit sekundární část, tj. dálkové ovládání. Nekompletní výrobek tak postrádá smysl. Očekával bych, že tato informace bude zákazníkům zobrazena.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, avšak Vaše situace nás velice mrzí. Obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese [email protected], kde Vám rádi poradíme s možným řešením či alternativou.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klientský přístup při vyřizování reklamací jak z 90 let...
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • špatná komunikace, tel. nikdo nezvedá na emaily neodpovídá

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za komplikace. V posledních dnech jsme měli zvýšený počet dotazů a hovorů, což bohužel vedlo ke zhoršení dostupnosti. Pokud máte stále nevyřešené dotazy nebo požadavky, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese [email protected]. Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti, které jste v souvislosti s objednávkou zažil a doufáme, že Vaše příští zkušenost bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunkace s dopravcem a s obchodem
    • Na webu slibují dodání do dvou dnů, nakonec po celém týdnu a urgování dorazilo.

    Z tohoto obchodu nedoporučuji dopravu DPD. Pokud možno zvlote jinou dopravu.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení i cennou zpětnou vazbu, avšak litujeme, že došlo ke zklamání. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a rádi bychom Vás ujistili, že neustále pracujeme na optimalizaci procesů tak, aby vyřízení a následné odeslání objednávky bylo co nejkratší. Omlouváme se Vám za jakékoliv nepříjemnosti, které zpoždění způsobilo a doufáme, že Vaše příští zkušenost s námi bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poplatek při osobním odběru ‍♂️

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení. Poplatek za osobní odběr nám pomáhá kompenzovat náklady, které jsou s vyzvedáváním na našich prodejnách a výdejních místech spojeny. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nedodržen termín dodání.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Pouze objednávky uskutečněné do 11:00 expedujeme do druhého dne. K delšímu termínu dodání také přispěla víkendová prodleva, jelikož balík přepravce převzal v pátek 2. 8. ve večerních hodinách. Za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme a doufáme, že Vaše příští zkušenost bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nikdo svama nekomunikuje I kdyz jim napíšete

    Už nikdy více

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za případné komplikace. Naše zákaznická podpora bývá často dost vytížená, a tak bohužel není v našich silách reagovat na veškeré dotazy ihned po jejich doručení. V případě potřeby se na nás můžete obrátit s dotazem i telefonicky. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pozdní expedice

    Slibují, že zboží odešlou druhý den, počítáte s tím, ale pošlou vám to pozdě. Když jim napíšete a upozorníte je, ani neodpoví.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení. Začátkem minulého týdne nás bohužel postihl rozsáhlý výpadek elektrické energie, a tak se zpracování objednávek opozdilo. Za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme a děkujeme Vám za trpělivost.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží do dneška nedorazilo žádná reakce obchodu

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Naše fakturační oddělení Vás již kontaktovalo, ale prozatím od Vás nemáme žádnou odpověď.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zavádějící informace o výrobku

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste se zakoupeným výrobkem spokojen. V případě potřeby kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se pokusíme vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    + Rychlost,dobrá cena.

    - Výrobek je uplně na nic,vůbec nereaguje.
    Dle návodu nelze ani jeden z bodů spárovat s televizí!!!

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    mockrát Vám děkujeme za hodnocení, avšak Vaše negativní zkušenost s produktem nás velice mrzí. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se pokusíme vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    • Ze tří zakoupených rozboček u dvou přestal fungovat vypínač

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se pokusíme vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dosud mi nebyla opravena faktura .

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti. Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku, kde se pokusíme vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nebyl dodržen termín expedice.
    Výrobek - plašič holubů - je naprosto k ničemu. Holubi si z něj nic nedělají, sedí klidně vedle něj.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a rádi bychom Vás ujistili, že neustále pracujeme na optimalizaci procesů tak, aby vyřízení a následné odeslání objednávky bylo co nejkratší. Co se týče Vámi zakoupeného zboží, je nám líto, že výrobek nesplnil Vaše očekávání. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení, kde se pokusíme vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nulová komunikace, zboží nebylo odesláno v den co slibovali, telefon nikdo nezvedá, na mail nikdo nereaguje

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení, avšak Vaše nespokojenost nás velice mrzí a omlouváme se Vám za případné komplikace. Rádi bychom Vás ujistili, že Vaše objednávka byla předána přepravci hned jak to bylo možné. Přepravce Vám pak objednávku úspěšně po dvou dnech doručil. Co se týče komunikace, tak veškeré důležité informace týkající se objednávky, včetně jejího stavu, můžete sledovat v zákaznickém účtu. Dále jsou tyto informace zasílány také na uvedenou e-mailovou adresu. Přepravce po převzetí zásilky rovněž poskytuje odkaz ke sledování stavu doručení, tudíž informovanost by měla být dostačující.

    S pozdravem,
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží v originálním obalu bylo rozbalene a bohužel zlomené, takže zaslané zrejme nějaké vrácené poničené zboží!!!!!
    • Zaslané rozbité zboží!!!!

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velmi mrzí a moc se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Je však možné, že k rozbalení zboží došlo během přepravy, jelikož před odesláním je každá objednávka pečlivě kontrolována. Obraťte se prosím na naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se kolegové pokusí vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti. Doufáme, že Vaše příští zkušenost s námi bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • V tomto případě žádné výhody a ani plus není. Jen samé negativa.
    • Prodali mi autobaterii EXIDE AGM, baterie přišla bez záručního litu. Ve faktuře vyplněná jen cena a název baterie včetně kapacity. Nic chyba se může stát. Tak jsem volal pani co to má na starosti. Pani Staňková!!! Ta abi s tím neměla práci tak mě přepojila na reklamační od. zde mi logický pani sdělila, že to není reklamace výrobku, ale nekompletnost dodávky - zodpovědnost pani Staňkové. Nafotil jsem výrobní a sériové číslo s požadavkem o vystavení záručního listu včetně návodu k použití který je součástí. Pani Staňková se rozčilovala že proč to nevyřídili na reklamacích. Začala tvrdit, že k případné reklamaci stačí jen faktura. Na faktuře je jen obchodní označení autobaterie, žádné sériové číslo výrobku. Vůbec nebyla schopna pojmout informace, že bez seriového čísla baterie je faktura k ničemu. Perla byla po dlouhém vysvětlení zaslání pani Staňkou e-mailem v příloze záruční list od E battery expert záruční list. Pozor! Bianco nevyplněný - čistý, prázdný . Pani Staňková má zřejmě velmi vyvinutý smysl pro humor . Ráda si dělá srandu ze zákazníků. Následoval email na reklamační oddělení, odepsal mi pan Lupa, pokud budu reklamovat autobaterii stačí se prokázat fakturou pokud obsahuje všechny podstatné informace. Jenže faktura neobsahuje výrobní číslo. Na to jsem v reklamačním emailu upozorňoval. Znovu jsem upozornil pana Lupu, že faktura nemá všechny náležitosti!! Dnes, druhý den mi odpověděla pani, že pan Lupa má dovolenou. Zřejmě nevydržel to třídění pracovní tempo. Uvidíme po víkendu jestli obdržím ten záruční list, či nikoliv. Pak se musím obrátit na Č.O.I. Baterie EXIDE mají svůj záruční list včetně návodu k obsluze. Pokud je to oficiální zdroj. Pokud je to nějaký šméčko jsou problémy. Tak pozor na TIPA - Opava

    Pozor na TYPA - Opava! Nechápu pokud udělal někdo chybu při vyskladnění a nedodal potvrzený záruční list. Proč nejde dodatečně vypsat a dodat. Snad jen v tom případě že nakoupili kopie autobaterii, nebo neoficiální dodávky na náš trh.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    jak Vám již bylo sděleno, autobaterie nakupujeme z oficiální české distribuce a ta ji dodává standardně bez záručního listu. U případné reklamace tento list tudíž nevyžaduje a není k jejímu uplatnění potřeba. Jako záruční list po dobu záruky baterie slouží pouze nákupní doklad. Další posouzení oprávnění reklamovat posuzuje dodavatel na základě svých interních informací daného výrobku. Dále bychom Vás poprosili, abyste se vyhnul nemístným narážkám na naše zaměstnance reklamačního a zákaznického oddělení, kteří dělají maximum pro to, aby byl každý náš zákazník spokojený, dostatečně informovaný a vše bylo vyřízeno k jeho maximální spokojenosti. Veškeré potřebné informace týkající se této situace Vám byly sděleny již minulý týden, a z tohoto důvodu nepovažujeme Vaše hodnocení za objektivní a věcné. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    vzhledem k tomu, že jsem u vás koupil celou sadu solárního ohřevu vody, a jen díky tomu, že nebyli doručeny správné komponenty (koncový držák sol. panelů) jsem celou montáž musel provádět na dvakrát, což vzhledem k počtu osob potřebných pro montáž ( cca 5) bylo velmi nepříjemné. Jurík

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, avšak velice nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost a omlouváme se Vám za vzniklé potíže. Spokojenost všech našich zákazníků je pro nás hlavní prioritou a chceme Vás ujistit, že neustále pracujeme na optimalizaci procesů. Ještě jednou se Vám omlouváme za nepříjemnosti, které nedodání správných komponentů způsobilo, a doufáme, že Vaše příští zkušenost s námi bude co možná nejlepší.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek nefunguje jak je deklarováno. Uvítal bych reakci. Díky.

    Reakce obchodu tipa.eu

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí a moc se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected], kde se kolegové pokusí vyřešit vše k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem
    tým TIPA.EU