Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tipa.eu E SHOP NEDOPORUČUJI POSLALI JEN ČÁST NEKOMPLETNÍ ZBOŽÍ KTETE SE NEDA POUŽÍVAT JEDNALO SE O SOLÁRNÍ SESTAVU ZA NĚKOLIK TISÍC NEDOPORUČUJI

  • Obchod NEDOPORUČUJI poslali jen část objednávky a věc byla nekompletní tak se nadala používat,telefony bere recepční která ničemu nerozumí a dovolat.se technikovi nemožné údajně zbytek objednávky dopošlou asi za týden NEDOPORUČUJI

  • Bohužel musím upozornit na tuto společnost. Na e-mail nereagují, telefony nezvedají. Objednala jsem si u nich zboží v hodnotě skoro 400 Kč. Společnost jen napsala, že zboží předala Zásilkovně, a víc už se mnou nekomunikuje. Žádné zboží Zásilkovna od obchodu neobdržela a já už na zboží čekám 10 dnů a vypadá to, že se zboží ani nedočkám. Nechápu jak zde může mít tak pozitivní hodnocení. Už si od této společnosti nikdy nic neobjednám.

  • Standartní postup nákupu byl, že jsem kouknul na eshop, opsal si produktová čísla a zašel na prodejnu v Opavě, kde jen čísla nadiktoval, zaplatil.
    Teď nemám sebemenší šanci zjistit, jestli nejedu do té prodejny úplně zbytečně, protože skladem znamená skladem v e-shop skladě. A jak zjistím, jestli to je na skladě v Opavě? Jiné e-shopy, pokud mají více skladů mají u produktu rozepsáno, na kterém skladě produkt je. Pan prodavač mi ale sdělil, že takto to Tipa právě mít nechce. Tim pádem je pro mě Tipa nepoužitelná, objednat si to s čekáním na dodání můžu i v jiných e-shopech a za někdy o hodně lepší cenu. Naštvali jste mě, protože musim teď hledat jiné elektro, které funguje tak, jako Tipa ještě nedávno.

    • Dobrý den,
      omlouváme se za způsobené komplikace.
      Před nedávnem došlo k přesunu skladu do Ostravy, kde zároveň budeme v blízké době otevírat výdejní místo. Zboží si budete moct vyzvednout tam, ale zároveň stále na prodejně v Opavě - stačí když na e-shopu v košíku zaškrtnete možnost ,,osobní odběr Opava-Sadová". Jakmile zboží dorazí do prodejny v Opavě, přijde Vám sms, že si zboží můžete vyzvednout.
      V současné době pracujeme na přidání funkce, kde zákazník uvidí, zda se zboží na vybrané prodejně nachází nebo ne.

      S pozdravem
      tým TIPA.EU

  • Koupil jsem u TIPA ultrazvukovou čističku. Ta mi po několika použitích přestala fungovat. Reklamace proběhla tak, že mě jednodušše odpálkovali s tím, že jsem nedodržel stanovenou hladinu vody v nádržce čističky. Ta zatekla a způsobila zkrat. Naprostý, ale naprostý nesmysl, ale nejkratší způsob vyřízení reklamace u TIPA.
    Zřejmě vada výrobku ale nechtěli mít práci navíc. Jako u těhlech už ani šroubek

  • O solidnosti firmy mám vážné pochybnosti. Na svém eshopu nabízejí zboží, které se dá sehnat rovnou v Číně za pár dolarů, zde nehorázně předražené. Ale to je každého věc, kam a za jakých podmínek půjde nakupovat. Tipa.eu sice dovoluje na svých stránkách psát hodnocení, ale uveřejňuje pouze kladné recenze. Nedovíte se tak, že kupujete předraženou hračku místo očekávaného měřícího přístroje

  • Dne 29.1.2020 jsem zakoupil přes e-shop zboží a zaplatil v hotovosti na výdejním místě v Praze Modřanech. Dne 3.2. jsem zboží vrátil v zákonné 14 ti denní lhůtě. Prodavač se mnou sepsal protokol o vrácení a stavu vráceného zboží, s tím, že jsem jej "vlastně" kupoval přes e-shop v Opavě a oni jsou jen výdejní místo a že peníze od něj nedostanu, ale spojí se mnou do 14 dnů technik a dohodne jak vrátit peníze. 14 ti denní lhůta pro vrácení peněz už uplynula, technik se neozval, na emaily nereagují.
    Pokud víte na 100%, že zboží nebudete vracet, pak je to O.K.. Ale jakmile vrátíte zakoupené zboží na e-shopu, tak nebudete mít nic - ani zboží, ani peníze zpět.
    Mrtvej brouk je proti nim docela živý zvířátko. Tento obchod nedoporučuji!

    Drahomír

    • Dobrý den,
      zboží se posílá na reklamaci k dodavateli, kde technik zboží prověří a vystaví reklamační protokol. Na základě tohoto protokolu se pak dále postupuje.
      S pozdravem TIPA.eu

  • Objednané zboží bylo sice doručeno, ale upozorňuji na výdejní místo prodejna ATOS v Ostravě.
    Zaplatil jsem totiž zboží online kartou. Když jsem přišel do obchodu zboží vyzvednout, ženská po mně chtěla peníze, ačkoliv bylo na dokladu uvedeno, že je zboží zaplaceno.
    Vzhledem k tomu, že to byla menší částka, zaplatil jsem.
    Když jsem se pak po opuštění obchodu podíval na doklad, zjistil jsem, že jsem vlastně zaplatil podruhé.
    Vrátil jsem se do obchodu a chtěl peníze zpět, ale ženská tvrdila, že si sice pamatuje, že jsem tam byl, ale nepamatuje si, zda jsem platil hotově nebo ne.
    Takže - moje chyba, že jsem si to nezkontroloval, ale bacha. Nedivil bych se, kdyby to zkoušela na víc lidí.
    Ty peníze tam musela mít navíc. Když jsem se obrátil na obchodníka Tipa, řekli, že o tom vědí, ale i po uzávěrce jim výdejní místo tvrdí, že peníze navíc nemají.
    Nedoporučuji tedy ani obchodníka Tipa, neboť mají pochybné odběrné místo a velmi varuji před prodejnou ATOS. Jsou to zloději.

  • Tady už nikdy, 15.12 jsem objednala kameru na vánoce manžělovi, 20.12 jsem ji posílal zpět ve 14ti denní lhůtě, přišlo mi že je zažloutlá a smrdí od oleje :D, prý ma na to aji svědka. Takže už asi byla použitá, ale ne ode mě. V dnešní době si každý může udělat int.obchod když se s každým takhle vydrbe, kamera neměla ani ochranou folii na skle. Paní Nela Kohutová jen přes e-maily hrozné chování. NEDOPORUČUJI V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ, navíc jsou výrobky z číny takže asi tak. Jak píše nějaký pán kupujte jinde reklamace doopravdy katastrofa!!!!

    • přesně

  • I v tomto obchodě vás může obtěžovat tato osoba, dávejte si pozor. Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu Věru Nusmuller z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), se silikony, které jí lezou na mozek, proto neustále obtěžuje, a neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Na policii křivě vypovídala, což je také trestný čin, a vše popřela oproti dodaným důkazům.
    Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
    Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
    psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi.

  • Objednal jsem si včera kolem 9 hodiny večer reproduktor extrem 402 a píšou že mi má prijit za dva dny v pondělí je to pravda když jsem to bjednal 22.8 2019 prijde mi to 26.8 2019???

  • Obejdnal.som si radio makita zaplatil som kurirovi a po rozbeny krabice som zisti ze je radio sice krasne ale nefunkne. Nechapu preco ti hlupaci takto klamu. Mna to stalo 2500kc ale verim tomu ze som maletel len ja. Prosim obchod tipa.eu nedoporucujem su to.podvodnici. Reklamaciu riesim ale neviem ako to.dopadne.

  • Už nikdy v životě. Co to je? Jak může dneska takto fungovat firma? Takoví podvodníci z 90 let. Prodávají jen šmejdy a když to člověk přijde reklamovat, reklamace se táhne 90 dní a nakonec si něco vymyslí a nic neuznají. Nejsem člověk, který by si stěžoval, ale toto je opravdu na udání na ČOI.

  • Kdo může kupujte jinde , reklamace u tohoto obchodu jsou katastrofa. Snad nejhorší skušenost od 90let!!

  • Vřele nedoporučuji tento obchod, velké zklamání. Při reklamaci lžou mlžeji a chovají se jak šmejdi na konci 90let!!
    Prostě něco příšerného!!

  • S TIPOU jsem velmi spokojený také proto, že vrácení zboží nebo výměna je i pro firmy bezproblémová ne jako u EXASOFTU. Tam jsem nyní zrušil účet a už nikdy nebudu i nich nakupovat na firmu a dokonce i soukromě . Přesto, že zboží jsem vracel do 14 dnů, bylo v neporušeném balení a nepoužité, tak přesto mi chtěli naúčtovat sankci !!! -30% !!! z ceny zboží a nejen to !!! + další náklady s tím spojené, to znamená dopravu , kterou mi poskytli zdarma a to i přes to že jsem já na své náklady zboží přivezl do přímo prodejny, tak také další náklady na manipulaci a testování technikem zda je opravdu zboží vráceno v pořádku. Možná by si byli schopni naúčtovat ještě administrativu a režije. Takže zboží jsem si raději nechal a už s nimi nechci mít nikdy nic společného. Toto se mi tedy ještě nikdy nestalo, vždy byla možná domluva a to hned a na místě. U Exasoftu budete nuceni čekat dokud se vám milostivě někdo neozve.

  • Tento obchod NEDOPORUCUJI!! !pisou ze pri objednani do 11h druhy den doruci-zatim co po trech dnech teprve zabalili a dalsi den predali dopravci. Poslali jen cast zbozi z toho 1 poskozeny. Zbytek se neobtezuji odeslat. Na emaily absolutne nereaguji. Uz bych u nich nekoupil ani nafukovaci balonek....

  • v Opavě prodávají vadné zboží a peníze nebo výměnu zbozi .. nereagují .. Zadržují moje zboží které mělo být ihned vyměněno , neoprávněně sním manipulují ..a kdoví co si vymyslí bohužel narazili na právníky v mojí rodině kteří si na ně už brousí zuby! a Ceskou Obchodní inspekci !

  • Nevím jak upravit recenzi obchodu : Petr nakoupil v obchodě tipa.eu před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    10 %
    8.5.2018 objednáno. K 23.5.2018 nedorazilo.

    S obchodu údajně prišla 14.5.2018 sms o vyzvednutí. Je to možné. Můj chytrý tel. je tak chytrý až je blbý.
    Dávám 100% ní doporučení a omlouvám se za špatné hodnocení.

  • řešení reklamace = peklo :( po třech stejných závadách a žádosti o vrácení peněz se cukají, místo peněz poslali zpět nefunkční výrobek, rozhodně nedoporučuji. Holt kvalitu eshopu člověk otestuje až při řešení reklamace