Přihlásit se a přidat příspěvek
  • řešení reklamace = peklo :( po třech stejných závadách a žádosti o vrácení peněz se cukají, místo peněz poslali zpět nefunkční výrobek, rozhodně nedoporučuji. Holt kvalitu eshopu člověk otestuje až při řešení reklamace

  • Na stížnost emailem nereagují a na kritické recenzi se brání lží.

    Baťa by je hnal.

  • Nemožnost zaplatit kartou na prodejně i když mají funkční terminál při ruce. Arogantní chování personálu prodejny - vše Ostrava. Nemožnost vrácení vadného výrobku ve lhůtě 14. dnů pokud nakupujete na "IČO". Arogantní přístup při uplatnění reklamace. Pokud chcete nakoupit na "na Firmu" (IČO) tak se této "organizaci " obloukem vyhněte!!
    Byl to můj první a zároveň poslední nákup u této "firmy"!

  • Abych nemohl zaplatit objednávku kartou na prodejně, kde mají k dispozici platební terminál, tak to jsem snad nikdy nezažil. S tímto přístupem k zákazníkům to byl můj první a určitě poslední nákup. A nebyl jsem jediný, kdo byl tímto na místě překvapen ...

  • Jednoduše = objednal jsem si zboží = nedodali mi NIC a ani nedali vědět. Zajímavý přístup obchodui se kterým jsem se ještě nesetkal.....OSTUDA

  • Do dneška jsem byl z obchodem spokojený, po reklamaci ultrazvukové čističky mi bylo sděleno,že jsem nedodržoval hladinu kapaliny a kapalina zatekla dovnitř. Jsem si naprosto jistý že jsem kapalinu nikdy nepřelil a vyléval jí bokem jak je to v návodu.Obchod rozhodně nedoporučuji

  • Aha, takže pokud od nich dostanu vadný výrobek nedostanu ani upozornění na e-mail o možnosti napsat recenzi. No má to Heuréka pěkně vymyšlené a to jsem neměl v úmyslu hanit tento obchod poněvadž komunikace probíhá zatím v pořádku a vypadá to že reklamace proběhne také v pohodě.

  • Proč nemohu napsat recenzi k tomuto obchodu?!

  • Dnes mě dorazil druhý balíčk . Vše v pořádku,naprostá spokojenost s firmou Tipa.eu
    Ochota poslat zboží na dvakrát a bez poštovného,já doporučuji.

  • Nespokojena. Balik s garanci do Vanoc nedorazil. Taktez neni pravda, ze expeduji tentyz den, pokud je zbozi skladem a vy ho mate mit den nasledujici. Komunikace mizerna. Za me NEDOPORUCUJI.

  • Velice přísná cenzura v recenzích. Buď chválíte, nebo se recenze maže. Svinstvo. Máte tam rovnou napsat: jen chvalte. Jinak celkem běžný krám s běžnými cenami.

  • Stanča Scania Karbulová: Jsem na tom úplně stejně, zboží jsem objednávala 13.12. 2016 přišel mail s ,,fakturou,, a do dnes jinak nic, psala jsem 2x na mail a jednou volala a marně. Žádná odezva a reakce :-( takže se zbožím ani už nepočítám.

  • Dobry den,
    Dne 11.12.2016 jsem u vas objednala zbozi. Od te doby prisel jen mail s fakturou. Doprava byla zvolena formou balikem na postu. Jiz 2x jsem vas zadala o dalsi info vcetne sledovaciho cisla zasilky, ktere jsem doposud neobdrzela. Co se tedy deje? Mam objednat jinde?

  • 7.12. jsem objednala zbozi a krome mailove informace o cisle objednavky jsem nedostala dalsi info. po prihlaseni jsem na strankach Tipy nenasla ani objednavku ve stavu nevyrizenem a ani ve vyrizenych.co se s ni stalo?stihnete dodat do Vanoc?

  • Terezie Drahotská:
    Dobrý den,
    objednaný telefon nebyl skladem, naskladnil se až v pátek odpoledne po 15hod, dnes už je objednávka vychystána. Dekujeme za pochopeni Slany Pavel

  • Dobrý den.
    Chtěla bych se zeptat?
    V pondělí 28.9. jsem si objednala telefon ten den mi přišel email že děkují za objednávku ale od té doby se nic neděje.. Píšou tam že doba expedice je 48 Hodin.. Psala jsem jim email ale neodepsali

  • dobry den ja jsem si po druhe objednal neco a to byla maceta s pouzdrem 50cm ale prisla bez pouzdra

  • Dobrý den pane Slaný,
    reaguji na Váš komentář k mému komentáři, jak jsem psal, že zboží přišlo neodborně zabalené a poškozené. Zboží jsem přebíral na brněnské pobočce, vzal jsem krabici, zaplatil, a doma rozdělal. V krabici byl lapač hozený se šňůrou bokem, kde koncovka promáčkla mřížku. Byly odlepeny chránící igelity na lesklých plochách (pozůstatky tam zůstaly), pokapán přívodní kabel od cínu. Rozhodně to nebylo tedy nepoužité zařízení, a nikdo mě ani neupozornil, že není nové. Na brněnskou pobočku jste zboží přeposlali za 30 Kč, tedy ne zdarma jak chybně uvádíte u komentáře. Váš zisk mě upřímně nezajímá, pokud Vám zboží za 490 Kč při přeposlání na pobočku nedává zisk, můžete zboží nebo dopravu zdražit.

    Pecuch

  • Nakupujeme pravidelně na pobočce v Praze. Této pobočce patří velká chvála. Většinou komunikace probíhá po telefonu, kde nám obsluha velmi vstřícně a ochotně poradí a vybere požadovaný artikl. Dodané zboží většinou mají druhý den skladem a kvalitou i cenově přijatelné. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených zákazníků:-)

  • V obchodě nakupuji poměrně často k plné spokojenosti. Tolerujeme-li, že se jedná o běžné čínské zboží ovšem za příznivější ceny. A samozřejmě i výskytem vad. Drobný kutil se je už napraví. Bohužel když věc nefungovala vůbec, už to nebylo tak jednoduché.
    1.Čtvrtek:Telefonický dotaz na reklamace co s tím. Odpověď: Zašlete zpět, obratem posíláme nové.
    2. Pátek: Odeslán balíček za 59.-Kč
    3. Pondělí - pátek: žádná reakce.
    4. Pátek: Dotaz na Tipu. Odpověď: Dnes odesíláme.
    5. Sobota - středa Vánoční svátky...!

    (snad je to výjimka)