Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    První nákup zde. Zboží objednáno, zaplaceno, vyzvednuto, rozbaleno a došlo úplně něco jiného. Vrácení pouze přes ČP a na vlastní náklady = maximální voser. Dobrá cena není vše!

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu. Je nám veľmi ľúto, že ste mali negatívny zážitok s naším obchodom.

    Situáciu už s Vami aktívne riešime a čakáme na doručenie balička od Vás.
    Momentálne mame nastavené vrátenie a zasielanie balíkov k nám cez firemný P.O Box, čo je služba poskytovaná Českou poštou.
    Akonáhle prijmeme zásielku od Vás u nás na sídle zašleme Vám správny model.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.


    S pozdravom
    Timestore

    • Ponuka krasne hodinky,ktore som dlho hladal a dlho na ne cakal
    • Ked viem,ze sa predavali o dost lacnejsie,nejde mi ich kupit za take peniaze
    • Vobec mi nedali moznost tovar vyzdvihnut v CZ a hned objednavku stornovali,nez som sa dostal k opätovnej objednavke,uz neboli skladom.

    V CZ eshope stali hodinky okolo 6100,- CZK,v SK eshope drahsie o viac ako 120,-€,obchod bez akejkolvek komunikacie a sance tovar prebrat aj v CZ objednavku koncom januara 2024 zrusil, podakoval mi za upozornenie a ze si mam objednat tovar na SK.
    Teraz hodinky na CZ eshope za 9.500,-CZK a na SK eshope za 370,-€.
    Dakujem za skusenost,a to som uz viacero hodiniek od nich kupoval a miesto benefitu zanechali skor odkaz “kupujte drahsie”.
    Vela spokojnych zakaznikov prajem.

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu. Je nám veľmi ľúto, že ste mali negatívny zážitok s naším obchodom.

    Žiaľ, tovar zasielame len v rámci krajiny objednania a s tým súvisí aj doručovanie zásielok. Pri storne danej objednávky ste zvolili českú stránku na doručenie na Slovensko. Pri storne objednávky ste však nežiadali o zmenu adresy na Českú republiku, preto sme s objednávkou ďalej nepracovali.

    Cenotvorba závisí od viacerých faktorov a mrzí nás, že ste nás nekontaktovali priamo koncom januára, aby sme našli spoločné riešenie.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupené hodinky byli používány od Vánoc, 2x se stalo, ze čas i datum šli rychleji, tedy hodinky byli napřed. Při reklamaci nám bylo sděleno, ze reklamaci odborně posoudili a reklamace není uznána, při vracení zboží nám byli hodiny vráceny neopraveny a ještě k tomu nám přišli zpět rozbité, kolečko na ovládání casu bylo vylomene a nejde nasadit zpět. Opět jsem kontaktovala obchod a bylo mi sděleno, ze s hodinkami nikdo nemanipuloval, ze byli jen odborně sledovány. Nevím co je tohle tedy za reklamaci, když se na hodinky někdo jen dívá a ještě k tomu při vracení jsou rozbité. Teď jsou hodiny nepoužitelné úplně.

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor na náš e-shop. Mrzí nás, že nie ste s priebehom reklamácie spokojná.

    Závada, ktorú ste pri reklamácii popísali – predbiehanie času a dátumu – sa neprejavila. Preto boli hodinky bez zásahu u hodinára, ktorý ich mal na servise, posielané naspäť k Vám. Od nás odchádzali bez popisovaného poškodenia – teda bez vytrhnutej či poškodenej korunky.

    Po komunikácii s Vami ohľadom korunky bolo dohodnuté, že hodinky pošlete opäť na odborné posúdenie, preto čakáme na ich zaslanie.

    Proces reklamácie nie je pre žiadneho zákazníka lákavý a uisťujeme Vás, že všetky prípady riešime zodpovedne a v spolupráci so špecializovanými hodinármi. Ďakujeme za pochopenie.

    S pozravom,
    Timestore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod poslal nefunkční hodinky že baterku si mám zajít vyměnit k hodináři.

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.

    Ako sme Vás informovali aj e-mailom, záruka na batériu je 6 mesiacov.

    Výmena batérie do 6 mesiacov od zakúpenia je bezplatná záručná oprava. Hodinky môžete zaslať poštou (doporučene) alebo kuriérom na výmenu batérie ku nám, pričom Vás prosíme o zaslanie tovaru, kópie faktúry ako dokladu o kúpe a vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý spoločne s adresou nájdete na našej stránke: https://www.timestore.cz/Stranky/REKLAMACE / - poštovné náklady Vám budú v takomto prípade do výšky 125 Kč preplatené.

    Môžete si však nechať vymeniť batériu aj u renomovaného hodinára vo Vašom okolí (nepadá tým záruka na hodinky). V tomto prípade nám zašlite kópiu dokladu (scan, fotografiu) a náklady za túto výmenu batérie Vám budú preplatené na zadané číslo účtu. Po zaslaní kópie dokladu odoslania tovaru, Vám budú tieto náklady do výšky 250 Kč nahradené.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme a pevne veríme, že po obdržaní Vašej zásielky v sídle firmy (tak, ako ste nás informovali) doriešime túto situáciu k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Poskozene zbozi

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie nákupu. Za vzniknutú situáciu sa úprimne ospravedlňujeme.

    Prosíme, zašlite nám poškodený produkt ako odstúpenie od kúpnej zmluvy: https://www.timestore.cz/Stranky/VRACENI-ZBOZI, kedy Vám budú z našej strany, samozrejme, preplatené poštové náklady do výšky 125,- Kč.
    O spracovaní Vašej žiadosti Vás budeme prostredníctvom e-mailu informovať a za vzniknuté komplikácie s nákupom sa opakovane ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Timestore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena
    • Kvalita hodinek

    Jako vždy, hodinky bez fólie, prach pod sklíčkem a nesedící indexy. Ale cena je super

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    veľmi pekne ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, ak Vaša objednávka nenaplnila Vaše očakávania, avšak ak bolo s Vašou objednávkou niečo v neporiadku, prosíme Vás aby ste nás kontaktovali na e-mail [email protected], kde Vám náš zákaznícky servis obratom pomôže vzniknutú situáciu vyriešiť.

    Ďakujeme a za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají zboží jako nové, ale nové není

    Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Dvakrát jsme zde objednali a vždy se vyskytl problém. První hodinky od značky Tommy Hilfiger nebyly nové. Chyběla záslepka na korunce a nebyly opatřeny žádnými ochrannými fóliemi, jak je obvyklé u nových hodinek této značky. Po několika měsících korunka sama od sebe vypadla. Reklamace nebyla uznána. Jsem přesvědčen, že s ohledem na mé pečlivé zacházení s hodinkami byly zřejmě poškozeny již předtím. Dal jsem e-shopu TIMESTORE.CZ druhou šanci a opět jsem si zakoupil nové hodinky od značky Tommy Hilfiger. Opět dorazily bez záslepky na korunce a bez jakýchkoliv ochranných fólií. Okamžitě jsem hodinky vrátil a požadoval i vrácení částky za poštovné. Peníze mi byly vráceny pouze ve výši ceny hodinek. Je to neuvěřitelný přístup, který navíc poškozuje dobrou pověst značky Tommy Hilfiger tím, že prodává zboží jako nové, i když bylo vráceno od předchozího zákazníka, který je již používal. Tuto stížnost hodlám podat i u EU distributora značky Tommy Hilfiger.

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že došlo ku komplikáciám pri Vašej objednávke.
    Na Vaše meno evidujeme iba jednu objednávku, a to na spomínané hodinky Tommy Hilfiger.
    Pri vrátení hodiniek Vám bolo spracované odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru), pri predmetných hodinkách nebola riešená reklamácia.
    Poštovné náklady Vám preplácame na základe zaslania kópie podacieho lístka (ten ste nám však dodali až dnes 22.1.2024).

    S pozdravom,
    Timestore

  • Made in China

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    sme veľmi radi, že ste boli s priebehom Vašej objednávky na Timestore.cz spokojná a že ste sa rozhodli práve pre náš e-shop.


    S pozdravom
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, dodací lhůta je tragédie, objednáno 8.12 a dnes je 19.12 stále nic. V tomto obchodě už nikdy nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a za vzniknutú situáciu sa veľmi ospravedlňujeme, avšak 14.12. sme Vás mailom kontaktovali ohľadom chýbajúceho tovaru a rovnako sme sa s Vami pokúšali spojiť aj telefonicky pre doriešenie vzniknutej situácie. Bohužiaľ, boli sme neúspešní a z toho dôvodu bol Váš nákup stornovaný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodinky, přesto, že s prestiznim oznacenim znacky Hugo Boss se samovolně v různých hodinových intervalech zastavují, přičemž baterie je ok. V provozu cca 14 dnů. Budu reklamovat.

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia a ospravedlňujeme sa za ňu. Prosíme, tovar nám pošlite na reklamáciu výhradne Českou poštou (nie osobne ani kuriérom) na adresu uvedenú nižšie.

    Nezabudnite priložiť potrebné dokumenty a to:
    •    kópiu faktúry ako doklad o kúpe
    •    vyplnený reklamačný protokol s podrobným popisom závady

    Podrobnejší popis postupu reklamácie a samotný reklamačný protokol nájdete na našej stránke „Jak reklamovat“ - https://www.timestore.cz/Stranky/REKLAMACE

    Adresa pre odoslanie reklamácie:
    CANADA 2015 s. r. o
    P.O.Box 32
    Břetislavova 1945/1
    690 02 Břeclav

    Vaša reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote do 30 dní od doručenia na našu adresu. O priebehu reklamácie Vás budeme prostredníctvom e-mailu priebežne informovať.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom a prianím príjemného dňa,
    Timestore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    objednávka, platba, dodání i přepravní společnost vše v pořádku, ale když Vám přijde e-mail, že nemáte zaplaceno, platba není vidět u TimeStore, je zákazník velmi zaskočen.
    vše jsem si musela vyřídit sama, scen o platbě, volání do společnosti Heureka, aby platbu vyřešili, toto není dobré jednání společnosti TimeStore. Nebudu se rozepisovat, jak fungují platby v účetnictví, asi máte špatnou účetní, která neumí spárovat VS.
    Vše jsem měla v pořádku, strávený čas mi nikdo nezaplatí a ty nervy, kde budu hledat platbu...

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše vyjadrenie názoru ohľadom nákupu a radi by sme doplnili naše vyjadrenie k Vami popisovanej situácii.
    Cez Heuréku ste si vytvorili 2 objednávky: 12833094 a 12833095. Nákup, ohľadom ktorého sme Vás kontaktovali, bol 12833094 a ten skutočne nebol korektne uhradený platobnou kartou. Úhrada sa podarila až na druhý pokus a to v nákupe číslo 12833095.

    Za spôsobené nedorozumenie sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo bez problémů

    Zboží dorazilo nefunkční

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    veľmi pekne ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, ak Vaša objednávka nenaplnila Vaše očakávania, avšak ak bolo s Vašou objednávkou niečo v neporiadku, prosíme Vás aby ste nás kontaktovali na e-mail [email protected], kde Vám náš zákaznícky servis obratom pomôže vzniknutú situáciu vyriešiť.

    Ďakujeme a za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neoriginální zboží, vracíte na vlastní náklady pouze přes Českou poštu, vyřízení vratky trvá dlouho...výsledek ? jsem mínus dvě stě korun za dopravu..TimeStore.cz už NIKDY!!!

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    Mrzí nás, že ste s priebehom objednávky neboli spokojná.

    Všetky produkty, ktoré predávame na našich stránkach, sú originály od európskych dodávateľov. Originalitu si viete overiť v autorizovanom obchode danej značky, prípadne v autorizovanom servise.

    Zásielka, ktorú nám pošlete späť, je doručená do P.O.BOX-u a preto je potrebné posielať tovar Českou poštou.

    Tovar si vyzdvihneme, doručíme ho do sídla firmy a následne spracovávame požiadavky postupne. Na spracovanie požiadavky od doručenia do P.O.BOX-u máme 14 dní. Hneď ako požiadavku spracujeme, či už vrátenie tovaru, alebo výmenu, posielame zákazníkovi informačný email. Finančné prostriedky za vrátený tovar poukazujeme do 14 dní od spracovania požiadavky. Proces reklamácie je rovnaký. Na jej vybavenie máme zo zákona 30 dní.

    Ďakujeme za pochopenie,
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vše dorazilo tak jak mělo
    • Po navrácení zboží mi odmítali vrátit náklady na dopravu (zákonná povinnost) a vrátili je až po opakovaných urgencích.

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie a vyjadrenie názoru.
    V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zo strany zákazníka (nie je dodaný napr. poškodený tovar a pod), je predávajúci povinný vrátiť hodnotu najnižšieho možného poštovného (nie manipulačný poplatok za platbu kartou - čo je taktiež služba, ktorá nespadá pod vrátenie fin. prostriedkov, nakoľko bola táto služba naplnená), ktoré má v ponuke, čo je v našom prípade 0 Kč. Nakoľko Vám nebol doručený poškodený tovar, bola Vám vrátená správne - suma za cenu tovaru.
    Na základe Vašej diskusie so zákazníckym servisom sme situáciu nadštandardne vyriešili k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží kazové poškozené. Před zasláním neskontrolováno a asi ůmyslně zaslán špatný kus ze Slovenska z nějakého skladu. Kabelku jsem našel jen zde a na obchodech odkazujících na Timestore. Pak v Polsku. Kabelka na značku Guess je špatné kvality.

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie ohľadom nevyhovujúceho tovaru, ktorý nespĺňa Vaše požiadavky. Za vzniknutú situáciu sa úprimne ospravedlňujeme, nakoľko v našom eshope predávame tovar výhradne od overených európskych dodávateľov.
    Kontaktovali ste nás ohľadom situácie telefonicky a za poškodený produkt, ktorý Vám bol dodaný, sme sa ospravedlnili a rovnako Vám ponúkli aj riešenie situácie (bolo Vám zaslané z našej strany aj formou emailu).

    Prosím, zašlite nám poškodený produkt ako odstúpenie od kúpnej zmluvy: https://www.timestore.cz/Stranky/VRACENI-ZBOZI, kedy Vám budú z našej strany, samozrejme, preplatené poštové náklady do výšky 125,- Kč.
    O spracovaní Vašej žiadosti Vás budeme prostredníctvom e-mailu informovať a za vzniknuté komplikácie s nákupom sa opakovane ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunkční hodinky

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia, žiaľ nedostali sme od Vás informáciu o tom, že tovar nie je funkčný.
    Pre doriešenie tejto situácie Vás bude kontaktovať naše zákaznícke centrum.

    S pozdravom
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo jiné nezabalene !!!????Snad i použité!!!!!No hrůza z tohoto obchodu už nikdy nic!!!!!!!!!!!!

    Zboží přišlo jiné nezabalene !!!????Snad i použité!!!!!

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s vybavením Vašej objednávkou u nás spokojný.

    Ak je zákazníkovi doručený iný model, je potrebné nám to nahlásiť do 24 hodín od prebratia zásielky tak, ako uvádzame aj na našich stránkach: https://www.timestore.cz/Stranky/ZAMENA-ZBOZI

    Všetky produkty, ktoré predávame na našej internetovej stránke timestore.cz sú nové, nenosené, nepoškodené - netýka sa to však sekcie Second Hand.

    Tovar Vám bol doručený 27.7.2023, avšak do dnešného dňa ste nás nekontaktovali ohľadom dodaného tovaru. Nakoľko ste nás doposiaľ nekontaktovali e-mailom, ani telefonicky, učiní tak naše zákaznícke oddelenie.

    Pevne veríme, že situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi drahé značkové hodinky mi přišly,ale musela jsem k hodináři,který mi oznámil,že v hodinkách je vyteklá baterka.Obchod je ze zákona povinný poslat zboží zkontrolované zda je ve funkčním stavu!Tady už nakupovat nebudu!Tady jim nejde okvalitu,ale hlavně prodat!!

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s vybavením Vašej objednávky u nás spokojná.

    Tovar sme pred vyexpedovaním od nás skontrolovali, avšak nedostatok s vybitou batériou sme si nevšimli. Za tento nedostatol sa Vám ospravedlňujeme. Životnosť batérie plynie od výroby. Dátum výroby hodiniek nevieme určiť, samotný výrobca tento údaj pri tovare neuvádza.

    Vzhľadom na túto skutočnosť zákazníkom ponúkame 6 mesačnú záruku na batériu nad rámec zákona. O samotnej záruke na batériu sme Vás informovali prostredníctvom tel. komunikácie dňa 20.7.2023, kedy nám bolo z Vašej strany oznámené, že hodinky Vám boli dodané s nefunkčnou batériou. Na základe dodaného pokladičného dokladu o výmene batérie Vám tento poplatok bude v plnej výške 200 Kč preplatený.

    Ohľadom tejto situácie Vás bude opätovne kontaktovať náš zákaznícky servis. Pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojná.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo jiné zboží,než které jsem si objednal

    Reakce obchodu TimeStore.cz

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Ak je zákazníkovi doručený iný model, je potrebné nám to nahlásiť do 24 hodín od prebratia zásielky tak, ako uvádzame aj na našich stránkach: https://www.timestore.cz/Stranky/ZAMENA-ZBOZI

    Nakoľko ste nás doposiaľ nekontaktovali e-mailom, ani telefonicky, učiní tak naše zákaznícke oddelenie.

    Radi by sme upozornili, že koncovka kódu pri Vami vybranej značke Casio môže byť upravená samotným predajcom. Situáciu samozrejme preveríme a pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.