Přihlásit se a přidat příspěvek
  • „S obchodem Timestore jsem měl/a velice negativní zkušenost a rozhodně ho nemohu doporučit. Především bych rád/a upozornil/a, že obchod je zahraniční (ze Slovenska), což může značně zkomplikovat reklamace a vrácení zboží. Reklamační proces je zdlouhavý a obchodník uvádí mnoho výjimek, na které se záruka nevztahuje, což považuji za neférové. Například na běžný problém, jako je uvolněná korunka, která dělá hodinky nefunkčními, se záruka nevztahuje, což dle mého názoru hraničí s nekalou obchodní praktikou.

    Další věc, která mne zklamala, byla komunikace s obchodem při reklamaci – zástupci Timestore situaci obrátili proti mně a tvrdili, že jsem si hodinky poškodila/a vlastní vinou. Takový přístup je neprofesionální a snaží se jen zbavit odpovědnosti. Pokud hledáte seriózního prodejce hodinek s poctivým přístupem k reklamacím, doporučuji se Timestore vyhnout. Moje zkušenost ukazuje, že se zde zákazníci dočkají spíše výmluv než ochoty řešit reklamace férově.“

  • Tento obchod bohuzel nedoporucuji, koupena zde kabelka,ze ktere po ctvrtem noseni upadl sroubecek na uchu kabelky.Nejprve jsem se dotazovala jestli je mozne od nich sroubecek ziskat v ramci zaruky, odpoved byla, ze ne a at poslu na reklamaci.Po 3 tydnech reklamaci zamitli,jako duvod uvedli ze jsme ten vypadly a "ztraceny" sroubecek nezaslali a ze se na na vady zpusobene pouzivanim nevztahuje zaruka ani bezplatna oprava. Mam za to ze jde o vyrobni vadu,ktera se takto brzy projevila. Tady uz nic nenakoupime,po precteni diskuze nejsme jedini.Dcera si za penize z brigady koupila drahou kabelku zn. Guess a ta ji je k nicemu.Pristup obchodu me zklamal, kdybych se na to predem neptala....Pokud bych sroubecek mela,dat ho zpět bych preci zvladla i sama.Zbozi bude nejspis pochybne kvality. Mrzi me,ze tady ctu podobne prispevky.

  • Dejte si velký pozor na tohoto prodejce … je to šedý prodejce , tudíž věci od nich pochází bůh ví odkud . Zakoupila jsem u nich hodinky za téměř deset tisíc a neprošel k nim ani návod . Po zjišťování mě napsal obchod Citizen že tento obchodník není oficiální prodejce. Jsem zvědavá jak dlouho hodinky vydrží , jelikož se vůbec sami nenastavují i když jsou radiově řízené

  • NEODPORUČAM obchod TIMESTORE po mesiaci od zakúpenia kabely GUSS mi popraskala koža (lem )kabely začali sa parať stehy všade trčia nitky ,dala som na reklamáciu samozrejme zamietnutá:kabela je módny doplnok a nie na nosenie ťažkých veci,mechanické poškodenie opotrebovanim ich odpoveď,preto NEODPORUČAM

  • V obchodu TimeStore.cz (sk) jsem zakoupil hodinky Citizen Promaster CC9020-54E (Solární nabíjení + GPS seřizování) se zárukou 5 let a cenou 36 093 kč.
    K potvrzení záruky 5let jsem se informoval dodatečně, jelikož jinak bych zde hodinky nekoupil. Hodinky se prvně porouchaly za 18 měsíců, kdy se začly zastavovat a bylo nutné stisknutí tlačítka a čekání až 30s než se seřídí. Po dalších 8 měsících začly hodinky ukazovat i chybný čas (porucha GPS seřizování), proto jsem zaslal na reklamaci. Hodinky byly vráceny bez opravy s tím, že to vyřizuje jiná společnost CANADA 2015 s.r.o., která za reklamace neručí. Na faktuře je uvedena společnost TS2018 s.r.o., která je vlastníkem společnosti CANADA 2015 s.r.o. za obě společnosti na emaily odpovídá stejný pan Pavel Frolik.
    Určitě na TimeStore.cz NEDOPORUČUJI nic nakupovat!!!
    Záruka zde v podstatě neexistuje a pokus o reklamaci jsou vyhozené náklady za poštu a čas.

    Více asi není co dodat
    Ing. Radek Taraba

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, ak ste neboli s vybavením Vašej reklamácie u nás spokojný.

      5 ročný záručný servis, ktorý je poskytovaný pri produktoch značky Citizen, platí pre aktuálne objednávky zákazníkov Canada 2015. Uvedená informácia zo stránok je platná pre aktuálne objednávky na produkty značky Citizen.

      Vzhľadom na to, že nie sme autorizovaný predajca, máme zo zákona povinnosť 2 ročnej záruky. Predĺženie tejto záruky nad zákonný 2 ročný rámec si určuje samotný predajca. V prípade ak nie je autorizovaný.

      Na originalite pôvodu výrobku sa nič nemení, len postup uplatnenia garancie, prípadne servisu.

      Túto informáciu môžete nájsť aj na stránkach výrobcu Citizen.

      Ďakujeme za pochopenie.

      S podzravom
      Timestore

  • Zakoupil jsem si hodinky, vzal jsem si je 2x krát na sebe a poté jsem zjistil že chybí korunka.

    Poslal jsem na reklamaci. Po mé urgenci jsem dostal po 23ti dnech odpověď. Oprava korunky je mechanické poškozeni podle nich. To nebude tím že výrobek je šunt. Určitě ne.

    E-shop nekomunikuje. Nikdy už nekoupím nic a Vám doporučuji to samé. Vyhněte se tomuto pochybnému e-shopu. Napíši všude stejnou recenzí. Když jim to za to stojí.

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, ak ste neboli s vybavením Vašej reklamácie spokojný.

      Nakoľko ste neuviedli žiadne informácie, na základe ktorých by sme mohli Vašu objednávku a model reklamovaných hodiniek dohľadať, nevieme sa žiaľ konkrétne k danej reklamácii vyjadriť.

      Posúdenie reklamácie vždy prebieha na základe oficiálnych postupov renomovaným hodinárom, preto nemáme dôvod tieto vyjadrenia spochybňovať. Ak s vyjadrením reklamácie nie ste spokojná, môžete hodinky poslať na reklamáciu opätovne - Vašim prípadom sa budeme zaoberať.

      Ak je zákazníkovi doručený tovar s poškodením, túto skutočnosť je potrebné nám oznámiť tak, ako uvádzame aj na našich stránkach, a teda bezodkladne do 24 hod od prebratia zásielky: https://www.timestore.cz/Stranky/POSKOZENI-PRI-DORUCENI

      S pozdravom
      Timestore

  • Obchod nedoporučuji.
    Zakoupeny hodinky Casio, po 3 měsících praskl displej bez poškození skla nebo viditelné vadě na hodinkách.
    Reklamace samozřejmě zamítnuta pro vadu při nesprávném používání výrobku.
    Ránu, která rozbije displej, ale nerozbije vrchní sklo nebo nezanechá vnější následky...
    Zvláštní.

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, ak ste neboli s vyjadrením rekl. oddelenia spokojná.

      Hodinky z Vašej objednávky ste prebrali 21.3.2022 - na reklamáciu boli prijaté dňa 15.12.2022.

      Hodinky prešli v servise oficiálnym posúdením. Ak s výsledkom reklamačného konania nesúhlasíte, môžte hodinky poslať na reklamáciu opätovne: https://www.timestore.cz/Stranky/REKLAMACE

      Ďakujeme za pochopenie.

      S pozdravom
      Timestore

  • Tak bohuzel i ja mam naprosto strasnou zkusenost s prubehem reklamace. Na hodinkach, ktere nosim tak jednou za mesic mi prasknul reminek. Nejprve jsem zjistil, ze v rozporu se zakonem maji na svych strankach napsano, ze reklamace na reminky neuznavaji. Prodejce nemuze vyjmout nektere casti vyrobku ze zaruky, aniz by tyto byly jasne specifikovany zakonem. Presto jsem hodinky odeslal, 14 dni bez reakce, po urgenci (chtel jsem aspon vedet, zda hodinky prijali) mi napsali ten stejny blabol, cituji "Prasknutý remienok ako píšete v reklamačnom protokole, nespadá pod reklamácie, je to mechanické poškodenie. Reklamácia je vybavená ako neopodstatnená. Záruka sa nevzťahuje na: a) vady vzniknuté bežným používaním b) vady vzniknuté nesprávnym používaním výrobku. Pozor: opotrebovanie kožených remienkov, nie sú predmetom záručných opráv."

    Predpokladam, ze reminek musi neco vydrzet, minimalne to, k cemu je urcen, tedy bezne noseni na ruce. Pokud nevydrzi, je to samozrejme chyba vyrobce. Navic vyjmout z odpovednosti vady vznikle beznym pouzivanim je protipravni, od toho veci jsou, aby se bezne pouzivaly. Dale vyjmuli vady vznikle nespravnym pouzivanim vyrobku, ale to musi byt popsano v navode, ktery ovsem k hodinkam nedodavaji, takze opet chyba. A na zaver pisi, ze opotrebeni reminku nespada do zaruky (to mi psali opakovane), ale jaksi nepochopili, ze ja nereklamuji opotrebeni.

    A dale si dovoluji upozornit, ze web nedodrzuje ceske zakony, protoze chybne uvadi nazev, IC a DIC provozovatele.

    Za me to jsou lumpove a uz bych si od nich nekoupil ani rohlik.

    • Jo a jeste jsem zapomnel, ze mi pri reklamaci ztratili onu prezku z reminku, ktera upadla. Pan mi "laskave" odpovedel, ze jsem ji nezaslal. V takovem pripade to ale meli zminit v protokolu, coz neudelali. Fakt neskutecny bordelari.

    • Dobrý deň p. Macek,

      mrzí nás, ak ste neboli s vyrozumením reklamačného oddelenia spokojný.

      Na reklamáciu nám boli doručené hodinky, ktoré mali na remienku mechanickým vydretím materiálu roztrhaný remeň v tej časti, kde bola kovová spona, ktorou sa remienok uťahoval pri každom zapínaní hodiniek. Nešlo teda o prasknutie remeňa (výrobnú vadu) tak, ako uvádzate vo svojom príspevku.

      S hodinkami nám kovová spona nebola dodaná - nebol teda dodaný k začatiu reklamačného konania kompletný tovar (ohľadom čoho Vám bol zaslaný e-mail o prijatí).

      Informácie/podmienky, ktoré uvádzame v OP ste pri vytváraní Vašej objednávky odsúhlasili, hodinky prešli riadnym posúdením renomovaným hodinárom v servise, na základe čoho sme Vám zaslali vyrozumenie z reklamačného oddelenia.

      Ak teda nie ste s týmto stanoviskom spokojný, môžete hodinky poslať k nám na znovu posúdenie podľa inštrukcií na našej stránke: https://www.timestore.cz/Stranky/REKLAMACE

      Ďakujeme za pochopenie.

      S pozdravom
      Timestore

  • Reklamace - koupila jsem vodotěsné hodinky 5BAR, nevydrží ani kontakt s vodou ve sprše. Reklamace neuznaná a jen samé výmluvy.
    Komunikace s nimi naprosto hrozná, na email odepisují jen chvíli, pak dělají jakoby nic. Po telefonu vám jen sdělí, že o tom nic nevědí a předají to dál.
    Určitě nedoporučuji!
    O tom, že vystavují hodinky 3x dráž a pak tam dávají neuvěřitelné slevy, ale i tak je to dražší než jinde ani nemluvím.
    Pochybuji, že hodinky jsou opravdu pravé jak uvádí.
    Velká zklamanost.

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, ak ste neboli s vybavením Vašej reklamácie spokojná.

      Nakoľko ste neuviedli žiadne informácie, na základe ktorých by sme mohli Vašu objednávku a model reklamovaných hodiniek dohľadať, nevieme sa žiaľ konkrétne k danej reklamácii vyjadriť.

      Posúdenie reklamácie vždy prebieha na základe oficiálnych postupov renomovaným hodinárom, preto nemáme dôvod tieto vyjadrenia spochybňovať. Ak s vyjadrením reklamácie nie ste spokojná, môžete hodinky poslať na reklamáciu opätovne - Vašim prípadom sa budeme zaoberať.

      S pozdravom
      Timestore

  • Dobrý den,
    obchod NEDOPORUČUJI, otřesné jednání, kabelka za 2500,- po 3 týdnech zničena, jak po pouzivani dva roky a jejich vyjádření je, ze se reklamace zamita, protoze je to běžným opotrebenim…

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, ak ste neboli s vybavením Vašej reklamácie spokojná.

      Kabelku ste k nám zaslali na reklamáciu po 2 mesiacoch od prebratia. Kabelka bola odretá na viacerých miestach, na základe čoho bola posudzovaná v servise. Zo servisu prišlo vyjadrenie, že tieto odreniny vznikli bežným používaním.

      Tak, ako uvádzame aj na našich stránkach: https://www.timestore.cz/Stranky/Obchodni-podminky - na vady vzniknuté bežným používaním sa reklamácia nevzťahuje.

      V prípade, ak nie ste s vyrozumením servisu spokojná, je možné zaslať kabelku znovu na reklamáciu so žiadosťou o opätovné posúdenie: https://www.timestore.cz/Stranky/REKLAMACE

      Ďakujeme za pochopenie.

      S pozdravom
      Timestore

  • chtěl jsem něco objednat.
    ale podle negativních recenzí jdu jinam.
    a jinak,hodně lidí si stěžuje na to že nemají od Vás co prodáváte český návod.
    to je přímo nařízeno zákonem.
    divím se,že na Vás ještě neskočila ČOI.

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, ak nemáte o nákup u nás záujem, avšak toto rozhodnutie budeme akceptovať.

      Pri veľkom počte objednávok sa žiaľ, niekedy vyskytne aj negatívum, avšak vždy bolo so zákazníkom doriešené k jeho spokojnosti.

      Manuál zasielame v expedičnom e-maile - je teda súčasťou príloh. Nie vždy si ho zákazníkom všimne, prípadne ho systém v niektorých prípadoch nepriradí do expedičného e-mailu, avšak vždy (v oboch prípadoch) manuál zákazníkovi dopošleme a má ho k dispozícii.

      Pevne veríme, že ak sa rozhodnete vyskúšať nákup u nás, Vaša spokojnosť bude 100%.

      S pozdravom
      Timestore

  • Timestore moc děkuji za krásný hodinky ty jsou největší co jsem hledal jsem moc spojený s obchodem i s doručením a informovanost o balíčku a tento obchod ze 100% doporučuji hodinky jsou nádherné a já moc spokojen.

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Váš príspevok.

      Sme veľmi radi, že ste boli s Vašim nákupom u nás spokojný.

      Želáme Vám veľa úspechov v novom roku.

      S pozdravom
      Timestore

  • Dnes doručené hodiny Michael Kors Slim runaway. Zboží budu určitě vracet ihned, očekávám také bezproblémové vrácení zaplacené částky. Doručení, zabalení i samotné hodinky ve mně vyvolávají dojem né originálu. Asi hodina strávená na sítí s tématem "jak poznat ..."
    Vracím a děkuji již nemám zájem.
    Bez certifikátu, na visačce a knížce odlišný barevný tisk, zápach krabičky, hodinky pohozené v sáčku v krabičce.

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, ak ste neboli s Vašim nákupom u nás spokojná. My predávame iba originálne hodinky/šperky s originálnym balením s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek/šperkov.

      V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

      Oficiálny certifikát je dodávaný iba ku hodinkám značky Emporio Armani, ku hodinkám s diamantami alebo ku hodinkám zo zlata. Môže sa stať, že iný predajca si vytvára vlastné certifikáty pravosti, ktoré však nemajú žiadnu váhu, nakoľko nie sú oficiálne dodávané výrobcom.

      Nakoľko pri naskladnení hodiniek s krabičkami a ich manipuláciou na sklade sa nám balenia zašpinili, prípadne poškodili, čo bol neskôr problém u zákazníkov, museli sme doposielať zvlášť nové originálne krabičky a pod. Takto tovar chodí od výrobcu. Originálne balenie prichádza zvlášť a hodinky zvlášť. Rozhodli sme sa, že tovar budeme presne tak naskladňovať ako chodí od výrobcu a tak isto aj expedovať. Touto zmenou sme výrazne zamedzili ničeniu alebo znečisteniu krabičiek na sklade.

      Nakoľko ste nás ohľadom tejto situácie doposiaľ nekontaktovali, po prijatí Vašej zásielky Vašu žiadosť spracujeme, ohľadom čoho Vás budeme informovať.

      S pozdravom
      Timestore

  • Objednal jsem hodinky Tommy Hilfiger. Hodinky dorazily bez českého návodu a certifikátu, který bývá u originál hodinek, nevěřím, že se jedná o produkt pro evropský trh.
    Zobrazení na stránkách neodpovídá totiž skutečnosti. Namísto nerezového ciferníku byl ciferník chromový, jedna rafička už při expedici stihla upadnout. Jak krabička, tak hodinky vypadaly velmi lacině. Zboží jsem zaslal v zákonné lhůtě 30 dnů zpět. Doufám ve vrácení finančních prostředků. Za mě zklamání.

    • Dobrý deň,

      manuál v lokálnom jazyku je súčasťou expedičného e-mailu, ktorý posielame zákazníkom pri vyexpedovaní objednávky.

      Hodinky aj šperky, ktoré máme v ponuke sú určené pre európsky trh. Ak samotný výrobca uvádza, že ide o materiál "nerezová oceľ" - tento parameter musíme uvádzať aj my. Nakoľko nepoznáme Vaše číslo objednávky a podľa krstného mena, ktoré ste uvideli vo Vašom príspevku, nie je možné Vašu objednávku v systéme dohľadať, nevieme (čo sa týka materiálu puzdra) adekvátne reagovať.

      Ak Vám bol dodaný poškodený tovar, veľmi nás to mrzí, pravdepodobne tento fakt kolegom pri expedícii unikol - ak ste nám závadu nahlásili do 24 hod od prebratia zásielky, určite Vám bolo navrhnuté riešenie službou "výmenný balík" - kedy by sme Vám doručili nový model, Vy by ste nemuseli tovar nikam posielať a nevznikli by Vám žiadne dodatočné náklady.

      Ak ste zaslali tovar späť k nám na odstúpenie v zákonnej lehote do 14 dní, ale do 30 dní, ktoré umožňujeme našim zákazníkom ako výhodu navyše, Vašu žiadosť samozrejme spracujeme, ohľadom čoho Vás budeme informovať.

      V prípade akýchkoľvek otázok odporúčame zákazníkom nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu: [email protected] alebo na zákazníckej linke v pracovné dni od 8:00-16:00 hod na tel. čísle: +420 226 633 990.

      S pozdravom
      Timestore

  • Nejhorší internetoví obchod co jsem zatím poznal. Na hodinky jsem čekal měsíc a půl a zboží stejně nedorazilo... Nikdo se ani neobtezoval mě kontaktovat že se zásilka opozdi.obednavku jsem zrusil, již nikdy vice....proste SK....

    • Dobrý deň,
      Vaša nespokojnosť s Vašou objednávkou nás úprimne mrzí.
      Vami vybraný model mal v čase zadávania objednávky dostupnosť 5 týždňov. Po prijatí Vašej objednávky bol Vami vybraný model riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.
      Na základe odhadovaného termínu dodania, sme kontaktovali dodávateľa, ktorý nás informoval o jeho predĺžení (Vami vybraný model je potrebné naskladniť priamo z výrobného skladu), ohľadom čoho sme Vás inforomvali e-mailom. Následne ste nás požiadai o stornovanie Vašej objednávky, v čom sme Vám vyhoveli.
      Ak Vám dodanie ponáhľalo, je možné vybrať si taký model, ktorý máme ako skladovú položku.
      Za omeškanie zo strany dodávateľa sa ešte raz ospravedlňujeme.
      S pozdravom
      Timestore

  • RECENZE:

    Koupen zde dárek - náramek na ruku. Přišel již zamotaný. Po delší trpělivosti rozmotán, na ruce 1 den nošení pak vložen nazpět do krabičky a znovu zacuchán při vyndání. Vrátila zboží do 30dnů , které nabízí z důvodu stálého zacuchání náramku a poslán nazpět, že je zcela poškozený.
    Byl jen zamotaný jako před tím!!! Nedodržují psané jejich nabídky.! NESPOKOJENOST:-(

    • Dobrý deň,

      vzniknutá situácia ohľadom Vášho darčeka nás mrzí.

      Objednávka s Vašim náramkom bola prevzatá dňa 2.7.2020, pričom podľa Vami udaného dátumu na protokole o vrátení tovaru, ste nám náramok zasielali späť dňa 28.7.2020, čiže po 26 dňoch.

      V prípade, ak je tovar dodaný s poškodením, kupujúci je povinný nás o tejto skutočnosti informovať bezodkladne, aby sme mohli danú dituáciu vyriešiť, čo uvádzame aj na našich stránakch v OP v bode 3: https://www.timestore.cz/Stranky/Obchodni-podminky

      Na vrátenie tovaru je zákonom stanovená lehota 14 dní - my dávame našim zákazníkom ako benefit možnosť odstúpiť až do 30 dní od obdržania objednávky. V takomto prípade, ako uvádzame aj na našich stránakch https://www.timestore.cz/Stranky/Odstoupeni-od-smlouvy a v OP v bode 5, nesmie vrátený tovar, ktorý má byť doručený v pôvodnom balení, javiť známky používania.

      Náramok sme od Vás obdržali len v igelitovom vrecúšku, pričom jeho rozmotanie bolo obtiažne resp. kvôli možnému poškodeniu šperku - nemožné. Celú situáciu sme Vám objasnili e-mailovou komunikáciou, aj telefonicky.

      Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.

      S pozdravom
      Timestore

  • Zrejme z dobreho duvodu jsem neobdrzel dotaznik spokojenosti - abych nemohl napsat recenzi. Obdrzel jsem hodinky festina za skoro 5 000 Kč...rozbalené a zaprášené...zrejme velmi dlouho vystavovany kus, nebo snad pouzivany...u zbozi za takovou cenu, bych toto ocekaval alespon v popisu produktu...byl bych tedy VELMI obezretny pri objednavani z tohoto eshopu

    • Dobrý deň,

      vzniknutá situácia nás úprimne mrzí. E-mail z portálu Heurka ohľadom vyjadrenia spokojnosti, môže v niektorých prípadoch prísť zákazníkom aj do priečinkov SPAMu, hromadných správ a pod.

      Nakoľko ste neuviedli žiadne údaje ohľadom Vašej obejdnávky (meno, ID objednávky), nevieme žiaľ reagovať na Vašu pripomienku adekvátnym spôsobom.

      Všetky hodinky v našom eshope sú nové, nepoužívané a nie sú vystavované. Hodinky a krabičky chodia od výrobcu zvlášť. Nakoľko pri naskladnení hodiniek s krabičkami a ich manipuláciou na sklade sa nám balenia zašpinili, prípadne poškodili, čo bol neskôr problém u zákazníkov, museli sme doposielať zvlášť nové originálne krabičky a pod. Rozhodli sme sa, že tovar budeme presne tak naskladňovať ako chodí od výrobcu a tak isto aj expedovať. Touto zmenou sme výrazne zamedzili ničeniu alebo znečisteniu krabičiek na sklade.

      Rozdiel medzi autorizovaným a neautorizovaným predajcom je v možnosti určovania cien, my nie sme autorizovaný predajca a preto máme možnosť byť cenovo dostupnejší. Na originalite pôvodu výrobku ani doby trvania garancie sa nič nemení, len postup uplatnenia garancie, prípadne servisu.

      Pevne veríme, že v prípade Vašej ďalšej objednávky u nás budete spokojný.

      S pozdravom
      Timestore

  • U e-shopu timestore jsme nakoupili již 10x a pokaždé přišlo velice rychle kvalitní zboží.Hodinky pěkně zabalené a na požádání mi poslali do mailu i český návod.Zakoupené hodinky dělají co mají tedy vodotěsnost,radiem řízené i solární vše je jak má být.Ověřil jsem si konkrétně u čtyř hodinek Casio pravost a potvrdila se.90% výrobků renomovaných značek má nápis made in China,ale jen proto,že se to tam prostě levněji montuje,ale je to továrna té značky jen postavená v Číně.Tedy neznamená,že když tam není nápis made in Japan,že je výrobek falešný.Výrobek je pravý,jen byl smontován v Číně.A obchod timestore dodává skutečně kvalitní zboží a dokonce,když jsem chtěl výměnu hodinek za jiný typ,zavolali a dohodli jsme se,že mám hodinky zpět zabalit a oni poslali na své náklady kurýra,který dovezl požadovaný typ hodinek a převzal ode mě hodinky výměnou.Takže za mě tento e-shop rozhodně doporučuji.Nejsem zaměstnancem tohoto obchodu ani Heuréky.Jen prostě nechápu stížnosti jiných.

    • Dobrý deň,

      ďakujeme, že nám opakovane prejavujte dôveru ohľadom Vašich objednávok, nesmierne si to vážime.

      Samozrejme, vždy sa snažíme zákazníkom vyjsť v ústrety, ak je to v našich silách - vo Vašom prípade bola vzniknutá situácia riešená formou "výmenného balíka", kedy zákazníkovi nevznikajú dodatočné náklady.

      Pri našich produktoch zaručujeme 100% originalitu, tak, ako to potvrdili aj Vám.

      Pevne veríme, že pri Vašej ďalšej objednávke sa opäť obrátite na Timestore.cz.

      S pozdravom
      Timestore

  • Absolutní nespokojenost jak s výrobkem, tak s posouzení reklamace. U koženého náramku Tommy Hilfiger se po necelém měsíci nošení poškodilo upínací očko. Nebylo kožené, ale pouze z provázku oblepeném pravděpodobně koženkou. Reklamoval jsem skutečnost, že se nejedná o kůži a za poškozením je výrobní vada. Reklamace mi byla zamítnuta s tím, že je výrobek poškozen. Budu řešit přes obchodní inspekci.

  • Reklamoval jsem podruhé ten samý problém, rozpárané poutko řemínku. Poprvé to podlepili a přišili dvěma stehy. Po chvíli se poutko rozpadlo. Při druhé reklamaci jsem dostal odpověď, že jsem si vadu způsobil sám a že to je vlastnost kůže. Nedoporučuji!