Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží krásně zabalené ale to je vše, po rozbalení velké a nemilé překvapení

    pánev premium viditelně křivá, zřejmě není žádná kontrola výstupu, jinak
    si to nedovedu vysvětlit
    po reklamaci mi bylo sděleno, že se vlastně nic neděje, že mám přivést pánev na nejbližší prodejnu což je asi 20 km a pro mne jako 70 letou zákaznici bez
    automobilu celkem obtížné proto si objednávám zboží domů abych nemusela absolvovat takové cesty, stejné je to reklamovat poštou, zabalit a tahat balík na poštu
    odlišně postupoval Datart při reklamaci prasliny šuplíku lednice obratem dovezli jiný a tomu říkám služba, váš postup je pro mne hodně obtěžující
    a rozhodně kazí radost z jinak na pohled hezkého nádobí

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Veškeré výrobky prochází kontrolou a jsou baleny tak, aby ani při přepravě nedošlo k jejich poškození. Bohužel i přesto se ve výjimečných případech může stát, že je zboží poškozené.

    Velmi nás mrzí komplikace spojené s vrácením zboží. Balík můžete odeslat také přes kterékoliv podací místo Zásilkovny, více informací naleznete zde: https://www.tescoma.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem
    Tým Značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chyba byla na moji strane. Po oprave dorucovaci adresy se mi jiz nikdo neozval a ridic mel telefon premerovany na robote. Sluzba k nicemu.

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás problémy, které nastaly při doručování Vaší objednávky. Přestože šlo o pochybení na straně dopravce, přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené komplikace.

    S pozdravem
    Tým Značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží přišlo v porušeném stavu ani jsem ho nevyzvedla na poště .Špatně zabalené.

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Veškeré výrobky pečlivě balíme a snažíme se, aby k takovým situacím nedocházelo, ale i přesto je možné, že během přepravy mohlo dojít k poškození. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým Značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    • Neseděli rozměry.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr sortimentu a občas slevové akce 20%
    • krátké dodací lhůty
    • do prodeje se dostávají zmetky

    Již podruhé se mi stalo, že pánev přišla a to evidentně již z výroby viditelně křivá tak, že na ní vůbec neseděla poklice. Takže u zakoupení po roce podobného sortimentu po předešlé zkušenosti s Tefal unlimited a následné opětovné reklamaci v cenové relaci kolem 1400,- se o nějaké kvalitě nedá určitě moc mluvit. Nehledě na to, že předchozí prémiová pánev sloužila při velice slabém provozu 2 členů domácnosti kolem jednoho roku. Doporučuji tedy kupovat raději tyhle věci pouze osobně na prodejně. Malé plus je, že se ve stanovené lhůtě dá zboží vrátit zadarmo přes zásilkovnu, ale nepořizuji si věci, abych pak obratem další den řešil zbytečně vrácení, vypisování reklamačního formuláře, balení a další cestu do zásilkovny a ztrácel nad tím zbytečně další čas. Asi si každý domyslí, proč se nedá zakoupené zboží vracet, nebo vyměňovat na prodejně...

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Veškeré výrobky prochází kontrolou, i přesto se však ve výjimečných případech může stát, že je zboží poškozené. Naše služby se snažíme neustále zlepšovat a i z toho důvodu bude od 1. 6. možné zboží zakoupené v e-shopu reklamovat či vrátit i v prodejních centrech TESCOMA.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem
    Tým značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamované zboží nelze vrátit v obchodě, ale zabalit a odnést na poštu!

    Výrobek - toaster přišel lehce poškrábaný a opatlaný, jako by ho již někdo používala navíc nefunguje světýlko. Kvůli reklamaci musím výrobek zabalit a odnést na poštu, což je obrovská ztráta času!!! Nelze vrátit či vyměnit v obchoddě.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá komunikace

    Dělají z lidí blbce.Koupíte si dva tlakové hrnce s označením 4+ 6 l ,ale ten obsah je údajně počítán,*kolik tekutiny se vejde až k okraji hrnce.Takže neuvaříte 4 a 6 l ,ale pro bezpečné vaření můžete naplnit jen 3 + 4 litry. Takže podle mě to je klamání zákazníka.Eshop by to měl JASNĚ uvést v popisu a ne se odvolávat na výše zmíněný výrok výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strojek na přípravu nudlí absolutně zklamal, dva protikusy na výrobu vlasových nudlí absolutně nedoléhají k sobě, tudíž vlasové nudle to nikdy neudělá. Reklamace mi nebyla uznána, takže TESCOMA už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo nekvalitní,zklamalo mne to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem titanovou pánev. přestože z ní byl na první pohled ovál, ne kruh, stejně ji někdo zabalil a odeslal. co dodat!!!

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Veškeré výrobky prochází kontrolou, i přesto se však ve výjimečných případech může stát, že je zboží poškozené nebo nefunkční. Pro reklamaci či vrácení zboží můžete využít naši službu, která je zdarma - více informací naleznete zde: https://www.tescoma.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

    Omlouváme se za vzniklé komplikace .

    S pozdravem
    Tým značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáváme již potřetí, zboží velmi nekvalitní, nádobí vykazuje známky rzi

    Rozhodně nedoporučuje zde cokoliv nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zadna reakce ani odezva, zbozi nemam

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při doručení Vaší objednávky. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří s Vámi celou záležitost dořeší.

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem
    Tým Značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá expedice zboží
    • Neúměrně dlouho po expedici trvá doprava!!!

    Pokud na zboží spěcháte, dojeďte si raději do kamenné prodejny. Objednáno a zaplaceno v pondělí, Tescoma v úterý předala dopravci (Balíkovna), dnes máme další pondělí a zboží stále nikde. Objednáno do Alza boxu, takže se nemohou vymlouvat, že mne nezastihli. Na webu říkají, že je balík v přepravě a že mne budou informovat, až ho doručí…
    Nevím, jestli bylo možné zvolit jiného dopravce. Mě vyhovovala možnost vyzvednutí ve 24 hodin denně přístupném Alza boxu. Vzhledem k tomu, že se jednalo o dárek k narozeninám, je to otrava, muset takhle dlouho čekat. Expedice zboží je opravdu velmi rychlá, takže člověk doufá i v brzké doručení. U mě se tedy nezadařilo. Nevím, jestli je tohle standard nebo mám jen smůlu. Každopádně, pokud bych znovu nakupovala, určitě ne tímhle postupem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží doručeno až za 3-4 dny. Tescoma prý mou okamžitou bankovní platbu zaregistrovala až po 2 dnech. Málem jsem nestihl narozeniny manželky (si to představte)
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo včas
    • Dorazila rozbitá pánev

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Pro reklamaci či vrácení zboží můžete využít naši službu, která je zdarma - více informací naleznete zde: https://www.tescoma.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

    Věříme, že vše bude dořešeno k Vaší spokojenosti a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    2x krát jsem dostala informaci o dodání zboží od přepravní firmy, ale zatím zboží nedorazilo. Pak mi přišel email, že se mám zegistrovat na portál myDPD nebo si mám vybrat z 3500 výdajových míst.
    V portálu myDPD si můžete změnit termín i místo doručení
    Doručení Vašeho balíku upravíte ZDE
    Pokud si necháte balík doručit do boxu, většina z nich umožňuje vyzvednutí nonstop.
    Přihlaste se/Registrujte se do portálu myDPD



    Vyberte si z více než 3 500
    výdejních míst Pickup a boxů


    S radostí,
    Vaše DPD



    dpd.cz | Sledujte náš Facebook a Twitter | Nejčastější odpovědi dříve, než se stihnete zeptat
    Toto je automaticky generovaný e-mail, proto na něj prosím neodpovídejte.


    Banner


    A UPŘÍMNĚ TOHLE MĚ MOC NEBAVÍ.
    Na první adrese byl můj manžel, který je v důchodu a nikdo tu nebyl!
    A pak pořád něco CO MÁM DĚLAT, na to fakt nemám čas.....

    Obchod dobrý, ale dodávající firma - už nikdy více. Nejsem ochotná respektovat co mám podle přicházejícím odkazů dělat, když už zboží tu mělo dávno být.
    Omlouvám se, ale zboží z firmy Tescoma už nechci.
    Možná podnět pro řešení dodavatelských firem.

    S lítostí a s pozdravem,
    Iva Řehořová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    - Pošta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožnost vrácení zboží z eshopu osobně na prodejně, nutno opět balit a odesílat přes dopravce, přestože v docházkovém okolí je 5 honosných prodejen.
    • Chybně podaná informace o možnosti vrácení na ZNAČKOVÉ prodejně ne prodejně přeprodejce na telefonní lince pracovnice prodejny Velký Špalíček Brno a následný laxní přístup zřejmě paní vedoucí, když jsem osobně dorazila a přislíbená služba nešla provést
    • Zboží o které byl zájem, nebylo skladem
    • Při objednávce zvolena konkrétně adresa doručení, kde je možnost objemný a těžký balík vyzvednout autem, ovšem dorazilo jinam, do centra města.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zdeformovany rendlik

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Veškeré výrobky prochází kontrolou, i přesto se však ve výjimečných případech může stát, že je zboží poškozené. Pro reklamaci či vrácení zboží můžete využít naši službu, která je zdarma - více informací naleznete zde: https://www.tescoma.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

    Věříme, že bude vše dořešeno k Vaší spokojenosti a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V zásilce chyběla 1 položka, která byla fakturována ale nedodána.
    • Budu požadovat náhradu - zboží nebo spíš finance na účet

    Jsem zklamaná. Zbytečné komplikace.

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem a omlouváme se za vzniklé komplikace. Věříme, že s kolegy ze zákaznického centra, kteří jsou s Vámi již v kontaktu, dořešíte vše k Vaší spokojenosti.

    Doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým Značkového e-shopu TESCOMA