Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    nekvalitní zboží, těsněni do papiňáku bylo poškozené špatným svarem, jako od invalidů

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Veškeré výrobky prochází kontrolou, i přesto se však ve výjimečných případech může stát, že je zboží poškozené nebo nefunkční. Pro reklamaci můžete využít naši službu, která je zdarma - více informací naleznete zde https://eshop.tescoma.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

    Věříme, že bude vše dořešeno k Vaší spokojenosti a doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem
    Tým značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEKOMUNIKACE PRI REKLAMACI

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem. Kolegové ze zákaznického centra mají Vaši reklamaci v evidenci a během dnešního dne Vás budou kontaktovat.

    Věříme, že bude vše dořešené k Vaší spokojenosti a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasílá zboží přes zásilkovnu.10 dní a zboží nikde!

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem.

    Vaši objednávku jsme 30. 11. předali dopravci, který Vás měl dále informovat. V návaznosti na Vaši recenzi jsme dopravce kontaktovali, aby Vám byla zásilka doručená v co nejkratším čase. Přesto, že tedy chyba nevznikla na naší straně, omlouváme se Vám za zpoždění, které vzniklo při dodání Vaší objednávky.

    Doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Povrchová úprava zboží neodpovídá obrázku na obalu. Kovové části jsou ale super, proto nevracím a design dřevěných částí si doladím sám.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodání trvalo 7dni i přestože jsem platbu uskutečnil ihned na účet
    • Zboží je kvalitní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud zboží nedorazilo,tak co mám hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech od objednávky urgence zaslání - nejdříve objednávku nemohli najít (byla zaplacena hned on-line!), poté jsem dostala jsem info že mám ještě počkat další týden....tedy stále čekám. Jediné slovo omluvy nebylo. Tento e-shop již nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14.11.2022 objednáno, zaplaceno, Tescoma do dnešního dne zboží ani nezabalila .. Stav objednávky : Přijatá - Objednávka byla uhrazena.

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při odeslání Vaší objednávky. V době, kdy byla Vaše objednávka vytvořena, jsme bohužel z kapacitních důvodů nebyli schopni objednávky odesílat v obvyklém termínu. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří Vám poskytnou informace o doručení Vaší objednávky.

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží po týdnu nedorazilo, ale nenapsali ani informaci co se děje ...

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při odeslání Vaší objednávky. V době, kdy byla Vaše objednávka vytvořena, jsme bohužel z kapacitních důvodů nebyli schopni objednávky odesílat v obvyklém termínu, za což se Vám omlouváme. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří Vám poskytnou informace o doručení Vaší objednávky.

    Doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4.11 potvrzení objednávky --15. 11 dostal jsem mail "neúspěšný pokus o online platbu u Vaší objednávky" Žádný informační mail který měl přijít jsem nedostal. , Zaplatil jsem tedy 15. 11. převodem. ---16. 11 mi napsali - objednávku jsme úspěšně přijali.Jakmile zboží předáme přepravci, budeme Vás informovat. 21.11 Ohodnťe nákup..... ???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nedorazilo...

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při odeslání Vaší objednávky. V době, kdy byla Vaše objednávka vytvořena, jsme bohužel z kapacitních důvodů nebyli schopni objednávky odesílat v obvyklém termínu, za což se Vám omlouváme. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří Vám poskytnou informace o doručení Vaší objednávky.

    Doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplaceno, ale zatím objedávku neposlali.

    Již 2x jsem urgoval, ale objednávka zatím nebyla vůbec odeslána. Tescoma se pěkně zhoršila.... Vědět, že to bude takhle trvat, tak jsem se pro to stavil v kamenné prodejně.... Měl to být dárek....

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při odeslání Vaší objednávky. V době, kdy byla Vaše objednávka vytvořena, jsme bohužel z kapacitních důvodů nebyli schopni objednávky odesílat v obvyklém termínu. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří Vám poskytnou informace o doručení Vaší objednávky.

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Minulou reklamaci nebyla schopna společnost tescoma vyřídit v zákonné lhůtě, a tuto objednávku po tydnu nebyla schopna doručit..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ani omluva po týdnu nedorazily. Tak lze těžko hodnotit něco co nemám...Zatím jen to,že jiné shopy, pokud nemají zboží skladem se přinejmenším omluví za pozdějši dodání.Navíc takový MALL nabízí stejné zboží za cenu,kterou Tescoma uvádí jako jejich velkou slevu..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel nemůžu hodnotit jinak, objednané zboží jsem ani po 8 dnech neobdržela. V pátek jsem se na zákaznickou linku vůbec nedovolala, dnes asi až na třetí pokus. Bylo mi sděleno, že objednávek je hodně, nejsem jediná, komu zboží zatím nedorazilo. V tom případě bych doporučila už na objednávkový formulář prodloužit reálnou dobu dodání. V mém případě jde o dárek k narozeninám, takže jsem s avizovanou dobou dodání počítala.

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při odeslání Vaší objednávky. V době, kdy byla Vaše objednávka vytvořena, jsme bohužel z kapacitních důvodů nebyli schopni objednávky odesílat v obvyklém termínu. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří Vám poskytnou informace o doručení Vaší objednávky.

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednání - Při "vyzvednutí na prodejně" jsem byl pořád vyzýván, ať zvolím způsob dopravy.
    Platba - Objednávku jsem nemohl zaplatit dopředu, ale až při převzetí na prodejně.
    Dodání - Větší objednávku jsem musel vyzvednout na prodejně, což jsem původně nechtěl, ale co už. Ovšem už třetí den mi přišla SMS, že je poslední den na vyzvednutí!! Třetí den na místě, které jste mi vnutili?!
    Balení - Sada těžkých hrnců pouze v sáčcích, které jsem musel ještě zaplatit, abych si je měl v čem odnést!
    Opravdu nedobrá zkušenost :-(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chtěla jsem koupit hrnec 2 l HOPME Profi. Jednotlivě neprodávají. V sadě ho vyrábějí. Chtěla jsem poprosit, zda by bylo možno při výrobě dodat jeden jednotlivě. Nevyhověno

    Nevím, možná, když zboží mají budou lidé spokojeni. Já jsem neuspěla

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vždy jsem byl spokojen až teď,...
    • objednáno a zaplaceno před sedmi dny, a od té doby nic

    Objednáno a zaplaceno před sedmi dny, okamžitě byla potvrzena objednávka, od té doby žádná komunikace, až teď přišel dotazník spokojenosti - a zboží nikde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při odeslání Vaší objednávky. V době, kdy byla Vaše objednávka vytvořena, jsme bohužel z kapacitních důvodů nebyli schopni objednávky odesílat v obvyklém termínu. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří Vám poskytnou informace o doručení Vaší objednávky.

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nabízí kvalitní zboží...
    • ...když je na skladu, tak si ho čovek může i koupit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrozna dodaci lehota a to pisou do 3dnu
    A po tydnu zbozi stále nedorazilo

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den, Jano.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při odeslání Vaší objednávky. V době, kdy byla Vaše objednávka vytvořena, jsme bohužel z kapacitních důvodů nebyli schopni objednávky odesílat v obvyklém termínu. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří Vám poskytnou informace o doručení Vaší objednávky.

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA