Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží doručeno až za 3-4 dny. Tescoma prý mou okamžitou bankovní platbu zaregistrovala až po 2 dnech. Málem jsem nestihl narozeniny manželky (si to představte)
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo včas
    • Dorazila rozbitá pánev

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Pro reklamaci či vrácení zboží můžete využít naši službu, která je zdarma - více informací naleznete zde: https://www.tescoma.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

    Věříme, že vše bude dořešeno k Vaší spokojenosti a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    2x krát jsem dostala informaci o dodání zboží od přepravní firmy, ale zatím zboží nedorazilo. Pak mi přišel email, že se mám zegistrovat na portál myDPD nebo si mám vybrat z 3500 výdajových míst.
    V portálu myDPD si můžete změnit termín i místo doručení
    Doručení Vašeho balíku upravíte ZDE
    Pokud si necháte balík doručit do boxu, většina z nich umožňuje vyzvednutí nonstop.
    Přihlaste se/Registrujte se do portálu myDPD



    Vyberte si z více než 3 500
    výdejních míst Pickup a boxů


    S radostí,
    Vaše DPD



    dpd.cz | Sledujte náš Facebook a Twitter | Nejčastější odpovědi dříve, než se stihnete zeptat
    Toto je automaticky generovaný e-mail, proto na něj prosím neodpovídejte.


    Banner


    A UPŘÍMNĚ TOHLE MĚ MOC NEBAVÍ.
    Na první adrese byl můj manžel, který je v důchodu a nikdo tu nebyl!
    A pak pořád něco CO MÁM DĚLAT, na to fakt nemám čas.....

    Obchod dobrý, ale dodávající firma - už nikdy více. Nejsem ochotná respektovat co mám podle přicházejícím odkazů dělat, když už zboží tu mělo dávno být.
    Omlouvám se, ale zboží z firmy Tescoma už nechci.
    Možná podnět pro řešení dodavatelských firem.

    S lítostí a s pozdravem,
    Iva Řehořová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    - Pošta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožnost vrácení zboží z eshopu osobně na prodejně, nutno opět balit a odesílat přes dopravce, přestože v docházkovém okolí je 5 honosných prodejen.
    • Chybně podaná informace o možnosti vrácení na ZNAČKOVÉ prodejně ne prodejně přeprodejce na telefonní lince pracovnice prodejny Velký Špalíček Brno a následný laxní přístup zřejmě paní vedoucí, když jsem osobně dorazila a přislíbená služba nešla provést
    • Zboží o které byl zájem, nebylo skladem
    • Při objednávce zvolena konkrétně adresa doručení, kde je možnost objemný a těžký balík vyzvednout autem, ovšem dorazilo jinam, do centra města.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zdeformovany rendlik

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zbožím. Veškeré výrobky prochází kontrolou, i přesto se však ve výjimečných případech může stát, že je zboží poškozené. Pro reklamaci či vrácení zboží můžete využít naši službu, která je zdarma - více informací naleznete zde: https://www.tescoma.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

    Věříme, že bude vše dořešeno k Vaší spokojenosti a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V zásilce chyběla 1 položka, která byla fakturována ale nedodána.
    • Budu požadovat náhradu - zboží nebo spíš finance na účet

    Jsem zklamaná. Zbytečné komplikace.

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem a omlouváme se za vzniklé komplikace. Věříme, že s kolegy ze zákaznického centra, kteří jsou s Vámi již v kontaktu, dořešíte vše k Vaší spokojenosti.

    Doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým Značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhé vyřízení objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    za dlouhou dobu, co od Tescomy objednáváme, tato zásilka byla zcela nejhorší. Staré skladové zásoby, šálky zaprášené, polepené něčím neidentifikovatelným. Pominu fakt, že skoro celá zásilka dorazila rozbitá (porcelánové šálky). Dle zkušeností z předchozích let i špatně zabaleno.

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem. Věříme, že s kolegy ze zákaznického centra, kteří jsou s Vámi již v kontaktu, dořešíte celou záležitost k Vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem
    Tým Značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevím,zatím jsem u vás nenakoupila a pošta nedorucila na adresu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo rozbité, reklamace bez odpovědi.

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem. Kolegové ze zákaznického centra mají Vaši reklamaci v evidenci a během dnešního dne Vás budou kontaktovat.

    Věříme, že bude vše dořešené k Vaší spokojenosti a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem
    Tým Značkového e-shopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    • Dodání dle VOP tři dny ..... ano, ale možná na jiné planetě ....
    • 27. 4. objednáno, zboží bylo skladem a 9.5. ho ještě nemám

    Reakce obchodu tescoma.cz

    Dobrý den.

    Velice nás mrzí zpoždění, které vzniklo při doručení Vaší objednávky. Během dnešního dne Vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznického centra, kteří Vám poskytnou informace o doručení Vaší objednávky.

    Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a doufáme, že nám i přesto nadále zachováte přízeň.

    S pozdravem
    Tým Značkového eshopu TESCOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neseriózní jednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, psala jsem několikrát pracovní email, aby objednávku nestor nová valy jelikož jsem zahraničí, kde jsem onemocněla. Bohužel moje prosby nebyly vyslyšeny. Děkuju za vstřícnost. S pozdravem MD

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Objednané zboží mi mělo být doručeno prostřednictví ALZA boxu. Systém vyzvednutí zásilky je Tak "skvělý" že jsem se ke zboží nedostal.
    Proti Tescomě nemám připomínky. Pravidelně obchod navštěvuji a se službami jsem spokojen

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Údaje na webu neodpovídají skutečnosti

    Obchod Vás zahrne emailovou korespondencí, která však nezahrnuje zásadní informace a o skutečné lhůtě kdy bude zboží doručeno, se nedozvíte nic. Nezpochybňuji kvalitu kamenných obchodů a celkově zboží. Vázne pouze web a cílená komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nic
    • forma přišla lehce poškozena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem mi nebylo rezervováno a objednávka zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je předražené!Kdybychom nedostaly poukazy nenakupovala bych zde.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • v e-shopu nešla zadat 20% sleva, ze strany tescomy mě bylo nabídnuto stornování objednávky nebo objednávku vyřídit bez slevy, nesnažili se nabídnout jinou slevu, případně jiný kód, to mě trošku zamrzelo, že neměli žádný zájem