Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamání zákazníka

    Při objednávce 11m metrážní látky, kde nabídka zněla 10m a více, mi paní zavolala, že požadovanou metráž mají ve dvou kusech. Mám štěstí, že ne ve 22 kusech po 0,5m. Takže budu stříhat a sešívat. Platbu mají ale nastavenu k úhradě předem.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    Ano, snažila jsem se vám vysvětlit systém. Materiál přijde od dodavatele na roli v dané délce, kterou naskladníme. Děvčata nemohou jednotlivé objednávky stříhat z rolí. Proto se z role připraví tzv. prkénka, která měří 10-15 metrů. Z těch se postupně odebírá. Může se tak stát, že sice je zůstatek 14 metrů, ale je na dvou prkénkách. Bohužel jinak to dělat nejde. Zákazník to buď přijme nebo ne a vrátíme mu peníze. A když to přijme, tak s tím souhlasí a je s tím srozuměn. A platba je nastavena předem, protože jsou tací zákazníci, kteří si objednají, ale za pár dní již nemají o objednávku zájem. Proto jednotlivé objednávky připravujeme až po zaplacení. Jinak bychom měli spoustu látek nastříhaných, které nikdo nezaplatí.

    Pohodové jarní dny
    tým Terry Moda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na balíček jsem čekala 7 dní a bohužel mi přišla špatná látka. Úplně jiná barva. Musela jsem to vrátit. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    Objednávku jste udělala ve čtvrtek dopoledne, kdy jsme ještě čekali na připsání částky na účet (platba předem převodem). Nejbližší termín, kdy jsme odesílali balíčky na naše kamenné prodejny (zvolila jste osobní odběr), bylo úterý. Následující den k vyzvednutí - ano, takto to bohužel trvá týden. Jelikož jste balíček vrátila na prodejnu a ještě jsme jej nedostali zpět do skladu, nemůže posoudit, zda byl zaslán špatný odstín či ne. Za komplikace se samozřejmě omlouváme.

    tým Terry Moda

  • Látka opět vykazovala vady. Již jednou jsem zrealizovala nákup (lamé pletenina v modré barvě), zde jsem látku již nastříhala a "vyšisovaných" pruhů se opravdu nešlo nijak zbavit. Po písemném kontaktu se mi nikdo neozval (natož alespoň omluvil nebo poděkoval, že jsem věnovala 700,-- Kč), ale po telefonickém hovoru mi bylo jasně sděleno, že pokud jsem látku již rostříhala, nemám nárok...tak to mi bylo jasné taky. S touto látkou již nemám na nekomunikaci s obchodem ani čas, ani náladu.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    Z technických důvodů nebylo reagováno na zprávu, což bylo následně sděleno a nabídnuto řešení. Zákazník mám právo vrátit vadný materiál a požadovat výměnu nebo vrácení peněz, ale bohužel ne v případě, kdy je materiál rozstříhán. :-( Vše je uvedeno v Obchodních podmínkách, které jsou k dispozici na webu a zároveň tvoří přílohu potvrzení objednávky.

    tým Terry Moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S kvalitou látek jsem nikdy neměla problém.
    • Pobočka v Brně s milým odborným personálem.
    • Celkově špatná komunikace e-shopu.
    • Neinformovali mě o stavu objednávky.
    • Neinformovali mě o tom, že objednané zboží není skladem, přesto objednávku potvrdili.
    • Neinformovali mě o tom, že nezaslali většinu objednaných vzorků.
    • Celková doba vyřízení jedné objednávky se tak natáhla cca na měsíc.
    • Žádná omluva neproběhla. Pouze mi bylo oznámeno, že objednané vzorky mi zaslány nebyly, protože není zboží skladem.

    Nedoporučuji nákup přes e-shop!
    Obzvláště těm, kdo objednává zboží za účelem vlastního podnikání. S největší pravděpodobností dojde k nedodržení vašich termínů.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    Ano, máte pravdu. Bohužel shodou všech možných okolností nedošlo k vykrytí vaší objednávky dle našich představ. Za komplikace se omlouváme. Rozhodnutí, zda budete i nadále u nás nakupovat, je samozřejmě na vás.

    tým Terry Moda

    • Predajca nereaguje na mail,čo ma mrzí.Nemám tovar,ani peniaze
    • Nemám tovar,ani peniaze,ani reakciu na mail.

    Nemám tovar,ani peniaze ani reakciu na mail

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    Na váš e-mail nikdo nereagoval z důvodu, že jste jej poslala po pracovní době. Pokud nastane nějaký problém, vždy se snažíme najít řešení. Vaše objednávka bude dnes odeslána. Za komplikace se zpožděním se samozřejmě omlouváme.

    tým Terry Moda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Levnější ceny

    Kupovala jsem počesanou teplákovinu, bohužel po jednom vyprání vypadá jako po několika dětech.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    Teplákovinu jste kupovala u nás? V objednávce, na kterou dáváte recenzi, máte pouze střih na pončo. Teplákoviny prodáme obrovské množství a toto je první negativní reakce. Je třeba se řídit symboly údržby - prát na 30 a nedávat do sušičky - na eshopu jsou symboly u každého materiálu.

    tým Terry Moda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kvalita nebyla na potřebny oděv adekvátní.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    Nevýhoda nákupu přes eshop je, že si zákazník materiál nemůže "osahat" a pak může po dodání zjistit, že neodpovídá jeho představě. Proto také našim zákazníkům nabízíme zaslání vzorku zdarma, aby se předešlo takovým situacím. Látku jste nám zaslala zpět a my jsme vám vrátili peníze. Bohužel v tomto případě jediné řešení.

    Tým Terry Moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nedostatečná kontrola zásilky
    • kvalita látek

    Nakupuji dlouhodobě a toto se stalo poprvé - namísto Punto Di Prada černá gramáže 370g/m za cenu 420 kč dorazila gramáž 320g/399kč, peníze samozřejmě nevráceny a záměna nevysvětlena. Další látka je výrazně kazová, je z jednoho konce tenčí než z druhého.. Velké zklamání, moc jsem se na zásilku těšila :(

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    S našimi zákazníky se snažíme maximálně komunikovat. Pokud se stane, že dojde k záměně látek, vždy látky na naše náklady vyměníme. Jestliže není zákazník s látkou spokojen a vrátí ji, samozřejmě vrátíme i peníze. Komunikaci ohledně tohoto problému jsme nedohledali, proto také zřejmě nebylo nic vysvětleno ani napraveno. Taková situace nás a jsme připraveni ji řešit.

    tým TERRY MODA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Závěsová látka je kvalitou v pořádku, ale nastříhání, dle požadavku je katastrofa, rozdíl jednotlivých stran závěsu až 5 cm, takže nutno vše přeměřit o nastříhat si znovu.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den.
    Ano stalo se. Řešili jsme již v mailu. Situace nás samozřejmě mrzí. Podnět jsme předali na dílnu.
    Ještě jednou se omlouváme.

    tým TERRY MODA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No hlavne, že mi už posielajú aby som ich hodnotila... Zásielka objednaná a uhradená 21.8.2022 , poslala som im už aj potvrdenie o úhrade... a 1.9.2022 sa ma pýtajú ako som spokojná s tovarom a službou... NO CHORÉ !!!

  • látka mi přišla ale neodpovídá fotografiím a dokonce na látce byly díry. Látku jsem nevrátila protože bych platila poštovné a stejně by jste mi nic nevrátili protože jste poslali o 10cm více látky. Příště budu nakupovat jen v kamenitých obchodech, kde si můžu na látku šáhnout.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den,
    je nám líto, že s nákupem u nás nejste spokojená.
    Různé rozlišení monitorů ovlivňuje zobrazování barev.
    Právě z těchto důvodu našim zákazníkům nabízíme až 5 vzorečků jednou za měsíc zdarma.
    Kazovou látku bychom Vám v případě navrácení samozřejmě vyreklamovali.

    S přáním pěkného dne
    Tým Terry Moda

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zakoupene zbozi neni skladem, coz mi bylo zmatene receno 5 dni po nakupu. 6. Den mi napsali, ze jsem objednavku ani nezaplatila, coz jsem ucinila hned prvni den a mam k tomu potvrzeni. Na zbozi specham a ani po tydnu nebylo odeslano. A problem mam uz podruhe s timto eshopem (chybejici latka, spinava latka, odlisna sire latky nez uvadeli na webu atd.) Nedoporucuji

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den,
    Mrzí nás, že vaše objednávka nebyla v pořádku a bez komplikací vyřízena.
    Snažíme se, aby náš zákaznický servis vždy perfektně fungoval, bohužel někdy se stane, že ne vše se podaří na jedničku.
    Je to pro nás výzva neustále vylepšovat naše služby zákazníkům.
    Děkujeme vám za recenzi.
    Přejeme krásný den.

    Tým Terry Moda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    -dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den,
    z technických důvodů nebylo možné odeslat vaši objednávku včas.
    Tímto se vám omlouváme za komplikace.
    Přejeme vám krásný den.

    Tým Terry Moda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Nulová komunikace
    • Neochotný personal na prodejně

    Objednala jsem ve čtvrtek, dalsi den prisel email, ze zbozi bylo odeslano. Po tydnu bez jakekoliv zpravy jsem obchod kontaktovala. Bylo mi receno, ze maji nějaké problemy, nevi, kdy vubec zbozi odejde. Objednavka prisla dalsi pondeli. Protože jsem na objednávku spechala, sla jsem hned ten den vyzvednout na jejich pobočku, kde se neochotna prodavacka misto odpovedi na pozdrav akorat podivala na hodinky (bylo minimálně 30 minut do zaviracky)... Tady uz rozhodne neobjednam

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše negativní zkušenost, bohužel jsme měli na eshopu technické problémy a většina kolegyní měla dovolenou.
    Takže se to takhle všechno sešlo a bohužel nebylo v našich silách vaši objednávku vyexpedovat co nejdříve.
    Je to pro nás ponaučení pro příště, že je stále co zlepšovat.
    Děkujeme.
    Tým Terry Moda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před týdnem byla údajně objednávka odeslána a dosud nedorazila. Látku jsem potřebovala ke švadleně aby stačila ušít do dovolené, bohužel látka nedošla tak je mít nebudu. Zasílání se mi zdá zdlouhavé.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den, Heleno.
    Velice nás mrzí, že jste nebyla spokojena s nákupem na našem eshopu. Tímto se vám omlouváme za vzniklé komplikace.
    Přejeme vám příjemný den.
    Tým Terry Moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná, nebo lépe řečeno žádná komunikace.

    Na uvedený telefon se lze jen s obtížemi dovolat.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den,
    mrzí nás, že se k nám nemůžete dovolat, někdy bohužel není v našich silách vyřídit denně úplně všechny telefonní hovory.
    Pokud potřebujete něco urgentně vyřešit, napište nám prosím raději na email: [email protected] .
    Emaily ukládáme a snažíme se na ně co nejrychleji reagovat.

    Tým Terry Moda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu, že i přes komunikaci s obchodem, zaplacené zboží nedorazilo. Objednala jsem 14.4.2022 a dodnes nic, žádná zpráva, ani vrácené peníze.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyla spokojena s naším obchodem a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Tým Terry Moda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje první a poslední objednávka přes e-shop. Vadí mi dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyla spokojena s dodací lhůtou.
    Vaši objednávku jsme přijali v úterý 29. 3. a v pátek 1. 4. nám od vás přišla platba. Poté jsme objednávku připravili k odeslání do vámi zvoleného obchodu.
    Na kamenné obchody rozesíláme objednávky pouze 2 x do týdne, v úterý a ve čtvrtek (tuto informaci máme uvedenou v košíku, při nákupu zboží), proto vám byla objednávka na obchod doručena hned v úterý následující týden.
    Snažíme se naším zákazníkům vyjít maximálně vstříc tím, že pokud si zboží objednají k vyzvednutí na prodejně, nemusí platit poštovné. Samozřejmě je tu i možnost zvolit jiný druh dopravy zboží jako např. PPL, DPD, Česká pošta nebo Zásilkovna, to jsme pak schopni vám zboží dodat do dvou pracovních dnů.

    Přejeme krásný den, tým Terry Moda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zmatečné jednání při komunikaci

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den, pane Pavle,
    velice nás mrzí vaše hodnocení spojené s jednáním zákaznického centra. Po prozkoumání vaši recenze jsme zjistili, že na vaše jméno evidujeme dvě objednávky. U první objednávky máte uvedenou platbu předem na účet. Na vaši žádost byla tato platba změněna na platbu hotově. Vaše žádost byla kladně vyřízena a objednávka odeslána na prodejnu. U druhé objednávky byla uvedena platba online, která neprošla a v rámci standartního postupu jsme vám na uvedený email v objednávce zaslali podklady pro platbu převodem na účet. Na tento email jsme od vás obdrželi odpověď, že předchozí den byla domluvena platba hotově, ale tato domluva se týkala předchozí objednávky, kterou jste v pořádku obdržel.

    Hezký den, tým Terry Moda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno a uplynulo už 11 dni a zatím nedoručeno. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Terry moda

    Dobrý den,
    je nám líto, že s naším obchodem nejste spokojena. Vaše objednávka nejdříve byla automaticky stornována z důvodu chybné platby.
    Po telefonické domluvě jsme Vám zaslali nové podklady k platbě, kde nedošlo ke spárovaní platby, a tak Vaše objednávka byla zhotovena 22.12.2021, dle domluvy.
    Jelikož bylo před Vánoci a dopravci byly přetíženi, společnost DPD zde 23.12. nestihla vyzvednou balíček a jelikož měli do 27.12.2021 dovolenou, můžeme zásilku předat až dnes.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Přejeme krásný den, tým Terry Moda.